panther_512 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Όπως είπα, κλασσικά παραδείγματα είναι τα Crysis και Metro 2033. Η ανάλυση δεν είναι τόσο χάλια όσο μερικοί θέλουν να την παρουσιάζουν. Είναι κάτι παραπάνω από 720p και σε 40-άρα τηλεόραση από 3 μέτρα απόσταση. Δεν είσαι με 20άρι μόνιτορ από 20 εκατοστά απόσταση. Και 1920Χ1080 σε TV φίλου σε ίδιες διαστάσεις σε ίδια απόσταση, οι διαφορές που βλέπει το μάτι έχουν να κάνουν με το περίγραμμα των γραφικών, όπου τα jaggies είναι μικρότερα (αλλά περισσότερα σε αριθμό) κάτι που διορθώνεται με ΑΑ στην 1360Χ768. Και το να πάω από τον ήδη υπερχρονισμένο i5-750 (2.6GHz) τον οποίο έχω στα 3.6GHz, στα 4GHz δεν έχει και πολύ νόημα. Απλώς τώρα που έπεσε η τιμή στις 5850 (καινούργια από 180 Ευρώ), σκεφτόμουν μιά αγορά για να γίνει το μηχάνημα πιό future proof.
Stavrakas13 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 μια χαρα εισαι οπως εισαι σε αυτην την αναλυση!
outlaw star Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 καλά μεγάλες διαφορές δε θα δεις αν κλοκάρεις και άλλο, όμως έχε υπόψην ότι κάτι μπορεί να κερδίσεις μιας και όσο μικρότερη η ανάλυση τόσο πιο πολύ cpu bound είναι τα παιχνίδια
cabdik Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 καλά μεγάλες διαφορές δε θα δεις αν κλοκάρεις και άλλο, όμως έχε υπόψην ότι κάτι μπορεί να κερδίσεις μιας και όσο μικρότερη η ανάλυση τόσο πιο πολύ cpu bound είναι τα παιχνίδια απο το στομα μου το πηρες....!! δεν προκειται να κερδισεις τπτ οσες καρτες και να βαλεις σε τετοια αναλυση..!!!
panther_512 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Τί είναι αυτά που λέτε βρε παιδιά???? Μιλάμε για VSYNC ON, οπότε 60 FPS locked. Τί CPU bound λέτε??? Η CPU limitation υπάρχει στις χαμηλές αναλύσεις όταν δεν υπάρχει VSYNC, οπότε και ενώ η κάρτα π.χ τραβάει για 200 FPS, η CPU δεν τραβάει και σε κρατά στα 150 για παράδειγμα. Οπότε και κλοκάρεις, αναβαθμίζεις ή δεν ξέρω και γώ τί ώστε να μπορεί η κάρτα γραφικών να δουλεύει στο full των δυνατοτήτων της. Όταν παίζεις ένα παιχνίδι σε 1360Χ768 locked στα 60 FPS και το framerate πέφτει, αυτό είναι θέμα κάρτας. Αν είχαμε P4 να πώ ναί είναι CPU bound ( ή μάλλον CPU bottlenecked) το ζήτημα, όπου ο επεξεργαστής κρατάει τη κάρτα πίσω σε framerates κάτω των 60 το δευτερόλεπτο. Αλλά όχι σε i5-750 στα 3.6.
cabdik Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 αυτο που λες ισχυει για οσα παιχνιδια περνανε τα 60FPS. καποια παχνιδια οπως λες, βαρια, τυπου metro2033-crysis, που δεν βαρανε 60fps τι γινετε εκει? σε χαμηλη αναλυση πεφτει βαρος και στον CPU και οχι τοσο στην καρτα, οπως στις υψηλες.
panther_512 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Σε καμία περίπτωση. Όπως είπα, ο περιορισμός της CPU στις χαμηλές αναλύσεις έχει να κάνει με το MAX framerate που μπορεί να αποδώσει η κάρτα γραφικών και όχι με το minimum. Στο τάδε παιχνίδι για παράδειγμα με μιά 5850 έχεις 200 FPS. Την πουλάς και βάζεις μιά 580. Πάλι στα 200 μένεις. Δεν είναι οι κάρτες που το κάνουν αυτό. Είναι ο επεξεργαστής που δεν μπορεί να ακολουθήσει πιό πάνω. Αν σε ανάλυση 1360Χ768 ή 800Χ600 ή πιό κάτω ακόμα έχεις χαμηλά FPS, τότε στις ψηλές αναλύσεις τα πράγματα θα είναι ακόμα χειρότερα, διότι προφανώς ζορίζεται η κάρτα γραφικών, ο επεξεργαστής ή καί τα 2. Εφόσον έχεις ένα σύστημα που δέν είναι bottlenecked, όπως στη περίπτωσή μου, τότε το ότι στο Crysis έχω 40-55 FPS σε 1360X768 Max settings me AA, δεν είναι η CPU που ζορίζεται.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 ε και τα 1360χ768 χαμηλή ανάλυση είναι, λιγότερα pixels από 1280x1024
panther_512 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Εννοείται. Αλλά σε 40-άρα τηλεόραση με 3 μέτρα απόσταση είτε 1360Χ768 είτε 1920Χ1080 λίγη διαφορά κάνουν. Λίγο ΑΑ και δεν παίρνεις χαμπάρι τίποτα. Πάρα ταύτα ξέφυγε λίγο εως πολύ η κουβέντα. Πάντως βλέπω ότι σχεδόν όλοι προτείνουν να μήν κάνω καμία αγορά και να μείνω ως έχω. Ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι σε μερικά παιχνίδια τα 60 FPS δεν πιάνονται....
vasilisga Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 σε αναλυση 1360χ768 παντως παιζει τεραστιο ρολο ο επεξεργαστης και δευτερευοντως πιστευω μια καλη καρτα γραφικων
Bigi444444 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Εγώ πάντως αμφιβάλλω αν 2 5850 σε αυτή την ανάλυση με τον i7 σε stock ρολόγια είναι πιο γρήγορες (και κατά τι ποσοστό) από μία με τον επεξεργαστή στα 4ghz. Μην αλλάζεις τίποτα για εμένα, είναι ήδη υπερβολικό το σύστημα για την ανάλυση, μην κάνεις και 2η υπερβολή...Εξάλλου δε νομίζω να πάθεις και κάτι αν το crysis και το metro δε βαράνε σταθερά 60ρια, θα πάθεις; Από τη στιγμή που τα έχεις δοκιμάσει κιόλας.Τόσο πολύ ασχολείσαι πια με αυτά;
Stavrakas13 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Σε καμία περίπτωση. Όπως είπα, ο περιορισμός της CPU στις χαμηλές αναλύσεις έχει να κάνει με το MAX framerate που μπορεί να αποδώσει η κάρτα γραφικών και όχι με το minimum. Στο τάδε παιχνίδι για παράδειγμα με μιά 5850 έχεις 200 FPS. Την πουλάς και βάζεις μιά 580. Πάλι στα 200 μένεις. Δεν είναι οι κάρτες που το κάνουν αυτό. Είναι ο επεξεργαστής που δεν μπορεί να ακολουθήσει πιό πάνω. Αν σε ανάλυση 1360Χ768 ή 800Χ600 ή πιό κάτω ακόμα έχεις χαμηλά FPS, τότε στις ψηλές αναλύσεις τα πράγματα θα είναι ακόμα χειρότερα, διότι προφανώς ζορίζεται η κάρτα γραφικών, ο επεξεργαστής ή καί τα 2. Εφόσον έχεις ένα σύστημα που δέν είναι bottlenecked, όπως στη περίπτωσή μου, τότε το ότι στο Crysis έχω 40-55 FPS σε 1360X768 Max settings me AA, δεν είναι η CPU που ζορίζεται. πιστευω πως εχεις λαθος. απτην αλλη δεν ειμαι ειδικος για να το ξερω απολυτα αυτο οποτε ας με διορθωσει κανεις αν λεω οτι να'ναι
Psycho_Warhead Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2011 Ούτε η 5850 έχει νόημα σε 1360*768....
panther_512 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2011 Φίλε μου ψάξτο λίγο μόνος σου να το καταλάβεις και εσύ και οι λοιποί που έχουν παρανοήσει το CPU και GPU bound σε χαμηλές και ψηλές αναλύσεις. Δηλαδή με την λογική σας ένα απαιτητικό παιχνίδι που στην 1360Χ768 μου βγάζει 30 FPS, φταίει η CPU. Οπότε αν ανεβάσω ανάλυση και πάω 1600Χ1200, το φορτίο θα φύγει από τη CPU, θα πηδήξει στην GPU και θα ανέβουν τα FPS. Οπότε με την ίδια λογική, στην 1360Χ768 ανάλυση πάντα, μπορώ κάλιστα να βγάλω την 5850, να βάλω μιά Geforce5700 και να απολαμβάνω τα ίδια framerates με φούλ τα γραφικά, διότι πολύ απλά στις χαμηλές αναλύσεις παίζει ρόλο η CPU. Τα έχετε μπλέξει λίγο άσχημα τα πράγματα. Τα περι CPU bound σε low resolutions τα βλέπουμε πάντα σε benchmarks από reviews hardware, όπου βλέπουμε στις χαμηλές αναλύσεις τα max framerates να επηρεάζονται από το πόσο γρήγορος είναι ο επεξεργαστής και το κατα πόσο μπορεί να ακολουθήσει τη ταχύτητα της κάρτας γραφικών. Συνεπώς είναι αδύνατο να δείς πόσο τραβάει η κάρτα γραφικών. Και αυτό πάλι μόνο στις περιπτώσεις που το παιχνίδι είναι ελαφρύ και τα framerates εκτοξεύονται στα ύψη. Αν το παιχνίδι έχει βαριά γραφικά (π.χ Crysis) τότε καί στις χαμηλές αναλύσεις τη δύναμη της κάρτας γραφικών βλέπεις. Όταν οι αναλύσεις ανεβαίνουν, τότε τα max framerates της κάρτας γραφικών πέφτουν, ο επεξεργαστής μπορεί να ακολουθήσει αυτά τα framerates και τότε μπορούμε να δούμε τη δύναμη της κάρτας γραφικών. Στη περίπτωση τη δική μου, μιά 2η 5850 θα αποδώσει περίπου από 30% εως και 70%(σε ελάχιστες περιπτώσεις) παραπάνω framerates ανα παιχνίδι. Άμα όμως βαρέσει 200-άρες (παράδειγμα) τότε ναί ο επεξεργαστής με κόβει διότι το μέγιστό του είναι εκεί. Αλλά επειδή εγώ παίζω κλειδωμένος στα 60 FPS, δεν με νοιάζει αν το σύστημα θα βαρούσε 500-άρια FPS αλλά τελικά έχω 200-άρια λόγω 3.6GHz και όχι 56GHz στον επεξεργαστή. Ελπίζω τώρα να επιλύθηκαν οι απορίες για τα περι CPU και GPU bound....
Stavrakas13 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2011 τι να πω...ειδα πριν λιγο ενα bench οπως λες οπου στο ιδιο game με ενα καλο o/c ενας q6600 εδωσε +12 στα minimum framerates...βασικα οχι μονο σε ενα..αλλα τεσπα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.