Προς το περιεχόμενο

HP CN245B Photosmart Wireless e-All-in-One 46€ amazon


Spyros7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δυστυχώς καμια διαφορά. Εγκατέτησα την νεότερη έκδοση του λογισμικού-συνεχίζει να δείχνει μάυρη οθόνη το πρόγραμμα.

Έκανα εγκατάσταση και στο δεύτερο Pc μου-κι εκεί τα ίδια-δεν τρεχει η εφαρμογή.

Αδυνατώ επίσης να τον χρησιμοπιήσω με ασύρματο τρόπο. Στέλνω εκτύπωση και μου βγαίνει μήνυμα οτι ο εκτυπωτής είναι εκτός δικτύου. Όμως η οθόνη του εκτυπωτή δείχνει φουλ ασύρματο σήμα και δείχνει οτι έχει πάρει και ip....

Το παλεύω ολη μερα κι εχω αρχίσει να απογοητεύομαι...

Η συνδεση που εχεις δοκιμασει στα δυο pc ειμαι με usb?

Αν καταφερες ασυρματη συνδεση δοκιμασε να βαλεις την ip που φαινεται να του δινει ο router (στο μενου του εκτυπωτη Ρυθμισεις-> Ασυρματη λειτουργια) και να τη βαλεις στον browser του pc σου (οπως κανεις για να μπεις στη σελιδα του router μονο που αυτο θα ανοιξει τη σελιδα του εκτυπωτη). Δες σε τι κατασταση βγαζει απο εκει τον εκτυπωτη και ξαναμιλαμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 186
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Η συνδεση που εχεις δοκιμασει στα δυο pc ειμαι με usb?

Αν καταφερες ασυρματη συνδεση δοκιμασε να βαλεις την ip που φαινεται να του δινει ο router (στο μενου του εκτυπωτη Ρυθμισεις-> Ασυρματη λειτουργια) και να τη βαλεις στον browser του pc σου (οπως κανεις για να μπεις στη σελιδα του router μονο που αυτο θα ανοιξει τη σελιδα του εκτυπωτη). Δες σε τι κατασταση βγαζει απο εκει τον εκτυπωτη και ξαναμιλαμε.

 

Η αρχική εγατάσταση έγινε με Usb και κατόπιν έκανα "Usb σε ασύρματη σύνδεση".

Ο εκτυπωτής παίρνει κανονικά ip, και εχτές έπαιρνε ip αλλά δεν δεχόταν ασύρματες ετυπώσεις.

Σήμερα έκανα επανεγκατάσταση ασύρματης σύνδεσης από το μενού της οθόνης του εκτυπωτή.

Πλέον μπορώ να του στείλω κανονικότατα ασύρματες ετυπώσεις, πάλι καλά !

Άνοιξα και την σελίδα διαχείρισης βάζοντας την Ip στον browser, ενδιαφερον περιβάλλον (Thanks!), δείχνει οτι ο εκτυπωτής είναι κανονικότατα σνδεδεμένος ασύρματα χωρίς πρόβλημα.

Όμως δυστυχώς το "Κέντρο λειτουργιών ΗΡ" συνεχίζει να μην δουλεύει. Παρόλο που κάτω δεξιά στο Tray το δείχνει να τρέχει κανονιkά, μόλις όμως το ανοίγω δείχνει μαύρο παράθυρο. Αυτο έχει συνέπεια το οτι δεν μπορώ να στείλω από τον Printer σάρωση στο pc, και ασφαλώς δεν έχω καμία ιδιότητα εκτύπωσης/αντιγραφής/σάρωσης από το "Κέντρο λειτουργιών ΗΡ".

Οπότε αναγκαστικά τώρα οτι αρχείο θέλω να εκτυπώνω θα το εκτυπώνω μέσω του εκάστοτε προγράμματος.

Για σάρωση τώρα βλέπω οτι έχει δημιουργηθεί εικονίδιο στο my computer, έκανα μια σάρωση χρησιμοποιώντας τον οδηγό των windows, απογοητευτικό αποτέλεσμα, σάρωσα μια φωτό και οτι ρύθμιση και να του βάλω την βγάζει πάρα απολύ άσπρη και θαμπή, πιστεύω να φταίει ο οδηγός των windows.

Έχω win xp engl pro SP3, αν αυτό έχει σημασία πλέον !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αρχική εγατάσταση έγινε με Usb και κατόπιν έκανα "Usb σε ασύρματη σύνδεση".

Ο εκτυπωτής παίρνει κανονικά ip, και εχτές έπαιρνε ip αλλά δεν δεχόταν ασύρματες ετυπώσεις.

Σήμερα έκανα επανεγκατάσταση ασύρματης σύνδεσης από το μενού της οθόνης του εκτυπωτή.

Πλέον μπορώ να του στείλω κανονικότατα ασύρματες ετυπώσεις, πάλι καλά !

Άνοιξα και την σελίδα διαχείρισης βάζοντας την Ip στον browser, ενδιαφερον περιβάλλον (Thanks!), δείχνει οτι ο εκτυπωτής είναι κανονικότατα σνδεδεμένος ασύρματα χωρίς πρόβλημα.

Όμως δυστυχώς το "Κέντρο λειτουργιών ΗΡ" συνεχίζει να μην δουλεύει. Παρόλο που κάτω δεξιά στο Tray το δείχνει να τρέχει κανονιkά, μόλις όμως το ανοίγω δείχνει μαύρο παράθυρο. Αυτο έχει συνέπεια το οτι δεν μπορώ να στείλω από τον Printer σάρωση στο pc, και ασφαλώς δεν έχω καμία ιδιότητα εκτύπωσης/αντιγραφής/σάρωσης από το "Κέντρο λειτουργιών ΗΡ".

Οπότε αναγκαστικά τώρα οτι αρχείο θέλω να εκτυπώνω θα το εκτυπώνω μέσω του εκάστοτε προγράμματος.

Για σάρωση τώρα βλέπω οτι έχει δημιουργηθεί εικονίδιο στο my computer, έκανα μια σάρωση χρησιμοποιώντας τον οδηγό των windows, απογοητευτικό αποτέλεσμα, σάρωσα μια φωτό και οτι ρύθμιση και να του βάλω την βγάζει πάρα απολύ άσπρη και θαμπή, πιστεύω να φταίει ο οδηγός των windows.

Έχω win xp engl pro SP3, αν αυτό έχει σημασία πλέον !

Αρα δεν υπαρχει προβλημα στη συνδεση του εκτυπωτη.

Μετα απο λιγο ψαξιμο σε forums βρηκα και αλλους με το ιδιο προβλημα και η λυση ειναι παρα πολυ απλη:

Μαλλον δεν εχεις περασει τον flash player που απαιτειται για να τρεξει το hp solution center. Πηγαινε σε αυτη τη διευθυνση

http://get.adobe.com/flashplayer/ κατεβασε την τελευταια εκδοση (10.2.152.26 αυτη τη στιγμη) κανε το setup και πες μου αν λειτουργησε (μπορει να χρειαστει να κανεις και ενα restart στο pc σου)

Να και το forum της hp που βρηκα τη λυση: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c02016393&lc=en&dlc=&cc=us&product=3986399

Ελπιζω να διορθωθει το προβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρα δεν υπαρχει προβλημα στη συνδεση του εκτυπωτη.

Μετα απο λιγο ψαξιμο σε forums βρηκα και αλλους με το ιδιο προβλημα και η λυση ειναι παρα πολυ απλη:

Μαλλον δεν εχεις περασει τον flash player που απαιτειται για να τρεξει το hp solution center. Πηγαινε σε αυτη τη διευθυνση

http://get.adobe.com/flashplayer/ κατεβασε την τελευταια εκδοση (10.2.152.26 αυτη τη στιγμη) κανε το setup και πες μου αν λειτουργησε (μπορει να χρειαστει να κανεις και ενα restart στο pc σου)

Να και το forum της hp που βρηκα τη λυση: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c02016393&lc=en&dlc=&cc=us&product=3986399

Ελπιζω να διορθωθει το προβλημα.

 

Φίλε μου σε ευχαριστώ πραγματκά πολύ που αφιέρωσες χρόνο για την λύση ενός προβλήματος που δεν είναι δικό σου.

Δυστυχώς την λύση που προτείνεις την έκανα ήδη χτες, δυστυχώς χωρις αποτελεσμα. Μάλιστα όταν βρήκα κι εγω την σελίδα που αναφέρεις ημουν σίγουρος οτι θα λυθει το πρόβλημα μου διότι αναφέρει ακριβώς το ίδιο προβημα που έχω εγώ. Κι όμως, δεν λύθηκε το προβλημα ! Συνεχίζει να δείχνει μαύρη οθόνη το πρόγραμμα.

Πιο βράδυ θα στείλω ενα e-mail στην samsung να δω μήπως βοηθήσουν αυτοί, διότι χωρίς την εφαρμογή δεν μπορώ να αξιοποιήσω σωστά τον εκτυπωτή.

 

και εγώ αντιμετωπισα προβλημα με το ασυρματο scanning.Αλλά μονο με το νετμπουκ δοκιμασα που η αληθεια ε΄΄ιναι οτι όταν πάω να ανοιξω το hp assistant mager κολλάει που σημαινει παιζει η εγκατασταση να μην εχει γινει σωστά.Scan σε κάρτα sd ολα κομπλέ.

 

Φίλε μου όταν τότε είχες γράψει οτι κολλούσε, μήπως θυμάσαι τι ακριβώς σου έκανε ? Εννοώ τί εννοείς όταν λες "κολλούσε". Μήπως το έβλεπες κανονικά στο tray αλλά με διπλό κλικ για άνοιγμα σου έβγαζε μαύρη οθόνη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Φίλε μου σε ευχαριστώ πραγματκά πολύ που αφιέρωσες χρόνο για την λύση ενός προβλήματος που δεν είναι δικό σου.

Δυστυχώς την λύση που προτείνεις την έκανα ήδη χτες, δυστυχώς χωρις αποτελεσμα. Μάλιστα όταν βρήκα κι εγω την σελίδα που αναφέρεις ημουν σίγουρος οτι θα λυθει το πρόβλημα μου διότι αναφέρει ακριβώς το ίδιο προβημα που έχω εγώ. Κι όμως, δεν λύθηκε το προβλημα ! Συνεχίζει να δείχνει μαύρη οθόνη το πρόγραμμα.

Πιο βράδυ θα στείλω ενα e-mail στην samsung να δω μήπως βοηθήσουν αυτοί, διότι χωρίς την εφαρμογή δεν μπορώ να αξιοποιήσω σωστά τον εκτυπωτή.

 

 

 

Φίλε μου όταν τότε είχες γράψει οτι κολλούσε, μήπως θυμάσαι τι ακριβώς σου έκανε ? Εννοώ τί εννοείς όταν λες "κολλούσε". Μήπως το έβλεπες κανονικά στο tray αλλά με διπλό κλικ για άνοιγμα σου έβγαζε μαύρη οθόνη?

 

Γειά σας παιδιά!

Επανέρχομαι στο παραπάνω θέμα μόνο για να ενημερώσω τυχόν παιδιά που έχουν το ίδιο πρόβλημα με εμένα οτι το έλυσα.

Τελικά ήταν θέμα flash player. Yπενθυμίζω οτι διαβάζοντας την πρόταση-λύση στο support HP είχα κάνει εγκατάσταση της νεότερης έκδοσης του flash player για τον browser μου (firefox) και πάλι όμως δεν δούλευε το Solution Center. To πρόβλημα τελικά έγκειται στο γεγονός οτι ανεξάρτητα ποιον browser χρησιμοποιεί κάποιος, πρέπει οπωσδήποτε να γίνει εγκατάσταση τηε νεώτερης έκδοσης flash player που απευθύνεται στον MS Internet Explorer. Δηλαδή ο flash player που χρησιμοποιεί το solution center για να δουλέψει είναι το plugin του internet explorer, κάτι που δεν αναφερόταν στην πρόταση λύσης της HP. Δείτε εδώ. Ευχαριστώ όσους βοήθησαν. Αυτά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια κ το ξεθαψαμε, εχει καταφερει κανεις να σκαναρει σε mac ρε παιδια;; Μπας κ φταιει το ρουτερ μου;

Δεν βρισκει την συσκευη με τιποτα, ενω τυπωνει κανονικοτατα...

 

Κ εκανα κ εγκατασταση ολοκληρο το software package απο hp...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια κ το ξεθαψαμε, εχει καταφερει κανεις να σκαναρει σε mac ρε παιδια;; Μπας κ φταιει το ρουτερ μου;

Δεν βρισκει την συσκευη με τιποτα, ενω τυπωνει κανονικοτατα...

 

Κ εκανα κ εγκατασταση ολοκληρο το software package απο hp...

Όλα κομπλέ σε Mac, both σκανάρισμα και εκτύπωση.

Οπότε ψάξου, γιατί κάτι δεν έχεις κάνει σωστά/ολοκληρωμένα. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια κ το ξεθαψαμε, εχει καταφερει κανεις να σκαναρει σε mac ρε παιδια;; Μπας κ φταιει το ρουτερ μου;

Δεν βρισκει την συσκευη με τιποτα, ενω τυπωνει κανονικοτατα...

 

Κ εκανα κ εγκατασταση ολοκληρο το software package απο hp...

 

Φίλε πόσταρε το πρόβλημα σου στο HP Support Forum και πιθανόν να σου απαντήσει εμπεριστατωμένα κάποιος τεχνικός της ΗΡ όπως απάντησαν κι εμένα στο δικό μου θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Ξεθάβω το θέμα, μιας και αυτές τις μέρες έφαγα το πρωτο μηνυμα ότι τελειωνουν κάποια από τα μελάνια και ετοιμάζομαι για παραγγελία. Οπότε θέλω να ρωτήσω, από όσους ήδη έχουν πάρει και χρησιμοποιήσει νεα μελάνια, αγοράσατε αυτά που αναφέρει ο dinosgil και όλα καλά? Στο παραπεντε ήμουν να τα παραγγείλω κ έφαγα φλας και τσέκαρα τα δοχεία που ήρθαν με το μηχάνημα, τα οποία HP 364 μεν, αλλά με κωδικούς


  •  
  • CN661E (black)
  • CN662E (cyan)
  • CN663E (magenta)
  • CN664E (yellow)

τα οποία βέβαια δεν τα βρίσκω πουθενά, σε αντίθεση με του dinosgil. Υποθέτω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, απλά μια επιβεβαίωση απο κάποιον που τα πήρε για να προχωρήσω με μηδενική αμφιβολία..

 

Επειδή έχω λίγο γνώση και έψαξα και το θέμα λίγο παραπάνω σε σχέση με τα μελάνια να σας πώ τι έμαθα. Τα μελάνια που παίρνει ο εκτυπωτάκος είναι τα εξής:

 

• HP CB316EE (HP No.364 Black Crg viv ink) 250 σελίδες

• HP CB317EE (HP No.364 Ph. Black Crg viv ink ) 130 σελίδες

• HP CB318EE (HP No.364 Cyan Crg viv ink ) 300 σελίδες

• HP CB319EE (HP No.364 Magenta Crg viv ink ) 300 σελίδες

• HP CB320EE (HP No.364 Yellow Crg viv ink ) 300 σελίδες

 

Αυτά παραπάνω είναι τα μελάνια που παίρνει στις κανονικές του χωρητικότητες, υπάρχουν όμως και τα αντίστοιχα HIGH CAPACITY για το μηχάνημα που είναι τα:

 

• HP CN684EE (HP 364XL BLK INK CRTR ) 550 σελίδες

• HP CB322EE (HP No.364XL Ph. Black Crg viv ink ) 290 σελίδες

• HP CB323EE (HP No.364XL Cyan Crg viv ink ) 750 σελίδες

• HP CB324EE (HP No.364XL Magenta Crg viv ink ) 750 σελίδες

• HP CB325EE (HP No.364XL Yellow Crg viv ink ) 750 σελίδες

 

Αυτοί λοιπόν είναι οι κωδικοί με τις μεγάλες χωρητικότητες μελανιού. Μέχρι πρότινος υπήρχε και το HP CB321EE(είχε χωρητικότητα 800 σελίδες) που ήταν μεγάλη χωρητικότητα του μαύρου το οποίο όμως καταργεί και αντικαταστεί με το HP CN684EE(πλέον έχει 550 σελίδες δυνατότητα) που σας έγραψα πιο πάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεθάβω το θέμα, μιας και αυτές τις μέρες έφαγα το πρωτο μηνυμα ότι τελειωνουν κάποια από τα μελάνια και ετοιμάζομαι για παραγγελία. Οπότε θέλω να ρωτήσω, από όσους ήδη έχουν πάρει και χρησιμοποιήσει νεα μελάνια, αγοράσατε αυτά που αναφέρει ο dinosgil και όλα καλά? Στο παραπεντε ήμουν να τα παραγγείλω κ έφαγα φλας και τσέκαρα τα δοχεία που ήρθαν με το μηχάνημα, τα οποία HP 364 μεν, αλλά με κωδικούς


  •  
  • CN661E (black)
  • CN662E (cyan)
  • CN663E (magenta)
  • CN664E (yellow)

τα οποία βέβαια δεν τα βρίσκω πουθενά, σε αντίθεση με του dinosgil. Υποθέτω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, απλά μια επιβεβαίωση απο κάποιον που τα πήρε για να προχωρήσω με μηδενική αμφιβολία..

 

επειδή έχω άλλο μοντέλο HP να σου πω ότι είναι προβληματικοί στα μελάνια μεταξύ διαφορετικών περιοχών! Σε πρώτη φάση θα σου έλεγα να ελέγξεις το region του μηχανήματος αν είναι το ίδιο με Ελλάδα. Αν όχι θα πρέπει να κάνεις τη διαδικασία αλλαγής region με τηλεφωνική υποστήριξη της HP και αφού αγοράσεις πλήρες σετ μελανιών και ΠΡΙΝ τελειώσει κάποιο από τα υπάρχοντα τελείως!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε πρώτη φάση θα σου έλεγα να ελέγξεις το region του μηχανήματος αν είναι το ίδιο με Ελλάδα.

 

αν σου ειναι ευκολο απο που το κοιταμε αυτο;

 

Το δικο μου αν και δεν εχω εκτυπωσει πολλες σελιδες ωστοσο καθε φορα που το ανοιγω ακουω που κανει καποιες λειτουργιες στα μελανια και μου εχει φαει αρκετο μαυρο και κοκκινο. Τι στο καλο κανει; :confused:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε πρώτη φάση θα σου έλεγα να ελέγξεις το region του μηχανήματος αν είναι το ίδιο με Ελλάδα.

:unsure: Μα γι'αυτό υπάρχει μενού στα preferences "set country/region" όπου σε αφήνει να επιλέξεις και φυσικά το σετάρισα για Ελλάδα με το που τον πρωτοάνοιξα.

 

eta: Δεν μου αρέσουν καθόλου αυτά που διαβάζω.

 

Τόσοι πήρανε τον συγκεκριμένο από το άμαζον μέσω του θρεντ, κανείς δεν άλλαξε μελάνια ακόμη να μας πει τι γίνεται?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν σου ειναι ευκολο απο που το κοιταμε αυτο;

 

Το δικο μου αν και δεν εχω εκτυπωσει πολλες σελιδες ωστοσο καθε φορα που το ανοιγω ακουω που κανει καποιες λειτουργιες στα μελανια και μου εχει φαει αρκετο μαυρο και κοκκινο. Τι στο καλο κανει; :confused:

κάνε ένα googlαρισμα με reset region και το μοντέλο (εγώ δεν βρήκα κάτι), υπάρχουν κρυφά μενού που φαίνονται με διαφορετικό συνδυασμό πλήκτρων για κάθε μηχάνημα. Μπορεί να ΜΗΝ είναι αυτό το πρόβλημα και θα πίστευα εξαρχής ότι η Αγγλία είναι στην Ευρώπη... ΑΛΛΑ να έχετε υπόψη σας το πρόγραμμα του εκτυπωτή μου πρότεινε τα Ευρωπαϊκά μελάνια χωρίς να με ενημερώνει ότι δε θα τα δεχόταν χωρίς region reset!!!

 

και κάτι άλλο που έμαθα για τους αλ@τχχες αυτό τον καιρό που παιδεύτηκα... όταν λέει βάζεις black only δεν είναι πάντα black only (πχ στο διπλής όψεως) για να στεγνώνει πιο γρήγορα λέει το μελάνι... κοινώς σε κοροϊδεύουν... εκεί μπορεί να εξηγείται η κατανάλωση χρωματιστών μελανιών...

 

:unsure: Μα γι'αυτό υπάρχει μενού στα preferences "set country/region" όπου σε αφήνει να επιλέξεις και φυσικά το σετάρισα για Ελλάδα με το που τον πρωτοάνοιξα.

 

eta: Δεν μου αρέσουν καθόλου αυτά που διαβάζω.

 

Τόσοι πήρανε τον συγκεκριμένο από το άμαζον μέσω του θρεντ, κανείς δεν άλλαξε μελάνια ακόμη να μας πει τι γίνεται?

 

δυστυχώς καμία σχέση το "set country/region" με αυτο που λέω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα μελανια που ειναι για διαφορετικο region εχουν και διαφορετικο κωδικο.

 

ολα τα 364 προοριζονται για ευρωπη

στην αμερικη τα ιδια μελανια εχουν κωδικο 564.

 

μπορεις να αλλαξεις region επικοινωνώντας με την hp σε περιπτωση που μετακομισεις πχ απο ευρωπη αμερικη για να δεχεται τα αντιστοιχα μελανια, αλλα οχι αν αγορασεις μελανια με αλλο region απο το εξωτερικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...