Προς το περιεχόμενο

Τι προβλεπει ο ΚΟΚ σε αυτη την περιπτωση ?


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

θα ελεγα οτι νιωθεις παρα πολλα :rolleyes:

 

Συμφωνώ μόνο εαν έχεις καποιο αυτ/το που στυλ..."ματιζ"(οχι πως εχω κατι μ'αυτα!). Εννοώ πως μονο με κουβά νιώθεις κάτι στα 250χλμ/ωρα...

Με ενα μοντέρνο αυτ/το στα 250χλμ δε νιώθεις τίποτε.

Παράδειγμα,στο σαξο μου οταν ητο βελτιωμένο, στα 236χλμ (οχι κοντερ,πραγματικά υπολογισμένα απτο σαζμαν) τα "ενιωθες" γιατί ήταν κουβάς.

Στο έτερο μου αυτ/το ένα οικογενειακό στα 250χλμ, δε νιωθω τιποτε.

 

Κατ'εμε, "νιωθεις" τη ταχύτητα μονο σε διαδρομή με στροφές.Αυτή η γλύκα δεν περιγράφεται.Αλλη αισθηση πραγματικά οι πλευρικές επιταχύνσεις.

Αλλά γούστα είναι αυτα!

 

Υ.Γ. οσο περι κτεο και αγωνιστικών,συμφωνώ απόλυτα.Ο,τι δενε είναι σύννομο, δε προβλέπεται να κινείται σε δημόσιο δρόμο.Απλά το κακό στην Ελλάδα ειναι πως τα αγωνιστικά θα επρεπε να περνούν κτεο ΩΣ αγωνιστικά και οχι ως πολιτικά! Δεν ειναι δυνατον ένα αγωνιστικο να εχει ιδιους ρυπους/θορυβο/βαρος/μέρη/πλαστικα κτλ ίδια με ενα πολιτικο!

Ειμαστε γενικώς μπουρδέλο,αυτός ο τομεύς γιατί να μην είναι.

  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

εγω και με συγχρονο αυτοκινητο νιωθω πολλα :-D , με ενα παλιοτερο ή γενικα μικρο αμαξακι τυπου 106 δεν νιωθω πολυ ανετα ακομα και κοντα στα 200

 

αν εννοεις "συγκινηση" το να φοβασαι οτι θα πεθανεις ανα πασα στιγμη που θα αναπηδησει ο κουβας ή θα τον παρει ο αερας , μαλλον εννουμε αλλο πραγμα :P

 

εγω συγκινηση εννοω το να ξερω οτι δε θα πεθανω :mrgreen: , και να χαιρομαι με οσο το δυνατον περισσοτερη ασφαλεια την ταχυτητα :-) την οποια ακομα και σε λιμουζινα να εισαι τη νιωθεις οπως και αν το κανουμε

 

δε χρειαζεται να τη παρανιωθεις :devil:

 

ετσι οπως το λες παντως μεγαλυτερη συγκινηση απο ολα μου προκαλεσε το παλιο renault 19 μας το οποιο ειχα φτασει στα 185 περιπου (αθλια στημενο αυτοκινητο)

σημερα που το ξανασκευτομαι πιο ψυχραιμα, δε ξερω αν θα επιχειρουσα να ξανακανω το ιδιο.. μαλλον οχι

Δημοσ.

Το στρίψιμο είναι μια ολοκληρη αγωνιστική φιλοσοφία,πάνω στην οποία στηρίζονται ολοι οι αγώνες αυτοκινητου, τυπου φ1 (ασχετως αν δε μου αρέσει) και ράλλυ (που μου αρέσει).

Το νασκαρ το βγάζω απέξω.

 

Οπότε κατ'εμε η αναπτυξη οποιαδήποτε ταχύτητας στην ευθεία,δε μου προκαλεί καμμία αίσθηση.Ειτε παω με 140 ειτε με 240, το ιδιο μου κανει.Οποτε επιλέγω το 1ο για να μην καιει και να μη με γραφουν (και ναναι πιο ασφαλές,οσο ασφαλές μπορεί ναναι).

Παντως σου ξαναλέω τα 250χλμ δεν ειναι καμμια τρελή ταχύτητα.Αν μπεις σε αυτ/τα "μεγαλα" πχ ΕΧΧΧ,5ΧΧ,Α5/6 κτλ κτλ κτλ στα 250 νιωθεις σα τα 120.

 

Βέβαια,αν εισαι 20χρονών ή εκει γύρω,λογικό είναι να σου αρέσει η ταχύτητα.Και μένα τότε μου άρεσε...μετά σοβαρεύτηκα :P

 

Γενικά πάντως,αυτ/τα με μεγαλα μεταξόνια/μετατροχια ειναι πιο ασφαλή και τα νιωθεις πιο σίγουρα στα πολλα χλμ,ενώ αυτά με μικρότερα, τα νιώθεις πιο στιβαρά στις κλειστές στροφές.

Παντοτε μιλάμε για αυτ/τα με μια υποτυπώδη ανάρτηση.Δεν εννοω πως θα παρεις atos και θα αλώσεις τη κορσική. :lol:

Δημοσ.

27 και εχω μικρομεσαιο :-)

 

και νοιαζομαι παρα πολυ για τις στροφες ;) , απλα και η γοητεια των υψηλων ταχυτητων και μεγαλων επιταχυνσεων δε με αφηνει ασυγκινητο :D

 

και περα απο το μεταξονιο που παιζει σημαντικοτατο ρολο, παιζει ρολο και η αναρτηση οπως πολυ σωστα ειπες

 

σε τετοιες ταχυτητες ειναι τρομακτικο να εχεις τις αναπηδησεις που εχεις με ενα μινι..

οι σωστη αναρτηση που θα σιδερωσει σωστα το δρομο, μπορει να μειωσει την αγωνια σου και τον ενθουσιασμο σου, αλλα καλυτερα ετσι

Δημοσ.

Το στρίψιμο είναι μια ολοκληρη αγωνιστική φιλοσοφία,πάνω στην οποία στηρίζονται ολοι οι αγώνες αυτοκινητου, τυπου φ1 (ασχετως αν δε μου αρέσει) και ράλλυ (που μου αρέσει).

 

 

Ετσι ακριβως !!!!Η ευθεια μου φερνει φοβερη υπνηλια !!!!Αν εχω διανυσει πριν και καμμια 150 χιλομετρα αστα να πανε.

Το ταξιδι Καλαματα -Αθηνα ειναι φρικη.Αντθετα το Αθηνα -Καλαματα ειναι πιο καλο.

Δημοσ.

Φιλε μου εχω το 1800 με 140 ιππους με αυτοματο isift κιβωτιο.

Δεν μπορω να πω οτι δεν ειναι καλο το αμαξι αλλα δεν αναβει και φωτιες στον δρομο ουτε τσουλαει σε σιδηροτροχιες αν το πας οριακα.

Περιμενα κατι παραπανω απο Honda.

Πολυ καλη ειναι η εσωτερικη του εμφανιση που θυμιζει διαστοιμοπλοιο και εχει πολυ καλη καταναλωση για 1800αρι. 9 και κατι μεσα στην πολη και 7 εκτος αν δεν το τσιτωσεις.

 

Για τα ορια ταχυτητας πιστευω οτι σε καποια σημεια μοναδικο λογο εχουν για να μας γραφουν σε μπλοκα.Εκει που με εγραψαν και πηγαινα με 147 με οριο τα 100 ηταν τουλαχιστον ηλιθιο το οριο.

 

ισως φιλε επειδη πηρες το αυτοματο..!!!!ειμαι σιγουρος...εγω οταν ειχα ρωτησει ενα γνωστο για αυτο που εχεις σε αυτοματο..μου πε..αμα θες αυτοματο παρε το σενταν..ειναι πολυ καλυτερο...

αυτο που εχεις πιστευω σε μηχανικο θα ειναι πολυ δυνατο...

 

το θεμα για μεσα στην πολη δεν ειναι μονο το βραδυ να βγουν να γραψουν..αλλα και την μερα...κ οταν λεω μερα το απογευμα προς βραδακι που γινεται χαμος εξω...κ πιστευω μπορουν πολυ καλυτερα...

 

οσο για τα τουνελ γνωριζω ολους τους λογους που λες αλλα οταν πας σε ενα δρομο 140-150 κ ειναι χαλαρα..δεν μπορεις να πεσεις στα 70 κ 80...δεν λεω να μπεις τερμα γκαζι..αλλα κατι πιο νορμαλ...

αυτοι το βαλαν 80 σε συνδιασμο με το μεγιστο που το εχουν 120...

Δημοσ.

Oχι ρε συ, και ηλπιζα στα 65 μου να παρω κανα αντιστοιχο πορσε κειμαν της εποχης... :P :P :P

 

Για να μαι και λιγο σοβαρός,ιδού ο σιδερένιος έρωτας της ζωής μου..,

 

th_IMG_5916.jpgth_IMG_5917.jpgth_IMG_5927.jpgth_IMG_5941.jpgth_IMG_5944.jpgth_IMG_5934.jpg

 

Φωτο απο την όμορφη ιτεα,που ειχαμε παει για τον τοπικό αγώνα αναβασης.

 

 

Αυτό εδώ θα σε χαλούσε; Εμένα πάντως όχι. :whistle:

 

http://www.youtube.com/watch?v=gvJbcpkyipM

Δημοσ.

Αυτο φιλε μου πραγματικα δεν μπορει να το "παει" κανείς μας...

 

Η εκδοση αυτή ειναι πραγματικά...ανωμαλία.Κεντρομήχανο,πισωκίνητο με τοσο μικρό μεταξόνιο, ειναι πραγματικά φτιαγμένο για "ηρωες" οδηγούς.

 

Εξου και τα brave pills που παιρνει ο ανωθεν σε καποια φαση,πραγμα που το χει πει για 3-4 αμαξια που χει δοκιμασει εδω και 15 χρονια.

Παντως το αστειο της υποθεσης ειναι εκει που δεν "κοβει" το τιμονι! πραγματικά ετσι ειναι,το ειχα δει στο κλιο 182 καπ...

Δημοσ.

Κεντρομήχανο,πισωκίνητο με τοσο μικρό μεταξόνιο, ειναι πραγματικά φτιαγμένο για "ηρωες" οδηγούς.

 

 

 

Το τόσο "μικρό" μεταξόνιο είναι 18εκ. μεγαλύτερο από μία 911 και 12 εκ. μεγαλύτερο από μία Cayman. :rolleyes:

Δημοσ.

Ουόου.

 

Δεν ήξερα οτι ήταν τόσο μεγάλο. Προφανώς τοτε θα χει χειρότερο στήσιμο απο μια 911/κειμαν (και λογικο το βρισκω) για ναναι τοσο δυσκολο-οδηγήσιμο.

Για πές και μετατρόχια κα ζύγισμα αν εχεις προχειρα χαρακτηριστικά όλων των ανωτέρω να κάνουμε μια μινι σύγκριση!

Δημοσ.

Porsche 911

 

Wheelbase 2350 mm

Track front 1486 mm rear 1534 mm

 

 

Renault Clio V6

 

Wheelbase 2532 mm

Track front 1518 mm rear 1476 mm

Weight distribution (Front) 40.40 %

 

 

Porsche Cayman S

 

Wheelbase 2415 mm

Track front 1486 mm rear 1528 mm

Weight distribution (Front) 45.90 %

 

 

Για την 911 νομίζω είναι γύρω στο 40% εμπρός.

Δεν είχε κάποιο πρόβλημα το Clio στο στήσιμο, τουλάχιστον μετά το 2003. Το πρόβλημα το έχει πάνω από το όριο όπως μάλλον σχεδόν όλα τα κεντρομήχανα της εποχής του.

Δημοσ.

Χμμ, οπως βλέπω τα "καθαροαιμα" σουπερκαρς ειναι φαρδύτερα πίσω απ'οτι μπροστά.

Στο κλιο συμβαίνει το ανάπαδο.

Μηπως γιαυτό είναι πιο δυσκολοδήγητο? Και το 60/40 μου φαινεται υπερβολή,αλλα δεν κατέχω δυστυχώς απο θεωρητικές αναλύσεις για να το εξηγήσω.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...