Προς το περιεχόμενο

C++ project Α εξαμήνου ΤΕΙ πληροφορικής


OzzyE5150

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για πείτε καμία ιδέα παιδιά...

 

Η εκφώνηση:

 

>Σκοπός του project είναι να υπολποιηθεί μία ΒΔ για τους φοιτητές & τα μαθήματα του τμήματος.
▪Το πρόγραμμα θα χρησιμοποιεί τους παρακάτω τύπους εγγραφών για να αποθηκεύσει τις πληροφορίες που είναι
απαραίτητες για το τμήμα:
struct address{
char odos[16];
int noumero;
};
struct foititis{
char am[7];
char onoma[11];
char epitheto[16];
struct address dieuthunsi;
float mo;
int fail;
};
struct mathima{
char onoma[16];
char am_foithth[7];
float vathmos;
};


▪Θα υπάρχουν 2 κύρια αρχεία εγγραφών που θα αποτελούν την ΒΔ:
1. Foitites.dat: θα περιέχει τους φοιτητές του τμήματος
2. Mathimata.dat: θα περιέχει τα μαθήματα των φοιτητών του τμήματος
▪ Εκτέλεση του προγράμματος:
Αρχικά θα εμφανίζει ένα Μενού στον χρήστη με τις ακόλουθες επιλογές:
1. Εισαγωγή: ο χρήστης μπορεί να εισάγει είτε φοιτητές στο αρχείο Foitites.dat ή μαθήματα φοιτητών στο αρχείο
Mathimata.dat.
περιορισμοί:
α. ο Αριθμός Μητρώου του κάθε φοιτητή στο αρχείο Foitites.dat θα παράγεται αυτόματα & θα έχει την
μορφή ΤΟ1, όπου το ΤΟ είναι κοινό για όλους & το νούμερο που ακολουθεί είναι ο αύξων αριθμός εγγραφής
στο αρχείο.
β. στον Μέσο Όρο & στο αριθμό μαθημάτων που χρωστάει ο φοιτητής θα εισάγονται αρχικές τιμές 0. Εάν ,
στη συνέχεια, ο χρήστης πατήσει 6 στο Μενού τότε θα ενημερώνονται αυτόματα.
γ. όταν ο χρήστης θα καταχωρεί τον Αριθμό Μητρώου ενός φοιτητή στο αρχείο Mathimata.dat, αυτός είναι
υποχρεωτικό να υπάρχει στο αρχείο Foitites.dat .
2. Εκτύπωση: ο χρήστης μπορεί να εκτυπώσει είτε το αρχείο Foitites.dat ή το αρχείο Mathimata.dat.
3. Διόρθωση: ο χρήστης μπορεί να διορθώσει τα στοιχεία οποιοδήποτε φοιτητή στο αρχείο Foitites.dat ή μόνο
την βαθμολογία οποιουδήποτε μαθήματος ενός φοιτητή στο αρχείο Mathimata.dat.
4. Διαγραφή: ο χρήστης μπορεί να διαγράψει οποιαδήποτε εγγραφή του αρχείου Mathimata.dat. Δεν μπορεί να
διαγράψει κανέναν καταχωρημένο φοιτητή.
5. Ταξινόμηση: ο χρήστης μπορεί να ταξινομήσει το αρχείο Mathimata.dat με βάση το όνομα των μαθημάτων.
6. Ενημέρωση: ο χρήστης μπορεί να ενημερώσει τις τιμές του Μέσου Όρου (mo) & των μαθημάτων που χρωστάε ι
ένας φοιτητής ( fail)
7. Στατιστικά στοιχεία: ο χρήστης μπορεί να παράγει ένα αρχείο κειμένου στο οποίο θα γραφτεί για κάθε φοιτητή το
όνομά του, το επίθετό του & πόσα μαθήματα χρωστάει με την ακόλουθη μορφή
Επίθετο, όνομα: αριθμός_μαθημάτων
Επίθετο, όνομα: αριθμός_μαθημάτων
...
▪ Ο χρήστης θα κάνει πιστοποίηση του usename και του password με εξωτερικό τρόπο. Αποδεκτά θα είναι τα
παρακάτω στοιχεία:
username: prog1
password: project
▪ Bonus 2 μονάδων:
το προγραμμά σας θα πρέπει να έχει αποθηκευμένες όλες τις συναρτήσεις που χρησιμοποιεί (πλην φυσικά της main())
στην βιβλιοθήκη tei.h

 

αν μπορεί κανείς να βοηθήσει...θα με σώσει!

Δημοσ.

στον αριθμο μητρώου που παράγεται αυτόματα, σκεφτηκα μια αρχικοποιημένη μεταβλητή που αυξάνεται κατά 1 σε κάθε εγγραφή αν και δεν ξερω κατα πόσο είναι υλοποιησιμο αυτό...

και μετά σε ότι αφορά τα μαθήματα και το μέσο όρο(ενημέρωση/αυτόματη ενημέρωση/διόρθωση)

Δημοσ.

Είσαι το 3ο άτομο που post-άρει ακριβώς το ίδιο θέμα, θα σου πρότεινα να διαβάσεις από τις σημειώσεις του κ.Σάββα, οι οποίες από όσο είδα υπερκαλύπτουν το Project σου, και οι οποίες με βοήθησαν και εμένα στα προηγούμενα εξάμηνα.

Δημοσ.

Οk μάλλον δεν έψαξα καλά για άλλα θέματα, απλά όπως καταλαβαίνεις λήγει η προθεσμία μας και παρά τις σημειώσεις ο κώδικάς μας είναι ένα χάος :P

Δημοσ.

Οk μάλλον δεν έψαξα καλά για άλλα θέματα, απλά όπως καταλαβαίνεις λήγει η προθεσμία μας και παρά τις σημειώσεις ο κώδικάς μας είναι ένα χάος :P

 

Ανεβασε τον.

Δημοσ.

είμαστε 3μελής ομάδα και προσθέτει ο καθένας τη..δική του έμπνευση

το αποτέλεσμα ειναι αυτο: http://www.sendspace.com/file/1mamvb (δεν μπόρεσα να κάνω επισύναψη και το ανέβασα εδώ)

 

γενικά είναι ημιτελές αλλά ελπίζω οτι είμαστε στη σωστή κατεύθυνση

Δημοσ.

Υποθετω πως ολο αυτο γινεται για να μαθετε να δουλευετε με αρχεια στη C++ αλλιως δεν υπαρχει λογος να παιδευεσαι τοσο. Υπαρχουν οπτικα εργαλεια με τα οποια κανεις ευκολα και γρηγορα την δουλεια σου χρησιμοποιωντας αρχεια βασεων δεδομενων της access. Αυτη τη στιγμη τα αρχεια στη C++ χρησιμευουν για πολυ απλα πραγματα οπως π.χ. να αποθηκευεις σε ενα αρχειο τα 10 μεγαλυτερα score απο ενα παιχνιδι που εχεις φτιαξει.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...