Προς το περιεχόμενο

Ηχεία X-530 5.1 LOGITECH 970114-1914


Lalakis-3

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εντάξει ρε Paisley, χαλάρωσε... Γράφτηκες 20 λεπτά μετά τον Lalaki και όλο για τα ηχεια και το μαγαζί μας γράφεις σε όλα σου τα μηνύματα(πλην ενός μόνο)...

Εγώ γεγονότα παραθέτω...

 

μηπως εχεις καμμια μακρινη συγγένια με τον Μακάρθυ?:)

  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Παιδες απορια.

Επειδη μια φιλη μου ψαχνει για ηχεια φθηνα, μπορεις να πας στο μαγαζι να τα παρεις τα συγκεκριμενα ή

ειναι μονο μεσω αποστολης;

Δημοσ.

Παιδες απορια.

Επειδη μια φιλη μου ψαχνει για ηχεια φθηνα, μπορεις να πας στο μαγαζι να τα παρεις τα συγκεκριμενα ή

ειναι μονο μεσω αποστολης;

 

Για να μου.. λυσω την απορια, καλεσα στο τηλεφωνο επικοινωνιας και μου ειπαν οτι οι παραγγελιες παραδιδονται μονο μεσω κουριερ με +4 ευρω.

Καθολου κακο ποσο..

Δημοσ.

παιδιά τα πήρα τα ηχεία όπως σας είπα,και χθες το βράδυ τα άνοιξα..εντυπώσεις μετα απο 4 ώρες χρήση:

είναι πολύ καλά σχετικά,ειμαι αρκετά ικανοπιημένος απο την logitech άλλα όπως ανέφερε και κάποιος απο εδώ απο το φόρουμ λίγες σελιδες πρίν..κάθε 15-20 λεπτά κάνουν ένα ''χράκ'' του ενώς δευτερολέπτου..αυτό δεν είναι πρόβλημα μεγάλο,είναι όμως πρόβλημα..τι μου προτείνετε να κάνω;να τα δώσω πίσω;

Δημοσ.

παιδιά τα πήρα τα ηχεία όπως σας είπα,και χθες το βράδυ τα άνοιξα..εντυπώσεις μετα απο 4 ώρες χρήση:

είναι πολύ καλά σχετικά,ειμαι αρκετά ικανοπιημένος απο την logitech άλλα όπως ανέφερε και κάποιος απο εδώ απο το φόρουμ λίγες σελιδες πρίν..κάθε 15-20 λεπτά κάνουν ένα ''χράκ'' του ενώς δευτερολέπτου..αυτό δεν είναι πρόβλημα μεγάλο,είναι όμως πρόβλημα..τι μου προτείνετε να κάνω;να τα δώσω πίσω;

λοιπον επειδη τα πηρα και εγω δν ειχα καποιο σοβαρο προβλημα εκτος απο την ενεργοποιηση του κεντρικου μου ηχειου που εφταιγε η καρτα ηχου για αυτο απο εκει και περα ουτε χρακ και πολυ καλη ποιοτηατα ηχου και μπασου .η αποψη μου εγγυηση logitech θα εχεις πολυ καλη αντιμετωπιση γτ τετοια ηχεια σε τετοια τιμη δν βρισκεις..

Δημοσ.

παιδιά τα πήρα τα ηχεία όπως σας είπα,και χθες το βράδυ τα άνοιξα..εντυπώσεις μετα απο 4 ώρες χρήση:

είναι πολύ καλά σχετικά,ειμαι αρκετά ικανοπιημένος απο την logitech άλλα όπως ανέφερε και κάποιος απο εδώ απο το φόρουμ λίγες σελιδες πρίν..κάθε 15-20 λεπτά κάνουν ένα ''χράκ'' του ενώς δευτερολέπτου..αυτό δεν είναι πρόβλημα μεγάλο,είναι όμως πρόβλημα..τι μου προτείνετε να κάνω;να τα δώσω πίσω;

και εγω που τα πήρα δεν μου έχουν βγάλει κάποιο πρόβλημα.

αν αποκλειστεί η πιθανότητα το χρακ να μην είναι απο τα ίδια τα ηχεία δώστα πίσω.

Δημοσ.

τους έστειλα μήνυμα, και θα γίνει άμεση αντικατάσταση..αντε να δουμε :)

 

Έστειλες mail στην Logitech και σου είπαν οτι θα γίνει αντικατάσταση;Γιατί βάση αυτής της ανακοίνωσης της Logitech μιλάει για επιστροφή χρημάτων για τα X-530 :

This article applies to the following products:

Z-5500 Digital Speakers

X-530 Speakers

 

Cause:

This is an issue that some customers of the Logitech Z-5500 system and X-530 have experienced. Logitech's investigation of this issue indicates that it occurs in limited number of enviroments.

 

Solution:

Logitech is committed to meeting high quality standards for our products, and we do not wish for our customers to have an unsatisfactory experience.

 

If you suspect your Z-5500 or X-530 speaker system may have this issue, please contact Logitech Technical Support. If the technical support agent verifies that your system does have the popping issue, you may select one of the following options:

 

For Z-5500:

 

* We have found a technical solution which is now built into the Z-5500 Digital Speaker System. For those customers who experience the issue and for whom troubleshooting has not resolved it, Logitech is happy to offer an exchange, against the same speaker model free of charge, upon presentation of a valid receipt.

 

For X-530:

 

* Customers who experience this issue and have not found a suitable solution with our Customer Support staff, Logitech is offering the option of a refund on the purchase price (upon presentation of a valid receipt).

 

NOTE: For both the Z-5500 and X-530, Logitech requires that you return your Z-5500 or X-530 before you can receive either a new system or a refund of the purchase price.

 

http://logitech-en-amr.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/5534

 

Αντιμετωπίζω και εγώ το ίδιο πρόβλημα πάντως με τα ηχεία ...

Δημοσ.

Παιδια τα ηχεία τα έχω εδώ και 2-3 χρόνια.

τα χρησιμοποίησα ελάχιστα (ούτε 1-2 μέρες) διότι έκαναν ένα ενοχλητικό "χρακ" που λέτε και εσείς κάθε λίγο. Διαπίστωσα ότι σχετιζόταν με το ρεύμα. Αν δηλαδή άνοιγαν βαριά ηλεκτρική συσκευή στο σπίτι τα ηχεία έκαναν το θόρυβο αυτό! Προφανώς κάτι έτρεχε με το ρεύμα του σπιτιού και τη θωράκιση; των ηχείων. Τα δοκίμασα σε άλλο κτίριο και ο θόρυβος δεν υπήρχε!

Τα έβαλα στο κουτί και τα έχω στην αποθήκη να ξεκουράζονται από τότε. Αν καποιος τα θέλει ας στείλει μήνυμα και τα βρίσκουμε.

Δημοσ.

Έστειλες mail στην Logitech και σου είπαν οτι θα γίνει αντικατάσταση;Γιατί βάση αυτής της ανακοίνωσης της Logitech μιλάει για επιστροφή χρημάτων για τα X-530 :

This article applies to the following products:

Z-5500 Digital Speakers

X-530 Speakers

 

Cause:

This is an issue that some customers of the Logitech Z-5500 system and X-530 have experienced. Logitech's investigation of this issue indicates that it occurs in limited number of enviroments.

 

Solution:

Logitech is committed to meeting high quality standards for our products, and we do not wish for our customers to have an unsatisfactory experience.

 

If you suspect your Z-5500 or X-530 speaker system may have this issue, please contact Logitech Technical Support. If the technical support agent verifies that your system does have the popping issue, you may select one of the following options:

 

For Z-5500:

 

* We have found a technical solution which is now built into the Z-5500 Digital Speaker System. For those customers who experience the issue and for whom troubleshooting has not resolved it, Logitech is happy to offer an exchange, against the same speaker model free of charge, upon presentation of a valid receipt.

 

For X-530:

 

* Customers who experience this issue and have not found a suitable solution with our Customer Support staff, Logitech is offering the option of a refund on the purchase price (upon presentation of a valid receipt).

 

NOTE: For both the Z-5500 and X-530, Logitech requires that you return your Z-5500 or X-530 before you can receive either a new system or a refund of the purchase price.

 

http://logitech-en-amr.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/5534

 

Αντιμετωπίζω και εγώ το ίδιο πρόβλημα πάντως με τα ηχεία ...

 

όχι όχι..στην websupplies έστειλα μήνυμα..με πήρα τηλ,τους τα ψαλα και δέχθηκαν αλλαγή..τα δοκίμασα σε 3 διαφορετικές συσκευές.. (pc,laptop,ps2) και το παρουσίασε και στις 3..το ρεύμα του σπιτιού δε πιστεύω να έχει σχέση όπως λέει και ένας φίλος επάνω.

Δημοσ.

τα πήρα τα ηχεία,το πρόβλημα υπάρχει και πάλι..τι λέτε να κάνω; υπάρχει περίπτωση να είναι απο την κάρτα ήχου μου; γιατι έτσι και αλλιώς σκεφτόμουν να αλλάξω..

Δημοσ.

όχι όχι..στην websupplies έστειλα μήνυμα..με πήρα τηλ,τους τα ψαλα και δέχθηκαν αλλαγή..τα δοκίμασα σε 3 διαφορετικές συσκευές.. (pc,laptop,ps2) και το παρουσίασε και στις 3..το ρεύμα του σπιτιού δε πιστεύω να έχει σχέση όπως λέει και ένας φίλος επάνω.

 

 

Κι ομως, απο τις γραμμες του σπιτιου επηρεαζεται. Ειχα ρωτησει τον καθηγητη της Ηλεκτροτεχνιας και μου ειπε οτι δημιουργειται "τοξο" (δεν ρωτησα παραπανω) και κανει αυτον τον θορυβο. Σκεψου οτι τα δικα μου κανουν ενα συναχομενο χρατς οση ωρα ο θερμοστατης του καλοριφερ ειναι σε φαση να σβησω-να μη σβησω.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...