jeconom Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Καλημέρα παιδιά, Πριν από 2,5 χρόνια είχα αγοράσει έναν Seagate 7200.11, 500MB από το Πλαίσιο (ξέρω, κακός δίσκος από κακό μαγαζί, αλλά τότε δεν ήξερα). Ο δίσκος έπαιζε κανονικά αλλά πριν από λίγο καιρό άρχισε να εξαφανίζεται από τον υπολογιστή. Αν τον βγάλω από τον υπολογιστή και τον ξαναβάλω τότε φαίνεται και πάλι. Στην αρχή είχε γίνει 1-2 φορές και μετά έπαιξε, όμως πρόσφατα άρχισε να το κάνει κάθε φορά πάνω στο μισάωρο. No problemo, αφού ακόμη τον έβλεπα έγραψα τα δεδομένα σε άλλο σκληρό και τον πάω στο Πλαίσιο. Εκεί ο υπάλληλος, αφού είδε την απόδειξη, μου λέει ότι ο δίσκος είχε 2 χρόνια εγγύηση οπότε tough luck. Όμως επειδή είχα σημειώσει ότι είχε 5 χρόνια εγγύηση έριξα μια ματιά στο RMA της Seagate και βλέπω ότι ο δίσκος έχει εγγύηση μέχρι το 2013. Λογικά το Πλαίσιο δεν είναι υποχρεωμένο να τον αλλάξει/επισκευάσει; Ξέρω ότι μπορώ να τον στείλω στην Seagate αλλά αφού δεν τον χρειάζομαι δεν θέλω να μπω στη διαδικασία και να πληρώσω τα μεταφορικά.
basilis5 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 χτυπα στην σελιδα τον σειριακο αριθμο, εκει που θα σου γραψει μεχρι 2013 τυπωσε το και ξαναπηγαινε στο πλαισιο. αν δεν το αναγνωρισουν σαν εγγυηση πλαισιο,ζητα τους οδηγιες πως να επικοινωνησεις με το εξουσιοδοτημενο σερβις και πες πως παραλληλα θα τους πεις για την ελλειψη συνεργασιας απο το πλαισιο (την οποια διαφημιζει και εχει κερδισει σημαντικο μεριδιο αγορας)
jeconom Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 OK, έστειλα mail στην Seagate. Η πρώτη απάντηση ήρθε μέσα σε 10 λεπτά αλλά ήταν η τυπική κονσέρβα ότι ο δίσκος καλύπτεται από την εγγύηση και μου έδινε οδηγίες για την διαδικασία RMA. Ρώτησα αν το κατάστημα μπορεί να μειώσει κατά βούληση την διάκρεια της εγγύησης και περιμένω απάντηση.
PCharon Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Το κατάστημα απέναντί σου δεν είναι υποχρεωμένο να μεταβιβάζει τα χρόνια εγγύησης του κατασκευαστή, καθώς νομικά η εγγύηση καλύπτεται από το κατάστημα και όχι από τον κατασκευαστή. Αυτό πάει με βάση τους εδώ νόμους, δεν έχει καμία σχέση η Seagate να στο απαντήσει. Οτιδήποτε άλλο, όπως πχ η απ'ευθείας επικοινωνία σου με τον κατασκευαστή, το πόσο βλακεία κάνει το κατάστημα κτλ, μπορεί να συμβεί αλλά είναι άσχετο με την υποχρέωση του καταστήματος. Τέλος, γι άλλη μία φορά να επισημάνω αυτό που κανένας δεν προσέχει, πως η εγγύηση πρέπει να δίνεται ΓΡΑΠΤΩΣ, όπως ορίζεται από το νόμο και να αναφέρεται εγγράφως η διάρκειά της. Η γνωστή φράση "η απόδειξη είναι εγγύηση" απλά οδηγεί στο αποτέλεσμα (ειδικά με την περίπτωση του δίσκου αυτού που την έχω αναφέρει κι εγώ) να μπορεί να ισχυριστεί όση εγγύηση γουστάρει και να είναι καλυμμένος. Παρά τα παραπάνω, αυτά που είπε ο basilis5 είναι μια καλή ιδέα, αν και δεν υπάρχει εξουσιοδοτημένο σέρβις για τέτοια πράγματα, τρέχα γύρευε...
basilis5 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 παντως επειδη το πλαισιο ειναι γτπ αν πας σε ενα αλλο καταστημα και πεις εχω τον δισκο οριστε,εντος εγγυησης πλαισιο,με αποδειξη κλπ ισως σου πουν αλλα. γενικα απο καταστημα σε καταστημα αλλαζουν τα παντα στο πλαισιο,απο διαθεση για εξυπηρετηση και γνωστικο αντικειμενο,μεχρι τιμες και διαθεσιμα προιοντα
jeconom Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Τελικά έστειλα mail στο Πλαίσιο όπου εξήγησα την κατάσταση. Μου απάντησαν την ίδια μέρα ότι πρόκειται μάλλον για λάθος στο σύστημά τους και μου ζήτησαν να τους υποδείξω ένα κατάστημα στο οποίο θα πάω τον δίσκο για να συνεννοηθούν μαζί τους ώστε να τον δεκτούν. Ομολογώ ότι δεν το περίμενα. +1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.