Evgenios1 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2011 @thanos713 Μάλλον δεν έχεις καταλάβει. Ενδογενής υποστήριξη πινάκων σημαίνει να μπορείς να τους χειριστείς όπως τους αριθμούς. Π.χ. C=A+B, a=maxval(A), D=A*B, C=sin(A), a=count(A>0), C= pack(A-B>0) κλπ. Δηλ. όπως και στο Matlab ή στην fortran για στατικούς και δυναμικούς. Όχι να τους φτιάχνεις εσύ απο "τα εξ ων συνετέθει". Και δυστυχώς οι περισσότερες βιβλιοθήκες (τουλάχιστον όσες έχω δει εγώ) γενικά υστερούν. Π.χ. η boost παρέχει όλη την λειτουργικότητα που χρειάζεται αλλά όχι για δυναμικούς πίνακες (δηλ. το πιο χρήσιμο λείπει). Η κλάση vector της STL έχει ελλείψεις ή είναι δύσχρηστη (π.χ. πολυδιάστατοι πίνακες). Όμοια και άλλες...(και χώρια η βραδύτητά τους)....Δυστυχώς... - C++ Level: High level Type: Compiled Paradigm: OO, generic, procedural-structored (Και ναι ΔΕΝ εχει multidimensional-array / iteration) Εφοσον δεν το υποστηριζει, γιατι να το υποστηριζει; ΥΓ: Δες για interpreter γλωσσες και οχι compiled
V.I.Smirnov Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2011 @Evgenios1 Αυτό λέω κι' εγώ : ότι δεν έχει αυτό το τόσο χρήσιμο χαρακτηριστικό. Ενώ αλλού υπάρχει. Και μάλιστα και με δυνατότητα που αφήνει πολύ πίσω οποιαδήποτε υλοποίηση πινάκων σε C++ : κάτι αντίστοιχο των co arrays της fortran δεν έχω δει στην C++ και δεν ξέρω αν καν μπορεί να φτιαχτεί... -
Timonkaipumpa Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Μάλιστα... Έτσι λοιπόν... από τους γνώστες... μάθαμε ότι ο bracket operator ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΝΑΚΑΣ, μιας και δεν υποστηρίζει πίνακες η C++... Γιατί... το λογικό άλμα που συνέβηκε κατά την δήλωση: Η C++ δεν υποστηρίζει συναρτήσεις/μεθόδους όπως maxValue(A) = Η C++ δεν υποστηρίζει πίνακες.. δεν είναι μπουρδολογία... και σαφώς οι γνώστες δεν έχουν ξαναδεί την δήλωση συνεχόμενων μπλοκ μνήμης ως πολυδιάστατου πίνακα... Το maxValue ή το minValue είναι που δείχνουν εάν η γλώσσα υποστηρίζει ή όχι μία δομή δεδομένων.. Έτσι, όταν λέμε ότι η C δεν υποστηρίζει κλάσεις... εννοούμε πως έχει κλάσεις αλλά δεν έχει, π.χ., συνάρτηση δημιουργίας.... για να ταιριάξει με το σκεπτικό ότι η C++ έχει new int[10] αλλά πίνακες δεν υποστηρίζει. Επίσης, μάθαμε ότι η maxValue ή η max που υλοποιείται από το MATLAB, δεν είναι ένα ψάξιμο σε μπλοκ μνήμης για την σύγκριση τιμών... αλλά κάτι άλλο μαγικό που δεν υπάρχει στην C++. Υλοποιείται με έναν μαγικό τρόπο! Για αυτό άλλωστε... και υπάρχουν τόσα συστήματα που τρέχουν matlab, fortran ή ό,τι άλλο υλοποιεί πίνακες... σε embedded systems, λειτουργικά συστήματα και ό,τι άλλο. Α! Ναι... ξέρω.. εδώ οι γνώστες θα πουν ότι δεν χρειάζονται πίνακες εκεί... οπότε μπορούμε και χρησιμοποιούμε C++. Μικρέ μου Smirnov... ΟΚ. Είπες μία πατάτα... έκανες ένα λογικό λάθος. Δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου... Δεν είναι ανάγκη να ταράζεσαι και να λες για μπουρδολογίες και τα ρέστα... Get on with it. Cheers! P.S. Ξέχασα να προσθέσω ότι... το μόνο που ενδιαφέρει κατά την χρήση υπολογιστών είναι η υλοποίηση μαθηματικών πράξεων... Έτσι, σαν υποστήριξη πινάκων νοείται ΜΟΝΟ η υποστήριξη με super optimised functions για εύρεση μέγιστης τιμής... και όχι η δυνατότητα δήλωσης πινάκων από άλλες δομές, πινάκων με δείκτες σε συναρτήσεις ή, ακόμα, πινάκων με δείκτες σε void. ΚΑΙ για αυτό το λόγο.. η C++ ΔΕΝ υποστηρίζει πίνακες! C++ Level: High level Type: Compiled Paradigm: OO, generic, procedural-structored (Και ναι ΔΕΝ εχει multidimensional-array / iteration) Εφοσον δεν το υποστηριζει, γιατι να το υποστηριζει; ΥΓ: Δες για interpreter γλωσσες και οχι compiled Evgenios1 Τι εννοείς δεν υποστηρίζει; Δεν μπορώ να δηλώσω έναν πολυδιάστατο πίνακα; Μπορώ. Μπορώ να τον χρησιμοποιήσω; Μπορώ. π.χ., μπορώ να δηλώσω μία κλάση στην C; Όχι. Η C δεν υποστηρίζει κλάσεις. Δεν λέω πως δεν υπάρχουν καλύτερες λύσεις στις πράξεις μεταξύ πινάκων... σαφώς και το ΜΑΤLAB είναι τρομερό σε αυτό. Για αυτό και το λένε και MATLAB. Αλλά... υπάρχει μία τεράστια απόσταση από το ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να κάνω κάτι μέχρι το ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. Δεν νομίζεις; Έτσι... στο πρόβλημα (χώρια ότι το πρόβλημα είναι απλά μία άκρως εστιασμένη προσέγγιση στην δομή δεδομένων που ονομάζεται πίνακας): Ενδογενής υποστήριξη πινάκων σημαίνει να μπορείς να τους χειριστείς όπως τους αριθμούς. Π.χ. C=A+B, a=maxval(A), D=A*B, C=sin(A), a=count(A>0), C= pack(A-B>0) κλπ. Δεν πιστεύεις ότι τα παραπάνω μπορούν να υλοποιηθούν με overloaded operators και κατάλληλες μεθόδους; Δεν λέω ότι για τις ανάγκες ενός υπολογισμού, για την καταγραφή ή/και οπτικοποίηση των αποτελεσμάτων, κάποιος κώδικας σε C++ θα είναι πιο robust από ένα mfile (αρχείο MATLAB). Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να υλοποιηθεί σε C++. Έτσι, σαφώς και είναι πιο εύκολος/γρήγορος ο χειρισμός πινάκων σε περιβάλλον/γλώσσα MATLAB, ή ό,τι άλλο παρόμοιο, αλλά μπορεί και να γίνει και σε C++. Μιας και ο πίνακας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ αποκλειστικά μία αριθμητική δομή δεδομένων... αλλά μία γενικότερη δομή δεδομένων. Εκτός και εάν για τον πίνακα από structs ή για το πίνακα από function pointers υπάρχει κάποια άλλη ονομασία. Ή εκτός για να υλοποιηθούν οι παραπάνω πράξεις σε κάποιον επεξεργαστή, θα πρέπει να τρέχει μόνο MATLAB ή/και fortran...
Evgenios1 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Evgenios1 Τι εννοείς δεν υποστηρίζει; Δεν μπορώ να δηλώσω έναν πολυδιάστατο πίνακα; Μπορώ. Μπορώ να τον χρησιμοποιήσω; Μπορώ. π.χ., μπορώ να δηλώσω μία κλάση στην C; Όχι. Η C δεν υποστηρίζει κλάσεις. Δεν λέω πως δεν υπάρχουν καλύτερες λύσεις στις πράξεις μεταξύ πινάκων... σαφώς και το ΜΑΤLAB είναι τρομερό σε αυτό. Για αυτό και το λένε και MATLAB. Αλλά... υπάρχει μία τεράστια απόσταση από το ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να κάνω κάτι μέχρι το ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. Δεν νομίζεις; Έτσι... στο πρόβλημα (χώρια ότι το πρόβλημα είναι απλά μία άκρως εστιασμένη προσέγγιση στην δομή δεδομένων που ονομάζεται πίνακας): Ενδογενής υποστήριξη πινάκων σημαίνει να μπορείς να τους χειριστείς όπως τους αριθμούς. Π.χ. C=A+B, a=maxval(A), D=A*B, C=sin(A), a=count(A>0), C= pack(A-B>0) κλπ. Δεν πιστεύεις ότι τα παραπάνω μπορούν να υλοποιηθούν με overloaded operators και κατάλληλες μεθόδους; Δεν λέω ότι για τις ανάγκες ενός υπολογισμού, για την καταγραφή ή/και οπτικοποίηση των αποτελεσμάτων, κάποιος κώδικας σε C++ θα είναι πιο robust από ένα mfile (αρχείο MATLAB). Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να υλοποιηθεί σε C++. Έτσι, σαφώς και είναι πιο εύκολος/γρήγορος ο χειρισμός πινάκων σε περιβάλλον/γλώσσα MATLAB, ή ό,τι άλλο παρόμοιο, αλλά μπορεί και να γίνει και σε C++. Μιας και ο πίνακας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ αποκλειστικά μία αριθμητική δομή δεδομένων... αλλά μία γενικότερη δομή δεδομένων. Εκτός και εάν για τον πίνακα από structs ή για το πίνακα από function pointers υπάρχει κάποια άλλη ονομασία. Ή εκτός για να υλοποιηθούν οι παραπάνω πράξεις σε κάποιον επεξεργαστή, θα πρέπει να τρέχει μόνο MATLAB ή/και fortran... Κοιτα, ο σμιρνοφ το παει αλλου! Μην τσιμπας. Ειναι σαν να λεει, "η c δεν εχει OO" και εσυ του λες οτι μπορεις να φτιαξεις Object με c. Και οι δυο εχετε δικαιο! Η c δεν υποστηριζει OO αλλα μπορει να κατασκευασει ενα object.
Timonkaipumpa Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Κοιτα, ο σμιρνοφ το παει αλλου! Μην τσιμπας. Ειναι σαν να λεει, "η c δεν εχει OO" και εσυ του λες οτι μπορεις να φτιαξεις Object με c. Και οι δυο εχετε δικαιο! Η c δεν υποστηριζει OO αλλα μπορει να κατασκευασει ενα object. Μα... ξέρεις... όπως σου είπα και παραπάνω. Είναι μεγάλη απόσταση το δεν μπορώ να κάνω κάτι από το κάποιος άλλος το κάνει καλύτερα. Και επιπροσθέτως, θεωρώ αρκετά επιπόλαιο κάποιος να κοιτάει κάτι μόνο από την μεριά που μπορεί να δει, ξεχνώντας το γενικό και να προβαίνει σε αφορισμούς για το γενικό. Έτσι, εάν κάποιος είναι μαθηματικός και δεν τον νοιάζει η συνολική λειτουργικότητα των υπολογιστών και των γλωσσών προγραμματισμού, ας αποφανθεί ΜΟΝΟ για το αντικείμενό του και όχι εν γένει. Πόσο μάλλον... όταν υπάρχει και επιμονή για το μονοδιάστατο λάθος. Και από την άλλη... Μπορώ να κατασκευάσω ένα object (π.χ.) στην C... private μεταβλητές; (multiple) Inheritance; Late binding; Εάν δεν μπορεί να τα κάνει, τότε δεν τα υποστηρίζει. Ενώ η C++ και overloaded operators μπορεί να έχει και μεθόδους για ό,τι πράξη χρειαστεί μεταξύ πινάκων μπορεί να φτιάξει κανένας. Αυτό που σου είπα και παραπάνω... άλλο το δεν μπορώ άλλο το κάνει κάποιος άλλος καλύτερα.
Evgenios1 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Μα... ξέρεις... όπως σου είπα και παραπάνω. Είναι μεγάλη απόσταση το δεν μπορώ να κάνω κάτι από το κάποιος άλλος το κάνει καλύτερα. Για αυτο σου ειπα "μη τσιμπας" Μπορώ να κατασκευάσω ένα object (π.χ.) στην C... private μεταβλητές; (multiple) Inheritance; Late binding; Εάν δεν μπορεί να τα κάνει, τότε δεν τα υποστηρίζει. Ενώ η C++ και overloaded operators μπορεί να έχει και μεθόδους για ό,τι πράξη χρειαστεί μεταξύ πινάκων μπορεί να φτιάξει κανένας. Αυτό που σου είπα και παραπάνω... άλλο το δεν μπορώ άλλο το κάνει κάποιος άλλος καλύτερα. το keyword private δεν κανει τιποτα, ειναι μονο και μονο για τον συντακτη. Το να κατασκευασεις ενα object σε C το οποιο να το βλεπει η c++ , ναι μπορεις να το κανεις Να και ενα παραδειγμα > class IClass { public: virtual void Do() = 0; }; typedef void(*Do)(); typedef struct { Do _do; }vtable_t; typedef struct { vtable_t* pvtable; }CClass; void DoImp() { printf("asdasd"); } void Create_IClass(void** ppv) { *ppv = malloc(sizeof(CClass)); ( (CClass*)*ppv)->pvtable =(vtable_t*) malloc(sizeof(vtable_t)); ( (CClass*)*ppv)->pvtable->_do = DoImp; } int main(int argc, char *argv[]) { IClass *obj; Create_IClass((void**) &obj); obj->Do(); return 0; } υγ: Για το this απλα πρεπει να τηρησεις το CC του thiscall δηλαδη η πρωτη παραμετρο σε καθε συναρτησης να ειναι το αντικειμενο (πχ void DoImp(CClass* _this...))
Timonkaipumpa Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 το keyword private δεν κανει τιποτα, ειναι μονο και μονο για τον συντακτη. Το να κατασκευασεις ενα object σε C το οποιο να το βλεπει η c++ , ναι μπορεις να το κανεις Κάτσε ρε συ Evgenios.... το private ορίζει και την προσβασιμότητα από "τρίτους"... δεν είναι μόνο για τον συντάκτη. Δεν είπα ότι δεν μπορείς να φτιάξεις ένα αντικείμενο που να βλέπει η C++... απλά δεν έχει περιορισμούς στην προσβασιμότητα, δεν μπορεί να υλοποιήσει κληρονομικότητα, πολυμορφισμό κτλ κτλ (στην C). Υ.Γ. Εκτός και εάν ξέρεις κανένα τρόπο να περιορίσεις την προσβασιμότητα
V.I.Smirnov Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 O Evgenios1 έπιασε το νόημα και είπε την σωστή άποψη από το post #16. Από το πρώτο σχετικό post επαναλαμβάνω την λέξη "ενδογενώς". Αυτό κάνει την διαφορά. Δεν γράφω κάπου ότι δεν μπορούν να φτιαχτούν. Η ενσωματωμένη υποστήριξη δίνει δυνατότητα να γίνουν λειτουργίες που δεν μπορούν να υλοποιηθούν "χειροποίητα". Π.χ. στην fortran (για το matlab δεν ξέρω αλλά είναι πιθανόν) σχεδόν όλες οι εντολές πινάκων βελτιστοποιούν αυτόματα τον κώδικα με vectorization - κάτι που δεν γίνεται σε καμιά σχεδόν βιβλιοθήκη πινάκων της C++. Εντολές όπως οι where και forall υποδεικνύεται (άλλο αν δεν το τηρούν οι compilers) από το standard να εφαρμόζουν αυτόματη παραλληλία βασιζόμενοι στην ενσωματωμένη λειτουργικότητα - ούτε αυτό υπάρχει γενικά στην C++. Και π.χ. οι maxval(A), maxloc(A) και οι όμοιές τoυς εφαρμόζουν τέτοιες τεχνικές (vectorization) - ΔΕΝ είναι ένα απλό ψάξιμο σε block μνήμης όπως αφελώς νομίζεις. Eπίσης, στην C++ δεν μπορούν να υλοποιηθούν co arrays - τουλάχιστον απο μέρους του προγραμματιστή είναι πρακτικά αδύνατον με κοινά μέσα. Όλα αυτά μπορούν να γίνουν αποτελεσματικά όταν μια γλώσσα έχει τον πίνακα ως βασικό τύπο δεδομένων κι' όχι ως παράγωγη δομή. Ούτε υπάρχει απλότητα και λιτότητα στην σύνταξη όπως στην ενσωματωμένη περίπτωση με ότι σημαίνει αυτό για το στυλ γραφής και το debuging. Πρακτικό παράδειγμα είναι το Numerical Recipes 90 (το μικρό μπλε βιβλίο) : περιέχει ολόκληρη την συλλογή ρουτινών των Numerical Recipes μεταγραμμένη να εκμεταλλεύεται όσο το δυνατόν τέτοια χαρακτηριστικά. Αντίθετα, στην C++ οι όποιες βιβλιοθήκες είναι γενικά είτε αργές, είτε δύσχρηστες, είτε ελλιπείς. Και με τους μιγαδικούς στην C++ συμβαίνει το ίδιο (δεν είναι βασικός τύπος) αλλά εκεί είναι μικρότερο το πρόβλημα. Το γεγονός ότι ένα γραμμικό σύστημα με μιγαδικούς λύνεται σε λιγότερο από μισή σελίδα στην fortran ή στο matlab είναι ενδεικτική περίπτωση. Αν ξέρεις κάποια βιβλιοθήκη με τέτοιες δυνατότητες στη C++ (πέραν από τις lapack και scalapack που βασίζονται στο MPI και άρα δεν είναι για καθημερινή δουλειά), δείξε μας να την μάθουμε κι' εμείς, τόσες φορές στο είπα. Τα υπόλοιπα που γράφεις είναι μπουρδολογίες χωρίς νόημα. Όσο η C++ υποστηρίζει πίνακες άλλο τόσο η assembly υποστηρίζει OO και generic ή functional programming. Αυτό μας δείχνει η λογική σου και γελάμε ειρωνικά... -
Evgenios1 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Κάτσε ρε συ Evgenios.... το private ορίζει και την προσβασιμότητα από "τρίτους"... δεν είναι μόνο για τον συντάκτη. Δεν είπα ότι δεν μπορείς να φτιάξεις ένα αντικείμενο που να βλέπει η C++... απλά δεν έχει περιορισμούς στην προσβασιμότητα, δεν μπορεί να υλοποιήσει κληρονομικότητα, πολυμορφισμό κτλ κτλ (στην C). Υ.Γ. Εκτός και εάν ξέρεις κανένα τρόπο να περιορίσεις την προσβασιμότητα Δεν οριζει τιποτα, ειναι μονο για compile time μετα δεν υπαρχει, σε c μπορεις να το πεις και #define PRIVATE . Τεσπα, το point μου ηταν στο τι υποστηριζει η c++ και ποια η διαφορα το "υποστηριζει" με "μπορει να γινει". @σμιρνοφ Για αυτο σου ειπα να ψαχτεις για μια interpreter γλωσσα, δεν ξερω καμια compiled γλωσσα να εχει checkbounds στα arrays ετσι ωστε να μπορεις να κανεις πραξεις με τα arrays. Ps Μη μου πεις για vectors και τετοια γιατι αυτα ειναι υλοποιημενα με generic & oo
V.I.Smirnov Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 @Evgenios Η fortran τα έχει και μάλιστα βέλτιστα. Η υποστήριξη πινάκων που παρέχει απλά δεν παίζεται. Αλλά δεν μπορώ να την χρησιμοποιώ παντού. Επειδή οι πίνακες μου χρειάζονται πολύ, η C++ μου φαίνεται τελείως άβολη. Χρειάζομαι δυναμικούς, πολυδιάστατους πίνακες πραγματικών ή μιγαδικών που να ικανοποιούν την βασική άλγεβρα. Kι όχι μόνον εγώ - πολύς κόσμος. Σχεδόν όλες οι βιβλιοθήκες της C++ που έχω δει έχουν κουσούρια, δυστυχώς... -
Timonkaipumpa Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2011 Όσο η C++ υποστηρίζει πίνακες άλλο τόσο η assembly υποστηρίζει OO και generic ή functional programming. Αυτό μας δείχνει η λογική σου και γελάμε ειρωνικά... - Αδερφέ, βάσει και των προηγουμένων post σου, και επειδή τώρα εδώ μιλάς στο 1ο πληθυντικό, θα σου πρότεινα να κάνεις κάτι... Στην κατάστασή σου δεν είναι μακριά το να σου ξεφεύγουν κραυγές "gollum, gollum". Επίσης, τα πάντα γίνονται, εν τέλει, γλώσσα μηχανής που οδηγεί τρανζίστορς, Ωχ..! Ναι. Ξέχασα πως σου διαφεύγει ότι η C++ μεταφράζεται... Από ένα γρήγορο search: http://www.amazon.com/Object-Oriented-Assembly-Language-Len-Dorfman/dp/0830676201 Ops, I did it again Έτσι για την ιστορία... τα γεώμηλα τα έφεραν στην χώρα μας... και στην αρχή δεν ήμασταν και τόσο θετικοί στο νέο "έδεσμα"! No hard feelings.... Cheers! Υ.Γ. Επειδή, αυτοανερείσαι... γράφεις: Επειδή οι πίνακες μου χρειάζονται πολύ, η C++ μου φαίνεται τελείως άβολη. Έτσι: Η C++ υποστηρίζει πίνακες, εφόσον ΜΠΟΡΕΙΣ να φτιάξεις πίνακες, ΜΠΟΡΕΙΣ να τους χειριστείς. Απλά είναι άβολη, σε σχέση με MATLAB - Fortran. ΣΑΦΩΣ και είναι ΑΒΟΛΗ. Αλλά δείξε μου μία "πλακέτα" που να προγραμματίζεται με MATLAB ή FORTRAN. Μη κοιτάς που ΕΣΕΝΑ δεν σου χρειάζεται, γιατί, προφανέστατα, κάνεις κάτι ΠΟΛΥ συγκεκριμένο με τους Η/Υ. Ρίξε μία ματιά γύρω σου και συνειδητοποίησε πως δεν είσαι και το κέντρο του κόσμου είπαμε... δεν είναι και κομψό να φτάσεις να φωνάζεις gollum gollum! http://en.wikipedia.org/wiki/Gollum :D
V.I.Smirnov Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2011 Μας χόρτασες μπουρδολογία, υφάκι και λεκτικές ανοησίες. Επί της ουσίας, αντίθετα, δεν γράφεις τίποτε. Η C++ δεν υποστηρίζει πίνακες (ενδογενώς πάντα) και αυτό το ξέρει όλος ο κόσμος - προφανώς εκτός από εσένα. -
Timonkaipumpa Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2011 Μας χόρτασες μπουρδολογία, υφάκι και λεκτικές ανοησίες. Επί της ουσίας, αντίθετα, δεν γράφεις τίποτε. Η C++ δεν υποστηρίζει πίνακες (ενδογενώς πάντα) και αυτό το ξέρει όλος ο κόσμος - προφανώς εκτός από εσένα. - Χο χο χο !!!! Μιλάει για υφάκι αυτός που γράφει: @Τimonkaipoumpa Μην προτρεχέτω η γλώσσα του μυαλού... [...] Την άλλη φορά να είσαι πιο προσεκτικός. - Καλά... ΟΚ να θες να δημιουργείς εντυπώσεις. Κατανοητό. Έτσι σε μάθανε, έτσι κάνεις... μιας και, προφανώς, με αυτό θα πορευτείς. Αλλά, για δικό σου καλό, δεν τα πιστεύεις ούτε εσύ.. έτσι; γιατί.. εάν τα πιστεύεις... τότε έχεις μεγάλο πρόβλημα. Φιλικά. Υ.Γ. Και μην μου εξάπτεσαι! Δεν είναι ανάγκη να χαλάς το υφάκι σου και να λες λεξούλες όπως: μπουρδολογίες, ανοησίες κτλ κτλ κτλ Υ.Γ.2 Μην ξεχνιόμαστε έτσι..; Γιατί ό,τι έχεις πει ως τώρα σε αυτό το thread έχει αναιρεθεί (κάτι είχες πει για Assembly και OO... όπως και ότι η C++ δεν υποστηρίζει πίνακες κτλ κτλ κτλ)
bnvdarklord Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2011 Υπαρχει και το πμ. Γιατί, είναι διδακτικό το νήμα. Ως τώρα εχω μάθει οτι η C++ δεν έχει native υποστήριξη βασικών λειτουργιών πινάκων (αντίθετα με την Fortran και MATLAB) και παρόλο που μπορείς να τους χρησιμοποίησεις, για σύνθετες λειτουργίες πινάκων μπορεί να μην είναι ευχρηστη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.