CoOliO Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Καλημέρα σε όλους...Χρόνια πολλά κ καλή χρονιά να έχουμε!!Πριν από περίπου 2.5 μήνες αγόρασα από το κατάστημα του γερμανού το αναφερόμενο κινητό..Δεν ξεκινήσαμε καλά με διάφορα κολλήματα κλπ κλπ..Πάω στο κατάστημα κ εκεί ξεκινάνε όλα..Ο τεχνικός καταφέυγει στην 1η αναβάθμιση!!!Μέτα από λίγες μέρες προχωράμε στην 2η αναβάθμιση και μου λέει πως αν συνεχιστούν τα προβλήματα θα το στείλουμε κάτω στα κεντρικά όπως και κάναμε!!!Ενώ το στείλαμε κάτω στα κεντρικά η διάγνωση που κάναν ήταν να μου πουν πως δεν έχει το παραμικρό προβλημα κ ότι απλά προχώρησαν σε 1 αναβάθμιση...Κ ενώ πέρασαν 23-25 μερούλες έφθασε η μέρα να το ξαναπάρω στα χέρια μου..Μετά από λίγες μέρες πάλι προβλήματα..Κουράστικα,αυτό ηταν!!!Πάω στο κατάστημα κ τους ζητάω doa (αντικατάσταση κινητού) κ μου λένε πως πρέπει να αποφασιστεί από κάτω κλπ κλπ...Επειδή αυτοί είναι ανίκανοι πραγματίκα και φοβάμε μήπως μου πούνε πως δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα τι μου συμβουλέυετε να κάνω;Το κινητό το έχω στείλει εδώ και 10 μέρες και περιμένω απάντηση..Πάντως στο κατάστημα του γερμανού ο τεχνικός έβλεπε ότι υπάρχει πρόβλημα,εδώ ακόμη άνοιγα το slide up και έκλεινε το κινητό...Βαρέθηκα πια με την κοροιδία τους...Βαρέθηκαααααα!!!Παιδιά θέλω τις συμβουλές σας όσες περισσοτερες γίνεται...Χρόνια πολλά κ καλή χρονιά και πάλι!!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.