Προς το περιεχόμενο

καινουριος σκληρος δισκος


panos0100

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ακριβώς συμβιβασμό. Όπως το είπες. Αφού δεν ξέρουμε λοιπόν αν ρώτησε το παλικάρι για τη διαθεσιμότητα που βλέπει και επέλεξε ένα προϊόν πιο ακριβό, ε δεν είναι λογικό να πληρώσει τη διαφορά; Αν πάλι έπαιρνε πιστωτικό και πήγαινε πάλι στον ίδιο σκληρό που διάλεξε, δε θα πλήρωνε τη διαφορά;

Λέει ότι του είπανε πως δεν έχουνε διαθεσιμότητα.Σε αυτή την περίπτωση δικαιούται επιστροφή χρημάτων.Αν ο πελάτης & κατάστημα συμφωνήσουν μπορεί να υπάρξει πίστωση ή αντικατάσταση με άλλο.Σε αυτή την περίπτωση όλα κυμαίνοντε.Το θέμα είναι ότι αυτό δε τον συνεφέρει.Εγώ μπορεί να θέλω 640gb ακριβώς για του δικούς μου λόγους. Γιατί να ζημιωθώ με 20 επειδή το κατάστημα αδυνατεί να μου αντικαταστήσει το ελαττωματικό προϊόν??

Δημοσ.

Μα συγνώμη με υποθέσεις θα μιλάμε;

Ζήτησε ο panos επιστροφή χρημάτων; ΟΧΙ

Ζήτησε ο panos πιστωτικό; ΟΧΙ

Τι ζήτησε ο panos; Ένα άλλο δίσκο.

Ήτανε πιο ακριβός; ΝΑΙ. Αρα πληρώνει τη διαφορά.

 

Το να δώσει ένα πιο ακριβό προϊόν ένα κατάστημα για αντικατάσταση άλλου, χωρίς extra επιβάρυνση δεν τον καταλαβαίνω.

 

Αν πάλι ο Panos δεν ήξερε τα δικαιώματά του σαν καταναλωτής, δεν μπορώ να τον πάρω από το χεράκι και να τον πάω από το κατάστημα για να πάρει ένα πιστωτικό.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...