Heatspreader Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2011 Κοίτα να δεις, επειδή δεν συμφωνώ με αρκετούς νόμους, δεν μου αρέσει όσοι με συμφέρουν να τους δέχομαι και όσοι όχι να μην τους δέχομαι. Δεν είμαι νομολάγνος και ούτε με αφορούν... Βάζω την σκέψη μου και αποφασίζω. Από και πέρα ο καθένας ας κάνει ότι νομίζει, βάζοντας μπροστά τον νόμο ή την ηθική, δυο πράγματα αντίθετα ως επί των πλείστων.
caution Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 Το πιστωτικό στη τωρινή τιμή μπάζει από παντού, καταρχήν τι πάει να πει "τωρινή τιμή" αφού δεν έχεις το προϊόν - δεν έχεις τιμή. Ακόμα, αν είναι στην τελευταία τιμή τότε απλά πουλάω την μία τελευταία κάρτα 0.99ευρώ και καθάρισα με το service Το μεγαλύτερο βέβαια θέμα είναι το φορολογικό. Έδωσε 300ευρώ, ακυρώνεται η συναλλαγή και σου πιστώνουν 100. Στο πλαίσιο επιστρέφεται (συμψηφίζεται) ο φ.π.α. για τα 300ευρώ (που είχε τότε αποδώσει) και σου πουλάει κάτι στα 100 - οπότε τα 200 ευρώ που χάθηκαν στην μετάφραση είναι ΜΑΥΡΑ οπότε καταγγελία, εισαγγελέας, βραχιόλια Don't μπεεεεε guyz
Heatspreader Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 Αυτό με την εφορία οφείλω να πω ότι βρωμάει λίγο... Για παράδειγμα μου άλλαξαν την GTX295 με την 5870 και η απόδειξη της 5870, γράφει 200Ευρώ. Πως το δικαιολογούν αυτό?
afentiko Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Καλά όλα αυτά με τους νόμους αλλά υπάρχει κάπου γραμμένος ο νόμος; Και δεν εννοώ σε βιβλίο αλλά στο internet να το εκτυπώσω να του το τρίψω στη μούρη...
stm00192 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Δωσε βάση στο άρθρο 540. Υπαναχώρηση σημαίνει ότι πέρνεις ΟΛΑ σου τα λεφτά πίσω και μάλιστα σε cash και οχι πιστωτικά και μαλακίες... Απλά αυτό γίνεται μονο σε περιπτωση που το προιον ΔΕΝ επισκευάζεται η ΔΕΝ μπορει να αντικατασταθει!sitefile-20.pdf Και εδώ όλος ο νόμος του 94 .. ο οποιος ισχύει συν αυτό που ποσταρα πριν... sitefile-10154.doc ΠΗΓΗ
Heatspreader Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Από την στιγμή λοιπόν που σου δίνει μία 6870, δεν θεωρείται αντικατάσταση και μάλιστα πολύ καλή? Έχει το δικαίωμα ο πελάτης, να θέλει ακριβώς το ίδιο προϊόν και από την στιγμή που δεν το έχουν να του κόψουν πιστωτικό στην αρχική τιμή αγοράς?
stm00192 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Από την στιγμή λοιπόν που σου δίνει μία 6870, δεν θεωρείται αντικατάσταση και μάλιστα πολύ καλή? Έχει το δικαίωμα ο πελάτης, να θέλει ακριβώς το ίδιο προϊόν και από την στιγμή που δεν το έχουν να του κόψουν πιστωτικό στην αρχική τιμή αγοράς? Παράγραφος 5 σελιδα 20 Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Που σε γενικές γραμμές σημαίνει ότι σε περιπτωση που το προιόν δεν επισκευάζεται πρέπει να στο αντικαταστήσουν με άλλο προιον ίδιας αξίας... δηλαδη δεν πα να κάνει τώρα η κάρτα 50 ευρο αν εγοράστικε στα 300 τοτε η αντικατασταση πρέπει να γινει πχ τουλάχιστον με μια 6950 ή απλά μια ίδια με την παλιά καρτα!!!! Σε περίπτωση που ο πωλητής αρνηθεί αυτή την αντικατάσταση τότε ο αγορστής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει που σημαίνει ότι πρέπει να του δώσουν, το τονιζω, ΜΕΤΡΗΤΙΣ, ολα το κόστος πίσω. Το πιστωτικό ουσιαστικά για να είναι νομιμο μπορεί να θεωρηθεί ως αντικατασταση με προιόν ίση αξίας .. οποτε πρέπει πάντα να κόβεται στην αρχική τιμή αγοράς!
afentiko Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Κυριακή σήμερα, αύριο θα μάθουμε... EDIT: Αν αυτός μου πει ότι θα μου την αλλάξει με μία 9800gt που είναι ουσιαστικά η ίδια κάρτα εγώ μπορώ να του πω ότι δε θέλω και να μου δώσει μετρητής τα λεφτά που αγόρασα την κάρτα; (δλδ 300 ευρώ; ) Κάτι τέτοιο κατάλαβα από τα παραπάνω...
paylidis Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Κυριακή σήμερα, αύριο θα μάθουμε... EDIT: Αν αυτός μου πει ότι θα μου την αλλάξει με μία 9800gt που είναι ουσιαστικά η ίδια κάρτα εγώ μπορώ να του πω ότι δε θέλω και να μου δώσει μετρητής τα λεφτά που αγόρασα την κάρτα; (δλδ 300 ευρώ; ) Κάτι τέτοιο κατάλαβα από τα παραπάνω... Η 9800GT δεν ειναι η ιδια με την 9800GTX... Απλά, μην το δεχτείς. Η θα βρουν και θα σου δώσουν EVGA 9800GTX ή εστω μια οποιαδηποτε ιδιων ή καλυτερων χαρακτηριστικών 9800GTX ή άλλη καλύτερη καρτα (εφόσον συμφωνησεις και εσυ οτι ειναι καλύτερη και τη δεχτείς) ή πιστωτικό (που κανονικα πρεπει να ειναι μετρητα αλλα anyway) προφανώς αναφερεσαι σε αυτην http://www.plaisio.gr/Computers/Hardware/SVGA/Gigabyte-9800-GT-SVGA-HDMI-512MB-N98TO5I.htm που ομως ειναι εκθεσιακό κομμάτι και διαφορετική... Κοινως κλαφτα χαραλαμπε. Μην τη δεχτείς. Μεταχειρο και χειροτερο; Δε λεει...
Heatspreader Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.Που σε γενικές γραμμές σημαίνει ότι σε περιπτωση που το προιόν δεν επισκευάζεται πρέπει να στο αντικαταστήσουν με άλλο προιον ίδιας αξίας... δηλαδη δεν πα να κάνει τώρα η κάρτα 50 ευρο αν εγοράστικε στα 300 τοτε η αντικατασταση πρέπει να γινει πχ τουλάχιστον με μια 6950 ή απλά μια ίδια με την παλιά καρτα!!!!Σε περίπτωση που ο πωλητής αρνηθεί αυτή την αντικατάσταση τότε ο αγορστής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει που σημαίνει ότι πρέπει να του δώσουν, το τονιζω, ΜΕΤΡΗΤΙΣ, ολα το κόστος πίσω.Το πιστωτικό ουσιαστικά για να είναι νομιμο μπορεί να θεωρηθεί ως αντικατασταση με προιόν ίση αξίας .. οποτε πρέπει πάντα να κόβεται στην αρχική τιμή αγοράς! Την αξία του προϊόντος ποιος την ορίζει? Αν το κατάστημα όταν αγοράστηκε το προϊόν που τελικά χάλασε, ήταν φαρμακείο και έπειτα είπε να διορθώσει τις τιμές του? Τουλάχιστον εμένα το αξία ως όρος δεν μου ακούγετε ξεκάθαρη. Η ποιότητα σε αυτά είναι λίγο πολύ η ίδια. Υπάρχουν κάποια Standards. Εκτός αν πούμε ότι εννοεί απόδοση. Εκεί μπορείς να δεις κάποια Reviews και να δεις την απόδοση. Τέλος να πω ότι αν σου δώσουν μία κάρτα γραφικών καλύτερη από την δική σου και εσύ ζητάς ακριβώς ίδια με την δική σου ώστε να υπαναχωρήσεις από την σύμβαση, αφού δεν θα μπορούν να βρουν τόσο παλιά κάρτα, δεν είναι τίμιο και ας το λένε 1000 πουλημένοι νόμοι. Φαίνεται ότι πας με δόλο, για να έχεις κέρδος.
stm00192 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Την αξία του προϊόντος ποιος την ορίζει? Αν το κατάστημα όταν αγοράστηκε το προϊόν που τελικά χάλασε, ήταν φαρμακείο και έπειτα είπε να διορθώσει τις τιμές του? Τουλάχιστον εμένα το αξία ως όρος δεν μου ακούγετε ξεκάθαρη. Η ποιότητα σε αυτά είναι λίγο πολύ η ίδια. Υπάρχουν κάποια Standards. Εκτός αν πούμε ότι εννοεί απόδοση. Εκεί μπορείς να δεις κάποια Reviews και να δεις την απόδοση. Τέλος να πω ότι αν σου δώσουν μία κάρτα γραφικών καλύτερη από την δική σου και εσύ ζητάς ακριβώς ίδια με την δική σου ώστε να υπαναχωρήσεις από την σύμβαση, αφού δεν θα μπορούν να βρουν τόσο παλιά κάρτα, δεν είναι τίμιο και ας το λένε 1000 πουλημένοι νόμοι. Φαίνεται ότι πας με δόλο, για να έχεις κέρδος. Η αξία είναι η τιμή αγοράς δεν πα να έκανε το κατάστημα οτι ήθελε μετά .. από την στιγμη που υπάρχει αποδειξη υπάρχει και τιμή! Και εγώ αυτά περι τιμιότητας τα ακούω βερεσέ .. όπως ο νομος καλύπτει τον αγοραστή έτσι καλυπτει και τον πωλητή.. τι νομιζεις οτι το πλαίσιο είτε το κάθε πλαίσιο δεν τα περνει πισω από τον κατασκευαστη?? μια χαρά τα περνει και τα πέρνει μεχρι τελευτάιας δεκάρας και αυτό γίνεται αποδεδιγμένα.. οποτε όπως καταλαβαίνεις δίνοντας σου εσένα μια κάρτα μικρότερου κόστους ουσιαστικά έχει μάυρο κέρδος.. οπότε πες μου εσύ τώρα τι είναι τιμιιο και τι όχι!
afentiko Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Παιδιά δεν το πιστεύω αλλά μου την έβγαλαν εκτός εγγύησης λόγο σκόνης. Ότι και να τους έλεγα μου έλεγε τα δικά του. Και εγώ του έλεγα ότι την φύσαγα από εκεί και πέρα τι να κάνω; και μου λέει να μου την έφερνες εμένα να την καθαρίσω. Άκου τι είπε!!! Λοιπόν έκατσα και έψαξα όλο το βιβλιαράκι της κάρτας (15 σελ ήταν) και δεν έλεγε πουθενά για τους όρους τις εγγύησης, που μπορώ να τους βρω για να δω αν αναφέρεται αυτό; λοιπόν παιδιά βρήκα τους όρους General Conditions of Warranty: * All EVGA Products purchased ON or AFTER November 1, 2006 MUST be registered within 30 days from ORIGINAL DATE OF PURCHASE to receive our warranty extension. (All products not registered within 30 days will ONLY receive a 2 year warranty.) * Extended Warranty is not transferable * Removal and or Defacing of Serial/Part number sticker(s) on ANY EVGA products WILL void ALL warranties. * Products received by EVGA for RMA replacement that include third party attachments (CPU Heatsink Backplate, Memory chip heatsinks, etc) will have the package returned to the sender. EVGA may choose to remove the 3rd party attachments to continue processing the RMA at its own discretion. * ALL Defective products sent in for RMA replacement MUST INCLUDE A COPY OF THE ORIGINAL INVOICE / RECEIPT; Your full name and shipping address; An error description report; Customs documents provided by EVGA, if you live in a non-EU member country. If this information cannot be provided, or if the Product has been modified or altered in any way since the date of purchase, EVGA reserves the right to refuse to repair the Product under the terms of this Warranty. * Products sent in for RMA will be repaired or replaced with a product of equal or greater performance. * Products purchased second hand or from an auction site do not carry any warranty. * EVGA does not offer refunds on products not purchased directly from EVGA*. Refund claims would need to be processed through the vendor that sold the product, in accordance to their return policy. * The product is returned to EVGA in the original factory configuration and condition. All aftermarket modification must be reversed before sending in the product for replacement. * EVGA reserves the right to claim for shipping fees along with a service charge* from the customer for any incomplete or modified product that is returned and requires repair or replacement, or when the customer is not entitled to any coverage under this warranty. * The Product has been manufactured so that it complies with all national or local standards and safety requirements applicable in the country of first sale by the manufacturer in Europe. Modifications necessary for use elsewhere are not covered by this Warranty, and no liability for repair will be accepted in respect of any work done in connection to this, or any damage to the Product arising from such work. * EVGA does not ship replacements to PO Box addresses. * This Warranty does not include: o Alterations to the Product; o Damage to the Product caused by inadequate or improper repairs carried out by any person or entity which is not authorized by the manufacturer to perform warranty services on its behalf; o Damage to the Product caused by negligence, accidents, modifications, defective installation or misuse and use of inappropriate spare parts; o Damage to the Product caused by fire, immersion in water, lightning, earthquake, inadequate ventilation, Acts of God, incorrect application of main voltage howsoever arising, or any other cause beyond the control of EVGA; o Damage caused to any other goods which can be used with the Product, but are not the Product itself; o Consumable or wearing items requiring replacement as part of normal service, including (but not limited to) dry cells and rechargeable batteries; o Products from which any or all serial numbers have been removed, modified or defaced. Άμα πάω και του το τρίψω στη μούρη τι θα πει;
paylidis Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 και ξαναλεω... πηγαινε σε αλλο πλαίσιο... Αν δε βγει και απο εκει ακρη ξεκινα να μιλας σε ενταση >100 db και ζητα τον υπευθυνο εντονα
afentiko Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 με τον υπεύθυνο μίλαγα και δεν έβγαλα άκρη, λες να την πάω σε άλλο πλαίσιο; (αφού την έχω γυαλίσει όσο γίνεται; )
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.