Προς το περιεχόμενο

Eφημερευοντα ηλεκτρολογεια αυτοκινητων


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

http://www.insomnia.gr/topic/394834-%CE%BD%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B6%CE%B1%CE%BC%CE%B9%CF%89%CE%BD/

ηταν χαλασμενο απο τοτε ή απλα το γκαντεμιασες?:P

 

γιατι να υπαρχουν 24ωρα βουλκανιζατερ και οχι ηλεκτρολογεια ή μηχανικοι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Το εκανε χθες ξαφνικα.Καποια στιγμη με την ενταση στο 4 εβγαλε μια δυνατη "τζουρα" δυνατο αερα και μετα τιποτα.Αυτο με κανει να φοβαμια για κατι αλλο...

 

Και Γιαννη, πες τον τζουνιορ, την ενταση δεν την βαζουμε ποτε στο 4 γιατι θα το ξαναπαρει στα χερια. Ασε που δεν χρειαζεται κιολας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και Γιαννη, πες τον τζουνιορ, την ενταση δεν την βαζουμε ποτε στο 4 γιατι θα το ξαναπαρει στα χερια. Ασε που δεν χρειαζεται κιολας.

 

Τι λογική είναι αυτή; Τότε γιατί έχει την επιλογή για 4, αφού είναι τόσο σίγουρο ότι θα χαλάσει;

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και Γιαννη, πες τον τζουνιορ, την ενταση δεν την βαζουμε ποτε στο 4 γιατι θα το ξαναπαρει στα χερια. Ασε που δεν χρειαζεται κιολας.

 

ετυχε... και εγω για να ξεθολώσω τα τζαμια το βαζω 1 λεπτο στο μέγιστο... Αλλιώς δεν θα το είχαν εκει και θα ειχαν ως το 3!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ετυχε... και εγω για να ξεθολώσω τα τζαμια το βαζω 1 λεπτο στο μέγιστο... Αλλιώς δεν θα το είχαν εκει και θα ειχαν ως το 3!

 

Arrr.

Και στο civic του κου. Γιάννη αυτό ισχύει.Πατάς το κουμπί "παρμπριζοξεθολώματος" και βαράει με ότι έχει.Υπερβολή,αφού και στην πρώτη σκάλα κάνει μερικά δεύτερα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τωρα γυρισα απο SEAT μια και η μαστοραντζα εξω δεν αναλαμβανε.

 

Ειναι μοτερ ανεμηστηρα.Θα το λυσουν να δου αν επισκευαζεται αλοιως παμε για μεταχειρισμενο ή καινουργιο που εχει 235 +ΦΠΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τωρα γυρισα απο SEAT μια και η μαστοραντζα εξω δεν αναλαμβανε.

 

Ειναι μοτερ ανεμηστηρα.Θα το λυσουν να δου αν επισκευαζεται αλοιως παμε για μεταχειρισμενο ή καινουργιο που εχει 235 +ΦΠΑ.

 

Αυτό έτσουξε... Δείτε και για ιμιτασιον (αλλα οχι κινεζικα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με πηραν τηλ.τελικα εχει ξεκολησει ενα πηνιο .Αν ηταν ρουλεμαν ή κατι αλλο θα επισκευαζοταν με σιγουρια οτι θα κρατησει.Μου ειπαν οτι μπορουν να το κολησουν αλλα δεν ξερον ποσο θα κρατησει και επειδη ειναι δυσκολο το βαλε βγαλε προτειναν μεταχειρισμενο στα 100 ευρω + 40 ευρω εγρασια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με πηραν τηλ.τελικα εχει ξεκολησει ενα πηνιο .Αν ηταν ρουλεμαν ή κατι αλλο θα επισκευαζοταν με σιγουρια οτι θα κρατησει.Μου ειπαν οτι μπορουν να το κολησουν αλλα δεν ξερον ποσο θα κρατησει και επειδη ειναι δυσκολο το βαλε βγαλε προτειναν μεταχειρισμενο στα 100 ευρω + 40 ευρω εγρασια.

 

δεν ακούγεται ασχημη λύση. Αν δε βιαζεστε ριξτε μια ματια για το ανταλλακτκο στο car.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με πηραν τηλ.τελικα εχει ξεκολησει ενα πηνιο .Αν ηταν ρουλεμαν ή κατι αλλο θα επισκευαζοταν με σιγουρια οτι θα κρατησει.Μου ειπαν οτι μπορουν να το κολησουν αλλα δεν ξερον ποσο θα κρατησει και επειδη ειναι δυσκολο το βαλε βγαλε προτειναν μεταχειρισμενο στα 100 ευρω + 40 ευρω εγρασια.

 

αν αποφασισεις αυτην την επιλογη παντως...να κρατησεις οπωσδηποτε το παλιο, αφου η ζημια του ειναι αυτη που σου ειπαν, να το εχεις σαν ανταλλακτικο αφου και το αλλο που θα μπει θα ειναι μεταχειρισμενο και ποτε δεν ξερεις τι μπορει να συμβει και ποτε και με αυτο. αν μπορεις να το κολλησεις μονος σου ολα οκ, αλλιως πες σε αυτους να το κανουν πριν στο δωσουν, δεν ειναι τιποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ακούγεται ασχημη λύση. Αν δε βιαζεστε ριξτε μια ματια για το ανταλλακτκο στο car.gr

 

Ετσι ακουγεται...

 

 

αν αποφασισεις αυτην την επιλογη παντως...να κρατησεις οπωσδηποτε το παλιο, αφου η ζημια του ειναι αυτη που σου ειπαν, να το εχεις σαν ανταλλακτικο αφου και το αλλο που θα μπει θα ειναι μεταχειρισμενο και ποτε δεν ξερεις τι μπορει να συμβει και ποτε και με αυτο. αν μπορεις να το κολλησεις μονος σου ολα οκ, αλλιως πες σε αυτους να το κανουν πριν στο δωσουν, δεν ειναι τιποτα.

 

Ευχαριστω.Φυσικα και θα το κρατησω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι λογική είναι αυτή; Τότε γιατί έχει την επιλογή για 4, αφού είναι τόσο σίγουρο ότι θα χαλάσει;

 

ΚΑι ο κινητηρας σου μπορει να παει στισ 6.500 στροφες αλλα αμα τον πας τοσο καθε μερα θα χαλασει στα 5.000 χλμ. Καθε μηχανημα οταν το δουλευεις στο μεγιστο τοτε η διαρκεια ζωης του ειναι πολυ μικροτερη απο οτι αν το δουλευεις στο κανονικο. Αμα ρωτησεις εναν ηλεκτρολογο τα μισα μοτερ απο θερμανση χαλασαν γιατι ''το εβαλα λιγο στο τερμα να ξεθολωσει''. Ασε που δεν χρειαζεται να ειναι στο τερμα για να κερδισεις ελαχιστα δευτερα στο ξεθολωμα. Καλιτερα ανοιξε το air-condition να ξεθολωσει αμεσα παρα να το εχεις στο 4 για 5 λεπτα, να ζεσταθει η μηχανη, να ξεθολωσει τα τζαμια κτλ. Μοτερ ειναι και χαλανε,αλλα αναλογως την χρηση θα χαλασει σε 100Κ ή σε 300Κ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...