Προς το περιεχόμενο

Αντιμετώπιση χρηστών κάνναβης


nicoc89

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κανένας άνθρωπος δε μπορεί να το κάνει αυτό, και όποιος υποστηρίζει πως είναι σαμουράι στο τιμόνι όσο και να πιει, ίσως είναι προτιμότερο να πέσει σε σκεπάρνι ανάσκελα μέχρι να χάσει την αίσθηση απ' τη μέση και κάτω.

Οκ ίσως να μην έπρεπε να γράψω "όσο και να πιει" αλλά "και να πιει λίγο παραπάνω από το επιτρεπτό όριο..". My point was δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι τα ίδια όρια, αλλά ο νόμος γράφεται -στην συγκεκριμένη περίπτωση- με βάση αυτούς με το χαμηλότερο όριο. Είναι ο ιδανικός νόμος σύμφωνα με τις δυνατότητες του συστήματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 316
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Οκ ίσως να μην έπρεπε να γράψω "όσο και να πιει" αλλά "και να πιει λίγο παραπάνω από το επιτρεπτό όριο..". My point was δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι τα ίδια όρια, αλλά ο νόμος γράφεται -στην συγκεκριμένη περίπτωση- με βάση αυτούς με το χαμηλότερο όριο. Είναι ο ιδανικός νόμος σύμφωνα με τις δυνατότητες του συστήματος.

 

Πανάγο, δέν παίζει ρόλο ούτε πόσο ήπιες, ούτε πόσα κιλά είσαι, ούτε η εμπειρία στο μπουκάλι, ούτε τα όρια του καθενός, ούτε το σαμουραιλίκι, ούτε πόσο έχεις φάει, ούτε πόσα χρόνια οδηγείς, ούτε πόσο θα γράψει το αλκοτέστ, ούτε τίποτα. Αλκοόλ και οδήγηση απλά ΔΕΝ πάνε παρέα, τέρμα τελείωσε. Μιλάμε για την πιο απρόβλεπτη ουσία που μπορεί να βρεθεί στον ανθρώπινο οργανισμό, σε συνδυασμό με μια δραστηριότητα που απαιτεί απόλυτη ικανότητα πρόβλεψης και αντίδρασης. Και εγώ (1.95,95κιλά) και ο φίλος μου (1.75,70κιλά) είχαμε πιεί από μισό μπουκάλι ούζο, αυτός έκανε οχτάρια κι εγώ ήμουν καλά, ξεκινήσαμε μαζί ο καθένας οδηγώντας το αυτοκίνητό του και όλοι σ΄ αυτόν έλεγαν "που πάς ρε μαλάκα να οδηγήσεις έτσι", αυτός ήταν που είχε το δίπλωμα ένα χρόνο κι εγώ πέντε, αυτός ήταν που ήταν σκατά ψυχολογικά γιατί χώρισε με τη γκόμενα ενώ εγώ ήμουν καλά, όμως εγώ ήμουν που έφερα κολοτούμπες με το cadett στη στροφή τελικά .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ το παράδειγμα με τον αμίαντο μπαίνει ως απαγόρευση που επιβάλλει το κράτος για την προστασία του πολίτη. Με σωστή ενημέρωση, κανείς δε θα έβαζε αμίαντο στον σπίτι του. Αλλά επειδή δεν μπορούμε να βασιστούμε σε αυτό, η πολιτεία απαγορεύει τη χρήση του. Στην απαγόρευση του καπνίσματος ήταν ως παράδειγμα ουσίας που απαγορεύτηκε γιατί κάνει κακό στην υγεία, παρά την μέχρι τότε ευρεία χρήση του.

Σύμφωνοι και πάσο.

 

Γενικά οι νόμοι δεν φτιάχνονται για τον μέσο πολίτη, φτιάχνονται για τον ηλίθιο πολίτη.
Αυτό εννοούσα απλά αντί για ηλίθιος έγραψα μέσος.

 

Ως προς την αυτοσυγκέντρωσή σου μετά τη λήψη αλκοόλ, συμφωνώ με τον Lucifer. Όπως και για το κινητό την ώρα που οδηγείς. Δεν πα να είσαι και ο Δαλάι Λάμα; Όταν μιλάς στο κινητό και οδηγείς, έχεις καθυστερημένες αντιδράσεις σε έκτακτα περιστατικά. Πάει και τελείωσε. Τεκμηριωμένα με μελέτες.

Απλά δεν συμφωνώ με όλους τους απόλυτους νόμους αλλά τους σέβομαι και κατανοώ την ύπαρξή τους. Ναι για το καλό όλων υπάρχει το όταν-οδηγείς-δεν-μιλάς-στο-κινητό τέλος. Αν το σκεφτείς όμως, τί είδους έκτακτο περιστατικό μπορεί να σου συμβεί στο μποτιλιάρισμα ή όταν κινείσαι με 10 σε κίνηση; Πρέπει να κοιτάς και τις πιθανότητες. Αν είναι να τα ισοπεδώσουμε όλα και να πούμε ότι ο οδηγός δεν θα πρέπει ούτε να αλλάζει σταθμό στο ραδιόφωνο, ούτε cd ούτε να μιλάει στους επιβάτες παρά μόνο να κοιτάει το δρόμο και τίποτα άλλο καθώς ακόμα και το φτέρνισμα μπορεί στιγμιαία να επηρεάσει την αυτοσυγκέντρωσή του και να προκαλέσει ατύχημα.

 

Πανάγο, δέν παίζει ρόλο ούτε πόσο ήπιες, ούτε πόσα κιλά είσαι, ούτε η εμπειρία στο μπουκάλι, ούτε τα όρια του καθενός, ούτε το σαμουραιλίκι, ούτε πόσο έχεις φάει, ούτε πόσα χρόνια οδηγείς, ούτε πόσο θα γράψει το αλκοτέστ, ούτε τίποτα. Αλκοόλ και οδήγηση απλά ΔΕΝ πάνε παρέα, τέρμα τελείωσε. Μιλάμε για την πιο απρόβλεπτη ουσία που μπορεί να βρεθεί στον ανθρώπινο οργανισμό, σε συνδυασμό με μια δραστηριότητα που απαιτεί απόλυτη ικανότητα πρόβλεψης και αντίδρασης. Και εγώ (1.95,95κιλά) και ο φίλος μου (1.75,70κιλά) είχαμε πιεί από μισό μπουκάλι ούζο, αυτός έκανε οχτάρια κι εγώ ήμουν πιο καλά, ξεκινήσαμε μαζί ο καθένας οδηγώντας το αυτοκίνητό του και όλοι σ΄ αυτόν έλεγαν "που πάς ρε μαλάκα να οδηγήσεις έτσι", αυτός ήταν που είχε το δίπλωμα ένα χρόνο κι εγώ πέντε, αυτός ήταν που ήταν σκατά ψυχολογικά γιατί χώρισε με τη γκόμενα ενώ εγώ ήμουν καλά, όμως εγώ ήμουν που έφερα κολοτούμπες με το cadett στη στροφή τελικά .

Συμφωνώ στο ότι αυτό που λες είναι αυτό που πρέπει να ακούγεται και να υιοθετείται από όλους για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο. Αλλά όπως εσύ εμπειρικά έβγαλες το συμπέρασμά σου, έτσι και εγώ εμπειρικά βγάζω τα δικά μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά δεν συμφωνώ με όλους τους απόλυτους νόμους αλλά τους σέβομαι και κατανοώ την ύπαρξή τους. Ναι για το καλό όλων υπάρχει το όταν-οδηγείς-δεν-μιλάς-στο-κινητό τέλος. Αν το σκεφτείς όμως, τί είδους έκτακτο περιστατικό μπορεί να σου συμβεί στο μποτιλιάρισμα ή όταν κινείσαι με 10 σε κίνηση; Πρέπει να κοιτάς και τις πιθανότητες. Αν είναι να τα ισοπεδώσουμε όλα και να πούμε ότι ο οδηγός δεν θα πρέπει ούτε να αλλάζει σταθμό στο ραδιόφωνο, ούτε cd ούτε να μιλάει στους επιβάτες παρά μόνο να κοιτάει το δρόμο και τίποτα άλλο καθώς ακόμα και το φτέρνισμα μπορεί στιγμιαία να επηρεάσει την αυτοσυγκέντρωσή του και να προκαλέσει ατύχημα.

 

Ευτυχώς ή δυστυχώς, ο νόμος δεν μπορεί να προβλέπει τέτοιου είδους λεπτομέρειες. Π.χ. όταν είναι 15αύγουστος, 9 το πρωί και δεν κυκλοφορεί ψυχή, έχεις ορατότητα 500 μέτρα και έχεις σώας τας φρένας, δε θα πάθεις τίποτα αν περάσεις με κόκκινο στην Κηφισίας. Αλλά περιπτωσιολογικά δεν βγάζεις άκρη. Οπότε, πας με τον νόμο και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευτυχώς ή δυστυχώς, ο νόμος δεν μπορεί να προβλέπει τέτοιου είδους λεπτομέρειες. Π.χ. όταν είναι 15αύγουστος, 9 το πρωί και δεν κυκλοφορεί ψυχή, έχεις ορατότητα 500 μέτρα και έχεις σώας τας φρένας, δε θα πάθεις τίποτα αν περάσεις με κόκκινο στην Κηφισίας. Αλλά περιπτωσιολογικά δεν βγάζεις άκρη. Οπότε, πας με τον νόμο και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο...

Αυτό ακριβώς εννοώ πιο πάνω που λέω ότι είναι πολύ δύσκολο να αλλάξει το σύστημα και ότι είναι η ιδανική νομοθεσία σύμφωνα με τις δυνατότητες του συστήματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτη ειναι η συμπεριφορα που ελεγα οτι με νευριαζει... Χρηστες μιας ουσιας που δεν ξερουν τι κανει και που... αλλα ειναι φυσικο πραμα μην το ξεχναμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το χασίσι το έφτιαξε ο Θεός και το alcohol ο άνθρωπος.

 

Ποιον από τους 2 εμπιστεύεστε ;

Ενω τον ανθρωπο δεν τον εφτιαξε ο θεος...

 

Ενω τον θεο δεν τον εφτιαξε ο ανθρωπος...

Χαχαχαχα. :mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

φυσικο πραμα και δεν μπορεις να παθεις και τιποτα ;)

 

καταρχας το περισσοτερο χορτο που κυκλοφορει στην Αθηνα μονο φυσικο δεν το λες με ολα αυτα που εχει φαει πανω του.

κατα 2ον μια χαρα μπορεις να παθεις καποιο προβλημα με καταχρηση, οπως με τα περισσοτερα ναρκωτικα (αλκοόλη, ηρωίνη, νικοτίνη και παει λεγοντας).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οποιος καπνιζει,πινει,την πινει κλπ για να περασει καλα πιστευω οτι εχει προβληματα σαν ανθρωπος.Πραγματικα υπαρχουν τοσα ενδιαφεροντα πραγματα με ουσια να ασχοληθεις στη ζωη οποτε το να βαζεις οινοπνευμα,καπνο κλπ μεσα σου για μενα ειναι ηλιθιο.Για το θεμα της νομιμοτητας τωρα οταν οδηγας,με μια απλη κινηση μπορεις να σκοτωσεις ανθρωπο,το ιδιο και οταν κρατας ενα κατσαβιδι.Ακριβως το ιδιο και αν μεθυσεις κλπ κλπ.Οποτε για μενα ειναι ανουσιο να απαγορευουν οποιαδηποτε ναρκωτικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...