Προς το περιεχόμενο

Tailgating


akpe

Προτεινόμενες αναρτήσεις

δλδ το να κάνετε στην άκρη, κόβοντας λίγο ταχύτητα και να τον διευκολύνετε να προσπεράσει δεν το σκέφτεστε ποτέ? νομίζω κάπου το αναφέρει και ο κοκ ...? άσε που, προσωπικά, όσο πιο μαλάκα (οδηγό και όχι μόνο) κόβω τον άλλο, τόσο πιο πολύ τον θέλω μακριά μου asap!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 59
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

δλδ το να κάνετε στην άκρη, κόβοντας λίγο ταχύτητα και να τον διευκολύνετε να προσπεράσει δεν το σκέφτεστε ποτέ? νομίζω κάπου το αναφέρει και ο κοκ ...? άσε που, προσωπικά, όσο πιο μαλάκα (οδηγό και όχι μόνο) κόβω τον άλλο, τόσο πιο πολύ τον θέλω μακριά μου asap!

 

Αναφερθηκα ομως σε περιπτωσεις οπου αυτο απλα δεν ειναι εφικτο :ρ

 

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το δικό μου... «αγαπημένο» είναι άλλο: όταν έρχεται και κολλάει από πίσω μου λεωφορειατζής στα 5 cm ενώ είμαι σταματημένος σε ανηφοράκλα που κανονικά ανεβαίνεις μόνο με γαϊδούρι. Εκεί οι αντιδράσεις μου ποικίλουν, ανάλογα τα κέφια που έχω. Από το να ξεκινήσω με χειρόφρενο και να τον αγνοήσω, μέχρι το να σταματήσω και να βγω να τον στολίσω. Το σπάσιμο είναι ότι άμα τσαλακώσω κάναν προφυλακτήρα σε τέτοια κατάσταση θα φταίω κιόλας. Άλλος κάνει καθυστερημενιές κι άλλος θα την πληρώσει.

 

:angry:

 

Μην ανησυχείς, ακόμα κι αν σου τσουλήσει το αυτοκίνητο πίσω και τον χτυπήσεις, πάλι αυτός φταίει. Οφείλει να κρατά απόσταση ασφαλείας.

 

Η καλύτερη πρακτική πάντως, είναι όσο περιμένεις να κουμπώσεις όπισθεν. Με το που θα δει το άσπρο φώς πίσω, είναι σίγουρο ότι θα φρικάρει και θα προσπαθήσει να αφήσει παραπάνω απόσταση.

 

Πάντως κι εμένα αυτό το Tailgating που ανεβάζει την πίεση στο κόκκινο. Ειδικά όταν γίνεται σε περιπτώσεις όπου είναι τελείως άσκοπο. Μιλάμε αυτά τα άτομα θέλουν πολύ ξύλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δλδ σπάνια. και μάλλον συμβαίνει μόνο σε άντρες ... κάτι με τις ορμόνες τους μάλλον :-D

 

Well, μέσα στο τριήμερο είχαμε καμιά δεκαριά κολλητσίδες τόσο εγώ όσο και η κοπέλα μου, και δεν μιλάμε για εθνικές , μιλάμε για επαρχιακό δίκτυο πέριξ της Ζήρειας. Βρές μου εσυ τρόπο να κάνω στην άκρη να τον αφήσω να περάσει σε δρόμους με μισή λωρίδα ανα κατεύθυνση με πολλαπλές φουρκέτες, χωρίς να κινδυνέψω να προκαλέσει ατύχημα ή να με πετάξει στη χαράδρα και μετά πες μου για ορμόνες :P

 

Ο ένας μάλιστα, με τζιπάκι, είχε και το παιδί του μπροστά, αγκαλιά στη μάνα του στη θέση του συνοδηγού και επέμενε να κολλάει και να επιχειρεί προσπεράσεις πάνω σε φουρκέτες. Έστω και αν τρέχαμε -αρκετά- για τον συγκεκριμένο δρόμο. Καμιά δεκαριά φορές, βγήκε πάνω στη στροφή, κολλητά, είδε πως δεν τον επαιρνε και χώθηλε πάλι μέσα σε απόσταση αναπνοής από το πίσω αριστερά/δεξί φτερό. Χέστηκα αν ήταν από εκεί, αν ήξερε τους δρόμους, αν ήθελε να ξεκαυλώσει, αν, αν, αν. Ας είχα το δικό μου αμαξι και -στην καλύτερη- θα τον πήγαινα καρότσα μέχρι την Κόρινθο. Στην χειρότερη θα τον χρέωνα ενα colt.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω πιστευω οτι αμα εισαι με πολυ λιγα χλμ και ο αλλος κολλημενος πισω σου το πιο καφρικο ειναι να πεταξεις μια 1η μεσα και να μη μπορει να καταλαβει τι εγινε!(αν δε σε τρακαρει πρωτα!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδιά εγώ πλάκα έκανα παραπάνω, αλλά από τις απαντήσεις στο θέμα καταλαβαίνω ότι όσο επικίνδυνοι είναι οι τύποι που ''κολλάνε'' άλλο τόσο είναι και όλοι εκείνοι που ''κολλάνε'' με εκείνον που τους κολλάει, αφήστε τον να περάσει κι ας κολλήσει στον επόμενο, γιατί να ρισκάρετε και εσείς και όσοι έχετε μαζί σας για την κόντρα με κάποιον άγνωστο? ούτε θα του μάθετε τρόπους ούτε τπτ ... αυτό ήθελα να πω και πριν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδιά εγώ πλάκα έκανα παραπάνω, αλλά από τις απαντήσεις στο θέμα καταλαβαίνω ότι όσο επικίνδυνοι είναι οι τύποι που ''κολλάνε'' άλλο τόσο είναι και όλοι εκείνοι που ''κολλάνε'' με εκείνον που τους κολλάει, αφήστε τον να περάσει κι ας κολλήσει στον επόμενο, γιατί να ρισκάρετε και εσείς και όσοι έχετε μαζί σας για την κόντρα με κάποιον άγνωστο? ούτε θα του μάθετε τρόπους ούτε τπτ ... αυτό ήθελα να πω και πριν.

 

Το αυτο. Η αλλιως αρχιζεις να γεμιζεις τον K20Z4 και τον αφηνεις 5 καροτσες πισω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου έτυχε σήμερα. B)

 

Δοκίμασα τις ιδέες σας: τσίμπησα λίγο φρένο ίσα για να ανάψουν τα φώτα ενώ έκανα άγριο κατέβασμα σε 1η σχέση. Το ύφος που είδα μέσα απ' τον καθρέπτη μου να παίρνει --ενώ έβλεπε ένα αυτοκίνητο που... φρενάρει να επιταχύνει διαολεμένα-- ήταν ανεπανάληπτο.

 

Δεν θα το επαναλάβω όμως. Αφενώς διότι άμα ξανακάνω τέτοιο κατέβασμα θα την ακούσει τόσο το κιβώτιο όσο και το μοτέρ. Αφετέρου διότι κόντεψα να πάθω κράμπα στην πατούσα απ' την προσπάθεια να δουλέψω συμπλέκτη και φρένο με το ίδιο πόδι ταυτόχρονα. Κι επιπλέον δε βρίσκω λόγο να γίνομαι εγώ επικίνδυνος στην προσπάθεια να τον αντιμετωπίσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου έτυχε σήμερα. B)

 

Δοκίμασα τις ιδέες σας: τσίμπησα λίγο φρένο ίσα για να ανάψουν τα φώτα ενώ έκανα άγριο κατέβασμα σε 1η σχέση. Το ύφος που είδα μέσα απ' τον καθρέπτη μου να παίρνει --ενώ έβλεπε ένα αυτοκίνητο που... φρενάρει να επιταχύνει διαολεμένα-- ήταν ανεπανάληπτο.

 

Δεν θα το επαναλάβω όμως. Αφενώς διότι άμα ξανακάνω τέτοιο κατέβασμα θα την ακούσει τόσο το κιβώτιο όσο και το μοτέρ. Αφετέρου διότι κόντεψα να πάθω κράμπα στην πατούσα απ' την προσπάθεια να δουλέψω συμπλέκτη και φρένο με το ίδιο πόδι ταυτόχρονα. Κι επιπλέον δε βρίσκω λόγο να γίνομαι εγώ επικίνδυνος στην προσπάθεια να τον αντιμετωπίσω.

 

βασικα εγω δεν κανω καν κατεβασμα, απλα ανεβαζω στροφες να ανοιξει το turbo αλλα..γιατι αγριο κατεβασμα σε 1η; κριμα δεν ειναι το αμαξι σου; ας κατεβαζες 1 σχεση (αντε 2 σε περιπτωση που ειχες 5 ξερω γω και με ψιλονορμαλ χιλιομετρα που να αντεχει μια 3). το να προσπαθεις να πατησεις συμπλεκτη και φρενο ταυτοχρονα με το αριστερο ανεβαζει οντως πολυ το βαθμο επικινδυνοτητας και δεν το εχω δοκιμασει και ουτε θα το κανω. το πολυ πολυ, αν τον εχεις πισω σου, κατεβασε πρωτα την ταχυτητα και μετα τσιμπα ελαχιστα το φρενο, οχι ταυτοχρονα, θελουμε να εισαι καλα να γραφεις εδω για πολυ καιρο ακομα! :)

 

υγ. να ξερετε οτι ο διακοπτης που ειναι στο πενταλ των φρενων για να αναβουν τα φωτα, ρυθμιζει σε υψος/ευαισθησια και μπορειτε να τον ρυθμισετε ετσι ωστε να μην πιανουν ουτε ελαχιστα τα φρενα ενω τον ακουμπατε, ενω βεβαια τα φωτα θα αναβουν ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν έχω turbo, οπότε... αλλά μη φανταστείς ότι πήγαινα και με καμιά μεγάλη ταχύτητα. Σχετικά χαλαρά ήμουν. Και πάλι όμως βυθίστηκε στις 4K RPM το καημένο. :P

 

Αλλά όπως είπα, δε το επαναλαμβάνω. Δε μου άρεσε η αίσθηση του αριστερού ποδιού πάνω στο φρένο, ένιωθα ότι ανά πάσα στιγμή θα μπορούσα να το βουλιάξω μέχρι τέρμα, όπως πατάω το συμπλέκτη. :mellow:

 

Άλλες φορές είτε θα τσιμπάω φρένο (μόνο, χωρίς εξυπνάδες) ή θα πηγαίνω αραχτός γράφοντάς τον.

 

 

Στο πολύ ακραίο, άμα έχω κέφια, να κάνω ότι χάλασε το αυτοκίνητο και να σταματήσω μεσ' τη μέση ν' ανοίξω το καπό... :lol:

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Δεν θα το επαναλάβω όμως. Αφενώς διότι άμα ξανακάνω τέτοιο κατέβασμα θα την ακούσει τόσο το κιβώτιο όσο και το μοτέρ. Αφετέρου διότι κόντεψα να πάθω κράμπα στην πατούσα απ' την προσπάθεια να δουλέψω συμπλέκτη και φρένο με το ίδιο πόδι ταυτόχρονα. Κι επιπλέον δε βρίσκω λόγο να γίνομαι εγώ επικίνδυνος στην προσπάθεια να τον αντιμετωπίσω.

 

κ πολυ καλα θα κανεις.

μου ετυχε προχτες και ενω πηγαινα με δευτερα πεταξα μεσα 1η στο σαραβαλακι μου...δε καταλαβε πως εγινε να φρεναρω ετσι αφου κοντεψε το αμαξι να σταματησει χωρις να αναψουν τα φωτα φρενων!αλλα δε το ξανακανω γιατι οπως σωστα λες γινομαι επικινδυνος.εννοειται με decent αμαξι δε το δοκιμαζα καν.παντως νομιζω οτι το κιβωτιο την ακουει πολυ καλα με τετοια κατεβασματα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...