Dachtus Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 Εμένα σας συνδρομητή και καταναλωτή και πελάτη (πείτε με όπως θέλετε), δε με ενδιαφέρει ο τρόπος σύνδεσης. Με ενδιαφέρει όταν μου λένε ότι θα με συνδέσουν μια συγκεκριμένη ημερομηνία να το κάνουν και όχι να βρίσκουν γελοίες δικαιολογίες δύο μέρες πριν τη σύνδεση. Αν δεν μπορούν να βρουν μια διεύθυνση, τι πιο απλό από το να μου τηλεφωνήσει ο ΤΟΠΙΚΟΣ τεχνικός να του εξηγήσω που βρίσκεται το σπίτι. Πως δε μπορεί να το βρει ο ΟΤΕ όταν ήδη υπάρχει σταθερό του στο κτίριο; Το θέμα είναι ότι μετά από 4,5 μήνες κατάφεραν και με βρήκαν, μου συνδέσανε τηλέφωνο και internet και μέχρι αυτή τη στιγμή δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα. Για αποζημίωση φυσικά ούτε κουβέντα, όταν τους τη ζήτησα. Κατά τ' άλλα η σύνδεση είναι καλή και απροβλημάτιστη. Για ποια περιοχή μιλάμε; Σε ταχύτητες πώς πας; Αποσυνδέσεις;
dkmaster Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 Σαφώς και είναι λογικό να μην σε ενδιαφέρει. Πάντως αποζημίωση για λάθος/πρόβλημα/βαρεμάρα του ΟΤΕ δεν νομίζω να σου δώσει κάποιος.
PaulM Δημοσ. 30 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 30 Μαρτίου 2011 Για ποια περιοχή μιλάμε; Σε ταχύτητες πώς πας; Αποσυνδέσεις; Μιλάμε για την περιοχή της Χρυσοπηγής στα Χανιά. Οι ταχύτητες παίζουν μεταξύ 8 και 12....Δεν έχω πετύχει παραπάνω ποτέ. Σε γενικές γραμμές είμαι ικανοποιημένος και από το Internet αλλά και από την ποιότητα της τηλεφωνικής γραμμής.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.