nikolaos13 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2011 παιδιά θα κάνουμε κάτι???????????????????????
xristoforos89 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2011 παιδιά θα κάνουμε κάτι??????????????????????? Συναγωνισμο με τους.. διπλα να κανουμε;
Alxnks Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2011 Αγαπητέ κε *****, Σε συνέχεια της από 1η Φεβρουαρίου 2010 επιστολή σας και ειδικότερα στα αναφερόμενα σε αυτή θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα κατωτέρω: Σχετικά με την παραγγελία σας, θα θέλαμε να σας επισημάνουμε για ακόμη μία φορά ότι το προϊόν με φέροντα κωδικό 0305444 και με περιγραφή MGE UPS Pulsar Ellipse Premium 500 - UPS - 280 Watt - 480 VA, λόγω τεχνικού προβλήματος καταχωρήθηκε εσφαλμένα στον παραπάνω κωδικό, καθώς ο κωδικός αυτός αφορά ΠΟΛΥΜΠΡΙΖΟ MGE PROTECTION STRIP 4. Λόγω του μεγάλου όγκου των προϊόντων που διαθέτει η εταιρεία μας στο ηλεκτρονικό της κατάστημα και των χιλιάδων διαφορετικών κωδικών που αντιστοιχούν σε καθένα από αυτά, είναι αναπόφευκτο να γίνονται μέσω του συστήματος λάθος ενημερώσεις και να παρουσιάζονται ορισμένες φορές εσφαλμένως καταχωρήσεις προϊόντων σε άλλους κωδικούς. Δυστυχώς, ο εντοπισμός αυτών των σφαλμάτων λόγω τεχνικών δυσκολιών είναι ιδιαίτερα δυσχερής και χρονοβόρα διαδικασία, το ίδιο και η αποκατάστασή τους. Σε κάθε πάντως περίπτωση, αμέσως μόλις διαπιστωθεί ανάλογο τεχνικό πρόβλημα, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών προβαίνει σε αναλυτική ενημέρωση και τηλεφωνική επικοινωνία με όλους τους καταναλωτές οι οποίοι ενδεχομένως να έχουν προχωρήσει με καταχώρηση κάποιας σχετικής παραγγελίας. Το ίδιο συνέβη και στην δική σας περίπτωση, όπου η εταιρεία μας δρομολόγησε αμέσως την αποκατάσταση του λάθους και προέβη στην ακύρωση της παραγγελίας σας προς αποφυγή περαιτέρω παρεξηγήσεων, ζητώντας παράλληλα συγγνώμη για την οποιαδήποτε αναστάτωση σας είχαμε προκαλέσει. Σύμφωνα με τα παραπάνω δεν προκύπτει κάποιο σφάλμα από τη μεριά μας. Αντιθέτως, προκύπτει με σαφήνεια ότι η ανάρτηση του συγκεκριμένου προϊόντος και η αντιστοίχησή του με τον εσφαλμένο κωδικό οφειλόταν ξεκάθαρα σε τεχνικό λάθος και ότι δεν υπήρξε καμία πρόθεση παραπλάνησή σας ή εξαπάτησής σας. Σε κάθε περίπτωση σας ζητούμε εκ νέου συγγνώμη για την αναστάτωση. Παραμένουμε πάντα στη διάθεσή σας για οτιδήποτε χρειαστείτε. Με εκτίμηση, ΤΜΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ Public.gr Sent from my HTC Desire using Tapatalk
million_voices Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2011 εμενα δεν με ενημερωσε κανεις ουτε τηλεφωνικα ουτε καν με mail απο κει και περα δεν βλεπω να υπαρχει ενδιαφερον οποτε η ιστορια παει απατη
Jeronymo Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2011 Μου ήρθε και μένα ένα παρόμοιο, έχουν και κάποια πράγματα επιπλέον.... Σε συνέχεια της από 1η Φεβρουαρίου 2010 επιστολή σας και ειδικότερα στα αναφερόμενα σε αυτή θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα κατωτέρω: Σχετικά με την παραγγελία σας, σας επαναλαμβάνουμε ότι το προϊόν με φέροντα κωδικό 0305444 και με περιγραφή MGE UPS Pulsar Ellipse Premium 500 - UPS - 280 Watt - 480 VA, λόγω τεχνικού προβλήματος καταχωρήθηκε εσφαλμένα στον παραπάνω κωδικό, καθώς ο κωδικός αυτός αφορά ΠΟΛΥΜΠΡΙΖΟ MGE PROTECTION STRIP 4. Λόγω του μεγάλου όγκου των προϊόντων που διαθέτει η εταιρεία μας στο ηλεκτρονικό της κατάστημα και των χιλιάδων διαφορετικών κωδικών που αντιστοιχούν σε καθένα από αυτά, είναι αναπόφευκτο να γίνονται μέσω του συστήματος λάθος ενημερώσεις και να παρουσιάζονται ελάχιστες, ευτυχώς, φορές εσφαλμένως καταχωρήσεις προϊόντων σε άλλους κωδικούς. Δυστυχώς, ο άμεσος εντοπισμός αυτών των σφαλμάτων είναι δυσχερής. Σε κάθε πάντως περίπτωση, αμέσως μόλις διαπιστωθεί ανάλογο τεχνικό πρόβλημα, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών προβαίνει σε αναλυτική ενημέρωση και τηλεφωνική επικοινωνία με τους καταναλωτές οι οποίοι ενδεχομένως να έχουν προχωρήσει με καταχώρηση κάποιας σχετικής παραγγελίας. Το ίδιο συνέβη και στην δική σας περίπτωση, όπου η εταιρεία μας δρομολόγησε αμέσως την αποκατάσταση του λάθους και προέβη στην ακύρωση της παραγγελίας σας προς αποφυγή περαιτέρω παρεξηγήσεων, ζητώντας παράλληλα συγγνώμη για την οποιαδήποτε αναστάτωση σας είχαμε προκαλέσει. Σύμφωνα με τα παραπάνω δεν προκύπτει κάποιο υπαίτιο σφάλμα από τη μεριά μας. Αντιθέτως, προκύπτει με σαφήνεια ότι η ανάρτηση του συγκεκριμένου προϊόντος και η αντιστοίχησή του με τον εσφαλμένο κωδικό οφειλόταν ξεκάθαρα σε τεχνικό λάθος και ότι δεν υπήρξε καμία παραβίαση των διατάξεων του Νόμου 2251/1994, καθώς και καμία πρόθεση παραπλάνησή σας δεν υπήρχε, ενώ αυτονόητο είναι ότι από αυτό το συμβάν η εταιρεία μας τίποτε δεν κέρδισε αντιθέτως και την πώληση απώλεσε (ακυρώνοντας την παραγγελία της) αλλά και, παρά την θέληση της, έχει έναν δυσαρεστημένο πελάτη, δηλαδή εσάς. Τέλος για να μην σας μείνει καμία αμφιβολία για τις προθέσεις της εταιρείας μας σας επιβεβαιώνουμε ότι έχουμε ήδη προβεί στη διαδικασία διαγραφής των στοιχείων επικοινωνίας σας από το αρχείο μας και σας δηλώνουμε ότι μόλις ολοκληρωθεί δεν θα λαμβάνετε από εμάς κανένα ενημερωτικό ή διαφημιστικό υλικό σχετικά με προϊόντα των καταστημάτων μας. Με εκτίμηση, Η ομάδα του Public.gr
Moderators matrixxx Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2011 Moderators Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2011 Ανατριχιασα! Πω ρε π0υστη!!
Alxnks Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2011 εμενα δεν με ενημερωσε κανεις ουτε τηλεφωνικα ουτε καν με mail απο κει και περα δεν βλεπω να υπαρχει ενδιαφερον οποτε η ιστορια παει απατη Εγώ το έβαλα γιατί μόλις μου το έστειλαν, ώστε να δείτε κι εσείς σε τι ύφος κινούνται κι αν θέλετε να το κυνηγήσουμε εγώ δεν εχω κανένα πρόβλημα, εχω ήδη αρκετό background σε καταγγελίες κι αλληλογραφία με συνήγορο του καταναλωτή κτλ, άλλη μία δεν θα χαλάσει τη συνταγή! Sent from my HTC Desire using Tapatalk
million_voices Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2011 οχι ρε καλα εκανες,απλα εγραψα την γνωμη μου,οπως βλεπεις ο κοσμος δεν κινειται αν δεν περιμενει αμεσα οφελη (εκτελεση παραγγελιας),το οτι ετσι πιεζεις τα μαγαζια να μας αντιμετωπιζουν ποιο επαγγελματικα ειναι ψιλα γραμματα για τους περισσοτερους
Moderators matrixxx Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2011 Moderators Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2011 οχι ρε καλα εκανες,απλα εγραψα την γνωμη μου,οπως βλεπεις ο κοσμος δεν κινειται αν δεν περιμενει αμεσα οφελη (εκτελεση παραγγελιας),το οτι ετσι πιεζεις τα μαγαζια να μας αντιμετωπιζουν ποιο επαγγελματικα ειναι ψιλα γραμματα για τους περισσοτερους Ακριβως, μονο αυτο σκεφτονται οι 9 στους 10... Τα'χουμε πει φιλε... Καλα κανατε Alxnks και Jeronymo και ποσταρατε τα μειλς, και η δικη μου "ενσταση" ηταν στο υφος, που εκει που τους ειχα "ξεχασμενους" μου ανεβασαν το αιμα στο κεφαλι με αυτα που διαβασα!
million_voices Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2011 αυτο ειναι το λιγοτερο μαν,δεν βλεπεις που στην πεφτουν κιολας γιατι ταχα λεει υποκριτικα με αυτο τον τροπο πιεζουμε για να τα στειλουν τεσπα δεν μαμεις
manosfp Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2011 Συμφωνώ και επαυξάνω. Όταν το ξερό κεφάλι μερικών καταλάβει ότι σκοπός δεν είναι να πάρουμε ένα ups τζάμπα αλλά να τους τρίξουμε τα δόντια και να καταλάβουν ότι δεν έχουν να κάνουν με λοβοτομημένους αγοραστές, μόνο τότε θα μπορούμε να ελπίζουμε σε βελτίωση των άθλιων συνθηκών που επικρατούν στην Ελληνική αγορά.
million_voices Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2011 Συμφωνώ και επαυξάνω. Όταν το ξερό κεφάλι μερικών καταλάβει ότι σκοπός δεν είναι να πάρουμε ένα ups τζάμπα αλλά να τους τρίξουμε τα δόντια και να καταλάβουν ότι δεν έχουν να κάνουν με λοβοτομημένους αγοραστές, μόνο τότε θα μπορούμε να ελπίζουμε σε βελτίωση των άθλιων συνθηκών που επικρατούν στην Ελληνική αγορά. φιλε το χαλι μας συνολικα δεν ειναι τυχαιο,απο κει και περα ισχυει το "να δεις και καποτε θα μας πουνε και μλκες" δεν μαμεις reloaded
Moderators matrixxx Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2011 Moderators Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2011 ... δεν μαμεις reloaded Μαμed from the beginning...
million_voices Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2011 everything that μαμed from the beginning has an end
rafail1994 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2011 Έχει ζητήσει κανένας την διαγραφή λογαριασμού ;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.