beez Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 Εντάξει ρε Paisley, χαλάρωσε... Γράφτηκες 20 λεπτά μετά τον Lalaki και όλο για τα ηχεια και το μαγαζί μας γράφεις σε όλα σου τα μηνύματα(πλην ενός μόνο)... Εγώ γεγονότα παραθέτω... μηπως εχεις καμμια μακρινη συγγένια με τον Μακάρθυ?
xristoforos89 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2011 Παιδες απορια. Επειδη μια φιλη μου ψαχνει για ηχεια φθηνα, μπορεις να πας στο μαγαζι να τα παρεις τα συγκεκριμενα ή ειναι μονο μεσω αποστολης;
maparios Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2011 τα τσιμπησα και γω δεν αντεξα στον πειρασμο! βαρεθηκα τα 2.1 που εχω απ το 07...ελπιζω μονο να μη με απογοητευσουν!
xristoforos89 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Παιδες απορια. Επειδη μια φιλη μου ψαχνει για ηχεια φθηνα, μπορεις να πας στο μαγαζι να τα παρεις τα συγκεκριμενα ή ειναι μονο μεσω αποστολης; Για να μου.. λυσω την απορια, καλεσα στο τηλεφωνο επικοινωνιας και μου ειπαν οτι οι παραγγελιες παραδιδονται μονο μεσω κουριερ με +4 ευρω. Καθολου κακο ποσο..
maparios Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 καθολου κακο δν λες τιποτα φιλε!53€ δεν ειναι τιποτα για τετοια ηχεια!
Nemo Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Σε συγκριση με τα Philips SPA2602 5.1 (60Ε) , τα Χ-530 ειναι καλυτερα ???? Philips SPA2602 - Σετ Ηχείων 5.1 (60Ε) http://www.multirama.gr/products/product?pid=0395951&catid=060800
maparios Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2011 παιδιά τα πήρα τα ηχεία όπως σας είπα,και χθες το βράδυ τα άνοιξα..εντυπώσεις μετα απο 4 ώρες χρήση: είναι πολύ καλά σχετικά,ειμαι αρκετά ικανοπιημένος απο την logitech άλλα όπως ανέφερε και κάποιος απο εδώ απο το φόρουμ λίγες σελιδες πρίν..κάθε 15-20 λεπτά κάνουν ένα ''χράκ'' του ενώς δευτερολέπτου..αυτό δεν είναι πρόβλημα μεγάλο,είναι όμως πρόβλημα..τι μου προτείνετε να κάνω;να τα δώσω πίσω;
xepo13 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2011 παιδιά τα πήρα τα ηχεία όπως σας είπα,και χθες το βράδυ τα άνοιξα..εντυπώσεις μετα απο 4 ώρες χρήση: είναι πολύ καλά σχετικά,ειμαι αρκετά ικανοπιημένος απο την logitech άλλα όπως ανέφερε και κάποιος απο εδώ απο το φόρουμ λίγες σελιδες πρίν..κάθε 15-20 λεπτά κάνουν ένα ''χράκ'' του ενώς δευτερολέπτου..αυτό δεν είναι πρόβλημα μεγάλο,είναι όμως πρόβλημα..τι μου προτείνετε να κάνω;να τα δώσω πίσω; λοιπον επειδη τα πηρα και εγω δν ειχα καποιο σοβαρο προβλημα εκτος απο την ενεργοποιηση του κεντρικου μου ηχειου που εφταιγε η καρτα ηχου για αυτο απο εκει και περα ουτε χρακ και πολυ καλη ποιοτηατα ηχου και μπασου .η αποψη μου εγγυηση logitech θα εχεις πολυ καλη αντιμετωπιση γτ τετοια ηχεια σε τετοια τιμη δν βρισκεις..
maparios Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2011 τους έστειλα μήνυμα, και θα γίνει άμεση αντικατάσταση..αντε να δουμε
kanari Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2011 παιδιά τα πήρα τα ηχεία όπως σας είπα,και χθες το βράδυ τα άνοιξα..εντυπώσεις μετα απο 4 ώρες χρήση: είναι πολύ καλά σχετικά,ειμαι αρκετά ικανοπιημένος απο την logitech άλλα όπως ανέφερε και κάποιος απο εδώ απο το φόρουμ λίγες σελιδες πρίν..κάθε 15-20 λεπτά κάνουν ένα ''χράκ'' του ενώς δευτερολέπτου..αυτό δεν είναι πρόβλημα μεγάλο,είναι όμως πρόβλημα..τι μου προτείνετε να κάνω;να τα δώσω πίσω; και εγω που τα πήρα δεν μου έχουν βγάλει κάποιο πρόβλημα. αν αποκλειστεί η πιθανότητα το χρακ να μην είναι απο τα ίδια τα ηχεία δώστα πίσω.
piomenos Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2011 τους έστειλα μήνυμα, και θα γίνει άμεση αντικατάσταση..αντε να δουμε Έστειλες mail στην Logitech και σου είπαν οτι θα γίνει αντικατάσταση;Γιατί βάση αυτής της ανακοίνωσης της Logitech μιλάει για επιστροφή χρημάτων για τα X-530 : This article applies to the following products: Z-5500 Digital Speakers X-530 Speakers Cause: This is an issue that some customers of the Logitech Z-5500 system and X-530 have experienced. Logitech's investigation of this issue indicates that it occurs in limited number of enviroments. Solution: Logitech is committed to meeting high quality standards for our products, and we do not wish for our customers to have an unsatisfactory experience. If you suspect your Z-5500 or X-530 speaker system may have this issue, please contact Logitech Technical Support. If the technical support agent verifies that your system does have the popping issue, you may select one of the following options: For Z-5500: * We have found a technical solution which is now built into the Z-5500 Digital Speaker System. For those customers who experience the issue and for whom troubleshooting has not resolved it, Logitech is happy to offer an exchange, against the same speaker model free of charge, upon presentation of a valid receipt. For X-530: * Customers who experience this issue and have not found a suitable solution with our Customer Support staff, Logitech is offering the option of a refund on the purchase price (upon presentation of a valid receipt). NOTE: For both the Z-5500 and X-530, Logitech requires that you return your Z-5500 or X-530 before you can receive either a new system or a refund of the purchase price. http://logitech-en-amr.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/5534 Αντιμετωπίζω και εγώ το ίδιο πρόβλημα πάντως με τα ηχεία ...
fonzi Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2011 Παιδια τα ηχεία τα έχω εδώ και 2-3 χρόνια. τα χρησιμοποίησα ελάχιστα (ούτε 1-2 μέρες) διότι έκαναν ένα ενοχλητικό "χρακ" που λέτε και εσείς κάθε λίγο. Διαπίστωσα ότι σχετιζόταν με το ρεύμα. Αν δηλαδή άνοιγαν βαριά ηλεκτρική συσκευή στο σπίτι τα ηχεία έκαναν το θόρυβο αυτό! Προφανώς κάτι έτρεχε με το ρεύμα του σπιτιού και τη θωράκιση; των ηχείων. Τα δοκίμασα σε άλλο κτίριο και ο θόρυβος δεν υπήρχε! Τα έβαλα στο κουτί και τα έχω στην αποθήκη να ξεκουράζονται από τότε. Αν καποιος τα θέλει ας στείλει μήνυμα και τα βρίσκουμε.
maparios Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2011 Έστειλες mail στην Logitech και σου είπαν οτι θα γίνει αντικατάσταση;Γιατί βάση αυτής της ανακοίνωσης της Logitech μιλάει για επιστροφή χρημάτων για τα X-530 : This article applies to the following products: Z-5500 Digital Speakers X-530 Speakers Cause: This is an issue that some customers of the Logitech Z-5500 system and X-530 have experienced. Logitech's investigation of this issue indicates that it occurs in limited number of enviroments. Solution: Logitech is committed to meeting high quality standards for our products, and we do not wish for our customers to have an unsatisfactory experience. If you suspect your Z-5500 or X-530 speaker system may have this issue, please contact Logitech Technical Support. If the technical support agent verifies that your system does have the popping issue, you may select one of the following options: For Z-5500: * We have found a technical solution which is now built into the Z-5500 Digital Speaker System. For those customers who experience the issue and for whom troubleshooting has not resolved it, Logitech is happy to offer an exchange, against the same speaker model free of charge, upon presentation of a valid receipt. For X-530: * Customers who experience this issue and have not found a suitable solution with our Customer Support staff, Logitech is offering the option of a refund on the purchase price (upon presentation of a valid receipt). NOTE: For both the Z-5500 and X-530, Logitech requires that you return your Z-5500 or X-530 before you can receive either a new system or a refund of the purchase price. http://logitech-en-amr.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/5534 Αντιμετωπίζω και εγώ το ίδιο πρόβλημα πάντως με τα ηχεία ... όχι όχι..στην websupplies έστειλα μήνυμα..με πήρα τηλ,τους τα ψαλα και δέχθηκαν αλλαγή..τα δοκίμασα σε 3 διαφορετικές συσκευές.. (pc,laptop,ps2) και το παρουσίασε και στις 3..το ρεύμα του σπιτιού δε πιστεύω να έχει σχέση όπως λέει και ένας φίλος επάνω.
maparios Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 τα πήρα τα ηχεία,το πρόβλημα υπάρχει και πάλι..τι λέτε να κάνω; υπάρχει περίπτωση να είναι απο την κάρτα ήχου μου; γιατι έτσι και αλλιώς σκεφτόμουν να αλλάξω..
EliasKir Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 όχι όχι..στην websupplies έστειλα μήνυμα..με πήρα τηλ,τους τα ψαλα και δέχθηκαν αλλαγή..τα δοκίμασα σε 3 διαφορετικές συσκευές.. (pc,laptop,ps2) και το παρουσίασε και στις 3..το ρεύμα του σπιτιού δε πιστεύω να έχει σχέση όπως λέει και ένας φίλος επάνω. Κι ομως, απο τις γραμμες του σπιτιου επηρεαζεται. Ειχα ρωτησει τον καθηγητη της Ηλεκτροτεχνιας και μου ειπε οτι δημιουργειται "τοξο" (δεν ρωτησα παραπανω) και κανει αυτον τον θορυβο. Σκεψου οτι τα δικα μου κανουν ενα συναχομενο χρατς οση ωρα ο θερμοστατης του καλοριφερ ειναι σε φαση να σβησω-να μη σβησω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.