Moderators matrixxx Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Moderators Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 μήπως να στείλουμε πμ στα παιδια που δεν εχουν κανει? Αν ειναι να θυμηθουμε το ανεκδοτο "εισπνοη-εκπνοη"...
bloodlessz Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Για ρίχτο matrix γιατί εγώ δεν το ξέρω
Moderators matrixxx Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Moderators Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Για ρίχτο matrix γιατί εγώ δεν το ξέρω Δε νομιζω οτι χρειαζεται κανεις την κασετα που ειχαν οι ξανθιες στο walkman η οποια τους υπενθυμιζε: "εισπνοη - εκπνοη, εισπνοη - εκπνοη," κ.ο.κ. Μεγαλα παιδια ειμαστε...
beez Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 νταξει ειπαμε ολοι καλοι στην γκρινια και στην κριτική αλλα οταν πρεπει να δωσουν πεντε λεπτα για κατι αλεκισταν. "ασε δεν πειραζει θα στειλει αλλος την καταγγελια για μενα" "μηπως θα παρω και τιποτα απο την καταγγελια" "μηπως θα γίνει και τιποτα"... δεν θελω να ειμαι υπερβολικα κριτικος αλλα το θεμα εχει λιμνάσει εδω και βδομαδας απο την αρχη του φεβρουαρίου και ηθελε 5 λεπτα ενασχόλησης.
bloodlessz Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Ούτε 5 λεπτά Ένα copy-paste το κείμενο που είναι σε προηγούμενα post και συμπλήρωση των στοιχείων μας
Moderators matrixxx Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Moderators Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 νταξει ειπαμε ολοι καλοι στην γκρινια και στην κριτική αλλα οταν πρεπει να δωσουν πεντε λεπτα για κατι αλεκισταν. "ασε δεν πειραζει θα στειλει αλλος την καταγγελια για μενα" "μηπως θα παρω και τιποτα απο την καταγγελια" "μηπως θα γίνει και τιποτα"... δεν θελω να ειμαι υπερβολικα κριτικος αλλα το θεμα εχει λιμνάσει εδω και βδομαδας απο την αρχη του φεβρουαρίου και ηθελε 5 λεπτα ενασχόλησης. Κατα τα αλλα μας φταινε πχ οι Γερμανοι, καποιοι τους μποϋκοταρουν κλπ. Ο ιδιος μας ο εαυτος μας φταιει, αυτος θελει μποϋκοταρισμα... Αυτη η Ελλαδα μας αξιζει, τιποτα δεν ειναι τυχαιο...
clevercitizen Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Παιδιά ηρεμήστε, οι καταγγελίες που έγιναν (αν έκαναν κ όλοι όσοι λένε ότι έκαναν) είναι υπέρ αρκετές. Και σίγουρα θα πάρουμε μια απάντηση. Δεν είναι 2-3 αλλά 30+. Ε τι 30 τι 40 τι 50 xD. Κάποιοι, για τους δικούς τους λόγους, δε θέλησαν\μπόρεσαν\βαρέθηκαν τελικά να κάνουν την καταγγελία, δεν τρέχει και κάτι
Moderators matrixxx Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Moderators Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Βρε αρκετες θα ηταν ακομα και 2-3 να γινοταν. Απλα το ωραιο ειναι που γαβγιζουν μερικοι (οι μισοι οπως βλεπουμε στατιστικα) και οταν πρεπει να πατησουν απλα ενα κουμπακι βαριουνται / φοβουνται / ωχαδερφιζουν / κλπ.
million_voices Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Βρε αρκετες θα ηταν ακομα και 2-3 να γινοταν. Απλα το ωραιο ειναι που γαβγιζουν μερικοι (οι μισοι οπως βλεπουμε στατιστικα) και οταν πρεπει να πατησουν απλα ενα κουμπακι βαριουνται / φοβουνται / ωχαδερφιζουν / κλπ. και παλι καλα να λες που οι μισοι εκαναν κινηση βεβαια μιλαμε για internet και νεα παιδια στην πλειοψηφια τους εδω μεσα,φαντασου τι γινεται σε ποιο δυσκολες καταστασεις και μεγαλυτερες ηλικιες ε ναι αυτοι ειμαστε
aristos87 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Και τώρα η Ελλάδα σε όλο το μεγαλείο και το μπ*****λο το κράτος που δεν λειτουργεί πραγματικά τίποτα... Τηλεφωνώ σήμερα στην γραμμή 1520 για να δω τι νέα υπάρχουν και τι γίνεται με την πορεία της αίτησης. Η ευγενέστατη νεαρή κοπέλα στο 1520 (τηλεφωνήτρια) μου λέει ότι από εκεί δεν μπορεί να γίνει κάποιος έλεγχος για την εξέλιξη της διαδικασίας και πρέπει να απευθυνθώ στο πρωτόκολλο για να μάθω τι γίνεται με την υπόθεση Παπασωτηρίου. Παίρνω λοιπόν τηλέφωνο στο πρωτόκολλο και το σηκώνει μια ******* με υφάκι απερίγραπτο και μου κάνει κύριε μου οι υποθέσεις από την φόρμα στο site δεν παίρνουν αριθμό πρωτοκόλλου και έτσι δεν μπορούμε να της αναζητήσουμε. Μου κάνει την ερώτηση "Αφορά κάποια συγκεκριμένη υπόθεση;" της απαντώ εγώ ότι πρόκειται για τα βιβλιοπωλεία Παπασωτηρίου και οτι έχουν γίνει πάνω από 20 καταγγελίες και κατά πάσα πιθανότητα κάτι θα είδε έστω και τυχαία. Η απάντηση.... "Πρώτη φορά ακούω για καταγγελία στον Παπασωτηρίου, καλέστε στο τμήμα που παραλαμβάνει της online καταγγελίες και της καταγγελίες του 1520 να ενημερωθείτε.." Παίρνω τηλέφωνο στο άλλο τμήμα και το σηκώνει επίσης μια αγενέστατη υπάλληλος η οποία με μια καταφατικότητα μου κάνει "Ε ναι οκ εμείς παραλαμβάνουμε τις αιτήσεις αλλά πως είναι δυνατόν να ενημερωθείτε για μια υπόθεση σε ένα σύστημα που λαμβάνει χιλιάδες αιτήσεις καθημερινά;;;" και στην συνέχει απο έναν σχετικά έντονο διάλογο που της εξήγησα ότι είναι ουσιαστικά δικιά τους υπόθεση να ξέρουν που βρίσκεται η κάθε υπόθεση μου είπε αγανακτισμένη ότι το μοναδικό άτομο που μπορεί να με εξυπηρετήσει "ΣΤΗΝ ΣΎΝΘΕΤΗ ΑΥΤΗ ΥΠΟΘΕΣΗ (wow έκανα μια καταγγελία απο την φόρμα καταγγελιών του site και θέλω να μάθω την πορεία της αίτησης μου)" είναι ο τομεάρχης του τμήματος καταγγελιών και προϊστάμενος των υποθέσεων παραπλάνησης ο οποίος.............. Δεν σήκωσε ποτέ το τηλέφωνο Αναμένουμε ελπίζοντας να μην βγούμε στην σύνταξη (δηλαδή ποτέ ) μέχρι να λάβουμε κάποια κοινοποίηση. Επίσης μιας και αρκετοί παραπονιέστε για οχαδελφισμό και αδράνεια για μέλη που δεν κάναν ένα απλό κλικ. Με την σειρά μου θα ήθελα να ζητήσω αν μπορεί και κάποιος άλλος να πάρει τηλέφωνο να περιπλανηθεί στα μισά γραφεία (τηλεφωνικός) του υπουργείου εμπορείου μπας και βγάλει κάποιο συμπέρασμα με κάποιον άλλον πιθανό συνδυασμό τηλεφώνων που μπορεί να του βγεί σε φάση "Ξεκινάω απο το 1520 ... που θα καταλήξω;;;;; "
beez Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2011 για αυτο τα το μεγαλυτερο μερος των δημοσίων υπαλλήλων πρεπει να παει σπιτι του και για αυτο δεν υπαρχει ελπιδα για αυτή την χωρα. το καθε τσοκαρο μπορει να αμοιβετε για να μην κανει ουσιαστικα τιποτα και να επικαλείτε τον αρμόδιο/υπευθυνο ανεύθυνο απο πάνω του. καλα κανει λοιπον και ο παπασωτηριου, αφου ελεγκτικος μηχανισμός δεν υπάρχει και ολα ειναι διαλυμένα. νομίζω πηραμε αντίγραφο της καταγγελιας οποτε εγω θα το προωθησω παλι πίσω και θα τους ζητησω αρ. προτοκόλου και να μου πουν τι γινεται με το θεμα. καλο το μιλητό αλλα τα γραπτά καλύτερα.
aristos87 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2011 Αρχικά δοκίμασε να πάρεις τηλέφωνο στο 1520 να δείς τι θα σου πούνε να πάρεις τηλέφωνο μπας και βγάλεις άκρη.
skiabox Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2011 Είμαστε στο 1960 δηλαδή ακόμα.Δεν έχουν ανακαλυφθεί οι βάσεις δεδομένων ακόμα.Γενικά όπου ακούτε για υπηρεσίες με τηλεφωνικούς αριθμούς αντί για μια φόρμα online με μια database από πίσω , να ξέρετε ότι είναι βήμα προς τα πίσω , το οποίο εξυπηρετεί μόνο τους υπαλλήλους που δουλεύουν εκεί και κανέναν άλλο.
Moderators matrixxx Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2011 Moderators Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2011 ...καλα κανει λοιπον και ο παπασωτηριου, αφου ελεγκτικος μηχανισμός δεν υπάρχει και ολα ειναι διαλυμένα. νομίζω πηραμε αντίγραφο της καταγγελιας οποτε εγω θα το προωθησω παλι πίσω και θα τους ζητησω αρ. προτοκόλου και να μου πουν τι γινεται με το θεμα. καλο το μιλητό αλλα τα γραπτά καλύτερα. Γι αυτο σου ειχα προτεινει αν θυμασαι να γινει κρουση παραλληλα και σε καποια αρμοδια Ευρωπαικη επιτροπη. Μελη της ευρωπαικης κοινοτητας ειμαστε και το εμποριο μας διεπεται οχι μονο απο τους Ελληνικους νομους αλλα και απο τους κοινοτικους. Αν οι ελεγκτικοι μηχανισμοι της χωρας μας δεν ειναι λειτουργουν και αδιαφορουν για τις καταγγελιες των καταναλωτων (αν ειναι δυνατον να βλεπουμε οτι παμε ακομα πιο πισω - πριν 2-3 χρονια, που δε δουλευε τιποτα, η ΓΓΚ δουλευε! Τωρα "τα ξυνουν" ακομα και εκει; ) ας ριξει και σε αυτους μια καμπανα καποια αρμοδια ευρωπαικη επιτροπη, οπως ριχνει προστιμα για δεκαδες αλλα θεματα. ΥΓ. Τοτε που εκαναν καποιοι καταγγελιες για τον Γερμανο με αυτο τον τροπο της ειχαν υποβαλει; Με τη "φορμα παραπονων" που το καναμε τωρα; Γιατι εχω παλιοτερα που ειχα λαβει απαντηση, ειχα στειλει e-mails 2-3 σελιδες κειμενου με ολα τα στοιχεια και οχι μονο στην ΓΓ, αλλα σε 2-3 φορεις. Μηπως φταιει αυτο;
djcat Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2011 Γι αυτο σου ειχα προτεινει αν θυμασαι να γινει κρουση παραλληλα και σε καποια αρμοδια Ευρωπαικη επιτροπη. Μελη της ευρωπαικης κοινοτητας ειμαστε και το εμποριο μας διεπεται οχι μονο απο τους Ελληνικους νομους αλλα και απο τους κοινοτικους. Αν οι ελεγκτικοι μηχανισμοι της χωρας μας δεν ειναι λειτουργουν και αδιαφορουν για τις καταγγελιες των καταναλωτων (αν ειναι δυνατον να βλεπουμε οτι παμε ακομα πιο πισω - πριν 2-3 χρονια, που δε δουλευε τιποτα, η ΓΓΚ δουλευε! Τωρα "τα ξυνουν" ακομα και εκει; ) ας ριξει και σε αυτους μια καμπανα καποια αρμοδια ευρωπαικη επιτροπη, οπως ριχνει προστιμα για δεκαδες αλλα θεματα. ΥΓ. Τοτε που εκαναν καποιοι καταγγελιες για τον Γερμανο με αυτο τον τροπο της ειχαν υποβαλει; Με τη "φορμα παραπονων" που το καναμε τωρα; Γιατι εχω παλιοτερα που ειχα λαβει απαντηση, ειχα στειλει e-mails 2-3 σελιδες κειμενου με ολα τα στοιχεια και οχι μονο στην ΓΓ, αλλα σε 2-3 φορεις. Μηπως φταιει αυτο; Σε παλαιότερη καταγγελία μου και εγώ είχα στείλει email, με αρκετές λεπτομέρειες, όχι από τη φόρμα. H καταγγελία προχώρησε κανονικά, αρχικά ενημέρωση τηλεφωνική και μετά μου ήρθε το χαρτί της καταγγελίας στο σπίτι. Αλλά θυμάμαι πως είχανε αργήσει. Περιμένουμε...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα