SpY Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Παιδιά έχοντας πλεον το Puntακι δεινοπαθήσει ήρθε η ώρα να αλλάξω αμάξι. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα πάω να το φέρω από Γερμανία (εχω συγγενείς πάνω) μεταχειρισμένο 1-2 χρονων. Για πείτε και εσείς γνώμες για κανένα αυτοκίνητο του στυλ OPEL OPC , WV SCIROCCO κτλ αλλά σε πετρέλαιο και εως 1600 κυβικά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Κατ'εμε το σιροκο ειναι μια καλή επιλογή,αν και δεν μου αρέσουν τα γερμανικά αυτ/τα, κι ας εχω ένα... Εξηγούμαι,πάντα εν συγκρισει με το οπελ αστρα οπισι (το χει φιλος). Υψηλοτατη μεταπωλητική αξία. Μοντέρνο αυτ/το,"νεο" μοντελο που θα μεινει αρκετο καιρό στην αγορά. Πραγματική αισθηση σπορ αυτ/του. Χωρις να γνωριζω,θα χει προφανως καποιο δυνατο ντιζελ τουρμπομοτερ με DSG που ειναι το μεγάλο ατού του. Παντως δεν εχω ψαξει αν βγαινουν τοσο μικρά ντιζελομοτερ (2 φιλοι εχουν γκολ διλιτρα τουρμπο ντιζελ). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Σπορ και πετρελαιο βεβαια ειναι εννοιες καπως αντιθετες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Διαβάζω τίτλο για sport αυτοκίητο και μετά μπαίνω μέσα και διαβάζω για Opel, Scirocco και πετρέλαια... Απογοήτευση... Ας πούμε 2 πράγματα. Opel OPC σε πετρέλαιο δεν υπάρχει. Αλλά αν το αποφασίσεις έχουν ωραιότατους ιταλικούς diesel στα 1300 κυβικά. Φυσικά καμία σχέση με sport δεν έχουν αυτές οι εκδόσεις. Scirocco σε πετρέλαιο μόνο στα 2000 κυβικά. Αλλά μπορείς να πάρεις ένα TSi στα 122 άλογα που έχει αρκετά χαμηλή κατανάλωση όταν πηγαίνεις χαλαρά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 που μενεις και θες πετρελαιο? παντως θα συμφωνησω με το πετρελαιο. ακομα κι αν χανεις επιδοσεις,χεστηκες,σπορ δεν ειναι απαραιτητα ενα αμαξι 300 αλογα. με 150 ντιζελ εισαι καλα εχει και τρελλη ροπη... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Ακριβώς. Ενα πετρελαιο πλεον μπορει να ειναι και αυτ/το επιδοσεων, οχι φυσικα με την εννοια του βενζινοκινητηρα. Του φιλου το γκολφ παντως ειναι κυριολεκτικα τρακτερ ελεω αφθονης ροπης. Ας μη ξεχνάμε και την οικονομια... Βεβαια θα μου πεις,σπορ οδηγηση και οικονομια δυσκολα πηγαινουν μαζι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Και 300 αλογα να εχει το σπορ ειναι μεγαλη κουβεντα.. μια ελιζ με 120 αλογα ειναι σπορ, μια 335 δεν ειναι σπορ , ειναι σπορτιφ για να ειμαστε ακριβεις, κανενα σχεδον αυτοκινητο κατω απο 90-100 χιλιαρικα δε μπορεις να πεις οτι ειναι σπορ, αλλα αυτο ειναι λεπτομερεια, το θεμα ειναι οτι το ντιζελ εξ'ορισμου δεν ειναι ουτε σπορ ουτε σπορτιφ Μπορει να εχει ροπη και αλογα, αλλα δεν ειναι μοτερ για να πηγαινεις κοφτες και να ανεβαζεις στροφες Δεν ειναι αυτος ο στοχος του για αυτο αλλωστε δε βλεπεις ποτε πετρελαιο σε κορυφαιες εκδοσεις Τωρα καποιες εξαιρεσεις οπως η audi με το λεμαν, ειναι απλα εξαιρεσεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rabican Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Θα προτεινα να αποφυγεις το OPC (αν εννοεις το Corsa).. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SpY Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Μάλλον δεν έδωσα σωστό τίτλο στο topic. Δεν είπα ότι θέλω να τρέχω σαν τον τρελό ούτε να μπαίνω με τις πόρτες. Ένα νεανικό αμάξι πετρέλαιο σκέπτομαι σε στυλ scirocco , Honda CR-Z κτλ όχι κάποιο συγκεκριμένο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Moderators Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Και 300 αλογα να εχει το σπορ ειναι μεγαλη κουβεντα.. μια ελιζ με 120 αλογα ειναι σπορ, μια 335 δεν ειναι σπορ , ειναι σπορτιφ για να ειμαστε ακριβεις, κανενα σχεδον αυτοκινητο κατω απο 90-100 χιλιαρικα δε μπορεις να πεις οτι ειναι σπορ, αλλα αυτο ειναι λεπτομερεια, το θεμα ειναι οτι το ντιζελ εξ'ορισμου δεν ειναι ουτε σπορ ουτε σπορτιφ Μπορει να εχει ροπη και αλογα, αλλα δεν ειναι μοτερ για να πηγαινεις κοφτες και να ανεβαζεις στροφες Δεν ειναι αυτος ο στοχος του για αυτο αλλωστε δε βλεπεις ποτε πετρελαιο σε κορυφαιες εκδοσεις Τωρα καποιες εξαιρεσεις οπως η audi με το λεμαν, ειναι απλα εξαιρεσεις Και τα Leon TDI στο WTCC που τους παιρναν τα σωβρακα (ακομα και στα ιδια Leon TFSI που τρεχανε)? Μεχρι που αναγκαστηκαν να τους βαλουν ερμα για να ισοσταθμιστουν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Catalyst Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2011 Οι "γρήγορες" εκδόσεις μοντέλων, όπως το OPC κτλ., δεν βγαίνουν σε πετρέλαιο. Και γενικότερα όλες οι εκδόσεις πετρελαίου σε τέτοια αυτοκίνητα, Corsa - Scirocco κτλ., δεν τις λες και σπορ, ούτε από άποψη επιδόσεων, ούτε από την εξωτερική. Το απλό το Corsa σε σχέση με το OPC είναι η μέρα με την νύχτα. Αλλά υπάρχουν και εξαιρέσεις, όπως το Scirocco, το οποίο όμως δεν έρχεται στην Ελλάδα ως πετρελαιοκίνητο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas.b Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Θα σε συμβουλευα να ριξεις μια ματια στον turbo diesel 1.8d της lancia delta με τα 200 αλογα οπως επισης και σ' εκεινο των 180 αλογων που ειναι ομως 1.9 λιτρα. Επισης τον κινητηρα παλι του grupo που τον φοραει το bravo και ειναι 1,6 λιτρα με 120 αλογα. Κταπληκτικους diesel κινητηρες κατασκευαζει η bmw οπου μπορεις να κοιταξεις την 116 με τον κινητρα των 143 αλογων. Καλος κινητηρας ειναι και 1,5d της renault .Η μιση ευρωπη μ' αυτον κυκλοφορει αλλα καμια σχεση με σπορ επιδοσεις. Τελος για την vw που ανακαλυψε την κοινη γραμμη τροφοδοσιας (common rail) μολις το 2008 δεν εχω λογια.Ας φανε απο το ψωμι τους. ΥΓ. Πλεον δεν θα επρεπε να σ' ενδιαφερουν τα κυβικα για τα τελη κυκλοφοριας αλλα οι ρυποι οποτε μην περιοριζεσαι και μην επικεντρωνεσαι μονο σ' αυτη την παραμετρο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Ο 1.8 της Delta δεν είναι diesel. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas.b Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Ο 1.8 της Delta δεν είναι diesel. Εχεις δικιο μονο ο 1.6 και ο 1.9 ειναι diesel Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Moderators Share Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2011 Εχεις δικιο μονο ο 1.6 και ο 1.9 ειναι diesel Οντως, αλλα και παλι. 190 τουρμποντιζελ αλογα ξερετε τι σημαινουν? 40+ κιλα ροπης 0-100 σε ουτε 8 sec (και ειναι και πανω απο 1,5 τονο η Delta) Τελικη 220+ Καταναλωση τυποποιημενη μικτη 5,7 :shock: Ενα εχω να πω: ΖΗΛΕΥΩ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.