STAN THE MAN Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2011 Καλησπέρα σε όλους τους φίλους.Έχω ένα πρόβλημα και θέλω τη βοήθεια σας.Εχω εδώ και 1 χρόνο μια LG 47 SL8000.Μέχρι τώρα ήμουν αρκετά ευχαριστημένος όμως τις τελευαίες 15 μέρες προέκυψε ένα πρόβλημα.Βλέπω κάποια΄΄νερά΄΄σε ένα συγκεκριμένο μέρος της οθόνης.ΕΊναι σαν να υπάρχει ένα μεγάλο ΄΄αποτύπωμα΄΄ πάνω στην οθόνη.Δεν ξέρω πως αλλιώς να το περιγράψω.Αυτό το σημάδι είναι έντονα εμφανές όταν βλέπω κάποιον ποδοσφαιρικό αγώνα και υπάρχει το έντονο ππράσινο απ το χορτάρι.Σε ταινίες δεν είναι πάντα τόσο εμφανές,ανάλογα και με το φόντο της κάθε σκηνής.Υπάρχει κάποιος που μπορεί να με βοηθήσει στο τι φταίει?Έχω αγχωθεί γιατι την έχω αγοράσει μέσω skroutz και αν και εκεί μου είχαν πει ότι θα εχω για 2 χρόνια εγγύηση,φοβάμαι μήπως τελικά αυτό δεν ισχύει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bilko53 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2011 Η θαμπάδα είναι στο εξωτερικό τζάμι ; στην LG 32 SL 8000 είχα το ίδιο πρόβλημα στης γωνίες κάτω , την πήραν δευτέρα και τετάρτη επεστράφη με καινούργιο πλαίσιο , άψογο σέρβις και ναι όντος είναι για 2 χρόνια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
STAN THE MAN Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Share Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2011 Όταν λες αν είναι στο εξωτερικό τζάμι τι ακριβώς εννοείς?.Σε ρωτάω γιατί δεν είμαι σίγουρος οτι μπορώ να καταλάβω τη διαφορά.Εσύ την είχες αγοράσει μέσω skroutz η΄από κάποιο επώνυμο μαγαζί? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bilko53 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2011 η εργοστασιακή εγγύηση ισχύει , μόνο να έχεις απόδειξη αγοράς . http://www.lg.com/gr/tv-audio-video/television/LG-lcd-tv-47SL8000.jsp Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
STAN THE MAN Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2011 Ναι το ξέρω ότι χρειάζεται η απόδειξη αγοράς.Ευτυχώς την έχω κρατήσει.;Eτσι ενημερωτικά μπορείς να μου πεις σε ποια περιοχή της Αθήνας την πήγες? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bilko53 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2011 Είμαι Θεσσαλονίκη , το σέρβις θα έρθει στο σπίτι σου. LG τηλέφωνο 801 11 200 900 (αστική χρέωση) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
STAN THE MAN Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2011 Καλημέρα.Πήρα τηλέφωνο την Δευτέρα την LG και τους είπα το πρόβλημα μου,ήταν πολύ ευγενικοί και Τρίτη μεσημέρι πέρασαν απ το σπίτι μου και την πήραν για επιδιόρθωση.Πήρα χθες τηλέφωνο να μάθω ποιο ήταν τελικά το πρόβλημα και μου απάντησαν ότι έφταιγε η καμπίνα,δεν είχε στεγανοποιηθεί καλά.Τελικά μου είπαν ότι θα τοποθετήσουν καινουρια για να μην παρουσιαστεί ξανά στο μέλλον παρόμοιο θέμα.Το μόνο αρνητικό είναι οτι πριν απο Τρίτη-Τετάρτη δε θα την έχω πίσω.Ευχαριστώ πολύ πάντως για τη βοήθεια σου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bilko53 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2011 Τέλος καλό, όλα καλά. Το ίδιο που έκαναν και σ΄ εμένα, Μάλλον υπάρχει πρόβλημα στο μοντέλο, απ’ ότι μου είπαν παίρνει καπνίλα, σκόνη από τα ηχεία. Μήπως πρόσεξες τον τρόπο που το σέρβις άνοιξε το service menu (κρυφό μενού) ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
STAN THE MAN Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2011 Δυστυχώς όχι γιατί όταν ήρθαν να την πάρουν δεν ήμουν παρών.Από τότε που στην επιδιόρθωσαν,παρατήρησες κάποιο πρόβλημα?. Πάντως να σου πω την αλήθεια στην αρχή φοβήθηκα οτί θα ταλαιπωρηθώ και θα έπρεπε να την πάω εγώ ο ίδιος στο service,όπως μου είχε συμβεί παλαιότερα με μια μικρή τηλεόραση άλλης εταιρείας που είχε ακόμα εγγύηση.Ξέρεις μήπως αν το ίδιο σύστημα ισχύει και στις άλλες μεγάλες εταιρείες του χώρου?Εννοώ το να έρχονται και να την παραλαμβανουν οι ιδιοι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bilko53 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2011 Όχι δεν παρατήρησα κάποιο πρόβλημα, τον καινούργιο Drivers τον πέρασες ; δες στο λινκ όσο για το σέρβις άλλης μάρκας δεν ξέρω τι παίζει ένα τηλ. Και το μαθαίνεις . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
STAN THE MAN Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Share Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2011 Οχι,δεν πέρασα τον καινούριο drivers,να σου πω την αληθεια δεν είμαι και γνώστης της τεχνολογίας,δεν ξέρω ακριβώς τι είναι αυτό Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.