skipperas Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2011 παιδιά απλά τα πράματα ούτε γκάζι ούτε φρένο.... εγώ αν έχω μια τεταρτη ασ πούμε και μου κολλάει ο άλλος,αφήνω γκάζι,και αρχίζω να κατεβάζω μία μία τις ταχύτητες!Έως που φτάνω 2α και σχεδόν σταματάει..τρελά γέλια!Ειδικά αμα είναι μπλοκαρισμένη και η δεξιά λωρίδα..δεν υπάρχει διαφυγή! :-D
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2011 Moderators Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2011 Εγω παλι εχω ιταλικο, αρα αποκλειεται να παρει πρωτη αν δεν πηγαινω με κατω απο 5 Ισα ισα τσιμπαω το φρενο για να αναψουν τα φωτα χωρις να φρεναρει.
kanellich Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2011 Όταν είχε κολλήσει ένας πίσω μου επίτηδες για να ανοιχτώ κι εγώ,άναψα το πίσω φως ομίχλης και αυτός νόμιζε πως ήταν φρένα και φρέναρε μόνο αυτός....
skipperas Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2011 Όταν είχε κολλήσει ένας πίσω μου επίτηδες για να ανοιχτώ κι εγώ,άναψα το πίσω φως ομίχλης και αυτός νόμιζε πως ήταν φρένα και φρέναρε μόνο αυτός.... αχαα φίλε μου πολύ καλό δεν το 'χα σκεφτεί!!Next time το δοκιμάζω άνετα!!Είναι και στη μέση,φωτεινό φωτεινό,θα ψαρώσει άνετα!!
SlimData Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2011 Φίλε kanesaxo κάπου τα έχεις παρεγηξήσει τα πράγματα. Αρχικά αναγνωρίζεις ως .....ια αυτό που κάνεις αλλά μετά λες ότι δεν είναι και τόσο επικίνδυνο? Δηλαδή το να οδηγεί κάποιος στην αριστερή της εθνικής και εσύ να κολλάς από πίσω είναι ακίνδυνο? Είναι ακίνδυνο που θα έχεις μπροστά σου μια άπειρη κοπελίτσα που αντί να κοιτάει το δρόμο θα κοιτάει τον καθρέφτη? Προσωπική ιστορία Αν και είμαι πολύ ήρεμος και χαμηλών τόνων άνθρωπος, όταν είμαι στο δρόμο και οδηγεί η αραββωνιαστικιά μου και της κάνουν μαλακίες τρελαίνομαι. Γυρίζουμε από βόλο τώρα και εγώ είμαι άυπνος 2 μέρες οπότε σε κάποιο σημείο πηγαίνω στο πίσω κάθισμα να ψιλοξαπλώσω. Κάποια στιγμή με ξυπνάνε οι φωνές της. Είναι από πίσω κολλημένος ένας τύπος με octavia στην αριστερή της εθνικής με 150 και δεξιά να μην υπάρχει περιθώριο να μπει αφού εκείνη τη στιγμή η διπλανη λωρίδα κινείται με 100. Είδε μπροστά του κοπελίτσα ο τύπος και είπε να δείξει στη γκόμενά του τι μάγκας που είναι. Σηκώνομαι κι εγώ από το κάθισμα και όταν καταλαβαίνω τι γίνεται του κάνω τη χαρακτηριστική κίνηση "τακα τακα τακα τακα τακα τααα" και ο τύπος το παίζει μουρλαμένος κι έτσι. Λογικό αφού έχει τη γκόμενα δίπλα του. Αλλά κι εγώ αυτό ήθελα. Αφήνει λίγα μέτρα και με την πρώτη ευκαιρία μπαίνει δεξία και έρχεται δίπλα μας και αρχίζει να βρίζει και μου κάνει νόημα να πάμε στην άκρη. Λόγω της γυναίκας προσπώ να αποφύγω τη φασαρία αλλά ο τύπος ξαναμπαίνει πίσω μας και ακολουθεί για κάνα μισάωρο. Φτάνουμε κάποια στιγμή στην έξοδο της φιλαδέλφειας, από πίσω αυτός. Με το που βγαίνουμε μπροστά στον σκλαβενίτη γκαζώνει, μπαίνει μπροστά μας, σταματάει και κατεβαίνει κάτω. Εγώ δεν κατέβηκα. Του λέω μια φύγε, του λέω δυο φύγε, τίποτα. Και κάνει εκείνη τη στιγμή και χτυπάει το τζάμι της. Και ακόμα τρώει ξύλο. Σταματήσανε οι περαστικοί και με πήρανε από πάνω του. Ήθελε να δείξει τη μαγκιά του και έγινε ξεφτίλα. Τι κατάλαβε? Τέλος πάντων, είμαι σίγουρος ότι θα το σκεφτεί δυο φορές πριν το ξανακάνει. Το ξύλο δεν είναι η λύση. Αλλά μερικές φορές δεν γίνεται αλλιώς.
kanesaxo Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2011 Δεν καταλαβες κατι. Δεν ειπα πως το κάνω κατα κόρον.Δεν ειναι δηλαδή αυτοσκοπός αυτό το πράγμα. Διοτι εχω ξανα αναφέρει πως δεν κινουμαι σε υπερβολικες για το εθνικο δικτυο,ταχύτητες. Απλώς χρησιμοποιώ αυτόν τον τροπο διοτι δεν μου αρέσουν τα φώτα και οι κόρνες.Μπορείς επίσης να το κανεις όσο το δυνατον ακίνδυνα,δεν ειναι απαραιτητο να χωνεις τη μουρη σου στο πισω προφυλακτηρα του αλλουνου. Θα μου πεις,εδω μιλάμε συγκεκριμμένα για tailgaiting αλλά καταλαβαίνεις τι θελω να πω. Υ.Γ. οσο για το απειρη κοπελιτσα που ανεφερες.Να σου θυμισω πως απειροι καποτε ημασταν ολοι,(και πολλοι ειμαστε ακομη) αλλα δεν κινουμασταν σαν ζωα στο αριστερο ρευμα το οποιο χρησιμοποιείται θεωρητικά μονο για προσπεραση. Οπότε,εαν ολοι οδηγουσαμε συνετά, δηλ στο δεξι ρεύμα και μεσαιο,αριστερο μονο για προσπεράσεις δε θα ειχαμε ουτε tailgaiting ουτε σφήνες κτλ κτλ κτλ. Εαν οδηγήσεις ποτε στον περιφερειακο της θεσνικης, θα καταλαβεις τι εννοω. Ενας δρομος σαν κι αυτον κατασκευαστικα και θεωρητικα μπορει να αναλαβει τεραστιο κυκλοφοριακο φορτο,αλλα επειδή πολλοι ειναι ζωα και πηγαινουν ΜΟΝΟ αριστερα, ο δρόμος πηζει στη κινηση. Δρομους εχουμε,παιδεία δεν έχουμε ή οσοι εχουμε δε μπορουμε να κανουμε τιποτα για αυτο. Ελπιζω να σε καλυψα για τις προσωπικές μου "αντιφάσεις". Υ.Γ.2 για το προσωπικο σου παράδειγμα,ο τυπος προφανως ητο γίδι.Δε θα εξαλέιψουν ποτέ αυτοι.Τετοια παραδείγμα εχουμε ολοι μας.
SlimData Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2011 Δεν στη λέω. Και δεν θεωρώ ότι θα υποδείξω εγω στον καθένα τι να κάνει. Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι ποτέ δεν ξέρεις τι είναι ο κάθε ένας στον δρόμο και σε τι κατάσταση βρίσκεται. Αφού κι εσύ καταλαβαίνεις ότι όποιος μένει αριστερά ενώ άλλοι πάνε ταχύτερα από αυτόν και εμποδίζει είναι οδηγικά "ζώο", δεν καταλαβαίνεις ότι πιέζοντάς τον μπορεί να προκαλέσεις κάτι άσχημο?
kanesaxo Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2011 Δεν σου απολογουμαι. Απλά εξηγώ το σκεπτικό μου,που φυσικα ειναι προσωπική άποψη και επιλογή του καθενός. Αντικειμενικά τελειως,οπως ξαναειπα, σχεδον κανεις μας δεν οδηγεί σωστά, είτε ηθελημένα είτε οχι.Τουλάχιστο αυτό έχει δείξει η μέχρι τώρα εμπειρία μου. Απλως θεωρώ πως σε παρομοια περιπτωση, μπορεις να δείξεις στο "ζωο" πως εχει κάνει λαθος ωστε να μην το ξανακάνει. Προσοχή,δεν μιλώ για τις περιπτωσεις σα τη δικη σου,που απλά καποιον τον δερνει η μαλακια,πηρε ενα αυτ/το γρηγορο και αυτοσκοπός του είναι να μλκζται με τους υπολοιπους χρήστες μιας οδού. Και για να το κανουμε πιο συγκεκριμμένο το θεμα. Την 1η φορά που κατεβηκα Αθήνα με το αυτ/το μου,πραγματικα ενιωσα πως κινουμαι σε ζουγκλα. Αυτός ο κηφισός ήταν Ο,ΤΙ χειρότερο εχω δει. Μια οδός με 3 ρευματα,να ειναι μισο αδεια και ο καθενας να νομιζει πως οδηγεί σε συγκρουόμενα.Να βλεπω 10 σφήνες στα 30" απο σειτσεντο των 2 μετρων μηκους μεχρι τζαγκουαρ των 5.5 μετρων. Μετά απο καιρό στην Αθήνα καταλαβα πως οι περισσοτεροι οδηγούν έτσι εκει, γιατι συνηθισα κι εγω. Ετσι γυρισα θεσνικη και βρεθηκα στν τσιμισκή με 50 αμαξια να πηγαινω μονος μου σα χαζός...Κι εκεί μονολογησα "παει αθηναιος εγινα στην οδηγηση" μεταξυ σοβαρου κι αστειου.
Oscar_Mike Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Βεβαια υπαρχουν και ορισμενες αρρωστημενες καταστασεις που χρηζουν πιο δραστικων μετρων. Που χου, 1 το βραδυ, Λ.Πεντελης, μονος μου και στα 2 ρευματα (μονης λωριδας το καθενα). Ταχυτητα ρολαρισματος με 5η: 70km/h. Πεταγεται απο ενα στενο (φυσικα και ειχε στοπ) ενας "ζαγκουρας" με A3 10ετιας, 18ρες, φιμε, "ξενον", εξατμισεις κτλ (φυσικα το Audi 1.6 FSi = δεν πηγαινω βημα). Αναμενομενα εγω παταω κορνα και φρεναρω αποτομα. Μαλλον θα του εθιξα καποια χορδη, γιατι αρχισε να αναβοσβηνει τα πισω ομιχλης και να φρεναρει μονος του αποτομα και ακρως επικινδυνα. Τον προσπερναω (παρα τη προσπαθεια του για το αντιθετο), και ελαττωνω ταχυτητα ομαλα, στα ~ 10 km/h (επαναλαμβανω μονοι μας ειμασταν). Απο πισω κορνες, προβολεις, μαλλον θα μου ειχε βρισει ολο το σόι. Παρατηρω απο τον καθρεφτη οτι ειχε γκομενα μεσα (εγω μολις την ειχα αφησει στο μετρο ). Προσπαθει να προσπερασει, αποτυχημενα γιατι επιταχυνα. Ξανα απο πισω με 10km/h... Αφου εγινε αυτο 2-3 φορες, μας επιασε και φαναρι. Οταν αναψε πρασινο δεν ξεκινησα. Καπου εκει ακουγοταν απο πισω οτι ειχε γινει εξω φρενων. Εν τελει ο δρομος απεκτησε διπλη λωριδα, οποτε και τον αφησα να περασει γκαζωμενος γκαζωμενος. Εγω φυσικα ειχα ζωγραφισμενο χαμογελο στο στομα. Περιπου 1500 μετρα μετα (εγω εφτασα με 1-2 λεπτα καθυστερηση μαλλον, γιατι συνεχιζα να ρολαρω με 70 και μονος μου), τον βλεπω στην ακρη, με αλαρμ, τρακαρισμενο με καποιο αλλο αμαξι, και τη γκομενα να τον βαραει και να περιμενει επιδεικτικα στην ακρη του δρομου για ταξι. Τα συμπερασματα δικα σας. Θεός! Αμάξι δεν οδηγάω, αλλα από φίλους μου που έχει τύχει να είμαι μέσα και τους κολλάνε σε εκνευριστικό βαθμό έχω ζήσει τα παρακάτω! 1)Tο κλασικό απότομο πάτημα φρενων για 1 δευτερόλεπτο! έχει καταπληκτικά αποτελέσματα! 2)Κανεις δεξιά και μόλις σε περάσει, ξανά από πίσω του και τον πας μέχρι τα σύνορα! Έχει χαβαλέ, ειδικά αν είναι κανένα φτιαγμένο Evo το άλλο και μπορεί να σταθεί χωρίς να κοτεψει! Αλλα είναι επικίνδυνο και οποτε το κάνει ο κολλητός, αρχίζω και γκρινιάζω και το κόβει 3)Aλλος φίλος (ο οποιος είναι ντερέκι) όταν του κόλλαγε ένα μαλακισμένο στο φανάρι σε τέτοιο βαθμό που δεν έβλεπε καν τα φώτα του, απλά τράβηξε το χειρόφρενο και κατέβηκε κάτω... ο άλλος απλά κλείδωσε τις πόρτες!!! 4) Άλλος γνωστός, τραμπούκος όταν του κόλλαγε για πολύ ώρα άλλος κάγκουρας, απλά τράβηξε το χειρόφρενο ώστε να μην δει ο άλλος τα φώτα και πατήσει φρένο, ε και έπεσε πάνω του εννοείτε!!! (δεν ήμουν μέσα ευτυχώς) Πάντως ο κόσμος δεν την παλεύει καθόλου... κολλάνε σαν μαλακες ακόμα και στις μηχανές, που πας ρε μαλακα και κολλας στη μηχανή, που έτσι και πέσει κάτω ο άλλος το λιγότερο είναι σπασμένα κόκαλα??? οποτε όταν τους βλέπω (γιατί τον μαλακα τον βλέπεις από μακριά) απλά αλλάζω λωρίδα και ελαττώνω ταχύτητα ώστε να απομακρυνθεί, ή τσιμπάω μια το γκάζι και άσε τον να κατεβάσει δυο μπας και καταφέρει να με φτάσει πάλι! Aλλο αντίστοιχο πρόβλημα του μαλακα νεοέλληνα που έχει γεννηθεί με την κόρνα στο χέρι είναι να κορνάρει 0,00001 millisecond αφού ανάψει πράσινο! Ε, σε αυτή την περίπτωση απλά δεν ξεκινάω αν δεν περάσουν 5-6 δευτερόλεπτα!!!
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Moderators Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Με το πρασινο επειδη κι εμενα μου κακοφαινεται να ειμαι 5 αυτοκινητα πισω κι επειδη ο πρωτος κοιμηθηκε, φροντιζω να παρατηρω των πεζων και να βαζω 1η μολις αναψει κοκκινο για τους πεζους (όπου αυτο ειναι δυνατον). Αλλα ναι, εννοειται οτι αν ακουστει κορνα απλα σταματας σα να μη σου κουμπωνει καλα η ταχυτητα ενα πραγμα Τις προαλλες μου ετυχε κι αλλο. Δρομος 3 λωριδων. Φαναρι και πριν το φαναρι βελη στο δρομο οτι οι αριστεροι στριβουν αριστερα, οι μεσαιοι ειτε συνεχιζουν ευθεια ειτε στριβουν αριστερα και οι δεξιοι στριβουν δεξια. 10:30 το βραδυ, πάω μονος μου και σταματάω δεξια, με φλασακι αναμμενο, χαλαρα, ηρεμα κι ωραια. Καθως περιμενα στο κοκκινο, σκαει μυτη Golf ΤΣΙ, με 19ρα, φιμε και "ξενον". Φυσικα, δεν υπηρχε περιπτωση να κατσει πισω μου. Τα οι TSIικές του χορδές θα θίγονταν. Γιαυτο και εκατσε στη μεσαια λωριδα στο φαναρι, τοποθετημενος να στριψει δεξια, οπως κι εγω, αν και η διαγραμμιση ελεγε οτι απο εκει παει ευθεια ή στριβει αριστερα. Εγω με το χαμογελο στο στομα και εντελως χαλαρα, χωρις να δειξω καποιο σημαδι, σκεφτομαι "ας νευριασουμε εναν καημενουλη". Με το που αναβει πρασινο ξεκιναω γρηγορα και στριβω μπροστα του. Ο δρομος που στριψαμε ειχε 1 λωριδα. Φυσικα αυτος δεν δεχεται οτι ενα "σαπιο" "ιταλικο" "γεροντιστικο" "Lancia" "1.8" "20 ετιας" ειναι μπροστα του, και μου κολλαει απο πισω, ετσι ωστε το μισο Golf να εξέχει στο πλάι και το αλλο μισο να βρισκεται τους 10 ποντους απο εμενα. Για κακη του τυχη ομως δεν χωραγε να περασει. Μετα από κανα χιλιομετρο υπερτατης απολαυσης να ειναι πισω και να βριζει, φτανει η ωρα που πρεπει να στριψω ξανα καθως εφτανα κοντα στο σπιτι. Ελα μου ντε ομως που ακολουθησε κι αυτος... προφανως ηθελε να δει που μενω? Που πάω? Να "επισκεφθει σε ανυποπτο χρονο στην περιοχη" για να κανει καμια εξυπναδα? Εδω ειμαστε λεω! Στριβω 2 φορες και ξαναβρισκομαι στο δρομο που ημασταν πριν. Ακολουθαει. Ξαναστριβω μεσα. Μετα ξανα το ιδιο κυκλακι. Γκαζωσε κι εφυγε ΧΑΧΑΑΧΧΑΧΑ. Η μ@λ@κια επιβραβευεται με νευρα. Κριμα που δεν σκεφτηκα οτι θελω καινουριο πισω προφυλαχτηρα για να ακουμπησω το φρενο οσο ειχε κολλησει απο πισω παντως...
Oscar_Mike Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Nαι ρε συ, έτσι ακριβώς. Πρώτη από πριν και με το που ανάψει πράσινο φεύγω κατευθείαν, ποσο πια να καθυστερήσει να ξεκινήσει μια μηχανή? Kαλά του έκανες του πόστη! Δεν τον χάλασε η βολτούλα που τον έκανες!!! Αλλη κλασική μαλακια που με εκνευρίζει αφάνταστα είναι στα φανάρια που πατάνε την διάβαση πεζών... 9 στις 10 φορες σταματάω στη γραμμή πριν την διάβαση και αν ξεχαστώ και κάνω την καγκουρια, φροντίζω τουλάχιστον να σταματήσω μετά την διάβαση και όχι πάνω σε αυτή. Σταματας λοιπόν όμορφα και ωραία πριν την γραμμή και είσαι έτοιμος να στρίψεις αριστερά και τσούπ σκάει ο ξυπνητζης και σε περνάει και σταματάει μπροστά σου, πάνω στην διάβαση, τσούπ σκάει και ο δεύτερος και σταματάει ακόμα πιο μπροστά από το πρώτο ζώο... Εκεί μπαίνει μέσα μου ο διάολος και ξυπνάει ο Thierry VDB... με το που ανάβει πράσινο και με την χαρακτηριστική κίνηση "πόδι έξω, όλα κάτω" προσπέραση στα γρήγορα από εσωτερική και αστους να κουρεύονται! μέχρι να (ξανά)πέσω και να αφήσω τις βλακείες!
SlimData Δημοσ. 15 Απριλίου 2011 Δημοσ. 15 Απριλίου 2011 Είμαστε μεγάλοι κάφροι στους δρόμους ότι και να λέμε... Κινούμαι κάθε μέρα πατησίων το βράδυ και έχω την συνήθεια όταν βγαίνει κάποιος από στένο ή αν βλέπω πεζό να θέλει να περάσει να σταματάω. Το τι ακούω κάθε φορά δεν λέγεται. Την ίδια στιγμή βέβαια έχεις και τα μηχανάκια που σε προσπερνάνε ταυτόχρονα από αριστερά και δεξιά και από απέναντι να έρχονται στη δική σου λωρίδα. Αν χτύπα ξύλο συμβεί τίποτα καμιά φορά θα φταίει ο οδηγός του αυτοκινήτου που δεν προσέχει τις μηχανές.. Στην Βαρκελώνη πριν λίγους μήνες πρώτες στιγμές στην πόλη έξω από το αεροδρόμιο. Βρίσκουμε που θα περιμένουμε το πουλμανάκι που θα μας πάρει και πηγαίνουμε προς τα κει. Κάποια στιγμή πρέπει να περάσουμε έναν δρόμο και στεκόμαστε μπροστά στην διάβαση αλλά χωρίς να δείχνουμε πρόθεση να περάσουμε. Ένα αυτοκίνητο ερχότανε και θα περνούσαμε μετά. Και ο τύπος μέσα μας στέλνει αδιάβαστους. Αντί να πει,"σιγά ας περάσουν μετά δεν έρχεται κανένας", σταματάει στη διάβαση και περιμένει να περάσουμε. Τις επόμενες μέρες διαπιστώσαμε ότι αυτός είναι κανόνας. Γενικά η σωστή οδηγική συμπεριφορά που δείχνει επίπεδο ανθρώπου. Δυστυχώς οι Έλληνες τείνουμε να καταντήσουμε μοσχάρια
adi32 Δημοσ. 28 Απριλίου 2011 Δημοσ. 28 Απριλίου 2011 Παντως στην εθνικη Αθηνων Πατρων και σε παρομοιους δρομους με 1μιση λωριδα υπαρχουν πολλα γαιδουρια που καθονται επιτηδες αριστερα αριστερα και οταν ερχεσαι πισω τους δεν υπολογιζουν ουτε φωτα αν τους αναψεις ουτε αν κολησεις πισω τους και σε αναγκαζουν να βγεις στο αντιθετο ρευμα για να προσπερασεις με μεγαλο κινδυνο δυστυχηματος Το θεμα ειναι οτι το κανουν επιτηδες για να σε σκοτωσουν Ειδικα αν ειναι γερος με καμια μερσεντες η Bmw δε κανει ακρη με τιποτα Γενικα ο Ελληνας εχει μια μανια με την αριστερη λωριδα Στα διοδια τωρα βαζουν υπαλληλους να προτρεπουν τα αυτοκινητα να πανε δεξια γιατι μαζευονται 1000 αυτοκινητα στα διοδια που ειναι τερμα αριστερα ενω στα δεξια ειναι 2-3
SlimData Δημοσ. 28 Απριλίου 2011 Δημοσ. 28 Απριλίου 2011 Αυτό συνάντησα προχθές. Δευτέρα κατά τις δυο το μεσημέρι, διόδια κορίνθου ρεύμα προς αθήνα. Καμιά 20αριά λωρίδες και ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ στις 2 αριστερά πρέπει να ήταν μαζεμένα περίπου 100 αυτοκίνητα στην κάθε μια. Όσο πήγαινε προς τα δεξιά τόσο λιγόστευαν. Τους είδα από μακρυά πήγα δεξιά και πέρασα αμέσως, ο μπροστινός έφυγε πριν φτάσω...
Haldol Δημοσ. 29 Απριλίου 2011 Δημοσ. 29 Απριλίου 2011 Το έχω προσέξει κι εγώ αυτό με τα διόδια. Οι αριστερές λωρίδες έχουν την τάση να γεμίζουν πολύ εύκολα. Λες κι οδηγούν με παρωπίδες μερικοί και δε μπορούν να δούνε πέρα από τη λωρίδα που είναι. Εγώ κλασσικά διαλέγω αυτή με τις λιγότερες... νταλίκες. Διότι 30 μέτρα νταλικών είναι 2-3 οχήματα, ενώ 30 μέτρα αυτοκίνητα θέλουν πόση ώρα να πληρώσουν. Βλέπω πολλούς που κρίνουν απ' το μήκος μόνο τις ουρές και σπάω πλάκα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.