AnatoliGR Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2011 προσεξα μια μικρη ρωγμη στον δισκο,παρα πολυ λεπτη γραμουλα.πρεπει επιγοντως να τα αλλαξω η να περιμενω κανα 3-4 χιλιαδες χιλ. που θα αλλαξω κ τα τακακια?κ τι μαρκα προτεινετε για δισκους?το αμαξι ειναι getz εχω κανει 95000 χιλ κ δεν τους εχω αλλαξει ποτε κ δεν εχουν φαγωθει καθολου.να κοιταξω απο ebay?
Rabican Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2011 εχεις κανει 95000χλμ με τα ιδια τακακια;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; θα τρελλαθω θα πηδηχτω απο το παραθυρο..!!! παντως δισκοι δεν ειναι ακριβοι. με 80-90 ευρω μπορεις να βρεις αεριζομενους. τι διασταση φορας; λογικα 260 πιστευω..
AnatoliGR Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2011 εχεις κανει 95000χλμ με τα ιδια τακακια;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; θα τρελλαθω θα πηδηχτω απο το παραθυρο..!!! παντως δισκοι δεν ειναι ακριβοι. με 80-90 ευρω μπορεις να βρεις αεριζομενους. τι διασταση φορας; λογικα 260 πιστευω.. καλα πλακα κανεις? μιλαω για δισκους νταααααααααα καποιος μου προτεινε τα Nippon αν κ 1 φορα την ακουω την μαρκα
Ntinaras Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 το αμαξι ειναι getz εχω κανει 95000 χιλ κ δεν ταχω αλλαξει ποτε κ δεν εχουν φαγωθει καθολου.να κοιταξω απο ebay? τα?τα δισκους? βρες απο ebay εχει και επωνυμες μαρκες οπως brembo αλλα να ξερεις ειναι βαριες και θα χεις ακριβα μεταφορικα ψαξε απο γερμανια
AnatoliGR Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 το αμαξι ειναι getz εχω κανει 95000 χιλ κ δεν ταχω αλλαξει ποτε κ δεν εχουν φαγωθει καθολου.να κοιταξω απο ebay? τα?τα δισκους? βρες απο ebay εχει και επωνυμες μαρκες οπως brembo αλλα να ξερεις ειναι βαριες και θα χεις ακριβα μεταφορικα ψαξε απο γερμανια ωχ εχεις δικαιο.
kanesaxo Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Φιλε μου γκετζ εχεις και οχι πορσε κειμαν.(δεν το λεω ειρωνικα) Μην ακους υπερβολες. Θα βαλεις του φθηνοτερους δυνατούς δισκους που θα βρεις στην αγορα.Πηγαινε σε καποιο καταστημα ιαπωνικων ανταλλακτικων και βαλε οτι σου προτεινουν (κανε και μια ερευρνα αγορας μην σε πιασουν κωτσο). Παντως επειδη θεωρώ πως πανω απο 266μμ αποκλειεται να χεις, θα κυμανθεις στα 50-60ε το πολυ. Αλλαξε και τακάκια,να χεις το κεφαλακι σου ήσυχο. Παντως για τη ρωγμη μην αγχωνεσαι.Απλώς εχε το νου σου που και που και άλλαξε τα ολα μαζι. Και μενα εχει ραγισει ο ενας δισκος και φοράω μάλιστα τετραπίστονα.
AnatoliGR Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Φιλε μου γκετζ εχεις και οχι πορσε κειμαν.(δεν το λεω ειρωνικα) Μην ακους υπερβολες. Θα βαλεις του φθηνοτερους δυνατούς δισκους που θα βρεις στην αγορα.Πηγαινε σε καποιο καταστημα ιαπωνικων ανταλλακτικων και βαλε οτι σου προτεινουν (κανε και μια ερευρνα αγορας μην σε πιασουν κωτσο). Παντως επειδη θεωρώ πως πανω απο 266μμ αποκλειεται να χεις, θα κυμανθεις στα 50-60ε το πολυ. Αλλαξε και τακάκια,να χεις το κεφαλακι σου ήσυχο. Παντως για τη ρωγμη μην αγχωνεσαι.Απλώς εχε το νου σου που και που και άλλαξε τα ολα μαζι. Και μενα εχει ραγισει ο ενας δισκος και φοράω μάλιστα τετραπίστονα. μα γιαυτο εγραψα εδω το θεμα για να παρω κατι οικονομικο αλλα κ αξιοπιστο,δεν παιζουμε με φρενα.τωρα μρεμπο σε γκετζ δεν ξερω,μαλλον ειναι υπερβολικο.ψαχνω να τα αγορασω απο web μπας κ εχουν καλυτερη τιμη!αλλα μεχρι τωρα δεν βρηκα κατι....
De@th L0rd Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Δεν αξίζουν με την καμία τα μπρέμπο στο Getz. Κάθε αμάξι πρέπει να παίρνει τα ανάλογα ανταλακτικά. Όπως στο EVO δε θα έβαζες δισκόπλακες από Hyundai. Δεν το βλέπω υποτιμητικά αλλά το θεωρώ μέγιστη σπατάλη σε ένα φθηνό αυτοκίνητο να βάζεις πανάκριβα ανταλλακτικά. Κάθε πράγμα έχει το σκοπό του.
kanesaxo Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Απλως να προσθεσω πως ειναι και μυθος παιδια αυτο με τους κοινους δισκους. Δηλ δεν υπαρχει λογος να πληρωσεις ενα δισκο για μπρεμπο,τι στιγμη που ειναι κοινός δισκος, σε αλλο κουτι. Ολα βγαινουν απο 3-4 εργοστάσια (τα κοινα) και πακετάρονται αναλόγως. Χαρακτιριστικό παράδειγμα δισκοι oreca που αγορασα κοστιζαν 100ε (χαρακτοι/τρυπητοι) και οι μπρεμπο που ηταν ιδιοι, κοστιζαν 180ε. Ειναι πολλές φορές και θέμα μαρκετιγνκ και επειδη ειμαστε λιγο θυματα (κι εγω μαζι) κανουμε αγορές οτιναναι. Κατ'εμε ειναι μικρή η διαφορά να βρεις κοιους δισκους στο ιντερνετ.Αποψη μου ειναι να γραφτεςι σε καποιος γιαπωνεζοφορουμ αν υπαρχει και να σου πουνε τι και πως. Μακάρι να χες γαλλικο να σε ειχα φτιαξει...χτες!
De@th L0rd Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Απλως να προσθεσω πως ειναι και μυθος παιδια αυτο με τους κοινους δισκους. Δηλ δεν υπαρχει λογος να πληρωσεις ενα δισκο για μπρεμπο,τι στιγμη που ειναι κοινός δισκος, σε αλλο κουτι. Ολα βγαινουν απο 3-4 εργοστάσια (τα κοινα) και πακετάρονται αναλόγως. Χαρακτιριστικό παράδειγμα δισκοι oreca που αγορασα κοστιζαν 100ε (χαρακτοι/τρυπητοι) και οι μπρεμπο που ηταν ιδιοι, κοστιζαν 180ε. Ειναι πολλές φορές και θέμα μαρκετιγνκ και επειδη ειμαστε λιγο θυματα (κι εγω μαζι) κανουμε αγορές οτιναναι. Κατ'εμε ειναι μικρή η διαφορά να βρεις κοιους δισκους στο ιντερνετ.Αποψη μου ειναι να γραφτεςι σε καποιος γιαπωνεζοφορουμ αν υπαρχει και να σου πουνε τι και πως. Μακάρι να χες γαλλικο να σε ειχα φτιαξει...χτες! Οι δίσκοι όμως που αγόρασες, το έψαξες αρκετά ώστε να είναι ίδιοι σε ποιότητα με τα brembo έτσι; Ο κοινός θνητός ψωνίζει ανταλλακτικά όπως ψωνίζει μόνο μάρκες κ από το σουπερμάρκετ. Οι περισσότεροι δεν ψάχνουν κ με αυτούς κινείται (ακόμα) η αγορά. Γι αυτό μόλις αρχίσουν κ ψάχνουν πολλοί μαζικά κ αποφεύγουν το μάρκετινγκ σκάνε οι τεράστιες οικονομικές φούσκες που δημιουργεί το ίδιο μάρκετινγκ στην αγορά. ΣΙΓΟΥΡΑ κάποιος όρος θα υπάρχει στην επιστήμη του. Κάτι παρόμοιο έγινε και με τα αυτοκίνητα την περασμένη δεκαετία. Πήγαινε ο κάθε τυχαίος και άλλαζε αμάξι κάθε 3-4 χρόνια. Γέμισε ο τόπος αντιπροσωπείες. Τώρα που κατάλαβε ο περισσότερος πως το αμάξι δεν είναι για 5 χρόνια μόνο, ο κλάδος του αυτοκινήτου βαράει φαλιμέντο.
Aplostra Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Πρόσεχε μη βαλεις δισκο φτηνιάρικο και σου στραβώσει σε λιγα χιλιόμετρα. Πάρε εναν επώνυμο. Απλως να προσθεσω πως ειναι και μυθος παιδια αυτο με τους κοινους δισκους. Δηλ δεν υπαρχει λογος να πληρωσεις ενα δισκο για μπρεμπο,τι στιγμη που ειναι κοινός δισκος, σε αλλο κουτι. Ολα βγαινουν απο 3-4 εργοστάσια (τα κοινα) και πακετάρονται αναλόγως. Χαρακτιριστικό παράδειγμα δισκοι oreca που αγορασα κοστιζαν 100ε (χαρακτοι/τρυπητοι) και οι μπρεμπο που ηταν ιδιοι, κοστιζαν 180ε. Ειναι πολλές φορές και θέμα μαρκετιγνκ και επειδη ειμαστε λιγο θυματα (κι εγω μαζι) κανουμε αγορές οτιναναι. Κατ'εμε ειναι μικρή η διαφορά να βρεις κοιους δισκους στο ιντερνετ.Αποψη μου ειναι να γραφτεςι σε καποιος γιαπωνεζοφορουμ αν υπαρχει και να σου πουνε τι και πως. Μακάρι να χες γαλλικο να σε ειχα φτιαξει...χτες! Είναι σαν να λες οτι ο δίσκος πλατό sachs πχ είναι ίδιας ποιότητας με εναν oem επειδή μοιάζουν εξωτερικά και όμως οχι,ο ένας θα σου σπάσει το ποδι πατώντας συμπλέκτη και ο άλλος θα ειναι πούπουλο κλπ.
De@th L0rd Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Συνήθως η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση. Ένας που είναι ψαγμένος ξέρει τι αγοράζει. Γνωρίζει τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα. Πχ. Δεν είναι το φθηνό πάντα χάλια και το ακριβό πάντα καλύτερο. Πολλές φορές τα επώνυμα αντικείμενα που αγοράζουμε δεν αξίζουν τα παραπάνω χρήματα ανάλογα με την ποιότητα. Και ειδικά στην εποχή μας πρέπει να κοιτάμε το value for money. Αλλά,τονίζω, ΑΛΛΑ , Αν κάποιος έχει την επάρκεια χρημάτων για το επώνυμο κ γουστάρει το παίρνει. Η ζωή δεν είναι ψηφιακή, είναι αναλογική. Μόνο οι φτωχοί το πνεύματι βλέπουν συνεχώς μονόδρομους. Με τους μονόδρομους ακόμη κι ένας πλούσιος μπορεί να καταντήσει φτωχός. Τι θέλω πω; Πως η αγορά έχει πληθώρα προϊόντων για πληθώρα οικονονομικών δυνατοτήτων. Πχ έστω ότι ένας που δουλευει για 600 ευρώ κι έχει ένα αμάξι: Ένα Golf 5 (δε μας νοιάζει πως το απέκτησε). Το ίδιο αυτοκίνητο έχει κι ένας με μισθό 1300 ευρώ που δουλεύει σε καλή κ σίγουρη θέση σε μια εταιρία. Όταν θα χρειαστούν ανταλλακτικό θα κοιτάξουν με διαφορετικά κριτήρια. Πχ το λογικό είναι ο 600ρης να πάρει το φθηνό δίσκο (το πιθανότερο να το αφήσει να γμθει αλλά τέσπα) και ο 1300ρης τον brembo. Βέβαια στην ελληνική πραγματικότηα υπάρχει η ΝΟΣΗΡΗ νοοτροπία του ΑΣΠΡΟ-ΜΑΥΡΟ, ή όλα η τίποτα. Πάει και παίρνει δανεικά ο 600ρης και παίρνει τον brembo κι αυτός για να την πεί στον φίλο του. Ελπίζω η κρίση να είναι μια ευκαιρία να ξεριζωθεί αυτή η νοοτροπία.
kanesaxo Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Παιδιά,δεν ειμαι κάποιος χτεσινος στο χώρο του αυτ/του. Τα ανταλλακτικά που εχω ψωνισει κατα καιρούς κοστίζουν οσο ένα αυτοκινητο ενός μεσου χρήστη. Γι'αυτό και είμαι σίγουρος για αυτό που σας λέω. Χαρακτηριστικα να σας αναφέρω πως ένα μπακετ της σπαρκο αγωνιστικο το προ2000 κοστιζει περι τα 400ε ΤΟ ιδιο μπακετ,κατασκευής παλι σπαρκο,αλλα με φιρμα αλλης εταιριας κοστίζει 100ε κατω. Για ποιό λογο λοιπόν να πληρωσω 400 ενω παιρνω το ιδιο με 300ε? για να το παιξω ελληναρας ωστε να εχω το ονομα στη πλατη? Οπου σπαρκο βαλτε το μπρεμπο και μπηκατε στο νοημα. Φυσικα οτι πληρωσειςε παιρνεις,ειδικα στο χωρο του αυτ/του, ΑΛΛΑ οχι σε ολα τα πραγματα. Για τους δισκους πχ που μιλάμε, οι απλοι δισκοι ειναι σχεδον ιδιοι (πχ ορεκα/μπρεμπο που ανεφερα)(τωρα αν δεν γνωριζει καποιος απο εσας την ορεκα,προφανως δεν εχετε σχεση με το χωρο περα κανενος burn-out περιοδικου). Μιλω ομως για την συγκεκριμμένη κατηγορια και οχι τις ανώτερες. (δηλαδη το σετ δισκων μπρεμπο πχ του junior kit που κανουν 650ε το ζευγαρι,δν εχουν καμμια σχεση με κοινους δισκους της αγορας). Καταθετω τις εμπειρίες μου απο πραγματα ου εχω πληρωσει κατα καιρούς τελειως αντικειμενικά μιας και το νοημα ειναι να μην πληρωνουν οι νεοι τις μαλακιες πυο εχουμε πληρωσει οι παλιοτεροι. Εαν αυτα δεν γινονται αρεστά,μπορεί ο καθείς να αογράσει οτι θελει για να ευλογεί τα γένια του.Κουμαντο στη τσεπη του αλλουνου δεν μπορώ να κάνω.
AnatoliGR Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 πηρα στην hyundia κ ενα ζευγαρι εχει 82 ευρο,ενω τα nippon τρυποχαρακτα εχουν 65-70 ευρο.τι λετε?
kanesaxo Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Προφανώς η χιουνται σου δινει τους εργοστασιακους. Δε μπορεις να μαθεις τι μαρκα ειναι? Δεν μπορεις να βρεις καποιο καταστημα με γιαπωνεζικα ανταλλακτικα ωστε να ρωτησεις εκει?, συνηθως οι αντιπροσωπειες ξυριζουν. Γενικοτερα οι τρυποχαρακτοι δισκοι ειναι πιο σπορ,αλλα ειναι και πιο ευαισθητοι σε ρωγμές ειδικα αν εχουν υποστει κατεργασία ελληνικη φυσεως.Το ευαισθητοι μη το δενεις και κομπο οτι χαλανε ευκολα,θελει "ειδικες" συνθηκες! Προτίμησε κανονικους. Παλιοτερα ειχε παρατηρηθει ενα φαινομενο με Χ-μαρκας δισκους οι οποιοι ερχοντουσαν ως κανονικοι στην ελλαδα και καποιοι ελληνες "εμποροι" τους τρυπουσαν/χαρασσαν και τους πουλουσαν για τρυποχαρακτ. Με αποτελεσμα να χαλάνε πανευκολα και να χαλάει το ονομα της εταιριας. Υ.Γ. στην τελικα,δισκοι και τακακια ειναι αναλωσιμα.Δεν ειναι σαζμαν που αγοραζεις οταν κανεις επισκευή τα ακριβοτερα ρουλεμαν συχρονιζε που θα βρεις για να αντεξει τη βαρβαρη χρηση.Συνεπως μπορεις να παιρνεις φθηνα και να τα αλλαζεις συχνα.(οπου "συχνα" αντι ας πουμε 70.000χλμ, 50.000χλμ).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.