MetalGearFan Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2012 Για το XIII συμφωνώ πως ήταν πρόχειρη κίνηση. Δεν είπα αυτό ! Η απόφαση για 360 έκδοση ήταν πρόχειρη. το ΧΙΙΙ ήταν ένα γιγάντιος, τρομερά σχεδιασμένος κόσμος. από τα πια πλούσια σχεδιαστικά παιχνίδια αυτή την γενιά. οι λεπτομέριες που άλλαξαν για χάρη του 360 και του κοινού του είναι που ακόμα καταριόμαστε. συγνώμη αλλά δεν κατέστρεψε λίγα rpg από την ιαπωνία η "προσαρμογή" τους στο 360 όντως, το πρώτο Final Fantasy που είναι corridor...OH WAIT ! ! ! καλά ! πριν τα χριστούγενα που έπαιζα ξανά το Χ, συνέχεια είχα στο μυαλό μου την απίστευτη κλάψα αυτά περί γραμμικού ΧΙΙΙ και σκεφτόμουν έχει κανένας ιδέα γιατί πράγμα μιλάει ?
cortaN@ Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2012 Δεν είπα αυτό ! Η απόφαση για 360 έκδοση ήταν πρόχειρη. το ΧΙΙΙ ήταν ένα γιγάντιος, τρομερά σχεδιασμένος κόσμος. από τα πια πλούσια σχεδιαστικά παιχνίδια αυτή την γενιά. οι λεπτομέριες που άλλαξαν για χάρη του 360 και του κοινού του είναι που ακόμα καταριόμαστε. συγνώμη αλλά δεν κατέστρεψε λίγα rpg από την ιαπωνία η "προσαρμογή" τους στο 360 καλά ! πριν τα χριστούγενα που έπαιζα ξανά το Χ, συνέχεια είχα στο μυαλό μου την απίστευτη κλάψα αυτά περί γραμμικού ΧΙΙΙ και σκεφτόμουν έχει κανένας ιδέα γιατί πράγμα μιλάει ? Τo Lost Odyssey που θεωρείται από πολλούς το καλύτερο rpg αυτής της γενιάς μια χαρά βγήκε στο 360. Eπίσης το Tales of Vesperia, μια χαρά είναι στο 360 Επίσης το Blue Dragon. To Dark Souls επίσης φέτος. Το Eternal Sonata, το Star Ocean κτλ. Μια χαρά Ιαπωνικά rpg έχει βγάλει το 360 και έχει την τιμή να κατέχει τα ίσως 2 καλύτερα αυτής της γενιάς, το Tales of Vesperia και το Lost Odyssey. Το πρόβλημα ήταν στην square enix και όχι στο hardware του 360. Και αυτό φαίνεται από τον μεγαλύτερο, μη-γραμμικό κόσμο του XIII-2, που επίσης βγαίνει και στο 360. Τώρα στο θέμα του σεναρίου, εμένα το XIII μου άρεσε και υπήρχαν στιγμές στο παιχνίδι που σου θύμιζαν τα διαμάντια του παρελθόντος, αλλά ειδικά τα πρώτα 7-8 κεφάλαια ήταν corridor rpg..O γραμμικός αυτός περιορισμός, η έλλειψη πόλεων και η έλλειψη εξερεύνησης (αν εξαιρέσεις το κεφάλαιο 11) ήταν που το έκαναν μέτριο rpg. Από σενάριο και gameplay μια χαρά ήταν. Έχει παίξει κανένας σας το παιχνίδι? Σκέφτομαι να το αγοράσω αλλά φοβάμαι μην ξενερώσω όπως με το xiii και κλαίω τα λεφτά μου! Από ό,τι έχω δει διάφορα trailers και reviews κτλ, θα είναι καλύτερο σε γενικότερο FF feeling, θα έχει διορθώσει την επανάληψη και το γραμμικό σχεδιασμό του 13, επίσης λένε πως έχει τουλάχιστον ισάξια γραφικά, θα έχει εξερεύνηση κτλ και σε γενικότερες γραμμές θα απευθύνεται σε ένα πιο hardcore κοινό. Στα αρνητικά έχω διαβάσει πως δε θα έχει εξίσου καλό σενάριο όπως το 13... Όλα αυτά πάρτα τα με επιφύλαξη, καθώς δεν το έχω δει/ούτε έχω ασχοληθεί προσωπικά με το παιχνίδι ακόμα.
MetalGearFan Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2012 Γλυκιά μου cortaN@, μεταξύ μας, δεν έχεις παίξει ούτε eternal sonata, ούτε last hope και αν έστω τα έχεις δοκιμάσει, προφανώς δεν ξέρεις τι επίπεδο είχαν τα παιχνίδια της tri ace (ανάμεσα σε άλλα στούντιο) παλαιότερα, δεν χρειαζόταν να περάσουν 30 και 40 ώρες για να βρεις πρόκληση. Και μεταξύ μας πάλι, Το Dark Souls δεν θα υπήρχε αν γινόταν το λάθος να βγει το Demons στο 360. Εν ολίγης, επειδή δεν θέλουν να ζορίζονται οι αμερικάνοι την πληρώσαμε εμείς.
MetalGearFan Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2012 To ebw σαν μαγαζί το αποφεύγω γενικότερα. Επειδή και εγώ δεν είχα πάρει τίποτα από το μαγαζί και άκουγα το χειρότερα πρέπει να πω πως το πακέτο σε μένα ήρθε πάρα πολύ καλά συσκευασμένο και μέσα σε μία μέρα.
cortaN@ Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2012 Γλυκιά μου cortaN@, μεταξύ μας, δεν έχεις παίξει ούτε eternal sonata, ούτε last hope και αν έστω τα έχεις δοκιμάσει, προφανώς δεν ξέρεις τι επίπεδο είχαν τα παιχνίδια της tri ace (ανάμεσα σε άλλα στούντιο) παλαιότερα, δεν χρειαζόταν να περάσουν 30 και 40 ώρες για να βρεις πρόκληση. Και μεταξύ μας πάλι, Το Dark Souls δεν θα υπήρχε αν γινόταν το λάθος να βγει το Demons στο 360. Εν ολίγης, επειδή δεν θέλουν να ζορίζονται οι αμερικάνοι την πληρώσαμε εμείς. Καταρχήν είμαι ο cortan@. Κατά δεύτερον, σαφέστατα και έχω παίξει eternal sonata από τη στιγμή που ένα παιχνίδι υπάρχει που να εξιστορεί - έστω και με ένα δικό του τρόπο - τη ζωή ενός μουσικού σαν τον Σοπέν. Σε παρακαλώ assumptions μην κάνεις, δεν οδηγούν πουθενά. H λογική των assumptions είναι λογική του Μεσαίωνα.. Είσαι εντελώς off, φαίνεται πως ΔΕΝ σου αρέσει το 360, αλλά λες ανακρίβειες όταν υποστηρίζεις πως για τη στροφή των rpg είναι υπεύθυνο το 360 και όχι η εν γένει κατάσταση. Μεταξύ μας λοιπόν, το ξέρεις πολύ καλά, απλά δε μπορείς να το στηρίξεις σε κάποιον ενημερωμένο. Και γι αυτό το λόγο απαντάς πάντα επιλεκτικά στα ποστ μου σε ό,τι νομίζεις πως μπορείς να αντικρούσεις με τη distorted λογική σου πως το "360 είναι το ΚΑΚΟ", και αυτό φαίνεται και από το παρόν thread όπου έκανες ΓΑΡΓΑΡΑ παιχνιδάρες όπως το Lost Odyssey και το Tales of Vesperia. Μπορείς να υποστηρίζεις μετέωρα επιχειρήματα του στυλ "το Dark Souls οφείλει την επιτυχία του στο γεγονός πως τo Demon Souls δε βγήκε στο 360", αντί να δεις την πραγματικότητα πως η Namco αποφάσισε πως είναι πολύ καλύτερο από επιχειρηματική άποψη να βγάλει το διάδοχό του και στις 2 κονσόλες και πως παρουσίασε το Dark Souls που στα περισσότερα είναι ανώτερο από το Demon Souls και υπάρχει μία ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΙΣΑΞΙΑ έκδοσή του στο 360 σε σχέση με την έκδοσή του στο ps3. Άσε μας λοιπόν όλους εμάς που βλέπουμε και κρίνουμε να παίζουμε τις παιχνιδάρες μας εκεί που θέλουμε και συνέχισε να πιστεύεις πως το 360 έκανε κακό στα ανατολικά rpg. Βέβαια δε μας απαντάς για ποιο λόγο η Sony δεν έκανε import το αντικειμενικά καλύτερο Tales των τελευταίων ετών σε Αμερική και Ευρώπη για το ps3 και πρέπει να αναγκαστείς να ξέρεις Ιαπωνικά και να το πληρώσεις πάνω από 60 ευρώ για να το παίξεις με japanese speech και japanese subtitles...προφανώς επειδή είχε βγεί πρώτα στο 360 και αυτό ε? Το μαγάρισε το 360 και αυτό ?
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2012 Μπορείς να υποστηρίζεις μετέωρα επιχειρήματα του στυλ "το Dark Souls οφείλει την επιτυχία του στο γεγονός πως τo Demon Souls δε βγήκε στο 360", αντί να δεις την πραγματικότητα πως η Namco αποφάσισε πως είναι πολύ καλύτερο από επιχειρηματική άποψη να βγάλει το διάδοχό του και στις 2 κονσόλες και πως παρουσίασε το Dark Souls που στα περισσότερα είναι ανώτερο από το Demon Souls και υπάρχει μία ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΙΣΑΞΙΑ έκδοσή του στο 360 σε σχέση με την έκδοσή του στο ps3. βσκ θα συμφωνησω μαζι σου περι dark souls.Δεν εχει να κανει με το 360 ολο αυτο.Απλα το εβγαλε για τα χρηματα.Ειναι πολυ απλο. Τωρα το αν το 360 επηρεασε αρνητικα με καποιον τροπο τα Ιαπωνικα RPGS ειναι ενα αλλο θεμα συζητησης.Kατα πρωτον οι Ιαπωνες devs ειναι πεσμενοι και σιγουρα αυτο μετραει παρα πολυ. Απο την αλλη το γεγονος οτι η MS πιεσε(γενικοτερα αλλα ισως και με χρονοδιαγραμματα) για να γινει με το ζορι το 360 η απολυτη JRPG κονσολα(ασχετα αν δεν το πετυχε τελικα) ισως εκανε κακο στο μετεπειτα μελλον των JRPGs(και κατα δευτερον στο ps3).
MetalGearFan Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 Τωρα το αν το 360 επηρεασε αρνητικα με καποιον τροπο τα Ιαπωνικα RPGS ειναι ενα αλλο θεμα συζητησης. Λέω πως το Demons, αυτό που το πούλησε και του έβγαλε όνομα ήταν η πρόκληση του, σωστά ? Αν είχε βγει στο 360 δεν υπήρχε περίπτωση να μην το έκαναν περίπατο όπως έγινε με όλα τα άλλα rpgs, πιθανότατα για να τα προσαρμόσουν στις προτιμήσεις της αγοράς του 360. Ήταν ήδη λίγο ρίσκο που βγήκε όπως βγήκε στην δύση στο PS3 (...allowing Atlus to publish it, initially due to concerns over its difficulty and unusual design decisions.) Σώθηκε ένας τίτλος, μην κοροϊδευόμαστε. Από την άλλη που το FF XIII το δούλευαν για πολλά χρόνια τελευταία στιγμή τους είπαν για 360 έκδοση... Multiplatform is when you start development on a game with the assumption of optimizing for multiple platforms. Porting is something that's done after you've developed a game specifically for a particular platforms[sic]. The debate over porting is decided by the management based on the current market and the costs. ff designer
auron12 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2012 Το ff13-2 ειναι καλυτερο σε ολους τους τομεις απο το ff13 εκτος ισως απο την πολυπλοκοτητα του σεναριου.Και ειναι λογικο.Οταν εχεις να γραψεις την συνεχεια ενος ολοκληρωμενου σεναριου εχεις ορια,γκριζες ζωνες και περιορισμους.Επισης ακολουθηται -σωστα κατ εμε- η προσεγγιση του "οχι για την σωτηρια του κοσμου" αλλα μια πιο προσωπικη ιστορια. Κατα τα αλλα ,τα παντα ειναι βελτιωμενα απο μικρο (gameplay, γραφικα) εως εξαιρετικα μεγαλο βαθμο(εξερευνηση, side quests).Εδω θελω να αναφερθω και στο θεμα της μουσικης.Πολλοι σχολιασαν αρνητικα το soundtrack του νεου παιχνιδιου.Εγω θα πω πως ναι,δεν στεκεται στο ονομα ενος ff γιατι δεν υπαρχει αυτη η επικοτητα και το συναισθημα στις μελωδιες που μονο ο Uematsu μπορουσε να πετυχει, αλλα σε καμμια περιπτωση δεν ειναι κακο αποτελεσμα,ισα ισα ειναι ισως η πρωτη φορα που υπαρχει τοσο μεγαλη ποικιλια και κυριως ολοκληρωμενα τραγουδια (με πολυ ποπ φυσικα στοιχεια)Εξαιρεση ειναι καποιες μαχες με boss που θα ακουστει και καποιο hard rock κομματι(το οποιο μοιαζει πολυ με το αντιστοιχο κομματι του uematsu που ειχε ακουστει στο ff10 στην τελικη μαχη (κυριως) αλλα και αλλου).Γενικα η μουσικη ειναι γενικα καλη, αλλα λειπει αυτη η μελωδια που μενει στον παιχτη και δινει αλλη διασταση στο παιχνιδι. Το ff13-2 ειναι μεγαλυτερο (ειδικα αν θες να ψαξεις να βρεις πολλα κρυμμενα καλουδια και περιοχες) και πιο ff απο τα τελευταια της σειρας.Η square ακουσε τα παραπονα του κοινου για το πρωτο μερος,και εριξε νεες ιδεες ή παλιες αλλα βελτιωμενες.Το αστειο ειναι πως και τωρα βρηκε επικρητες που λενε πως "δεν επρεπε να ακουσει τοσο την γνωμη των οπαδων της" αφου εριξε πολυ προσοχη στην εξερευνηση και οχι στην ιστορια και αυτο ειναι αληθεια απο την αποψη οτι η ολη δομη του παιχνιδιου δεν επιτρεπει την αναπτυξη βαριου σεναριου (κατι το οποιο ομως ηταν σχεδον βεβαιο πως θα γινοταν γιατι επρεπε να βασιστει σε ενα ολοκληρωμενο απο ολες τις αποψεις σεναριο που δεν ειχε μεγαλα περιθωρια αναπτυξης).
ultralisk Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2012 συμφωνώ με όσα λες εκτός από την διάρκεια...το FFXIII ήταν πολύ μεγαλύτερο ειδικά αν ασχολιόσουν και με τα missions hunts
MetalGearFan Δημοσ. 21 Απριλίου 2012 Δημοσ. 21 Απριλίου 2012 Για το XIII-2 έχω δύο πράγματα να πω, και είναι ακριβώς τα ίδια δύο πράγματα που είχα να πω και για το XIII: Ιστορία και δυσκολία. Είχε μια αρκετά πολύπλοκη και δουλεμένη και ιδιαίτερη και πρωτότυπη κτλ ιστορία (και μεταξύ μας πολλοί δεν κατάλαβαν τι ακριβώς έγινε στο XIII) αλλά και στα δύο ήταν δοσμένη με έναν πολύ αδιάφορο και πεζό τρόπο, γεμάτο κλισέ, με απουσία δράματος ή οποιοδήποτε ανεβοκατέβασμα στο ύφος της σαν να είχαν κάνει απονεύρωση. Ήταν συνέχεια ενοχλητικά αισιόδοξο, ενοχλητικά μελό, ενοχλητικά φωτεινό. Τις ανατροπές, προδοσίες, αγάπες, ανταγωνισμούς όλα τα έδωσαν με έναν πολύ βελούδινο τρόπο ενώ σε απόλυτη αντιπαράθεση έπαιζα το Χ ατέλειωτες ώρες, όχι για την αρένα ή ότι είχε σαν after story, αλλά το ίδιο παιχνίδι ξανά και ξανά γιατί η ιστορία είχε τόσο ενδιαφέρον. Για να γίνω πιο κατανοητός τα theme songs Leona Lewis, Charice ήταν απόλυτα αντιπροσωπευτικά για το πόσο αβάσταχτα μελό ύφος είχε η ιστορία, σχεδόν Celin Dion κατάσταση. Ενώ πάλι αντιπροσωπευτικό του ύφους του Χ ήταν το κομμάτι αυτό. Δεύτερον, ενώ έχει ένα πολύ καλοφτιαγμένο και πρωτότυπο σύστημα μάχης που συνδυάζει action, rpg & strategy υπήρχε πλήρης απουσία πρόκλησης, ήταν πάλι τρομερά εύκολο, εκτός δηλαδή από ελάχιστα difficulty spikes σε μερικά bosses που έδειχναν καθαρά πως το battle system είχε δυνατότητα να δώσει πολύ καλές μάχες. Ολική απονεύρωση, έπαιζα πρόσφατα το Χ και το VI που είναι μέρα με την νύχτα με το XIII & XIII-2. Θα δώσω ένα +1 στο XIII-2 γιατί οι γρίφοι με τους δείκτες και τα τετράγωνα μου άρεσαν και σίγουρα έλειπαν από το ΧΙΙΙ και για τον Caius που ήταν βελτίωση από τον σούπερ Πάπα του XIII.
MetalGearFan Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 μώλις είδα πως τη φωνή στο κομμάτι limit break την έκανε ο ίδιος που έκανε φωνητικά στα κομμάτια των παλιών DMC
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα