Προς το περιεχόμενο

Forthnet ΔΙακοπή στις 3 χρέωση έως τις 7!!!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλήσπέρα.Ακόμα και μετα την αλλαγή πάροχου αυτή η FOrthnet συνεχίζει να με τρελαίνει.Από τις 3/12/2010 έχω νέο πάροχο .Σήμερα παρέλαβα τον λογαριασμό της Forthnet(τον εκκαθαριστικό) και οι κύριοι με χρεώνουν υπηρεσίες έως τις 7/12. ΤΟυς παίρνω τηλέφωνο τους λέω ρε παιδιά από τις 3/12 λαμβάνω υπηρεσίες από την άλλη εταιρεία γιατί με χρεώσατε 4 μερες εξτρά.Και μου λένε το κουφό ότι η άλλη εταιρεία έστειλε αργά την ενημέρωση μετάβασης στο νέο πάροχο.Παίρνω και την νέο πάροχο μου λένε όχι το πολύ μία μέρα να καθυστέρησε απο την ενεργοποίηση.Δεν είναι τα λεφτά (6 ευρώ παραπάνω) αλλά η τρελλα που πουλάνε στην Forthnet.Τι να πω δεν παλεύοντε.

Δημοσ.
Αν έχεις όρεξη πάνε απ την Forthnet και κάνε φασαρία,

αλλά μεταξύ μας,

δεν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο....

 

Ενοείτε ότι δεν αξίζει αλλά από αυτό το δεν αξίζει τρώνε τα λεφτά μας.Γιατί δεν είμαι ο μόνος είμαι 1000% σίγουρος.Δεν ξεχνάω άλλη περιπέτεια με την FOrthnet ή οποία μου έστειλε εξώδικο για 35 ευρώ η οποία FOrthnet είπε τότε ότι δεν μπορούσε να μου στείλει τον λογαρισαμό γιατί κάναμε αλλαγή από το όνομα του πατέρα μου στο όνομα το δικό μου!!!Έτσι έμεινε απλήρωτος ο λογαριασμός(το όποίο δεν το θυμαμαι να μην πλήρωσα αλλα τεσπα) και πήρε4 φυσικά και προσαυξήσεις.

 

Αν έχεις όρεξη πάνε απ την Forthnet και κάνε φασαρία,

αλλά μεταξύ μας,

δεν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο....

 

Το ανίκανοι είναι λιγο για να περιγράψεις την κατάστασή τους.Δηλαδή αν κανείς υπάλληλος δεν έβλεπε την ειδοποίηση απο το νέο μου πάροχο ακόμα η FOrthnet θα μου χρέωνε υπηρεσίες!!!!

 

Ξέχασα να πώ ότι στις 3/12 που γινόταν ή μετάβαση πήρα στην Forthnet να ρωτήσω γιατί δεν έχω τηλέφωνο και internet και μου είπαν α έχετε συνδεθεί με το νέο πάροχο σας για αυτό!!!! Δηλαδή δεν περναει αυτη η ένδειξη στο σύστημα τους αυτόματα?Έλεος.

Δημοσ.

Μόλις γύρισα από ενα κατάστημα FOrthnet στο οποίο μου είπανε ότι κανένα κατάστημα δεν μπορεί να καλέσει το τμήμα λογιστηρίου και ότι το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να στείλει ενα email με το το αίτημα-διαμαρτυρία μου.Και άλλο ένα κορυφαίο ότι δεν μπορούσα να πληρώσω τον λογαριασμό μου εκεί αλλα μόνο σε τράπεζα ή μεσω e-banking γιατι ο λογαριασμός ήταν εκκαθαριστικός και στο σύστημα έβγαινε αρνητικός!!!!

Δημοσ.

Σήμερα πήγα να πληρώσω την συνδρομή μου (δίμηνο με αορίστου χρόνου σύνδεση) στην Forthnet, στο τοπικό κατάστημα στο οποίο πληρώνω τα τελευταία 2+ χρόνια.

Έκεί λοιπόν ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι εκτός από τον τρέχων λογαριασμό που πλήρωνα εκείνη την στιγμή, έχω και ένα ανεξόφλητο υπόλοιπο 119,12€ ΑΠΟ ΤΟ 2006 !!!!

 

Βγαίνοντας από το κατάστημα θυμήθηκα ότι κάποια στιγμή παλιότερα με είχαν χρεώσει "κατά λάθος" ένα ποσό και υπέθεσα ότι πρόκειται πάλι για αυτή την περίπτωση παρολο τότε διορθώσανε το λάθος τους.

 

Φτάνοντας σπίτι και κοιτώντας τους παλιούς λογαριασμούς της Forthnet διαπίστωσα ότι το προηγούμενο λάθος της Forthnet ήταν το 2007 για ποσό 111,00€ για την χρονική περίοδο 10-2007 έως 04-2008 και για το οποίο ευτυχώς είχα το αποδεικτικό της Τράπεζας ότι το είχα πληρώσει. Μετά απο τηλεφώνημα στην Forthnet (το 2007) η υπάλληλος μου είχε επιβεβαίωσε τηλεφωνικά ότι δεν βλέπει κάποιο υπόλοιπο στον λογαριασμό μου και ότι θα πρέπει να αγνοήσω το συγκεκριμένο λογαριασμό, όπως και έκανα.

Συνεπώς το 2007 δεν χρωστούσα τίποτα.

 

Για την νέα "υποτιθέμενη οφειλή μου" μίλησα πάλι με την Forthnet και με ενημέρωσαν ότι αφορά το χρονικό διάστημα από 04-2006 έως 10/2006 !!!!.

Το θέμα είναι ότι αυτή την φορά δεν βρήκα το αντίστοιχο έγγραφο της Τράπεζας ότι το έχω πληρώσει, οπότε με περιμένουν περιπέτειες με την Forthnet.

 

Η ερώτηση που ΔΕΝ έκανα στο τηλέφωνο με την υπάλληλο της Forthnet σήμερα είναι "πως είναι δυνατόν οι λογιαριασμοί που λαμβάνω τα τελευταία 2+ χρόνια ακόμα και ο τελευταίος που πλήρωσα σήμερα να γράφουν 'Υπόλοιπο σε εκκρεμότητα 0,00€ ;;;".

 

Η ερώτηση προς το forum είναι:

Eίχε κανείς σας κάποιο παρόμοιο περιστατικό με την Fortnet;

Δημοσ.

Γνωστό θέμα. Υπάρχουν αρκετοί που έχουν αναφέρει ότι τους είχαν έρθει λογαριασμοί φαντάσματα για κείνη την περίοδο. Φήμες λένε ότι κάτι πήγε στραβά στο λογιστήριο της Forthnet με αποτέλεσμα πολλές εξοφλήσεις που χαν γίνει τότε να χάθηκαν. Καλό κουράγιο...

Δημοσ.

... έχετε ένα ανεξόφλητο υπόλοιπο 119,12€ ΑΠΟ ΤΟ 2006 !!!! ...

 

Έτσι για την ιστορία η συνέχεια του παραπάνω έχει ώς εξής:

 

Βρήκα όλες μου τις πληρωμές προς την Forthnet.

Την πληρωμή της επίμαχης "οφειλής" την είχα κάνει από μηχάνημα ATM και την βρήκα από τις ημερομηνίες, μιας και συνηθίζω να πληρώνω όσο το δυνατόν πιο γρήγορα τις οφειλές μου.

Αυτό το χαρτάκι του ATM έπρεπε να το έχω στείλει με fax στην Forthnet (έτσι βρήκα ότι είχα κάνει στην αμέσως προηγούμενη πληρωμή) και επειδή τέτοιο fax δεν βρήκα στο σπίτι για αυτό το απόκομμα ATM, υποθέτω ότι φταίω και εγώ για το όλο μπλέξιμο.

Τώρα απλά περιμένω να το τακτοποιήσουν οριστικά.

 

The End (οριστικά ελπίζω).

Δημοσ.

Εμένα μου στείλανε πριν 1.5 χρονο εξώδικο απο δικηγορικό γραφείο παρακαλώ (ενα τηλεφωνο δεν μπορούσανε να παρουνε) ότι χρωστούσα λέει 36 ευρώ από το 2006.Τότε ήταν μία απλή συνδεση ADSL πάνω στο δικτυο του ΟΤΕ και ήταν στο ονομα του πατέρα μου.Μετά αλλαξα σε ιδιόκτητο FOrthnet και το εκανα στο όνομα μου.Σύμφωνα με αυτούς δεν είχα εξοφλήσει τον λογαριασμό απο την προηγούμενη σύνδεση.Σε ερωτησή μου τότε στον υπάλληλο γιατί δεν μου κάνανε έν α τηλέφωνο να με ενημερώσουνε είπε ότι παίρνανε τηλέφωνο αλλά δεν ήταν κανείς σπίτι !!!Επίσης τους είπα γιατί δεν στέλνατε ξανά τον λογαριασμό όπως κάνει ο ΟΤΕ ώστε να ενημερωθείς ότι υπάρχει υπόλοιπο και μου είπε οτι δεν λειτουργούν έτσι.Τέλος πάντων εγώ θυμάμαι ότο το πλήρωσα αλλά δεν ειχα το αποδεικτικό.Πλήρωσα τελικά.Αυτό που έκανα 1 χρόνο μετά είναι να ζητήσω την λογιστική μου καρτέλα ότι έχω ξοφλήσει.Συμβουλεύω κάθε χρήστη που φεύγει από την FOrthnet να το κάνει ώστε να είναι καλυμένος.

Δημοσ.

Όχι μόνο από τη forthnet. από όλους τους παρόχους πρέπει να παίρνουμε εξοφλητικές καρτέλες. Τα λογιστήρια γενικά είναι περίεργοι κόσμοι και τα λάθη πάνε κι έρχονται. Έχω γνωστό που ακόμα προσπαθεί να ξεμπερδέψει από τη HOL (εδώ και 2,3 χρόνια). Οπωσδήποτε εξοφλητικά!

  • Super Moderators
Δημοσ.

ναι αλλά το 99% των περιπτώσεων που διαβάζουμε σε forums για "ανεξόφλητους" λογαριασμούς και εξώδικα είναι από Forthnet

Δημοσ.

Σήμερα πήγα να πληρώσω την συνδρομή μου (δίμηνο με αορίστου χρόνου σύνδεση) στην Forthnet, στο τοπικό κατάστημα στο οποίο πληρώνω τα τελευταία 2+ χρόνια.

Έκεί λοιπόν ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι εκτός από τον τρέχων λογαριασμό που πλήρωνα εκείνη την στιγμή, έχω και ένα ανεξόφλητο υπόλοιπο 119,12€ ΑΠΟ ΤΟ 2006 !!!!

 

Βγαίνοντας από το κατάστημα θυμήθηκα ότι κάποια στιγμή παλιότερα με είχαν χρεώσει "κατά λάθος" ένα ποσό και υπέθεσα ότι πρόκειται πάλι για αυτή την περίπτωση παρολο τότε διορθώσανε το λάθος τους.

 

Φτάνοντας σπίτι και κοιτώντας τους παλιούς λογαριασμούς της Forthnet διαπίστωσα ότι το προηγούμενο λάθος της Forthnet ήταν το 2007 για ποσό 111,00€ για την χρονική περίοδο 10-2007 έως 04-2008 και για το οποίο ευτυχώς είχα το αποδεικτικό της Τράπεζας ότι το είχα πληρώσει. Μετά απο τηλεφώνημα στην Forthnet (το 2007) η υπάλληλος μου είχε επιβεβαίωσε τηλεφωνικά ότι δεν βλέπει κάποιο υπόλοιπο στον λογαριασμό μου και ότι θα πρέπει να αγνοήσω το συγκεκριμένο λογαριασμό, όπως και έκανα.

Συνεπώς το 2007 δεν χρωστούσα τίποτα.

 

Για την νέα "υποτιθέμενη οφειλή μου" μίλησα πάλι με την Forthnet και με ενημέρωσαν ότι αφορά το χρονικό διάστημα από 04-2006 έως 10/2006 !!!!.

Το θέμα είναι ότι αυτή την φορά δεν βρήκα το αντίστοιχο έγγραφο της Τράπεζας ότι το έχω πληρώσει, οπότε με περιμένουν περιπέτειες με την Forthnet.

 

Η ερώτηση που ΔΕΝ έκανα στο τηλέφωνο με την υπάλληλο της Forthnet σήμερα είναι "πως είναι δυνατόν οι λογιαριασμοί που λαμβάνω τα τελευταία 2+ χρόνια ακόμα και ο τελευταίος που πλήρωσα σήμερα να γράφουν 'Υπόλοιπο σε εκκρεμότητα 0,00€ ;;;".

 

Η ερώτηση προς το forum είναι:

Eίχε κανείς σας κάποιο παρόμοιο περιστατικό με την Fortnet;

 

Τράβα μια καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή, αναφέροντας το ότι έχεις μόνο τον τελευταίο λογαριασμό στον οποίο και φαίνεται από το λογιστήριο της εταιρίας ότι δεν χρωστάς.

 

Γράψε και το ότι δεν είσαι υποχρεωμένος να κρατάς αποδείξεις πληρωμών τριετίας ή και πενταετίας αλλά φροντίζεις πάντα να κρατάς τον τελευταίο λογαριασμό, στον οποίο και βεβαιώνεται από το λογιστήριο της εταιρίας ότι δεν χρωστάς τίποτε.

 

Στο τέλος ζήτα από τον συνήγορο να μεσολαβήσει για την έκδοση εκκαθαριστικού λογαριασμού στον οποίο να βεβαιώνεται η μη οφειλή βάση και του τελευταίου λογαριασμού που έχεις στα χέρια σου.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...