Προς το περιεχόμενο

Photoshop και εικόνες

Daemonos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παίδες θέλω την βοήθειά σας, θέλω να φτιάξω μερικές εικόνες αλλα είμαι άσχετος απο το πρόγραμμα και δεν ξέρω πώς, θέλω να τις χρησιμοποιήσω για ένα Skin, αν θέλετε να το δείτε έχω κάνει ενα ποστ μαζί με τι εικόνες ΕΔΩ το όνομα είναι Daemonos πάλι σας παρακαλώ όποιος μπορεί ναι θέλει θα το εκτιμούσα πολύ!

Ευχαριστώ προκαταβολικά!

Δημοσ.

Παίδες θέλω την βοήθειά σας, θέλω να φτιάξω μερικές εικόνες αλλα είμαι άσχετος απο το πρόγραμμα και δεν ξέρω πώς, θέλω να τις χρησιμοποιήσω για ένα Skin, αν θέλετε να το δείτε έχω κάνει ενα ποστ μαζί με τι εικόνες ΕΔΩ το όνομα είναι Daemonos πάλι σας παρακαλώ όποιος μπορεί ναι θέλει θα το εκτιμούσα πολύ!

Ευχαριστώ προκαταβολικά!

Από ότι κατάλαβα θέλεις να τροποποιήσεις το SKIN του FM11 με δικές σου φωτογραφίες σωστά;

Αν είνια έτσι τότε ανέβασε κάπου το αρχείο που θέλεις να αλλάξεις (φωτό background) και την ή τις φωτό που θέλεις να προσθέσεις και θα στο φτιάξω.

Δημοσ.

Φίλε μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!! πάτα σε αυτό το σύνδεσμο και διάβασε το ποστ μου εκεί, δές και το σκιν και θα καταλάβεις τι θέλω.

Αν είναι στείλε μου πμ το μσν σου να σου εξηγήσω.

θέλω στη θέση του messi να βάλω αυτά που παραθέτω αλλα πρέπει να κατεβάσεις το skin να δείς τις διαστάσεις της εικόνας του messi.

Απλά βγάζεις την μια εικόνα και βάζεις την άλλη γιατι ο messi είναι ξεχωριστή εικόνα απο το backround.

torres 1

torres 2

torres 3

torres 4

torres 5

ronaldo 1

ronaldo 2

ronaldo 3

Δημοσ.

Το παιχνίδι δεν το έχω και δεν μπορώ να τσεκάρω αν οι διαστάσεις του image μπορούν να "πειραχτούν".

Ανέβασα ΕΔΩ4 images με τον Torres

τα οποία θα πρέπει να βάλεις στο rd5\graphics\main menu και μετονομάζοντας αυτό που σε ενδιαφέρει σε manager.png

154hmqf.jpg

Δημοσ.

ΘΕΟΣΣΣΣΣΣ!!!! μπρορείς να κάνεις και άλλες? εχω δει μια που έχει την πλάτη και φαίνεται το 9 νομίζω την έχω παραθέσει!

Αρχειοθετημένο