nikos5800 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2011 Βασικα ηταν πανευκολο. Και μονο που σε πηγαινε χερακι χερακι. Η δυσκολια που αντιμετωπιση πολυς κοσμος ηταν στο γεγονος οτι πολλα παιδια δεν κατανοησαν γρηγορα το paradigm swift συστημα. πανευκολο δεν ηταν οι μαχες μετα boss ολες ηταν πολυ δυσκολες ακομα και να ηξερες πως να παιξεις-ειχαν και αρκετα μεγαλη διαρκεια+οτι αν πεθαινε ο βασικος σου χαρακτηρες τελειωνε το παιχνιδι, για τη γραμικοτητα του παιχνιδιου συμφωνο Ας εχει το ποιο απλο συστημα μαχης που υπαρχει, διαδρομο να μην εχει και θα ειμαστε καλα. Αν εχει παλι διαδρομο να το βαλουν στον πατο τους. Δωστε μου ενα FF12 HD remaster και ειμαι οκ. οχι το ff12 ειχε απαισιο συστημα μαχης να μας λειπουν αυτα και ειχε αδιαφορους χαρακτηρες/story
hollow_83 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2011 Eγω παντως ρε Νικ δε ζοριστηκα καπου. Ναι οι μαχες ηταν αρκετα μεγαλες, αλλα δε θα τις ελεγα δυσκολες. Την δυσκολια του Emerald Weapon ή της Ozma απο το FF9. Δεν την εχει κανενα boss του 13.
ikaruga24 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2011 οχι το ff12 ειχε απαισιο συστημα μαχης να μας λειπουν αυτα και ειχε αδιαφορους χαρακτηρες/story Το συστημα μαχης του ηταν οτι επρεπε για τετιου ειδους εξερευνηση. Χαρακτηρες και story επισης πολυ μπροστα απο τους emo πιτσιρικαδες που μας γεμισαν σχεδον σε ολα τα FF.
hollow_83 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2011 Απλα το κακο ηταν οτι το gambit system γινοταν πολυ ευκολα exploit και μεσα σε δυο μερες αν αφηνες το PS2 ανοιχτο ειχες μαξαρει χαρακτηρες χωρις να κανεις τπτ.
NickTG Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2011 H σωστή έκδοση του FFXII είναι δυστυχώς Japan only. Final Fantasy XII International Zodiac Job System. Ας είναι καλά οι emulators.
ikaruga24 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2011 H σωστή έκδοση του FFXII είναι δυστυχώς Japan only. Final Fantasy XII International Zodiac Job System. Ας είναι καλά οι emulators. Το εχω με πλαγιους τροπους και ειναι μια χαρα στα αγγλικα τα παντα του. Good job hackers!
ultralisk Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2011 DAAAAAAAMN YOU ALL ασδφδασφδσαφδσδσαφδασφδασ
MetalGearFan Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2011 διαδρομο να μην εχει και θα ειμαστε καλα. Το X τι είχε δηλαδή ?! Εγώ είμαι την γνώμης πως, ακριβώς αυτό που είπε και κάποιος παραπάνω, ότι ήταν και πολύ εύκολο και σε παίρνει από το χεράκι και γιαυτό φαίνεται ενοχλητικά γραμμικό. Δεν σε σταματάει πουθενά να σε ζορίσει, να ξαναπροσπαθήσεις. Στο X, βγάζοντας έξω ναούς κτλ, πάλι είχε πολύ περισσότερο trial & error, ενώ το XIII σχεδόν δεν τιμωρεί τον παίκτη στην μάχη. Απλά προχωράς και προχωράς και προχωράς. Η πρόκληση όμως που έχουν μερικά τελευταία hunts, δείχνει πως το battle system είχε δυνατότητες. http://www.youtube.com/watch?v=BxEboE6DtJU Historia Crux Field trailers
aris1986 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2011 Θα χει πολεις,quests σωστα; Θα ειναι σαν final fantasy σωστο και οχι το 13 που ηταν action και γραμμικότατο;
MetalGearFan Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2011 Θα χει πολεις,quests σωστα; Θα ειναι σαν final fantasy σωστο και οχι το 13 που ηταν action και γραμμικότατο; άιντε πάλι ! ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ. Υπάρχουν 10 final fantasy που είναι "σωστά", όπως λες, final fantasy. Το ΧΙΙΙ ήταν concept. Θεέ και κύριε έχω βαρεθεί να ακούω κριτικές περί ανέμων και υδάτων για αυτό το ταλαίπωρο το ΧΙΙΙ: τι θα ήθελε ο καθένας, τι φανταζόταν, τι θα περίμενε, τι θα του ταίριαζε. Όλοι μιλάνε για ένα υποθετικό παιχνίδι. Μεταξύ σοβαρού και αστείου, για το ΧΙΙΙ καθεαυτό δεν έχω ακούσει και πολλά !
ultralisk Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2011 καλά όντως ΕΛΕΟΣ με αυτά που ακούω περί γραμμικότητας...λες και τα άλλα FF ήταν Skyrim φάση και sandbox παιχνίδια...πολλοί ακόμα μπερδεύουν τα jrpg με τα western rpg Eternal Sonata, Lost Odyssey, Blue Dragon, Infinite Undiscovery, Star Ocean που θυμάμαι πρόχειρα σε αυτήν την γενιά, όλα γραμμικά...αν θέλετε side quests και πόλεις υπάρχουν τα πολύ καλά Fallout, Skyrim, Mass Effect κτλ κτλ
aris1986 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2011 άιντε πάλι ! ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ. Υπάρχουν 10 final fantasy που είναι "σωστά", όπως λες, final fantasy. Το ΧΙΙΙ ήταν concept. Θεέ και κύριε έχω βαρεθεί να ακούω κριτικές περί ανέμων και υδάτων για αυτό το ταλαίπωρο το ΧΙΙΙ: τι θα ήθελε ο καθένας, τι φανταζόταν, τι θα περίμενε, τι θα του ταίριαζε. Όλοι μιλάνε για ένα υποθετικό παιχνίδι. Μεταξύ σοβαρού και αστείου, για το ΧΙΙΙ καθεαυτό δεν έχω ακούσει και πολλά ! Mαλλον ζησαμε τα FF σε διαφορετικες εποχες! http://www.youtube.com/watch?v=KFsYrGbWzcQ
ikaruga24 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 καλά όντως ΕΛΕΟΣ με αυτά που ακούω περί γραμμικότητας...λες και τα άλλα FF ήταν Skyrim φάση και sandbox παιχνίδια...πολλοί ακόμα μπερδεύουν τα jrpg με τα western rpg Eternal Sonata, Lost Odyssey, Blue Dragon, Infinite Undiscovery, Star Ocean που θυμάμαι πρόχειρα σε αυτήν την γενιά, όλα γραμμικά...αν θέλετε side quests και πόλεις υπάρχουν τα πολύ καλά Fallout, Skyrim, Mass Effect κτλ κτλ Εδω εισαι λαθος 100%. Το οτι ενα παιχνιδι ειναι γραμμικο δεν σημαινει οτι εχει διαδρομο. Και το Dragon Quest 8 γραμμικο ειναι αλλα μονο διαδρομο δεν εχει. Το final fantasy 10 ας πουμε ηταν πολυ διαδρομος αλλα τουλαχιστον η "μασκα" του ηταν αρκετη ωστε να δινει ενα ψευδης συναισθημα ελευθεριας. Και το FF 12 γραμμικο ειναι αλλα ειναι στο ιδιο μοτιβο με το dragon quest 8, ψευτο-open world με τεραστιους χαρτες προς εξερευνηση γεματα μυστικα. Αυτο σαν χαρτης (------------------------------) ειναι απλα απαραδεκτο. Ακομα και σε FPS ενα τετοιο design χαρτη απλα δεν υπαρχει λεμε. Και δεν ειναι και παιχνιδι τυπου Star Fox για να πεις οτι δικαιολογειται κιολας. Ποσο μαλλον για ενα παιχνιδι οπως το final fantasy που καταφερε το επος (δηλαδη το 12) απο αποψη design και εκτασης σε ενα αρχαιο hardware. Θα δικαιολογησω τωρα εγω το FF13 για τετοιες τραγικες τακτικες design?
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Και το Dragon Quest 8 γραμμικο ειναι αλλα μονο διαδρομο δεν εχει. Γιατι ηταν γραμμικο το DQ8?
MetalGearFan Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Mαλλον ζησαμε τα FF σε διαφορετικες εποχες! Με όλον τον σεβασμό, ότι να'ναι. Καταρχήν όλες τις εποχές του FF τις έζησα αλλά ας το πιάσουμε γενικότερα το θέμα. Τα rpg από την Ιαπωνία, σαν είδος έχουν γίνει παντελώς τετριμμένα εδώ και πολλά χρόνια. Το Monster Hunter Portable 3rd HD παράδειγμα, που πολλοί λένε γιατί δεν το κάνουν localize, είναι ένα πολύ καλό μεν αλλά ενοχλητικά τυπικό δε rpg του είδους και όποιοι το κάναν import ξέρουν γιατί πράγμα μιλάω. Δεν λέω πως το ΧΙΙΙ δεν είχε προβλήματα αλλά εκτιμώ απείρως περισσότερο μια προσπάθεια για ένα βήμα παραπέρα, κάτι καινούργιο, που ένα παιχνίδι σαν το FF οφείλει να κάνει, από ένα "ασφαλές" ξαναζεσταμένο φαγητό. http://www.youtube.com/watch?v=M2Jocblhp4k
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα