Προς το περιεχόμενο

Tailgating


akpe

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα παίδες

 

Λίγο η βαρεμάρα, λίγο η απόγνωσή μου, και με αφορμή κάποια άλλα post σχετικά με οδηγική συμπεριφορά, θα ήθελα τη άποψή σας στο πως μπορούμε να αντιμετωπίσουμε το συγκεκριμένο θέμα. Φορ δε ρέκορντ, το tailgating είναι το γνωστό, επικίνδυνο "κόλλημα" των αποπίσω. Αναφέρομαι στην πρακτική αυτή, όχι σε περιπτώσεις όπως π.χ. στην εθνική όπου μπορείς να τον αποφύγεις αλλάζοντας λωρίδα ή μπαίνοντας στην ΛΕΑ, ούτε σε περιπτώσεις όπου όντως ο προπορευόμενος πηγαίνει πολύ αργά (έχω δει αμάξι να κινείται με 50χαω στην αριστερή εθνικής), αλλά σε περιπτώσεις όπου ο προπορευόμενος οδηγεί στο όριο της επιτρεπόμενης ταχύτητας και είτε η αποφυγή του είναι αδύνατη είτε η ανάπτυξη ταχύτητας είναι επικίνδυνη.

 

Παραδείγματα υπάρχουν άπειρα. Στην μεσαία της Βουλιαγμένης στο ύψος του μετρό, ενώ ήδη τρέχεις με 60χαω, δεν υπάρχει δεξιά ελέω ταξιτζήδων και ο μαλάκας δεν προσπερνάει από αριστερή. Σε επαρχιακό δίκτυο, σε διαδρομή με μια λωρίδα ανα κατεύθυνση, υψόμετρο, τυφλές στροφές, και ενώ ήδη έχεις ξεπεράσει το ασφαλές/επιτρεπόμενο όριο. Σε στενό, ενώ ήδη τρέχεις, χωρίς δυνατότητα άμεσης στάσης δεξιά ή αριστερά μέχρι την επόμενη στροφή και με ορατό τον κίνδυνο ατυχήματος αν αναπτύξεις ταχύτητα.

 

Καμιά ιδέα για το τι μπορεί να γίνει σε τέτοιες περιπτώσεις; Ωστε όχι μόνο να αποθαρρυνθεί ο wannabe Σούμι αλλά και να μειώσει ο προπορευόμενος τον κίνδυνο ατυχήματος; Προσωπικά ανάβω αλάρμ χωρίς να ελαττώνω ταχύτητα. Θα ήθελα πάρα πολύ όμως να μπορώ να συνδέσω τα φώτα των φρένων με ένα κουμπί στο ταμπλώ, ώστε να τα ανάβω επιλεκτικά χωρίς να φρενάρω. Έτσι ώστε να λερώσω λίγο τα παντελόνια τους. Αυτό προς το παρόν το αφήνουμε αφού μπορεί να προκαλέσει σοβαρό ατύχημα, όχι πως δεν θα το άξιζαν μερικοί, but that's another story alltogether.

  • Απαντ. 59
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Δεν υπάρχει λύση.Μιλάμε για διανοητικά καθυστερημένα-ανάπηρα άτομα τα οποία φοβούνται δύο πράγματα...ξύλο και περισσότερο ξύλο.Λογικό,αφού λειτουργούν όπως και τα ζώα,βάση ενστίκτου.

Αν ζούσαμε σε μια ταινία του Hollywood,η "ταφόπλακα" θα μπορούσε να λύσει πολλά προβλήματα:

 

http://www.youtube.c...etailpage#t=40s

  • Moderators
Δημοσ.

Μπορεις να "τσιμπησεις" ισα ισα το φρενο, για να μην κοψεις ταχυτητα αλλα να τον κοψοχολιασεις.

Σε πιο extreme καταστασεις (ή αν θελει ο προφυλαχτηρας σου πισω λιγο σενιαρισμα), μπορεις να το πατησεις αποτομα αλλα για παρα πολυ μικρο χρονο. Απρεπης λυση, αλλα ειναι λυση στη ζουγκλα που κυκλοφορουμε...

 

Βεβαια υπαρχουν και ορισμενες αρρωστημενες καταστασεις που χρηζουν πιο δραστικων μετρων. Που χου, 1 το βραδυ, Λ.Πεντελης, μονος μου και στα 2 ρευματα (μονης λωριδας το καθενα). Ταχυτητα ρολαρισματος με 5η: 70km/h. Πεταγεται απο ενα στενο (φυσικα και ειχε στοπ) ενας "ζαγκουρας" με A3 10ετιας, 18ρες, φιμε, "ξενον", εξατμισεις κτλ (φυσικα το Audi 1.6 FSi = δεν πηγαινω βημα). Αναμενομενα εγω παταω κορνα και φρεναρω αποτομα.

Μαλλον θα του εθιξα καποια χορδη, γιατι αρχισε να αναβοσβηνει τα πισω ομιχλης και να φρεναρει μονος του αποτομα και ακρως επικινδυνα.

Τον προσπερναω (παρα τη προσπαθεια του για το αντιθετο), και ελαττωνω ταχυτητα ομαλα, στα ~ 10 km/h (επαναλαμβανω μονοι μας ειμασταν). Απο πισω κορνες, προβολεις, μαλλον θα μου ειχε βρισει ολο το σόι. :P Παρατηρω απο τον καθρεφτη οτι ειχε γκομενα μεσα (εγω μολις την ειχα αφησει στο μετρο :P).

Προσπαθει να προσπερασει, αποτυχημενα γιατι επιταχυνα. Ξανα απο πισω με 10km/h... Αφου εγινε αυτο 2-3 φορες, μας επιασε και φαναρι. Οταν αναψε πρασινο δεν ξεκινησα. Καπου εκει ακουγοταν απο πισω οτι ειχε γινει εξω φρενων.

Εν τελει ο δρομος απεκτησε διπλη λωριδα, οποτε και τον αφησα να περασει γκαζωμενος γκαζωμενος. Εγω φυσικα ειχα ζωγραφισμενο χαμογελο στο στομα.

 

Περιπου 1500 μετρα μετα (εγω εφτασα με 1-2 λεπτα καθυστερηση μαλλον, γιατι συνεχιζα να ρολαρω με 70 και μονος μου), τον βλεπω στην ακρη, με αλαρμ, τρακαρισμενο με καποιο αλλο αμαξι, και τη γκομενα να τον βαραει και να περιμενει επιδεικτικα στην ακρη του δρομου για ταξι. Τα συμπερασματα δικα σας. :)

 

 

Αυτο που δεν ανεχομαι με τιποτα παντως, ειναι οι σφηνες. Οταν αντιλαμβανομαι απο τους καθρεπτες σφηνάκια, ειμαι ικανος να πηγαινω με ακριβως την ιδια ταχυτητα με τον διαγωνια μπροστα μου (σε διπλανη λωριδα), αφηνοντας κενο μηκους μισου αυτοκινητου, ετσι ωστε να ερθει διπλα, να το κοιταει, να το λιγουρευεται, αλλα να μην μπορει να παει. Ή αν παει, να μου πληρωνει νεους προφυλαχτηρες, φτερα κτλ.

 

PS: Ναι εχω παλιο αμαξι, κλασικο ανιωθο ιταλικο νευρικο 1800 15ετιας με 304000km, οποτε με ενδιαφερει περισσοτερο το να αποκτησω κανα νεο φτερο παρα η μεταπωλητικη αξια. :)

Δημοσ.

και εγώ πατάω λίγο το φρένο τόσο ώστε να ανάψουν τα φώτα πίσω αλλά να μην φρενάρει το αυτοκίνητο. και ως εκ του θαύματος αφήνουν μια λογική απόσταση από εμένα...αν είναι λαλάκας ο άλλος δε μπορείς να κάνεις και πολλά...

Δημοσ.

εγω παλι θελω κανεναν τετοιον να με χτυπησει απο πισω για να ριξω ενα ολικο βαψιματακι το σαξο.

 

Παντως κι εγω το κανω,ασυναισθητα, κυριως σε περιπτωσεις που ειναι καποιος στο αριστερο ρευμα οπου πηγαινω γρηγορα και δεν πηγαινει δεξια.

Δε μ'αρεσει να παιζω φωτα,αλλα προτιμώ να τον κολλάω απο πίσω ωστε να καταλαβει τι μαλακια κανει.

Παλι λαθος θα μου πειτε ειναι,αλλα παιξιμο φωτων και κορνα δεν μ'αρέσουν.

 

Οσο γιαυτο που ειπε ο GeorgeMan με τους σφηνακηδες το κανω κι εγω κατα κορον.Οταν τον αντιληφθω προσπαθω να του κλεισω την επομενη σφηνα σα κυριος, και καλά οτι απλως τυχαινει να βρισκομαι στο σημειο που θελεινα χωθει.Και τον πιεζω ωστε να σκεφτεται "να κανω σφηνα ή να μη κανω".

Εχει γελιο.

Φυσικα μου χουνε τυχει και τελειως ανωμαλοι που δε παιρνουν απο τετοια.

 

Οπως επισης με εκνευριζει αφανταστα οταν περιμενουμε στην ουρα σε ενα φαναρι 20 αμαξια για να στριψουμε καπου,ο μαλακας που ερχεται διπλα για να περασει 1ος.Εκει ειναι το καλύτερο μου.

Δημοσ.

και εγώ πατάω λίγο το φρένο τόσο ώστε να ανάψουν τα φώτα πίσω αλλά να μην φρενάρει το αυτοκίνητο. και ως εκ του θαύματος αφήνουν μια λογική απόσταση από εμένα...αν είναι λαλάκας ο άλλος δε μπορείς να κάνεις και πολλά...

 

 

αυτο με το τσιμπημα του φρενου μπορει να γινει και χωρις να αφησετε καθολου το γκαζι (με συνεπεια να χασετε εστω και ελαχιστη ταχυτητα και να ρισκαρετε με τον βλακα απο πισω)...μπορειτε απλα να το τσιμπησετε ελαχιστα με το αριστερο ποδι ;) πιο πλακα εχει να το κανετε ετσι με το αριστερο ποδι και να πατησετε και γκαζι και να αναπτθξετε και λιγο παραπανω ταχυτητα και να τον αφησετε να σκεφτεται πως εγινε αυτο :P

 

παντως...να τονισω οτι αυτο δεν ειναι σωστη οδηγικη τακτικη :shifty: , αλλα τι να κανουμε..αμα σου σπασουν τα νευρα καπως αντιδρας :rolleyes:

Δημοσ.

Παντως κι εγω το κανω,ασυναισθητα, κυριως σε περιπτωσεις που ειναι καποιος στο αριστερο ρευμα οπου πηγαινω γρηγορα και δεν πηγαινει δεξια.

Δε μ'αρεσει να παιζω φωτα,αλλα προτιμώ να τον κολλάω απο πίσω ωστε να καταλαβει τι μαλακια κανει.

Παλι λαθος θα μου πειτε ειναι,αλλα παιξιμο φωτων και κορνα δεν μ'αρέσουν.

 

 

 

Δε σου αρέσουν τα φώτα και η κόρνα και κάνεις ότι πιο επικίνδυνο μπορείς.... Ωραία... :rolleyes:

 

αυτο με το τσιμπημα του φρενου μπορει να γινει και χωρις να αφησετε καθολου το γκαζι (με συνεπεια να χασετε εστω και ελαχιστη ταχυτητα και να ρισκαρετε με τον βλακα απο πισω)...μπορειτε απλα να το τσιμπησετε ελαχιστα με το αριστερο ποδι ;) πιο πλακα εχει να το κανετε ετσι με το αριστερο ποδι και να πατησετε και γκαζι και να αναπτθξετε και λιγο παραπανω ταχυτητα και να τον αφησετε να σκεφτεται πως εγινε αυτο :P

 

 

Βέβαια αν το κάνει αυτό κάποιος που δεν ξέρει θα πατήσει τέρμα το φρένο γιατί με τόση δύναμη έχει συνηθίσει να πατάει συμπλέκτη.

Λίγη προσοχή με τις συμβουλές που δίνουμε δε βλάπτει.

Δημοσ.

 

Βέβαια αν το κάνει αυτό κάποιος που δεν ξέρει θα πατήσει τέρμα το φρένο γιατί με τόση δύναμη έχει συνηθίσει να πατάει συμπλέκτη.

Λίγη προσοχή με τις συμβουλές που δίνουμε δε βλάπτει.

 

πρωτον..τονισα (νομιζω οτι λογικα θα το διαβασες μαζι με το υπολοιπο μηνυμα μου; ) οτι δεν ειναι σωστη οδηγικη τακτικη, αρα δεν το προτεινω.

δευτερον (και απλο)..οποιος νιωθει οτι δεν μπορει, δεν το κανει...so simple!

Δημοσ.

κ εγω φρεν΄λαρω απαλα όπως ειπώθηκε. αν με χτυπήσουν θα μου το κανουν καινουργιο... απο το προηγούμενο αυτοκίνητο μου έχω ηδη καβατζα μερικους προφυλακτήρες και λοιπα πλαστικά εξαιτίας κατι τέτοιων τύπων. Α και ενα parking radar :P

 

τώρα που το σκέφτομαι... στο τωρινο θέλω ενα ελαφρυ χτύπημα πισω δεξια (κατα προτίμηση λίγο ψηλά) γιατι εχει ενα ανταλλακτικό σπασμένο και κάνει 350+εργατικά οποτε δε θα με χαλάσει... :P

Δημοσ.

Δε σου αρέσουν τα φώτα και η κόρνα και κάνεις ότι πιο επικίνδυνο μπορείς.... Ωραία... :rolleyes:

 

θενκς! :P

Δημοσ.

αυτο με το τσιμπημα του φρενου μπορει να γινει και χωρις να αφησετε καθολου το γκαζι (με συνεπεια να χασετε εστω και ελαχιστη ταχυτητα και να ρισκαρετε με τον βλακα απο πισω)...μπορειτε απλα να το τσιμπησετε ελαχιστα με το αριστερο ποδι ;) πιο πλακα εχει να το κανετε ετσι με το αριστερο ποδι και να πατησετε και γκαζι και να αναπτθξετε και λιγο παραπανω ταχυτητα και να τον αφησετε να σκεφτεται πως εγινε αυτο :P

 

παντως...να τονισω οτι αυτο δεν ειναι σωστη οδηγικη τακτικη :shifty: , αλλα τι να κανουμε..αμα σου σπασουν τα νευρα καπως αντιδρας :rolleyes:

 

το αριστερο πόδι ή στον συμπλέκτη η πουθενά αν ειναι αυτόματο. Καλύτερα βγάλτο εξω απο το παραθυρο παρα κοντα στο φρένο...

 

Το εχω δοκιμάσει σε αλανα και ειναι ΟΤΙ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ

Δημοσ.

το αριστερο πόδι ή στον συμπλέκτη η πουθενά αν ειναι αυτόματο. Καλύτερα βγάλτο εξω απο το παραθυρο παρα κοντα στο φρένο...

 

Το εχω δοκιμάσει σε αλανα και ειναι ΟΤΙ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ

 

 

ενταξει ρε παιδια...επειδη καποιοι δεν μπορουν (η απλα δεν νιωθουν σιγουρια) να το κανουν, αυτο δεν σημαινει οτι δεν μπορει κανεις..αμαν πια!

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Left-foot_braking

 

στην τελικη δειτε κανα βιντεο πως γινεται, δεν ειναι κατι τραγικο!

 

http://www.youtube.com/watch?v=vcSAiRxmm0w

 

...και να σημειωσω οτι οι οδηγοι αγωνων το κανουν κατα κορον!

 

http://www.youtube.com/watch?v=BMEqOGejlrw

 

και παλι, δεν λεω για τοσο πατημα..ισα ενα χαιδεμα για να αναψουν οι λαμπες των φρενων.

Δημοσ.

Να σου θυμίσω που ειναι ο Colin? Ειναι επικινδυνο για τον μέσο οδηγό... και το αριστερό πόδι δεν το ελεγχεις τόσο ευκολα και με τοση ακριβεια όσο το δεξί.

Δημοσ.

Να σου θυμίσω που ειναι ο Colin? Ειναι επικινδυνο για τον μέσο οδηγό... και το αριστερό πόδι δεν το ελεγχεις τόσο ευκολα και με τοση ακριβεια όσο το δεξί.

 

lol...θυμισε μου και πως πεθανε ο colin. οχι τιποτα αλλο, αλλα μιας και πιαστηκες απο το ονομα στο ενα βιντεο (απο δεκαδες σχετικα που υπαρχουν στο youtube)..για να δουμε ποσο σχετικο ειναι με αυτο που λες!!

 

ετσι για την ιστορια...McRae died on 15 September 2007 when his helicopter, a Eurocopter AS350,[22] crashed 1 mile north of Lanark, Scotland, close to the McRae family home.[23] McRae was piloting the helicopter at the time of the crash.

 

συμφωνω οτι δεν ειναι και οτι πιο ευκολο (αλλα ουτε και οτι πιο δυσκολο) για καποιον που θα το πρωτοκανει, αλλα θελω να πιστευω οτι θα εχει τη στοιχειωδη λογικη και δεν θα βγει να δοκιμασει να το κανει για πρωτη φορα στην εθνικη ενω τρεχει με 160!

 

ειπαμε....απαλο χαιδεμα...δεν μπορω να το πω πιο απλα...σορυ .-

Δημοσ.

το θεωρω ακραίο. Προσωπικά το χρησιμοποιώ μονο σε πολυ φορτίο και σε μεγάλες ανηφόρες με το αυτόματο (παρόλο που εχει Hill assist). Αυτα :)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...