afentiko Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Έχω μια EVGA 9800GTX σχεδόν 3 χρονών. Τις τελευταίες 2 μέρες μετά από καμιά ώρα παιχνιδιού μου κάνει νούμερα, του στυλ να πετάγονται artifacts σε όλη την οθόνη, σχήματα, σχέδια και γενικά πολύ σουρεαλιστικές εικόνες . Όλα αυτά γίνονται για μερικά δευτερόλεπτα και μετά το PC κολάει, άλλες φορές μένει εκεί όπως είναι (με τα artifacts πάντα) άλλες φορές πετάει BSD. Στα windows, ταινίες κλπ είναι κομπλε. Έτρεξε τώρα το furmark και με το που ξεκίνησε και εμφανίστηκε η τριχόμπαλα κόλησε όλο το PC, επίσης η εικόνα ήταν τίγκα στο artifact. Τι λέτε είναι έτοιμη να τα φτύσει; Άμα την πάω τώρα στα πλαίσιο θα μου την αλλάξουν ή θα πρέπει να καεί τελείως πρώτα;
Stavrakas13 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Καμμενη ειναι ποσο ακομα να καει Ειναι ακομα μεσα στην εγγυηση η καρτουλα?? μωρε μπραβο!! Να την πας να στην αλλαξουν,δν χρειαζεται να γινει καρβουνο ωστε να κανουν αυτοψια
yiannis_1 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Έχω μια EVGA 9800GTX σχεδόν 3 χρονών. Τις τελευταίες 2 μέρες μετά από καμιά ώρα παιχνιδιού μου κάνει νούμερα, του στυλ να πετάγονται artifacts σε όλη την οθόνη, σχήματα, σχέδια και γενικά πολύ σουρεαλιστικές εικόνες . Όλα αυτά γίνονται για μερικά δευτερόλεπτα και μετά το PC κολάει, άλλες φορές μένει εκεί όπως είναι (με τα artifacts πάντα) άλλες φορές πετάει BSD. Στα windows, ταινίες κλπ είναι κομπλε. Έτρεξε τώρα το furmark και με το που ξεκίνησε και εμφανίστηκε η τριχόμπαλα κόλησε όλο το PC, επίσης η εικόνα ήταν τίγκα στο artifact. Τι λέτε είναι έτοιμη να τα φτύσει; Άμα την πάω τώρα στα πλαίσιο θα μου την αλλάξουν ή θα πρέπει να καεί τελείως πρώτα; Αμα εχεις υπόλοιπο εγγύησης, πας με όλο σου το pc και μπορείς εύκολα να αναπαράγεις το πρόβλημα μπροστά τους γιατί όχι. Αν σου κάτσει και κανά πιστωτικό θα κάνεις τσάμπα αναβάθμιση.
stm00192 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Έχω μια EVGA 9800GTX σχεδόν 3 χρονών. Τις τελευταίες 2 μέρες μετά από καμιά ώρα παιχνιδιού μου κάνει νούμερα, του στυλ να πετάγονται artifacts σε όλη την οθόνη, σχήματα, σχέδια και γενικά πολύ σουρεαλιστικές εικόνες . Όλα αυτά γίνονται για μερικά δευτερόλεπτα και μετά το PC κολάει, άλλες φορές μένει εκεί όπως είναι (με τα artifacts πάντα) άλλες φορές πετάει BSD. Στα windows, ταινίες κλπ είναι κομπλε. Έτρεξε τώρα το furmark και με το που ξεκίνησε και εμφανίστηκε η τριχόμπαλα κόλησε όλο το PC, επίσης η εικόνα ήταν τίγκα στο artifact. Τι λέτε είναι έτοιμη να τα φτύσει; Άμα την πάω τώρα στα πλαίσιο θα μου την αλλάξουν ή θα πρέπει να καεί τελείως πρώτα; Την καθάρησες ποτέ την καρτούλα καλά?? Εχεις αλλάξει ποτέ πάστα?? εμένα για πρόβλημα υπερθέρμανσης μου φένεται!! Κανε τα παραπάνω και αν δεν στρώσει μόνο τότε θα μπορούμε να πούμε για καμένη κάρτα και RMA!
afentiko Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Πλέον δεν ανοίγει καθόλου το PC, πότε κολάει στην φόρτωση των windows πότε τα φορτώνει και μετά στην επιφάνεια εργασίας αρχίζει τα artifacts και μπουμ κολάει. Για την εγγύηση δεν είμαι σίγουρος αλλά τώρα στα πλαίσιο που κοίταξα όλες οι EVGA έχουν 3 χρόνια, ας ελπίσω ότι ίσχυε και πριν 3 χρόνια αυτό Σε περίπτωση που μου δώσουν πιστωτικό τι θα προτίνατε με ένα μικρό επιπρόσθετο ποσό +-50 ευρώ (το πιστωτικό θα είναι γύρω 79, τόσο έχει η gt). δε θέλω καμιά βαρβάτη αναβάθμιση γιατί γενικά όλο το PC θέλει αναβάθμιση οπότε κάτι για να την βγάλουμε και του χρόνου καινούριο
stm00192 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Πλέον δεν ανοίγει καθόλου το PC, πότε κολάει στην φόρτωση των windows πότε τα φορτώνει και μετά στην επιφάνεια εργασίας αρχίζει τα artifacts και μπουμ κολάει. Για την εγγύηση δεν είμαι σίγουρος αλλά τώρα στα πλαίσιο που κοίταξα όλες οι EVGA έχουν 3 χρόνια, ας ελπίσω ότι ίσχυε και πριν 3 χρόνια αυτό Σε περίπτωση που μου δώσουν πιστωτικό τι θα προτίνατε με ένα μικρό επιπρόσθετο ποσό +-50 ευρώ (το πιστωτικό θα είναι γύρω 79, τόσο έχει η gt). δε θέλω καμιά βαρβάτη αναβάθμιση γιατί γενικά όλο το PC θέλει αναβάθμιση οπότε κάτι για να την βγάλουμε και του χρόνου καινούριο Τα διάβασες αυτά που σου εγραψα πιο πάνω?? Ποσο την είχες παρει την καρτα για να ξερουμε το πιστωτικο?? και απο τι αποτελειται το υπολοιπο σύστημα σου??
afentiko Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Οπ, τώρα τα είδα. Κοίτα το ότι είναι θέμα υπερθέρμανσης είναι σίγουρο, τώρα έχω ξεφυσίξει όλο το PC πριν κάνα 3μηνο-4μηνο οπότε μέσα στη σκόνη θα είναι πάλι αλλά ποτέ δεν καθάρισα ξεχωριστά την κάρτα. Λες να κάνει τίποτα; Όταν την πήρα έκανε 300-300κάτι αλλά το πιστωτικό στο κόβουν με την τιμή που έχει τώρα υπόλοιπο σύστημα Intel Q6600 RAM 2GB DDR3 1066 MB Asus P5E3 deluxe
sofiathereal Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Αν η συσκευή «έβγαλε» ελαττώματα.. - Ζητούμε δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση Εχετε δικαίωμα να ζητήσετε τη δωρεάν επισκευή και (αν αυτή αποβεί άκαρπη) την αντικατάσταση του προϊόντος με όμοιο (άρθρο 540 του Αστικού Κώδικα). Μην ανεχθείτε αλλεπάλληλες επισκευές που απλώς επιτρέπουν στα καταστήματα να κερδίζουν χρόνο. - Απαιτούμε επιστροφή χρημάτων Αν παρά την επισκευή τα προβλήματα παραμένουν, έχετε δικαίωμα να δηλώσετε ότι «υπαναχωρείτε από την πώληση» και να απαιτήσετε την επιστροφή του τιμήματος. Η επιστροφή οφείλει να γίνει με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή, όχι με «πιστωτικά», «δωροκάρτες» ή άλλες... ευφάνταστες εφευρέσεις. -Αρνούμαστε να πληρώσουμε έξοδα αποστολής Αν το κατάστημα αγοράς αποφασίσει να στείλει τη συσκευή στην αντιπροσωπεία, με την αιτιολογία ότι εκεί υπάρχει «εξειδικευμένο σέρβις» ή ότι επιθυμεί να κάνει χρήση των προνομίων της εγγύησης, τα έξοδα αποστολής βαρύνουν σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα το κατάστημα και όχι τον καταναλωτή. Αν επιχειρήσουν να σας χρεώσουν απειλήστε με καταγγελία. - Δεν αποδεχόμαστε παράνομες προθεσμίες Τα καταστήματα ηλεκτρονικών θέτουν κατά καιρούς διάφορες προθεσμίες (π.χ. «αντικαθιστούμε τις ελαττωματικές συσκευές αν επιστραφούν μέσα σε 14 ημέρες» ή «εγγύηση για έναν χρόνο» ). Αυτές δεν είναι δεσμευτικές για τον καταναλωτή, καθώς ο Αστικός Κώδικας (άρθρο 554) προβλέπει ότι για όλα ανεξαρτήτως τα ελαττωματικά προϊόντα η επισκευή γίνεται δωρεάν μέσα στα πρώτα δύο χρόνια. Αυτή η νόμιμη προθεσμία υπερισχύει οποιασδήποτε άλλης ρήτρας, ακόμη και αν αναγράφεται στα «ψιλά γράμματα» του συμβολαίου αγοράς. - Δεν «τρομάζουμε» από προσχηματικές αιτιολογίες Συνήθης πρακτική των καταστημάτων είναι να ισχυρίζονται ότι η βλάβη οφείλεται σε συμπεριφορά του καταναλωτή (π.χ. «το κινητό σας έπεσε στο πάτωμα» ή «εισήλθε υγρασία στο λάπτοπ σας» ). Οι εν λόγω αιτιολογίες είναι στην πλειονότητα τους προσχηματικές με σκοπό να αποφύγει το κατάστημα την ευθύνη για την επισκευή. Να θυμάστε ότι ο καταναλωτής δεν είναι υποχρεωμένος να αποδείξει την αιτία της βλάβης αλλά αντιστρόφως, σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, τεκμαίρεται ότι το ελάττωμα είναι κατασκευαστικό, εκτός αν το κατάστημα αποδείξει ατράνταχτα ότι έφταιγε ο καταναλωτής. 6950 ftw
afentiko Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Εννοείς να τους πω να μου την φτιάξουν-αλλάξουν ακόμα και αμα είναι εκτός εγγύησης;
stm00192 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Οτι είπε και η sofiathereal!! +1 για την 6950. Εννοείς να τους πω να μου την φτιάξουν-αλλάξουν ακόμα και αμα είναι εκτός εγγύησης; αμα ειναι εκτος δεν μπορεις να κανεις τπτ αν ειναι εντος τοτε αν δεν εχουν να σου δοσουν ιδια μπορεισ να απαιτησεις να παρεις ολο το χρηματικο ποσο πισω!
sofiathereal Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 η Evga έχει 10 χρονιά εγγύηση αν την είχες καταχωρημένη. όσο για τα παραπάνω που σου έγραψα είναι αυτά που δικαιούσαι σαν πελάτης με ελαττωματικό αντικείμενο εντός εγγύησης.
afentiko Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δεν νομίζω να την έχω καταχωρίσει αλλά και να την είχα η εγγύηση θα ήταν της evga και όχι του πλαισίου οπότε άστο τέσπα, θα δούμε αύριο τι θα γίνει...
afentiko Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Την φύσηξα οσο γινότανε αλλά πάλι τπτ. Τώρα για την πάστα αφενώς δεν έχω αφετέρου δεν ξέρω πού μπαίνει Νομίζω μπορώ σίγουρα να αλλάξω τον τίτλο σε νεκρή 9800GTX (χωρίς "???" )
afentiko Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2011 Την πήγα σήμερα. Με το που βλέπει κάρτα γραφικών, γουρλώνει το μάτι του και την κοιτάζει από κάτω και μου λέει "έχει κάτι σημάδια εδώ την έχεις βάλει πουθενά;" του λέω εγώ "όχι..." Κοιτάζει και μέσα από το ανεμιστηράκι ό,τι φαινόταν τέλος πάντων, και μου λέει "έχει σκόνη", του λέω "ναι, το φύσηξα όσο μπορούσα και μέσα". Μου λέει "Άμα έχει σκόνη μπορεί να μην καλυφθεί από την εγγύηση". Του λέω "και τι να έκανα δλδ;", μου λέει "να την καθάριζες, αυτό είναι κακή συντήρηση του πελάτη", και του λέω "άμα την άνοιγα για να την καθαρίσω μετά θα μου έλεγες ότι την άνοιξα, την πείραξα και βλακείες", και μου λέει "όχι δε θα σου έλεγα", και του λέω "καλά κοίταξέ την τώρα(του εξήγησα και τι βγάζει στο PC), και άμα την βγάλεις εκτός εγγύησης λόγο σκόνης τα λέμε". Πραγματικά άμα μου τη βγάλει εκτός εγγύησης λόγο σκόνης θα τον σκίσω...
paylidis Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2011 Την πήγα σήμερα. Με το που βλέπει κάρτα γραφικών, γουρλώνει το μάτι του και την κοιτάζει από κάτω και μου λέει "έχει κάτι σημάδια εδώ την έχεις βάλει πουθενά;" του λέω εγώ "όχι..." Κοιτάζει και μέσα από το ανεμιστηράκι ό,τι φαινόταν τέλος πάντων, και μου λέει "έχει σκόνη", του λέω "ναι, το φύσηξα όσο μπορούσα και μέσα". Μου λέει "Άμα έχει σκόνη μπορεί να μην καλυφθεί από την εγγύηση". Του λέω "και τι να έκανα δλδ;", μου λέει "να την καθάριζες, αυτό είναι κακή συντήρηση του πελάτη", και του λέω "άμα την άνοιγα για να την καθαρίσω μετά θα μου έλεγες ότι την άνοιξα, την πείραξα και βλακείες", και μου λέει "όχι δε θα σου έλεγα", και του λέω "καλά κοίταξέ την τώρα(του εξήγησα και τι βγάζει στο PC), και άμα την βγάλεις εκτός εγγύησης λόγο σκόνης τα λέμε". Πραγματικά άμα μου τη βγάλει εκτός εγγύησης λόγο σκόνης θα τον σκίσω... αν σου κανει λαδιες κανε φασαρία μεσα στο μαγαζί, κατα προτίμηση σε ένταση πάνω απο 100 ντεσιμπέλ και σε ώρα αιχμής. Ζήτα τον υπευθυνο και αν πάλι δε γίνει κάτι πήγαινε σε άλλο πλαίσιο. Α φυσα την και σε κανενα βενζινάδικο ή με πεπιεσμένο γιατι αυτές τις δικαιολογίες τις εχουν ετοιμές για να μην καλύπτουν τις εγγυήσεις... Τέλος, το πιστώτικό κόβεται ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΑΓΟΡΑΣ! Μια φορά έκαναν το λάθος απο το e-shop και μου το έκοψαν στην τρέχουσα τιμή και ακόμα πληρώνουν αναρρωτική για κώφωση στον υπάλληλο του σερβις στο τηλεφωνικο κέντρο...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.