Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εξω εγω για διαφορους λογους(και οχι δεν παρελαβα τιποτα)

Δήλωση συμμετοχής σε επώνυμη καταγγελία κατά της Παπασωτηρίου ΑΕ για αθέτηση online σύμβασης παραγγελίας:

1 king2009 890595 Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

2 originalhoyas 890721 Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

3 djcat 890350 Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

4 Chemboy 890553 Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

5 aristos87 890826 Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

6 panosfl22 890070 Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

7 xouzel 890098 Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

8 tiniakos 890021 Σάββατο, 29 Ιανουαρίου 2011

9 matrixxx 8897xx, Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

10 icecut 890287,Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

11 trebelas 8910xx, Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

12 billstamaniac 8899xx Σάββατο, 29 Ιανουάριος 2011

13 spidergiannis 890161,890210 Σάββατο, 29 Ιανουαρίου 2011

14 johnpaok 890840,890868 Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

15 ilos 891036, Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

16 manosfp 890819,Σάββατο,29 Ιανουαρίου 2011

17 nemesiskp 890896,Κυριακή, 30 Ιανουαρίου 2011

18 insi 891302, 891330, Κυριακή, 30 Ιανουαρίου 2011

19 Vaggos02 889650, Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

20 nikoszaf 892198,Κυριακή, 30 Ιανουαρίου 2011

21 MiJ16 892296,892317, Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

22 ipal 890574, Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

23 thunder7child 891155, Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

24 c_access 891379, Κυριακή, 30 Ιανουαρίου 2011

25 bandit4, 892485, Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

26 sakisma, 892107, Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

27 Galliant, 890875, Κυριακή, 30 Ιανουαρίου 2011

28 alfas, 892338 ,Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

29 DeareN 889566, Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

30 sushi.insomnia, 890147, Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

31 malawi, 891057, Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

32 johnmik 892569, Δευτέρα 31 Ιανουάριος 2011

33 tigersgate6,890861, Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

34 leftxand 890434, Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

35 papeipa, 892163,892114,892072, Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

36 gtferrari, 891484, Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

37 Giannisrethymno,889573, Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

38 Beez,891232, Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

39 gavros10, 891463, Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

40 chris222, 893073, 892345 Δευτέρα, 31 Ιανουαρίου 2011, 892135 Κυριακή, 30 Ιανουαρίου 2011

41 dimagic, 889741 Σάββατο, 29 Ιανουαρίου 2011

42 keeper, 890280 Σάββατο, 29 Ιανουαρίου 2011 (2x 360 wireless controllers) , 892996 Δευτέρα, 31 Ιανουαρίου 2011 (call of duty:black ops 15€)

43 bloodlessz, 890154 Σάββατο, 29 Ιανουαρίου 2011, 892534 Δευτέρα, 31 Ιανουαρίου 2011

44ari Xelonas, 891400 ps3 Κυριακή, 30 Ιανουαρίου 2011 Ακυρώθηκε 891351 ps3

45 silverf 891386, ky 30 ιαν 2011

46isaias1983,Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

47 clevercitizen 891477 Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

48 lionheart75 8901XX & 8902XX Σάββατο, 29 Ιανουαρίου 2011

49 wylde667, 892366, Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

50 bourdoulas, 890910, Κυριακή, 30 Ιανουαρίου 2011

51 lolapaloooza, 892009 , Κυριακή, 30 Ιανουαρίου 2011

  • Απαντ. 1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αν δεν θες αυτά που σου έστειλαν στείλε ένα email στο [email protected] και όταν σε πάρουν τηλέφωνο πες τους ότι θες να τα πάς πίσω.

 

εχουν ανοιχτει για αυτο δεν γινεται αυτο που λες παντως παντως αν δεν εχουν προβλημα οι υπολοιποι εγω ειμαι μεσα σχετικα με την καταγγελια καθως ηταν ελλειπη

Δημοσ.

Δεν νομίζω να χρειάζεται κάποιος να φοβάται δεν θα τους πάμε στα δικαστήρια κιόλας...

 

Και βέβαια να ενημερωνόμαστε και να την ψάχνουμε για την κάθε περίπτωση αλλά εδώ από το να κάνουμε ένας ένας τηλέφωνο στο ΙΝΚΑ όπως αναφέρθηκε και νωρίτερα θα κάνουμε μια καταγγελία όλοι μαζί.

 

Το πολύ πολύ να μην γίνει δεκτή αλλά όχι να φοβόμαστε ότι θα μας τρέχουν και σε βαθμό να ανησυχούμε. Δεν φαντάζομαι κανένας από εδώ να έχει όρεξη να μπλέξει με δικαστήρια ή δαπανηρές ιστορίες για μια παραγγελία που καταβάθος ήξερε ότι δεν θα πραγματοποιηθεί.

 

Στην περίπτωση της systemgraph (αν αυτό έχετε κατα νου) το περιστατικό ήταν μεμονωμένο και η εταιρία θεώρησε ότι η αναφορά του περιστατικού που έγινε ήταν συκοφαντική δυσφήμιση για το όνομα της και έτσι προχώρησε σε καταγγελία, αλλά εδώ ο Παπασωτηρίου γνωρίζει ότι με το "λάθος στο σύστημα" έχει δημιουργηθεί κάποιος ντόρος ούτως ή άλλος.

Δημοσ.

Μετά απο τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με το 1520 http://www.efpolis.gr/ το μόνο που μου είπαν είναι οτι σαν ομάδα αν αποδείξουμε παράνομο αυτό που έκανε ο Παπασωτηρίου μόνο τότε στέκει καταγγελία. Σε καμία περίπτωση όμως η διαδικασία "Παραγγέλνω κάτι με αντικαταβολή ή με κάρτα και μου επιστρέφουν τα χρήματα -> Ενημερώνομαι οτι υπήρχε βλάβη στο σύστημα -> Δεν παραλαμβάνω κάτι" δεν σηκώνει καταγγελία (σύμφωνα με αυτά που μου είπαν).

Δημοσ.

Διαφωνω με το "ο πελατης εχει παντα δικιο", αυτη ειναι η λογικη των αφεντικων . Οπου εχουμε δικιο, εχουμε δικιο, οχι παντα γιατι ξερουμε πολυ καλα τι μ@λακιες ακουνε οι καημενοι οι πωλητες και επισης ξερουμε πολυ καλα την κουτοπονηρια ΚΑΙ των καταναλωτων. Π.χ. γινεται απο λαθος μια τιμη σε ενα ηλεκτρονικο καταστημα να γραφτει 10 ευρω αντι 100 και πεφτουν ολοι και αγοραζουν, και αμα τους απαντησουν οτι εγινε λαθος, κραζουν κιολας το μαγαζι.

Λοιπον, επειδη περσι ημουν κι εγω μεσα σ'αυτους που κατηγγειλαν το Γερμανο να πω μερικα πραγματα :

1.Στο φοιτητη που φοβαται : συγγνωμη φιλε αν σου φανω επιθετικος, αλλα να βαζεις λιγο το μυαλο σου να σκεφτεται με κοινη λογικη. Ειναι δυνατον να κανουν 50 ανθρωποι ,ας πουμε, ομαδικη καταγγελια και να τους παει ολους στα δικαστηρια ο Παπασωτηριου? Δεν βγαινεις εσυ, ως ατομο , να πεις σε ενα φορουμ : "Ο παπασωτηριου ειναι κλεφτης" για να σου κανει μηνυση. Κινεισαι νομιμα στη γραμματεια καταναλωτη και το ινκα. Ενταξει ρε παιδια, οι νομοι ειναι φτιαγμενοι για να προστατευουν κυριως τους δυνατους, αλλα αν φοβομαστε ακομα και τους νομους να χρησιμοποιησουμε, καλυτερα να κατσουμε σπιτακι μας να περιμενουμε να πεθανουμε.

2.Εγω παρηγγειλα 3 παιχνιδια των 10 , τελικα μου στειλαν το 1 μονο ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ να με χρεωσουν κουριερ κι αυτο ηταν προς τιμην τους. Απο τη στιγμη που το παρελαβε η μανα μου (ειχα δωσει διευθυνση των γονιων μου,γιατι μενω αλλου και δουλευω τα πρωινα), ε δεν παει να τους καταγγειλω κιολας. Επρεπε να μην παραλαβω ουτε το 1 παιχνιδι και να παραπονεθω σ'αυτους και το ΙΝΚΑ.

3.Τελος, απο οσο θυμαμαι, οπως εγραψε και καποιο παιδι μια - δυο σελιδες πισω, αυτο που εκανε ο Γερμανος ηταν αθεμιτη και ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΗ διαφημιση. Και αν διαβασετε λιγο ακομα τι γραφει στο ινκα, θα βρειτε κι αλλα. Κατι ειχα βρει παραπανω τοτε, αλλα δε θυμαμαι ακριβως τι. Επισης ο Γερμανος ειχε το επιβαρυντικο οτι διαφημιζε αυτη τη γελοια προσφορα των 2.99 ευρω ανα παιχνιδι. Νομιζω ο Παπασωτηριου δεν το εκανε. ΠΡΟΣΟΧΗ : δεν λεω οτι δεν πρεπει να γινει καταγγελια. Απλα λεω οτι ειναι διαφορετικη περιπτωση. Και πιστευω πως αν γινει καταγγελια, ισως ο Παπασωτηριου το παλεψει και στειλει τα παιχνιδια σε οσους παρηγγειλαν, γιατι για μενα, εδειξε καλη προθεση να το κανει.

Δημοσ.

Ψάχνοντας λίγο για τον Γερμανό διαπίστωσα πάνω κάτω αυτά που λέει ο Greenday13 και δεν πιστεύω αν είχε 100% παρόμοια πρόθεση ο Παπασωτηρίου.

 

Σε καμία περίπτωση δεν είμαι υπέρ του να κράζουμε τους υπαλλήλους και γι'αυτό προσωπικά οταν με πήραν τηλ δεν φώναζα και ήμουν ευγενέστατος όπως και αυτοί. Τώρα ότι δεν δέχτηκα την παραγγελία πιστεύω όπως και οι περισσότεροι το έκανα για να τους δείξω οτι απλά δεν δέχομαι μια λειψή παραγγελία που στείλανε χωρίς να με ρωτήσουν.

Δημοσ.

2.Εγω παρηγγειλα 3 παιχνιδια των 10 , τελικα μου στειλαν το 1 μονο ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ να με χρεωσουν κουριερ κι αυτο ηταν προς τιμην τους. Απο τη στιγμη που το παρελαβε η μανα μου (ειχα δωσει διευθυνση των γονιων μου,γιατι μενω αλλου και δουλευω τα πρωινα), ε δεν παει να τους καταγγειλω κιολας. Επρεπε να μην παραλαβω ουτε το 1 παιχνιδι και να παραπονεθω σ'αυτους και το ΙΝΚΑ.

Συμφωνώ και επειδή το ίδιο έγινε και σε μένα(χωρίς μάνα γιατί μένω μόνος) λέω να πάω πάσο αυτή τη φορά.

Δημοσ.

Βλέπω οτι πολλοί απο εσάς παραλάβατε μισές παραγγελίες αλλά δε πληρώσατε μεταφορικα.

Εγώ που είχα παραγγείλει 3 chillstream (μαζί με το ps3) και μου έστειλαν το 1 και θα πληρώσω και μεταφορικά αν παω να το πάρω (που δε πρόκειται αλλά τέλος πάντων) τι πρέπει να πω;

Και το κουφό είναι πωσ η τιμή του chillstream ήταν 5€ και τα μεταφορικά είναι 5,3€, δλδ 10,3€ για το 1 αντί για 15€ που θα πλήρωνα και τα 3 μαζί αν μου στέλνανε ολόκληρη την παραγγελία.

Το μόνο που θέλω τωρα είναι να με πάρουν απ την ACS και να μου κάνουν παράπονα που δε παω να παραλάβω... Θα μου φτιάξουν πολύ τη μέρα.

  • Moderators
Δημοσ.

Ας εξηγησουμε καποια πραγματα για τον Dr41K και για οποιον αλλον δεν γνωριζει τι σημαινει καταγγελια. Δεν κανεις μηνυση σε καποιον επιχειρηματια. Δεν εχει προηγηθει μια διαμαχη σας για καποιο προσωπικο σας θεμα. Δεν εχετε πλακωθει στις μπουνιες. Δεν υπαρχει λοιπον κανενας λογος για να φοβασαι μηπως σου γυρισει μπουμερανγκ.

 

Η διαδικασια ειναι η εξης:

Οταν κανεις μια εμπορικη συναλλαγη με καποιον εμπορο η οποια αντικειμενικα εχει παρατυπιες απο την πλευρα του εμπορου εχει ο πελατης τη δυνατοτητα/δικαιωμα να υποβαλει εγγραφη καταγγελια. Μονο η πλευρα του εμπορου, νομικα μαλιστα αφου υπαρχει σχετικος νομος για την προστασια του καταναλωτη, ειναι αυτη που λογοδοτει οταν δεν τηρει τα πρεποντα! Η συναψη συμβασης οπως ειναι η παραγγελιες που κανει καποιος μεσω ιντερνετ, ειναι εμπορικες συναλλαγες απο την στιγμη που πατας το κουμπι "ολοκληρωση παραγγελιας"! Γι' αυτο ειπα και χθες οτι δεν ειναι η παραγγελια γραμμα προς τον Αγιο Βασιλη. Εχει νομικη υποσταση και δυναμη.

 

Οι καταγγελιες απευθυνονται κυριως στο Υπουργειο Εμπορειου, σε ενα τμημα του που ονομαζεται Γ. Γ. Καταναλωτη (δεν μιλησε κανεις aristo για τηλεφωνικες κρουσεις στο ΙΝΚΑ), εγγραφες ειναι οι καταγγελιες, με αποδεκτες 2-3-4 αρμοδιες υπηρεσιες.

Αυτες με τη σειρα τους συγκεντρωνουν τις καταγγελιες που ειναι σε βαρος του Χ εμπορου και φτιαχνουν ενα δικο τους χαρτι το οποιο λεει στον εμπορο "σε 30 μερες απαντησε μας με στοιχεια τι συμβαινει", ζητουν δηλαδη την δικη του εκδοχη. Δεν μπαινεις σε "δίκη" λοιπον εσυ με τον εμπορο, αλλα πλεον "κατηγοροι" ειναι οι υπηρεσιες προστασιας του καταναλωτη και ειναι αυτες που θα στραφουν εναντιων του εμπορου. Οταν και αν απαντησει ο Χ εμπορος ή αν δεν απαντησει στο χρονικο αυτο διαστημα, ξεκινουν οι διαδικασιες "εκδικασης" της υποθεσης του κρατους για τις πιθανες παραβασεις στις οποιες εχει υποπεσει ο Χ εμπορος και βγαινουν οι σχετικες αποφασεις-προστιμα.

  • Moderators
Δημοσ.

Καθεστε τωρα και συγκρινετε δυο διαφορετικες υποθεσεις και με το σκεπτικο σας λετε οτι δεν εκανε ο Παπασωτηριου το ιδιο που εκανε ο Γερμανος. Διαφορετικοτατες υποθεσεις. Αλλα παραπτωματα εκανε ο ενας, αλλα εκανε ο αλλος.

 

Εγω για παραδειγμα ειχα παραγγειλει στον Γερμανο και η παραγγελια μου ποτε δεν εξεταστηκε. Χυμα στο κυμα. Επισης μας βομβαρδιζε με διαφημισεις αλλα καμια διαφημιση δεν ελεγε "παραγγειλτε online". Στα καταστηματα ελεγε. (Για μενα δεν φταιει λοιπον περισσοτερο ο Γερμανος). Παρολα αυτα πηγα την επομενη μερα σε 6-7 μαγαζια και πηρα με 2.09 παρα πολλα καλα παιχνιδια με στικερ επανω 59€, 69€, 45€ κλπ. Αυτο τι σημαινει; Οτι δεν εκανε παρατυπιες ο Γερμανος;

Στον Γερμανο λοιπον που πηρα προιοντα αξιας 400€ με 17€ δεν εκανα καταγγελια (ασχετα που ηταν ανικανοι να εκτελεσουν την παραγγελια μου). Στον Παπασωτηριου ομως που με 210 € θα επαιρνα προιοντα αξιας 288 € (244 που ειχε την κονσολα τη Δευτερα με τα ιδια δυο παιχνιδια ο Κωτσος + 2Χ20€ οπως γραφει και στο στικερ του το χειριστηριο) και μου εκδηλωνει αδυναμια παραδοσης ακυρωνοντας μου παρανομα την παραγγελια και δεν τηρει προτεραιοτητες ΝΑΙ φυσικα και θα κανω καταγγελια.

 

Στο θεμα μας τωρα, εχουμε πει ποιες ειναι οι παρατυπιες, απο εδω και περα εγω μονο στην καταγγελια που θα κανω θα τις γραψω και οχι εδω μεσα. Το τι απαντα το 1520 αν δεν εχει ισως την σωστη ενημερωση δεν λεει τιποτα. Αυτα γινονται με επιχειρηματα, με στοιχεια και εγγραφως ΜΟΝΟ.

 

ΥΓ. Γεια σου φιλε Ο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...