panosno1com Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Εδώ http://www.enet.gr/?...ticle&id=207419 οπως και στα περισσοτερα site λεει πως : ενώ, εδώ, http://www.4t.gr/def...=3&art_id=11665 και σε μερικα ,λιγοτερα τον αριθμο site, λεει πως : ποιο ισχύει τελικα ;;; ευχαριστω προκαταβολικα για την οποια απαντηση... edit: ειχα βαλει λαθος εικονα και διορθωσα
Alxnks Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 απο οσα ειχα ακουσει οταν ανακοινωθηκαν...τα νεα ισχυουν για οσα αμαξια ταξινομουνται απο 01/11/2010, ενω απο εκει και πισω ισχυει ο πρωτος πινακας που εβαλες. και με ενα γρηγορο γοογλινγκ.. http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=3&art_id=11959 Η κυβέρνηση ανακοίνωσε και επίσημα το καθεστώς καθορισμού των τελών κυκλοφορίας για το 2011 υιοθετώντας το κριτήριο του κυβισμού για τα ήδη κυκλοφορούντα οχήματα, αλλά και εκείνο των εκπομπών ρύπων για όσα ταξινομηθούν από 1/11/2010.
panosno1com Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2011 Eυχαριστω,κ google εκανα και βρηκα αυτα που παραθετω ...Οποτε ειναι σιγουρα το πρωτο ...οποιος γνωριζει κατι αλλο ας πει ευχαριστω
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2011 Moderators Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2011 Σου ειπε ηδη. Για αυτοκινητα απο 1/1/11, ισχυει ο κανονας βασει ρυπων. Για τα παλαιοτερα, καταργειται ο κριτηριο της παλαιοτητας και ισχυει ο πρωτος πινακας.
Haldol Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2011 Πως πάει αυτός ο κανόνας; Ανάλογα με τους ρύπους που δίνει το εργοστάσιο ή με τους πραγματικούς (έπειτα καταμέτρησης);
panosno1com Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2011 Λαθος εικονα, αντι για τη πρωτη ηθελα να βαλω αυτη
kanesaxo Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2011 Πως πάει αυτός ο κανόνας; Ανάλογα με τους ρύπους που δίνει το εργοστάσιο ή με τους πραγματικούς (έπειτα καταμέτρησης); τους εργοστασιακους... Θα μοσχοπουλησουν αυτ/τα με μοτερακια 1.2Τ, 1.4Τ και παρεμφερών τυπων,ελέω χαμηλοτατων ρύπων.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2011 Moderators Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2011 τους εργοστασιακους... Θα μοσχοπουλησουν αυτ/τα με μοτερακια 1.2Τ, 1.4Τ και παρεμφερών τυπων,ελέω χαμηλοτατων ρύπων. Οπως μοσχοπουλουσαν και τωρα, λογω χαμηλου κυβισμου
qsis Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2011 Πως πάει αυτός ο κανόνας; Ανάλογα με τους ρύπους που δίνει το εργοστάσιο ή με τους πραγματικούς (έπειτα καταμέτρησης); με τα εργοστασιακα βεβαια, αν πηγαινε με μετρησεις , θα βλεπες κατι πορσικα (με το καταλληλο λαδωμα), να εχουν πιο λιγους ρυπους απο prius παντως αυτοκινητα που με το παλιο καθεστως ευνοουνταν, πλεον ειναι ασυμφορα (λογω ρυπων), ενω σε αρκετα αυτοκινητα ανω των 2 λιτρων το σημα γινεται αρκετα λογικο αυτο βεβαια μεχρι να ξαναλλαξει παλι ο νομος...
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2011 Moderators Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2011 αυτο βεβαια μεχρι να ξαναλλαξει παλι ο νομος... Πολυ σωστα! Μεχρι του χρονου δηλαδη!
Haldol Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2011 Ακριβώς αυτό. Τίποτα να μην είναι σίγουρο σ' αυτή τη χώρα, ήμαρτον δηλαδή...
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2011 Moderators Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2011 Ε ενταξει, αμα σταξεις 15 χιλιαρικα για αυτοκινητο, δε νομιζω να σε νοιαξει και ιδιαιτερα για τα ±100 ευρω με τις αλλαγες νομοθεσιας καθε χρονο. Πολυ περισσοτερο θα σε νοιαξει που θες 20 ευρω παραπανω σε καθε γεμισμα πλεον με τη βενζινη σε σχεση με περσυ. Επισης ο αμεσα ενδιαφερομενος, κατοχος παλαιου αυτοκινητου αξιας π.χ. 2 χιλιαδων ευρω, που πολυ απλα με το ζορι το συντηρει για να πηγαινει στη δουλεια του και καμια επισκεψη σε κανα συγγενη, ο οποιος πολυ απλα δεν εχει ουτε 10 ουτε 15 χιλιαρικα να δωσει για καινουριο, νομιζω οτι πληττεται περισσοτερο απο τετοιου ειδους μετρα. Και ομως, ο συγκεκριμενος νομος ισα ισα κατηργησε το κριτηριο της παλαιοτητας. Και εισηγαγε και το "πρασινο" που επρεπε για αυτους που εχουν 15 χιλιαρικα (και παραπανω) για καινουριο αυτοκινητο.
qsis Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 δε γινεται να υπαρξει δικαιη φορολογια , καποιοι παντα θα αδικουνται απο τα νεα σηματα πχ εγω αδικουμαι (γιατι με τους ρυπους θα πληρωνα λιγοτερα , μιας και το αυτοκινητο μου κυκλοφορει ακομη και ειναι euro 4 και οποιος παρει φετος ακριβως το ιδιο θα πληρωσει χαμηλοτερο σημα ) , απο την αλλη ομως αν μετρουσαν τους ρυπους στα "παλιοτερα" και παλιοτερα αυτοκινητα θα γινοταν παρτυ.. οσο για τη βενζινη, αστο γιατι ειναι πολυ πονεμενη ιστορια.. εγω ακομα θυμαμαι οταν πρωτοπηρα το διπλωμα που ηταν στα 60 λεπτα το λιτρο... μας εκοψαν και τις βολτες..
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Moderators Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Πριν 1 χρονο και κατι μηνες, βενζινη: 0,84. Τωρα: 1,59. Ρεζερβουαρ: 63 λιτρα. Φουλαρισμα απο αδειο (~3λιτρα ακομα): Περσυ: 50 ευρω Τωρα: 95 ευρω (!!!) Ποσα ειπα? 20 ευρω το γεμισμα? Καντα 45! :shock: Και αναρωτιμουν γιατι φευγει το 20ρικο για πλακα μεσα σ ενα 2ωρο...
Tenshi Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Ασε,πλέον ο ανεφοδιασμός έχει γίνει σάν το κακό sex...λίγο και αμφιβόλου ποιότητας *** Βάζω 50 ευρώ 100αρα και χαίρομαι τον χρόνο που χρειάζονται τα ~30 λίτρα για να ταξιδέψουν μέχρι το ντεπόζιτο. ***Damn,μόλις συνειδητοποίησα οτι κάτι τέτοια μουρμουράνε γνωστές μου τσούπρες.Brainwash ftw.Πρέπει να αλλάξω παρέες!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.