clevercitizen Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2011 Κι εγω πιστευω πως γενικα ειναι δυσκολο ενα ωραιο πρωινο το λαπτοπ να παθει κατι στα καλα καθουμενα.Απλα νομιζω οτι την acer την ακολουθει ενα "κακο" ονομα λογω ορισμενων περιστατικων με ελαττωματικα μοντελα πριν αρκετα χρονια ομως, κατι το οποιο φυσικα μπορει να συμβει σε οποιαδηποτε εταιρεια.Ειναι γενικοτερα λιγο παρεξηγημενη.Ξερεις μηπως αν το service της ειναι καλο στην Ελλαδα? Έχω την εντύπωση ότι το σέρβις της δεν είναι Ελλάδα αλλά Ιταλία. Αν κάνω λάθος διορθώστε με. edit: κάντε το βεβαιότητα http://www.acer.com/worldwide/support/country/Greece.htm
nek4d Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2011 παίζουν όλες οι περιπτώσεις κ όλα μπορεί να τύχουν. Ο όρος defoa ισχύει σε όλες τις μάρκες. Αλλά προς θεού, μην υποτιμάτε την -επιστήμη πλέον- της στατιστικής! Επιπλέον κ ενημερωτικά, οι καλές μάρκες έχουν ξεχωριστά τα επαγγελματικά απο τα καταναλωτικά μηχανήματα, με διαφορετικές προδιαγραφές ποιότητας. Για π.χ. η HP στα επαγγελματικά δίνει εξ'αρχής 3 έτη εγγύηση κ ο πελάτης μπορεί να αγοράσει επιπλέον carepack διαφόρων ειδών, έως και με κάλυψη αντικατάστασης την επόμενη εργάσιμη στον χώρο του πελάτη! Θα τους ήταν ασύμφορο να προσφέρουν τέτοιες εγγυήσεις εάν επρόκειτο να αντικαθιστούν τα μηχανήματα... Anyway, ανέφερα την γνωμη μου (εν γνώση μου ότι είναι χάσιμο χρόνου), καθώς είχα την δυνατότητα να συναλλάσομαι με πολλούς επαγγελματίες πληροφορικής κ δ/ντες τμημάτων μηχανογράφησης για 10 περίπου χρόνια. Φυσικά ο καθένας αγοράζει ότι γουστάρει, τόσο στα αυτοκίνητα όσο και στα notebook
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.