Προς το περιεχόμενο

υβριδικά αυτοκινητα


tiranous

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το οτι ο ανθρωπος σε ρωταει για 2 αυτοκινητα που η τιμη τους δεν ξεπερνα τα 20κ και εσυ αναφερεις αυτοκινητα που κοστιζουν 100κ δεν σχολιαζεται.

 

 

Το ότι δεν απαντάω σε αυτόν που ξεκίνησε το θέμα το παρατήρησες;

 

βρε νικο γιαυτο δεν ειπα οτι ειναι ευρειας παραγωγης! για τον απλο πολιτη δεν ειναι η Καγιεν, το Χ6, το Α6 και η μερσεντες S. εκει μιλαμε για ΜΕΓΑΛΑ μοτερ, μεγαλα οχηματα, που με την υπαρξη του ηλεκτροκινητηρα μπορουν να δουλεψουν πιο απλα απο οτι ενα μικρο 14/16αρι βενζινοκινητο μοτερ..

 

 

Ευρείας παραγωγής είναι και αυτά. Το ότι το Prius θα πουλήσει παραπάνω δε λέει κάτι.

Δεν είναι μοντέλα που θα βγάλουν 1000 κομμάτια. Ούτε το Clarity της Honda που θα βγάλει 200. Έχουν εφαρμόσιμη τεχνολογία. Δεν είναι για beta testing.

Το ότι μιλάμε για μεγάλα μοτέρ τι σημασία έχει; Ίσα ίσα ο 4κύλινδρος του Prius είναι πιο απλός από το V8 της X6.

 

Ακόμα και για τα μικρά να μιλήσουμε το Prius κυκλοφορεί από το 1997. Ότι θέματα ήταν να λύσουν σχετικά με τον τρόπο που συνεργάζονται οι 2 κινητήρες μεταξύ τους έχουν λυθεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

νικο δεν θεωρω οτι ειναι το ιδιο πραγμα. αλλο ενα πριους των 25000 ευρω και αλλο ενα υβριδικο καγιεν των 115000 η ενα Χ6 των 145000ευρω.. ειναι πολυ πιο δυσκολο να ενσωματωσουν μια νεα τεχνολογια τοσο διαφορετικη σε ενα low budget αυτοκινητο απο οτι σε ενα πανακριβο. αλλο να λανσαρεις μια τεχνολογια την οποια θα τη βλεπεις σε ενα γκολφ και αλλο μια που θα τη βλεπεις σε ενα Καγιεν. το ενα θα κανει 2000 ταξινομησεις το μηνα, το αλλο 3-4 και αν. το βλεπουμε καπως διαφορετικα. δε συμφωνω απολυτα με το επιχειρημα σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βάλτε στατιστικά για να δούμε ξανά πόση είναι η χρήση υβριδικών στην Ευρώπη και μετά λέμε πόσο διαδεδομένα είναι. Αν είναι πχ 15% υβριδικά και 85% ορυκτού καυσίμου, μόνο διαδεδομένα δε τα λες. Και όσο έχουν τέτοιες τιμές κ κόστος συντήρησης θα είναι απαγορευτικά για το μέσο καταναλωτή. Και εκτός αυτού το θεωρώ εντελώς ηλίθιο να πάρω ένα Prius που είναι σαν ανάποδη μπανιέρα με ρόδες στα 30000, και να μην πάρω ένα κλασικής τεχνολογίας σπόρ και πολύ πιο όμορφο. Πρέπει να υπάρχουν κ κίνητρα για τον πολίτη. Πχ σε άλλες χώρες με τα prius μπορείς να μπαίνεις στην λωρίδα για γεμάτα αυτοκίνητα ακόμα κι αν είσαι μόνος σου. Αλλά για ελλάδα εδώ ανεβάζουν στο διπλάσιο τις τιμές στα ΜΜΜ, στα @@ τους η οικολογία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εκτός αυτού το θεωρώ εντελώς ηλίθιο να πάρω ένα Prius που είναι σαν ανάποδη μπανιέρα με ρόδες στα 30000, και να μην πάρω ένα κλασικής τεχνολογίας σπόρ και πολύ πιο όμορφο.

Tru dat. Θα κάνεις και οικονομία καυσίμου με το σπορ!

 

Από το 3:33 και μετά

http://www.youtube.com/watch?v=JmxUsGiGp3w

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το prius εχει σα ταργκετ γρκρουπ αυτους που θελουν ενα καλο οικογενειακο,και να εχει και καλη καταναλωση

δεν εχει τους πολυ οικονομικα ασθενεστερους που βαζουν βενζινη με το σταγονομετρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το prius εχει σα ταργκετ γρκρουπ αυτους που θελουν ενα καλο οικογενειακο,και να εχει και καλη καταναλωση

δεν εχει τους πολυ οικονομικα ασθενεστερους που βαζουν βενζινη με το σταγονομετρο.

 

 

Προβάλεται όμως σαν το ΤΟΠ οικολογικό κ οικονομικό μοντέλο.Που το δεύτερο δεν ισχύει. Γενικότερα αν δε βρούν κάτι να αντικαστήσουν την ΜΠΑΤΑΡΙΑ οι τιμές δε θα πέσουν ποτέ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οσο προχωραει η παραγωγη θα εξελισσονται οι μπαταριες

παντως μονο απο ιαπωνες περιμενω υβριδικα και ηλεκτρικα...αν θυμαμαι καλα ειναι οι μονοι που δεν εχουν καλες σχεσεις με τις πρωτες υλες (απο το 30!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...