vagos789 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2002 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2002 Oι εισπράκτορες στο ταμείο γλυφάδας,την στήσανε σήμερα στην Ελ.Βενιζέλου,αν δεν έχεις κολλημένο το σήμα τελών σου παίρνουν τις πινακίδες,μην τους χτυπήσετε θα πάτε φυλακή!
adi32 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2002 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2002 Gia to poto kala tha kanoun na pernoun to aytokinhto kai to diploma mazi alla gia ta aisxra oria taxhthtas pou yparxoyn ti na pei kaneis einai dynaton na exoyme ta idia oria edw kai 30 xronia? to maximum einai 120km/h pou gia ta shmerina aytokinhta einai san to 80km/h aytwn tou 1980 gia na mhn pw gia kati oria 20 kai 30km/h pou yparxoyn mono kai mono gia eispraktikoys logous Kai kati allo Mipos thymaste prin 2-3 xronia ena vouleyth pou odhgouse methismenos kai skotose th gomena tou kserei kaneis ti kyrwseis eixe ?
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2002 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2002 Δηλαδή το όριο των 120 είναι ελληνικό φαινόμενο; Γνρίζει κανείς πόσο είναι το όριο στην Αμερική;
vagos789 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2002 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2002 Στην Αμερική ποικιλλει ανάλογα με την πολιτεία,σε κάποιες πολιτείες είναι εξαιρετικά δύσκολο να τρέχεις και να μην σε πιάσουν. Όσο για τα όρια,νομίζω ο φίλος κάνει ένα λάθος,τι πάει να πει "για τα σημερινά αυτοκίνητα"; Αν αύριο οδηγούμε όλοι φεράρι θα πρέπει να πάει το όριο στα 200;Οι ικανότητες των οδηγών δεν αυξάνονται αντίστοιχα,ούτε η ασφάλεια των αυτοκινήτων επίσης.
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2002 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2002 Για ενημέρωση, το όριο στην Αμερική είναι 55 μίλια. Πολλαπλασιάστε με το 1,6 και θα δείτε ότι δεν είναι και τόσο παράλογο εδώ...
adi32 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2002 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2002 </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by vagos789: <strong>Όσο για τα όρια,νομίζω ο φίλος κάνει ένα λάθος,τι πάει να πει "για τα σημερινά αυτοκίνητα"; Αν αύριο οδηγούμε όλοι φεράρι θα πρέπει να πάει το όριο στα 200;Οι ικανότητες των οδηγών δεν αυξάνονται αντίστοιχα,ούτε η ασφάλεια των αυτοκινήτων επίσης.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Πριν 30 χρονια τα αυτοκινητα ειχαν τελικη 140χλμ, εστριβαν απαραδεκτα, φρεναραν απαραδεκτα, ειχαν μηδενικη ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια Πιστευω πως εχει γινει καποια προοδος απο τοτε και ειναι πιο ασφαλης η οδηγηση ενος συγχρονου αυτοκινητου με 160χλμ παρα ενος αυτοκινητου του 1980 με 100χλμ
kage Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2002 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2002 Αρχικα να αναφερθω στο εγγραφο κ να πω οτι ειναι αληθινο.Και μαλιστα υπαρχει κ αλλο ενα(ειχε ολοκληρες τις φωτο στο Κυριακατικη ελευθεροτυπια ) ΤΟ συμβαν εγινε στην Γενικη Αστυνομικη διευ.Ηπειρου κ εσταλει στην αστ.διευ.Ιωαννινων και το αλλο ηταν απο την Αστυνομικη Διευθ.σε ολα τα Α.Τ.(αστυν.τμη) <<ΣΑς κοινοποιουμε την ανωτερω σχετικη κ παρακαλουμε να σχεδιασετε απο τωρα τις δρασεις σας,ωστε μεχρι το τελος του ετους να εχει υπερκαλυφθει ο αριθμος των παραβασεων,που πρεπει να βεβαιωσουν οι υπηρεσιες σας για την επιτευξη των τεθεντων στοχων απο το αρχηγειο της ΕΛΑΣ>>. <<Ατυχες>>κειμενο -Για το 1ο εγγραφο(Ηπειρου)- δηλωσε ο Γεν.Αστυν.Ηπειρου Θεοδωρος Ρεγκλης κ ειπε οτι συνταχτηκε οταν ελειπε σε αδεια.<Υπαρχουν βεβαια στοχοι,αλλα κιρως μας ενδιαφερει η προληψη των τροχαιων ατυχηματων κ οχι η επιδοση κλησεων>> *Η υποθεση απασχολησε κ το Υπουργειο ΔΗΜοσιας ταξης για την διαροή του εγγραφου,αλλα οχι απο το περιεχομενο του.:<<Εδω κ 2χρονια θεσαμε μετρησιμους στοχους σε καθε Αστυν.Διευθυνση της χωρας για να εχουμε ορατα αποτελεσματα δρασης των υπηρεσιων>>ειπε ο Δ.Ευσταθιασης γραμματεας του υπουργειου. <<Ελεγχουμε κ ποιες διιευθυνσεις υπολειτουργουν κ τοτε αποστελλεται ενα κειμενο-'καμπανακι΄'-απο το αρχηγο της ΕΛ.ΑΣ. κ τους λεει να προσεξουν κ να συμμορφωθουν για να κλεισουν μεχρι το τελος του ετους με θετικο απολογισμο.Με την επιτευξη των στοχων κρινονται κ οι ανθρωποι μας πιο δικαια>>. Και αλλα πολλα οπως οτι σε πολλα ΑΤ βαζουν στους πινακες ανακοινωσεων οτι υπολειπονται συγκεκριμενος αριθμος κ ειση παραβασεων κ καλουνται οι τροχονομοι να βγουν στο δρομο κ ορισμενο χρονικο διαστημα για να επιδωσουν κλησεις>>καταγγελει ο Γενικος γραμματεας Πανελλ.ομοσπ.Αστυν.Υπαλληλων... ===========Κλησεις============ ποσοστο αυξησης για 2001-2002 υπερβολικη ταχυτητα 64,50% μη χρηση ζωνης ασφ. 222,64% >> κρανος 56,29% Αφαιρεση πινακιδων 108,19% τα ποσοστα αυξανονται(κιριως ζωνη-κρανος)κ τα περισσοτερα στην Αττικη.Γενικοτερα καθε χρονο ενα 20%στις αστυνομικες επιδοσεις..
CyberWalker Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2002 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2002 </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by adi32: <strong>Πριν 30 χρονια τα αυτοκινητα ειχαν τελικη 140χλμ, εστριβαν απαραδεκτα, φρεναραν απαραδεκτα, ειχαν μηδενικη ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια Πιστευω πως εχει γινει καποια προοδος απο τοτε και ειναι πιο ασφαλης η οδηγηση ενος συγχρονου αυτοκινητου με 160χλμ παρα ενος αυτοκινητου του 1980 με 100χλμ</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Φιλε adi32 δεν εχεις αδικο, οντως οι αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν βελτιοσει κατα πολυ τις επιδοσεις των αμαξιων τους τα τελευταια 30 χρονια. Ωστοσο σου διαφευγει κατι σημαντικο! Το οτι τα ελαστικα και οι αναρτησεις των αυτοκινητων εχουν βελτιωθει αφανταστα (και μιλαμε για φοβερη τεχνολογια) κανει τους 'εμπειρικους' να ξεθαρεβουν! Μια φερραρι πιανει τα 300 και δεν κανει 'κιχ' ενω ενα ντεσεβο στα 60 κανει σα κονσερβοκουτι. Η φερραρι σου δινει την ψευδαισθηση της ασφαλειας επειδη νιωθεις 'σα να πετας' αφου δεν καταλαβαινεις λακουβες ενω ταυτοχρονα τα μεγαλα αποθεματα ιπποδυναμης σε κανουν και νιωθεις οτι 'δε θα σε προδωσουν'... και ειναι αληθεια! Οσο αληθεια ειναι οτι και η φερραρι υποκειται στους ιδιους νομους με το ντεσεβο το οποιο ομως, αθελα του δε λεω, προειδοποιει τις αισθησεις σου για την ταχυτητα που εχεις αναπτυξει. Χαρακτηριστικο ειναι και το γεγονος οτι καποιος που εχει συνηθησει μικρα αυτοκινητα, οταν μπαινει σε μεγαλυτερα, δυσκολευεται να αντιληφθει την ταχυτητα... και ειναι λογικο αφου συνειρμικα εχει συνδιασει την ταχυτητα με αναταραξεις του σωματος του και θορυβους... (Αν βρεθειτε στο διαστημα με κλειστα ματια ενω τρεχετε με 5.000.000.000 km/h αλλα με μηδενικη επιταχυνση, ολα θα σας φαινονται σταθερα και γαληνια) Ακολουθει ενα απτο παραδειγμα απλα για να αντιληφθειτε ορισμενα μεγεθη χωρις να χρειαστει να τα ζησετε : Αν τρεχεις με 100χλ την ωρα και τρακαρεις ετσι ωστε να αναγκαστεις να πιασεις μεσα σε 0.05sec τα 30χλ την ωρα, (ισοδυναμει σε μια συγκρουση που το αμαξωμα θα συμπιεστει ιδανικα το πολυ κατα 100.000/60/60*0.05 = 1,3 μετρα), τοτε ανεξαρτητα σε τι αμαξι βρισκεσαι το σωμα σου θα δεχτει μια μεση επιβραδυνση (100.000-30.000)/60/60/0.05 = 389 m/(sec*sec) οπου η επιταχυνση της βαρυτητας ειναι 9.81 m/(sec*sec). Αυτο σημαινει οτι επι του προκειμενου σεναριου το σωμα σου θα 'βαρυνει' αποτομα κατα 389/9.81 = 40 φορες περιπου. Και μαλιστα δεξου οτι ολη αυτη τη δυναμη την δεχεται ισομερως ΟΛΟ το σωμα σου (σαν η δυναμη που σε επιβραδυνει να μην ειναι σημειακη - γιατι τοτε οι πιεσεις ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ και εισαι χαλαρα μακαριτης οπου και αν μπεις - αλλα να μοιραζεται σε ολο σου το σωμα). Τα εσωτερικα οργανα σου μια τετοια επιβραδυνση δε θα την αντεχαν με τιποτα, οσο γυμνασμενος και αν ησουν! Εδω οι καλυτεροι πιλοτοι και μολις που αντεχουν μερικες δεκαδες g! Οι νομοι της φυσικης δεν υπολογιζουν ορια ταχυτητας ουτε παθητικες ασφαλειες. Σου εφτιαξα ενα ιδανικο περιβαλλον μεσα στα ροδα και τα πουπουλα και οπως κι εσυ θα διαπιστωσες ακομα κι ετσι δε θα επιβιωνες ή στην καλυτερη των περιπτωσεων θα εβγαινες σακατης... Φαντασου να μεσολαβουσε η επαφη του σωματος σου με εξωτερικο μεσο που εκ των πραγματων επιβαλλεται γιατι αλλιως πες μου εσυ πως θα επιβραδυνοσουν!
Typhoon Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2002 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2002 Φίλε Cyberwalker σε ένα σπορ αμάξι (πόσο μάλλον μια Ferrari) η αναρτήσεις είναι σκληρές & καταλαβαίνεις όχι λακούβες αλλά & τα πετραδάκια στο δρόμο. Αυτό γίνεται βασικά για υπάρχουν μικρές κλίσεις του αμαξώματος (ώστε να μειώνονται οι μετατοπίσεις του κέντρου βάρους στις στροφές) & σε δεύτερο λόγο για να υπάρχει καλή πληροφόρηση για την κατάσταση του οδοστρόματος (σε μεγάλες ταχύτητες παίζει μεγάλο ρόλο τι είναι κάτω από τις ρόδες). Δεύτερον όλη αυτή η φιλοσοφία πέρι ατυχήματος είναι μάλλον άσκοπη. Με πάνω από 120 χαω με ότι & να τρακάρεις, την έχεις πολύ άσχημα, το θέμα είναι τι δυνατότητες έχει το όχημα (& ο οδηγός) ώστε να αποτραπεί η σύγκρουση. Πάντως σε αυτό που έχεις δίκαιο είναι το ότι η λεγόμενη γερμανική συμπεριφορά είναι μεγάλο πρόβλημα....Γιατί ναι μεν πηγαίνεις ωραία & καλά & νομίζεις ότι είσαι βασιλιάς, αλλά όταν είναι να φύγει το αμάξι δεν ξέρεις από που σου ήρθε....
dark Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2002 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2002 gia na tyroume ta oria tavythtos prepei kat arxhn na diorthothoyn ola yparxoyn kati oria asteia 20 kai 30 km se shmeia pou kaneis den pernaei me katw apo 70-80km oi idioi exoun kanei (mporei kai epithdes) na mh sevomaste ta oria An thymamai kala eixan kanei mia dokimh na pane th diadromh Athina Thessaloniki symfwna me ta oria kai to kanane 30 ores
CyberWalker Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2002 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2002 Κοιτα, φιλε Typhoon, οι μαρκες 'φερραρι' και 'ντεσεβο' χρησιμοποιουνται στο παραδειγμα αληγορικα, αυτο φανταζομαι το καταλαβαινουν ολοι! Εμενα με ενδιεφερε να μεταφερω τη φυσικη διασταση των πραγματων. Αυτο ειναι το σημαντικο και αυτο το επιασες. Και πραγματι σε ορισμενους δρομους υπαρχουν ορια ταχυτητος 20-30 Km εκει που με 70-80km ενιωθες ασφαλης. Απλα πανω σε αυτο θα τοποθετηθω λεγοντας οτι εν μερει συμφωνω αλλα μη ξεχνατε οτι αυτος ο δρομος με οριο 20-30Km εχει να αντιμετοπισει ολα τα πιθανα σεναρια, οπως για παραδειγμα ολισθηρο εδαφος λογω προσφατης βροχοπτωσης σε συνδυασμο με τα πιο ελεεινα ελαστικα που μολις μπορεσαν και περασαν τον ελεγχο ΚΤΕΟ! Το ξαναλεω, σε γενικες γραμμες συμφωνω οτι ορισμενα ορια ταχυτητας ειναι παραλογα, απλα οχι παντα, γι'αυτο και να κρινετε ανοιχτομυαλα. <small>[ 24-09-2002, 09:19: Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: CyberWalker ]</small>
vastravoud Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2002 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2002 Cyber walker, πολύ καλή η ανάλυση σου, όμως ξεχνάς ένα πράγμα. ΤΑ 40G στην περίπτωση που αναφέρεις τα δέχεται ο οδηγός στιγμιαία, ενώ τα 8-9G που ζορίζουν τους πιλότους είναι παρατεταμένα. Σε διάφορα ατυχήματα στη Formula1 οι οδηγοί έχουν δεχτεί πάνω απο 60-70G χωρίς να πάθουν τίποτα ιδιαίτερο. Στο αυτοκίνητο δρόμου ο κίνδυνος νομίζω ότι προέρχεται κυρίως από την παραμόρφωση της καμπίνας επιβατών και από την πρόσκρουση του οδηγού στο τιμόνι, το ταμπλώ, κλπ...
CyberWalker Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2002 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2002 </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Βαγγέλης: <strong>Cyber walker, πολύ καλή η ανάλυση σου, όμως ξεχνάς ένα πράγμα. ΤΑ 40G στην περίπτωση που αναφέρεις τα δέχεται ο οδηγός στιγμιαία, ενώ τα 8-9G που ζορίζουν τους πιλότους είναι παρατεταμένα. Σε διάφορα ατυχήματα στη Formula1 οι οδηγοί έχουν δεχτεί πάνω απο 60-70G χωρίς να πάθουν τίποτα ιδιαίτερο. Στο αυτοκίνητο δρόμου ο κίνδυνος νομίζω ότι προέρχεται κυρίως από την παραμόρφωση της καμπίνας επιβατών και από την πρόσκρουση του οδηγού στο τιμόνι, το ταμπλώ, κλπ...</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Φιλε Βαγγελη, δεν καταλαβες ενα πραγμα, ισως να φταιω κι εγω στην διατυπωση μου. Επαναλαμβανομαι : Τα 40G οντως θα τα δεχοτανε για 0.05sec. Ωστοσο, ειπα οτι οι περισσοτεροι οδηγοι δεν ειναι και τοσο γυμνασμενοι οσο οι πιλοτοι formula και μαχητικων, για να τα αντεξουνε ακομα και για τετοιο χρονικο διαστημα. Δε μου λες, ξερεις γιατι προτιμουν πχ. σε πυραυλους να ωθουν παρατεταμενα με λιγα G για πολυ ωρα και οχι με περισσοτερα G για λιγοτερη ωρα; Ειναι πασηφανες! Γιατι αυτο που εχει σημασια ειναι η ΜΕΓΙΣΤΗ δυναμη που θα νιωσουν τα οργανα σου να ειναι οσο το δυνατον μικροτερη. Τωρα σε οτι αφορα το παραδειγμα μου, προτιμησα να μην αναφερθω σε μεση επιταχυνση αλλα εκ των πραγματων θα αναγκαστω. Για να μην κουρασω λεω απλα οτι τα 40G ηταν η μεση επιταχυνση για 0,05sec. Προφανως στιγμιαια η επιταχυνση που δεχτηκε το σωμα μπορει να ηταν και διπλασια (θεωρητικα και απειρη θα μπορουσε να ηταν αλλα μην επεκταθουμε). Εγω δεχτηκα την ΙΔΑΝΙΚΟΤΕΡΗ για τον οδηγο περιπτωση (το θαυμα δηλαδη) και οπως βλεπεις προκυπτουν 40 G! Και αυτο που ειπες περι παραμορφωσης καμπινας των επιβατων δεν εχει καμμια βαση διοτι στο παραδειγμα μου δεχτηκα μεγιστη παραμορφωση 1,3μετρα. Πηγαινε πισω και δες τις πραξεις. Το σωμα δεχτηκα οτι ΔΕΝ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕ ΠΟΥ-ΘΕ-ΝΑ! Αν δεχτω, το ξαναλεω, κατι τετοιο ΤΟΤΕ ειναι που ο ανθρωπος του παραδειγματος μου ειναι μακαριτης για τα καλα! Απλα γιατι εκτος των προαναφερθεντων τωρα εχει να αντιμετοπισει τις ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΣΗΜΕΙΑΚΕΣ δυναμεις που δημιουργουνται οταν ακουμπησει καπου στην καμπινα. Για εναν οδηγο που εχει βαρος 75 Kgr, μια συγκρουση του σωματος του με το τιμονι (και παλι δεχομαι ιδανικη προσφυση σωματος και τιμονιου - κατι που ειναι απο τα αγραγα αλλα τελως παντων) θα σημαινε οτι θα επρεπε να στηριξει (40 * 75 = 3.000 Krg!) δηλαδη ΤΡΕΙΣ ΤΟΝΟΥΣ στο στερνο του! Πως σου φαινεται αυτο; Και θυμισου οτι αυτο δε συμβαινει μονο για το στερνο του αλλα και για ολα τα οργανα μεσα στο σωμα του, τα οποια δεν εχουν που να στηριχτουν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.