orpheas2 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 Καλημέρα σας!Είμαι ανάμεσα σε αυτά τα 2 αυτοκίνητα.Έχω βρεί αρκετές αγγελίες αλλά θα ήθελα πριν την τελική απόφαση μου να με φωτίσετε όσο αφορά τις γνώσεις σας πάνω στα 2 αυτά αυτοκίνητα Κριτικές αναλύσεις συμβουλές και όλα τα παρεμφερή δεκτά:) Να στε καλά!Ευχαριστώ εκ των προτέρων Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 γιατι θες αυτα τα 2 συγκεκριμενα?ποσο τα χεις βρει? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alxnks Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 βασικα....το daihatsu ξεχνα το! ''H DAIHATSU MOTOR COMPANY LTD, θυγατρική του Ομίλου TOYOTA, με ανακοίνωση της ανήγγειλε την παύση των πωλήσεων αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Αγορά από τον Φεβρουάριο του 2013. Οι λόγοι που οδήγησαν την κατασκευάστρια εταιρεία στην απόφαση της αυτή είναι οικονομικοί και οφείλονται κατά κύριο λόγο στην οικονομική κρίση και την ισχυροποίηση του YEN, που έκαναν ασύμφορη την εξαγωγή και προώθηση των αυτοκινήτων DAIHATSU στην Ευρώπη. '' βεβαια..η εδω αντιπροσωπεια λεει: ''..η ελληνική αντιπροσωπεία AGRIPAN SA ενημερώνει ότι θα συνεχίσει να προσφέρει στους πελάτες της υψηλού επιπέδου υπηρεσίες after sales και μετά το 2013 και για όσο χρονικό διάστημα χρειαστεί και υπάρχει ζήτηση για ανταλλακτικά και service.'' αλλα μπορεις να φανταστεις τι εχει να γινει μολις οντως σταματησει η διαθεση; πρωτον θα εχεις ενα αμαξι που η μεταπωλητικη του αξια θα πλησιαζει στο μηδεν και φυσικα εγω φανταζομαι οτι θα δημιουργηθει και προβλημα με τα ανταλλακτικα και ασε τους αλλους να λενε. για περισσοτερα εδω: http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/98539.asp Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 αλλα μπορεις να φανταστεις τι εχει να γινει μολις οντως σταματησει η διαθεση; πρωτον θα εχεις ενα αμαξι που η μεταπωλητικη του αξια θα πλησιαζει στο μηδεν και φυσικα εγω φανταζομαι οτι θα δημιουργηθει και προβλημα με τα ανταλλακτικα και ασε τους αλλους να λενε. Εδώ δεν έχει πρόβλημα με ανταλλακτικά η Rover που έχει ΚΛΕΙΣΕΙ εδώ και μερικά χρόνια και θα έχει η Daihatsu που απλά θα αποσυρθεί από την Ευρώπη το 2013 και τα αυτοκίνητά της έχουν κάμποσα κοινά μηχανικά μέρη με τα Toyota; Το πολύ πολύ σε ενδεχόμενο τρακάριμσα να χρειαστεί να περιμένει μερικές μέρες να έρθει κανένα φτερό και κανένας προφυλακτήρας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
orpheas2 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 Φίλε ntinara δεν εξαρτάται απο μένα αποκλειστικά.Το χρειάζεται και η γιαγιά μου για το νησί..Και αποφάσισαν πως θέλουν τζιπάκι..Κοίτα μέχρι 10.000 δίνουμε για μεταχειρισμένα..Βρήκα αρκετά suzuki γύρω στα 8.000.. Όσο για το θέμα που υπάρχει παιδιά τί ν πω..Θα το κοιτάξω και γω.(πάντως πιο κοντά σε suzuki μας βλέπω..) Αν έχετε κανένα άλλο τζιποειδές με αυτό to cash να μου προτείνετε που να το θεωρείτε καλύτερο θα μου ήταν πολύ χρήσιμο! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 Μονο μεταχειρισμενο ή πανε για παραπανω budget για καινουργιο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alxnks Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 Εδώ δεν έχει πρόβλημα με ανταλλακτικά η Rover που έχει ΚΛΕΙΣΕΙ εδώ και μερικά χρόνια και θα έχει η Daihatsu που απλά θα αποσυρθεί από την Ευρώπη το 2013 και τα αυτοκίνητά της έχουν κάμποσα κοινά μηχανικά μέρη με τα Toyota; Το πολύ πολύ σε ενδεχόμενο τρακάριμσα να χρειαστεί να περιμένει μερικές μέρες να έρθει κανένα φτερό και κανένας προφυλακτήρας. αυτο γινεται επειδη οι αυτοκινητοβιομηχανιες ειναι υποχρεωμενες για καμποσα χρονια (μπορει να γυρισει στα πανω απο 25..δεν θυμαμαι ακριβως νουμερο αλλα αν ψαξω θα το βρω) να υποστηριζουν τα μοντελα που εχουν παραγει βρεξει χιονισει, ειτε κλεισουν, γκρεμιστουν, οτιδηποτε. βεβαια..ειναι υποχρεωμενες να το εξασφαλισουν αυτο, ισως οχι να το κανουν οι ιδιες...πχ μπορει να δωσει τα δικαιωματα αλλου, να πουλησει μητρες και να παραγουν αλλοι (βλεπε rover). τεσπα..μονο το τρακαρισμα υπαρχει για σενα; η μηχανικη βλαβη ισως; για τη rover εχεις καποιο παραδειγμα και το λες; γιατι εγω εχω γνωστο που ειχε προβλημα με ανταλλακτικα και το εδωσε κακην κακως το αμαξι (οπως και κακην κακως τα δινουν και στο car.gr πχ). αν δεν εχεις εσυ η δεν εχει ο φιλος προβλημα να περιμενει με τις μερες/βδομαδες/μηνες κτλ για ανταλλακτικα και δεν τον πειραζει να ειναι το αμαξι του ακινητοποιημενο/δεν το χρειαζεται για δουλειες κτλ..οκ. επισης..δεν σχολιασες και τη μεταπωλητικη αξια ενος τετοιου αυτοκινητου. αντε και εσυ/εκεινος θελησατε να μπλεξετε σε αυτην την ιστορια..ποιο πιστευεις ειναι το ποσοστο εκεινων που θα θελουν να το αγορασουν μετα και να μπλεξουν επισης, σε συγκριση με εκεινων που δεν θα θελουν; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
orpheas2 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 Μονο μεταχειρισμενο ή πανε για παραπανω budget για καινουργιο? Μόνο μεταχεισρισμένο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 αυτο γινεται επειδη οι αυτοκινητοβιομηχανιες ειναι υποχρεωμενες για καμποσα χρονια (μπορει να γυρισει στα πανω απο 25..δεν θυμαμαι ακριβως νουμερο αλλα αν ψαξω θα το βρω) να υποστηριζουν τα μοντελα που εχουν παραγει βρεξει χιονισει, ειτε κλεισουν, γκρεμιστουν, οτιδηποτε. βεβαια..ειναι υποχρεωμενες να το εξασφαλισουν αυτο, ισως οχι να το κανουν οι ιδιες...πχ μπορει να δωσει τα δικαιωματα αλλου, να πουλησει μητρες και να παραγουν αλλοι (βλεπε rover). τεσπα..μονο το τρακαρισμα υπαρχει για σενα; η μηχανικη βλαβη ισως; για τη rover εχεις καποιο παραδειγμα και το λες; γιατι εγω εχω γνωστο που ειχε προβλημα με ανταλλακτικα και το εδωσε κακην κακως το αμαξι (οπως και κακην κακως τα δινουν και στο car.gr πχ). αν δεν εχεις εσυ η δεν εχει ο φιλος προβλημα να περιμενει με τις μερες/βδομαδες/μηνες κτλ για ανταλλακτικα και δεν τον πειραζει να ειναι το αμαξι του ακινητοποιημενο/δεν το χρειαζεται για δουλειες κτλ..οκ. επισης..δεν σχολιασες και τη μεταπωλητικη αξια ενος τετοιου αυτοκινητου. αντε και εσυ/εκεινος θελησατε να μπλεξετε σε αυτην την ιστορια..ποιο πιστευεις ειναι το ποσοστο εκεινων που θα θελουν να το αγορασουν μετα και να μπλεξουν επισης, σε συγκριση με εκεινων που δεν θα θελουν; Αφού ξέρεις ότι είναι υποχρεωμένες οι εταιρείες να διασφαλίσουν ότι θα υπάρχουν ανταλλακτικά ακόμα και αν κλείσουν πως λες ότι θα έχει πρόβλημα ανταλλακτικών μια εταιρεία που απλά θα αποσυρθεί από την Ευρώπη αλλά θα συνεχίσει να είναι ανοιχτή; Αναφέρθηκα ήδη στη μηχανική βλάβη έμμεσα. Τα περισσότερα μηχανικά τους είναι κοινά με μοντέλα της Toyota οπότε είτε φύγει η Daihatsu είτε όχι ανταλλακτικά για μηχανικές βλάβες θα υπάρχουν. Τι παράδειγμα θες να έχω για τη Rover; Απλά 2-3 γνωστούς που δεν είχαν πρόβλημα με διαθεσιμότητα ανταλλακτικών μέχρι τώρα. Δε σχολίασα τη μεταπωλητική αξία γιατί με αφήνει αδιάφορο. Είναι κάτι που το κρίνει ο καθένας μόνος του αν τον ενδιαφέρει και σε τι βαθμό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alxnks Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 Αφού ξέρεις ότι είναι υποχρεωμένες οι εταιρείες να διασφαλίσουν ότι θα υπάρχουν ανταλλακτικά ακόμα και αν κλείσουν πως λες ότι θα έχει πρόβλημα ανταλλακτικών μια εταιρεία που απλά θα αποσυρθεί από την Ευρώπη αλλά θα συνεχίσει να είναι ανοιχτή; Αναφέρθηκα ήδη στη μηχανική βλάβη έμμεσα. Τα περισσότερα μηχανικά τους είναι κοινά με μοντέλα της Toyota οπότε είτε φύγει η Daihatsu είτε όχι ανταλλακτικά για μηχανικές βλάβες θα υπάρχουν. Τι παράδειγμα θες να έχω για τη Rover; Απλά 2-3 γνωστούς που δεν είχαν πρόβλημα με διαθεσιμότητα ανταλλακτικών μέχρι τώρα. Δε σχολίασα τη μεταπωλητική αξία γιατί με αφήνει αδιάφορο. Είναι κάτι που το κρίνει ο καθένας μόνος του αν τον ενδιαφέρει και σε τι βαθμό. αν εσυ πιστευεις οτι ειναι το ιδιο να λειτουργει κανονικα μια εταιρεια και να παραγει τα ανταλλακτικα της και να εξυπηρετει παγκοσμιως κτλ, με το να τα παραγει η ταδε μικρομεσαια εταιρεια που εχει παρει τα δικαιωματα...μεγεια σου με χαρα σου. ''εμμεσα'' διαβαζω, ''τα περισσοτερα'' διαβαζω...γενικοτητες. σε συγκεκριμενο προβλημα να δουμε τι και ποτε θα γινει μαλλον οι γνωστοι σου ηταν πολυ τυχεροι λοιπον και ολοι αυτοι που τα σκοτωνουν στο car.gr απο οταν εκλεισε...ειναι τρελοι. επισης..αν εσενα σε αφηνει αδιαφορο η μεταπωλητικη αξια (ειτε εισαι λεφτας, ειτε βολεμενος με το punto σου και θες να το κρατησεις μεχρι τα βαθια σου γεραματα), αλλους ξερεις δεν τους αφηνει. οποτε πρεπει να συμβουλευεις συμφωνα με μια γενικη λογικη κι οχι με το τι θες εσυ. αλλιως αντι να συμβουλευεις, το αγοραζεις εσυ αφου εισαι τοσο υπερμαχος και δεν σε νοιαζει τιποτα (απο οτι λες) και τελειωνει εκει η υποθεση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 αν εσυ πιστευεις οτι ειναι το ιδιο να λειτουργει κανονικα μια εταιρεια και να παραγει τα ανταλλακτικα της και να εξυπηρετει παγκοσμιως κτλ, με το να τα παραγει η ταδε μικρομεσαια εταιρεια που εχει παρει τα δικαιωματα...μεγεια σου με χαρα σου. ''εμμεσα'' διαβαζω, ''τα περισσοτερα'' διαβαζω...γενικοτητες. σε συγκεκριμενο προβλημα να δουμε τι και ποτε θα γινει μαλλον οι γνωστοι σου ηταν πολυ τυχεροι λοιπον και ολοι αυτοι που τα σκοτωνουν στο car.gr απο οταν εκλεισε...ειναι τρελοι. επισης..αν εσενα σε αφηνει αδιαφορο η μεταπωλητικη αξια (ειτε εισαι λεφτας, ειτε βολεμενος με το punto σου και θες να το κρατησεις μεχρι τα βαθια σου γεραματα), αλλους ξερεις δεν τους αφηνει. οποτε πρεπει να συμβουλευεις συμφωνα με μια γενικη λογικη κι οχι με το τι θες εσυ. αλλιως αντι να συμβουλευεις, το αγοραζεις εσυ αφου εισαι τοσο υπερμαχος και δεν σε νοιαζει τιποτα (απο οτι λες) και τελειωνει εκει η υποθεση. Mα εδώ δε λέμε για εταιρεία που θα κλείσει αλλά για εταιρεία που θα λειτουργεί κανονικά και θα παράγει τα ανταλλακτικά της και απλά δε θα εξάγει τα μοντέλα της Ευρώπη. Τι δεν καταλαβαίνεις; Θες πιο συγκεκριμένα πράγματα; Κινητήρες όλοι κοινοί με Toyota. Τετρακίνηση στο Terios ίδια με το Rav4 MK2. To πάτωμα του Sirion βασισμένο σε αυτό του Yaris. Άλλωστε η Daihatsu είναι θυγατρική της Toyota. Δηλαδή ξέρεις ότι όλοι αυτοί που τα πουλάνε στο car το κάνουν λόγω έλλειψης ανταλλακτικών; Ούτε λεφτάς είμαι, ούτε βολεμένος και καλό θα είναι να λείπουν τα μαντέματα. Απλά δε βλέπω το αυτοκίνητο σαν επένδυση. Ούτε χρυσός είναι ούτε οικόπεδο. Είδαμε και τη μεταπωλητική αξία άλλων premium αυτοκινήτων που τα δίνουν πλέον τσάμπα. Δεν έδωσα πουθενα καμία συμβουλή απλά διαφώνησα στην αναφορά σου για το αν θα υπάρχει έλλειψη ανταλλακτικών ή όχι γι'αυτό και στάθηκα μόνο σε αυτό το σημείο και δεν επεκτάθηκα παραπάνω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.