AnatoliGR Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 δλδ οι τρυποχαρακτοι τι διαφορα εχουν απτους εργοστασιακους?σταματαει καλυτερα αλλα χαλανε πιο γρηγοαρα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rabican Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 βρε παιδια.. Brembo αεριζομενοι 262 για κορσα εχουν 80 ευρω το ζευγαρι.. απλοι ΟΠΕΛ εχουν 85 ευρω. Zimmermann εχουν 70 ευρω. δεν ειναι ΑΚΡΙΒΟΙ οι Brembo.. φανταζομαι αντιστοιχα θα ειναι τα πραγματα και για το γκετζακι.. ΥΓ: τρυπημα ειναι για καλυτερη απαγωγη θερμου αερα. χαραξη για καλυτερη απαγωγη νερου (νομιζω). μια επιφυλαξη γιαυτα τα 2.. ΥΓ: ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ μην παρεις συμπαγη δισκο και τον δωσεις να στον τρυπησουν σε τορνο. ΠΟΤΕ! η θα τον παρεις ετοιμο τρυπημενο η κρατα τον οπως ειναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Κρυώνουν γρηγορότερα,κρατουν το τακακι πιο καθαρο.Τρωνε επισης περισσοτερο τακακι. Και ναι ειναι πιο "ευαισθητοι",διοτι αλλο ο μασιφ δισκος και αλλο ο μασιφ δισκος που χει υποστει κατεργασια,χαραξη-τρυπημα.(αναλογως τον δισκο παντα!) Το σταματαει καλυτερα,ειναι επισης αλλος ενας μεγαλος μυθος που σηκωνει μεγαλη κουβεντα. Γενικοτερα η παγια τακτικη ειναι να μεγαλωνεις τα φρενα (διαμετρο δισκων,δαγκανες) ωστε να φρεναρεις πιο γρηγορα ΧΩΡΙΣ να κουράζεις τοσο τα φρενα. Παράδειγμα: το σαξο εχει εργοστασιακα 247μμ δισκο.Αν δοκιμασεις να κατεβεις ενα βουνο σβελτα σε 10 φρεναρισμα εχεις μεινει απο φρενα.Με 266μμ που εβαλα μετα εμεινα σε 15 φρεναρισματα. Σε 290μμ και 4πιστονα που εβαλα μετα εμεινα στα 50.Φυσικα μεγιστο ρολο παιζουν υγρα/τακακια. Οποτε η απαντηση στο αν σταματαει πιο γρηγορα απο απλους-χ/τ στο αυτ/το σου ειναι "οχι". Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Δηλαδή κάνει περισσότερη διαδρομή ο δίσκος επομένως καλύπτει στον ίδιο χρόνο περισσότερο φρενάρισμα με αποτέλεσμα να μη ζεσταίνονται τα φρένα; Ενδιαφέρον. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Δηλαδή κάνει περισσότερη διαδρομή ο δίσκος επομένως καλύπτει στον ίδιο χρόνο περισσότερο φρενάρισμα με αποτέλεσμα να μη ζεσταίνονται τα φρένα; Ενδιαφέρον. Απο που το εβγαλες αυτο το συμπερασμα? και τι θελεις να πεις μ'αυτο? Γενικοτερα στα φρενα ισχυει οσο μεγαλυτερη επιφανεια τριβης (μεγαλυτερο τακακι) τοσο το καλυτερο,που παει μαζι με μεγαλυτερο δισκο ωστε να μην ζεσταινονται υπερβολικα και να απαγαγουν ευκολοτερα την θερμοτητα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Απο που το εβγαλες αυτο το συμπερασμα? και τι θελεις να πεις μ'αυτο? Γενικοτερα στα φρενα ισχυει οσο μεγαλυτερη επιφανεια τριβης (μεγαλυτερο τακακι) τοσο το καλυτερο,που παει μαζι με μεγαλυτερο δισκο ωστε να μην ζεσταινονται υπερβολικα και να απαγαγουν ευκολοτερα την θερμοτητα. Θα έπρεπε να το σxεδιάσω βασικά. Όσο πιο μεγάλη είναι η περίμετρος του δίσκου, τόσο μεγαλύτερη επιφάνεια διανύει το σημείο φρεναρίσματος. Έτσι ώστε όταν ξαναέρθει το ιδιο σημείο του δίσκου σε επαφή, θα έχει κρυώσει περισσότερο. Το ίδιο πράγμα λέμε, απλά μίλησα να να έχω βγάλει το φυσικό(πολύ θα το ΄θελα) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_BASSstarlet_ Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Περισσότερο ρόλο στην αντοχή στη θερμοκρασία παίζουν τα τακάκια, παρά το μέγεθος του δίσκου. Με τις ίδιες δισκόπλακες, και με διαφορετικά τακάκια έχω διαπιστώσει μεγάλες διαφορές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Θα έπρεπε να το σxεδιάσω βασικά. Όσο πιο μεγάλη είναι η περίμετρος του δίσκου, τόσο μεγαλύτερη επιφάνεια διανύει το σημείο φρεναρίσματος. Έτσι ώστε όταν ξαναέρθει το ιδιο σημείο του δίσκου σε επαφή, θα έχει κρυώσει περισσότερο. Το ίδιο πράγμα λέμε, απλά μίλησα να να έχω βγάλει το φυσικό(πολύ θα το ΄θελα) Nαι τωρα το πιασα πως το εξηγείς.Εχει σιγουρα θεωρητική βάση αλλά αντε διατύπωσε το ατώρα αυτο.Παντως εγω σκεφτομενος μπακαλικα θεωρώ πως αν πουμε πως ενα τακακι εχει επιφανεια Χ τετραγωνικα εκ, ζεσταινει ευκολοτερα ενα δισκο Ψ επιφανειας, παρά εναν δισκο 1.5Ψ επιφάνειας. Οπωε ειπε και ο μπας, ειναι κι αναλογως το τακακι αλλα και τα υγρα. Αλλο σημειο "σαπουνιασματος" εχει ενα εργοστασιακο τακακι κι αλλο εχει ας πουμε το ferodo DS3000 που ειναι καθαροαιμο αγωνιστικο.(φυσικα και αλλη φθορα σε τακακι/δισκο). Και σιγουρα διαφορετικες θερμοκρασίες λειτουργιας,προσοχή σε αυτο! δε παιρνεις αγωνιστικο τακακι για να φρεναρεις σε συνθηκες πολης! Παντως απο οσα χρηματα εχω πεταξει κατα καιρους,τα φρενα και αναρτησεις ειναι κατ'εμε (που δεν ασχολουμαι με το σπορ ως γνησιο καγκουρω) τα μονα που αξιζουν μεχρι τελευταίας δεκάρας... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alxnks Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 δλδ οι τρυποχαρακτοι τι διαφορα εχουν απτους εργοστασιακους?σταματαει καλυτερα αλλα χαλανε πιο γρηγοαρα? οι nippon οι τρυποχαρακτοι ειναι πολυ καλο value for money για τα αυτοκινητα μας (και λεω μας γιατι εφω εχω το hyundai coupe S145 το turbo). εχω αλλαξει πριν κανα χρονο τις μπροστινες δισκοπλακες βαζοντας τις τρυποχαρακτες nippon και εχω αλλαξει μπρος-πισω τα τακακια με ferodo premier. το φρεναρισμα βελτιωθηκε αισθητα σε σχεση με πριν. θα σου ελεγα να τις βαλεις. εμενα για τις μαμα δισκοπλακες η αντιπροσωπεια μου ελεγε 150 ευρω παραπανω απο οτι πηρα αυτες! κι αν θες οντως να τις παρει..στειλε μου πμ να σου πω και απο που, για να τις παρεις κι εσυ φθηνα! α..δεν ειναι το οτι χαλανε οι ιδιες οι δισκοπλακες πιο γρηγορα..το τακακι σου τρωνε πιο γρηγορα, αλλα φορωντας ενα πιο σκληρο τακακι (πχ το ferodo premier) εισαι σχετικα οκ και απο αποψη πιο γρηγορης φθορας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.