Προς το περιεχόμενο

να τη χαιρομαστε (VODAFONE)


dejodu

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα και και καλή χρονιά,

Να ενημερώσω θα ήθελα σχετικά με λάθος χρέωση, αλλά και με λαθος ενημέρωση (ηθελημένη ή μη) απο το τμήμα εξυπηρέτησης της Vodafone.

Από αυτά που ξέρω και ενημερώθηκα από το support τους η χρέωση για το mobile internet(300mb έχω) ξεκινάει μόλις γίνει η κατανάλωσή τους και επίσης ισχύει από 1 μέχρι 30-31 κάθε μηνός.

Αρχικά με έχουν χρεώσει στα 198mb υπόλοιπο (με αναλυτικό τσεκάρισμα στον λογ/σμο) με ποσό περίπου 7€ (7/12) και μετά πάλι μια χρέωση περίπου 3€ μετά από 2 ημέρες (9/12).Και το θέμα δεν είναι τα 10€ αυτο που με έχει εξοργήσει είναι το απαράδεκτο τμήμα εξυπηρέτησης.

Επειδή είμαι νέος στη χρήση mobile internet και έχοντας διαβάσει για υπερβολικες χρεώσεις, είπα να τσεκάρω καθημερινά τη χρέωση internet μέσω κλήσεων στο 13830 μιας και δεν υπάρχει άλλος τρόπος ελέγχου(μα δεν έχουν χρήματα να υπάρχει ενημέρωση με μήνυμα ή μέσω του my account) και όντως αυτό γινόταν μέχρι τις 11/12 όπου με κλήση μου μου απάντησαν πως υπήρχε υπόλοιπο περίπου 125mb με update 11/12 και ώρα 05:00.

Στις 13/12 σε νέα επικοινωνία μου είπαν πως έχει καταναλωθεί το υπόλοιπο και πως υπάρχει μια χρέωση κάπου στα 66€ επιπλέον μόνο για το internet και όντως στο λογ/σμο που εκδόθηκε στις 23/12 η κατανάλωση και η extra χρεώσεις έχουν γίνει μέχρι τις 10/12.

Επικοινώνησα για να τους ενημερώσω για την αμφισβήτηση αυτών των χρεώσεων και είμαι σε κατάσταση αναμονής καθώς δεν μου έχουν απαντήσει.

Εγώ πρέπει να πληρώσω τα επιπλέον 66€,επιπλέον φπα και επιπλέον τέλη κινητής?

Πως μπορώ να κατοχυρώσω το δικαίωμα μη πληρωμής?(Υπάρχουν στοιχεία όπως αντίγραφο λογ/σμου,ημερ. επικοινωνίας καθώς και ονόματα υπαλλήλων)

 

Μετά από σημερινή επικοινωνία 03/01, με ενημέρωσαν πως "Δεν συντρέχουν λόγοι πίστωσης και καλώς έχουν γίνει οι χρεώσεις".

 

ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΛΕΞΕΙ

Δημοσ.

εσυ μη μιλας καθολου! εισαι τυχερος κιολλας!!! ενας φιλος μου ειχε Cosmote Mobile Internet στο laptop και του ηρθε μηνιαιος λογαριασμος 880 ευρω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! εκανε αμφισβητηση και ολα τα σχετικα αλλα στο τελος δεν καταφερε τιποτα και ετσι τα πληρωσε. και το αστειο κομματι της ιστοριας ειναι οτι αυτος ο τυπος δουλευει σε καταστημα Γερμανος

Δημοσ.

Tην απατεωνιά που την βλέπεις;

Στο ό,τι δεν ενημερώθηκες με μήνυμα;

διαβάστε καλά πριν απαντήσετε.

Σας αναφέρω επικοινωνία με Εξ.Πελ στις 11/12 και μου απαντούν πως υπάρχει υπόλοιπο με update 11/12 ,ωρα 05:00 π.μ 125mb και οι χρεώσεις έγιναν 9/12 και 10/12.

Εγώ νομίζεις θα συνέχιζα τη χρήση αν ήξερα για αυτές τις χρεώσεις?

Δημοσ.

εσυ μη μιλας καθολου! εισαι τυχερος κιολλας!!! ενας φιλος μου ειχε Cosmote Mobile Internet στο laptop και του ηρθε μηνιαιος λογαριασμος 880 ευρω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! εκανε αμφισβητηση και ολα τα σχετικα αλλα στο τελος δεν καταφερε τιποτα και ετσι τα πληρωσε. και το αστειο κομματι της ιστοριας ειναι οτι αυτος ο τυπος δουλευει σε καταστημα Γερμανος

 

Συγνώμη, αλλά δεν ήξερε πως το mobile internet είναι με χρέωση;

Δημοσ.

Καλημέρα και και καλή χρονιά,

Να ενημερώσω θα ήθελα σχετικά με λάθος χρέωση, αλλά και με λαθος ενημέρωση (ηθελημένη ή μη) απο το τμήμα εξυπηρέτησης της Vodafone.

Από αυτά που ξέρω και ενημερώθηκα από το support τους η χρέωση για το mobile internet(300mb έχω) ξεκινάει μόλις γίνει η κατανάλωσή τους και επίσης ισχύει από 1 μέχρι 30-31 κάθε μηνός.

Αρχικά με έχουν χρεώσει στα 198mb υπόλοιπο (με αναλυτικό τσεκάρισμα στον λογ/σμο) με ποσό περίπου 7€ (7/12) και μετά πάλι μια χρέωση περίπου 3€ μετά από 2 ημέρες (9/12).Και το θέμα δεν είναι τα 10€ αυτο που με έχει εξοργήσει είναι το απαράδεκτο τμήμα εξυπηρέτησης.

Επειδή είμαι νέος στη χρήση mobile internet και έχοντας διαβάσει για υπερβολικες χρεώσεις, είπα να τσεκάρω καθημερινά τη χρέωση internet μέσω κλήσεων στο 13830 μιας και δεν υπάρχει άλλος τρόπος ελέγχου(μα δεν έχουν χρήματα να υπάρχει ενημέρωση με μήνυμα ή μέσω του my account) και όντως αυτό γινόταν μέχρι τις 11/12 όπου με κλήση μου μου απάντησαν πως υπήρχε υπόλοιπο περίπου 125mb με update 11/12 και ώρα 05:00.

Στις 13/12 σε νέα επικοινωνία μου είπαν πως έχει καταναλωθεί το υπόλοιπο και πως υπάρχει μια χρέωση κάπου στα 66€ επιπλέον μόνο για το internet και όντως στο λογ/σμο που εκδόθηκε στις 23/12 η κατανάλωση και η extra χρεώσεις έχουν γίνει μέχρι τις 10/12.

Επικοινώνησα για να τους ενημερώσω για την αμφισβήτηση αυτών των χρεώσεων και είμαι σε κατάσταση αναμονής καθώς δεν μου έχουν απαντήσει.

Εγώ πρέπει να πληρώσω τα επιπλέον 66€,επιπλέον φπα και επιπλέον τέλη κινητής?

Πως μπορώ να κατοχυρώσω το δικαίωμα μη πληρωμής?(Υπάρχουν στοιχεία όπως αντίγραφο λογ/σμου,ημερ. επικοινωνίας καθώς και ονόματα υπαλλήλων)

 

Μετά από σημερινή επικοινωνία 03/01, με ενημέρωσαν πως "Δεν συντρέχουν λόγοι πίστωσης και καλώς έχουν γίνει οι χρεώσεις".

 

ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΛΕΞΕΙ

 

Το κινητό σου δεν εχει μετρητή δεδομένων? Μόνο έτσι θα είσαι ακριβώς σίγουρος για το πόσο έχεις καταναλώσει κ τι υπολοιπο έχεις.. Επίσης ακόμα κ 300 είναι τόσα πολλά πως κατάφερες να τα ξεπαστρέψεις?.. Τα συστήματα στη vodafone κ στην κάθε vodafone δεν μπορείς να τα εμπιστεύεσαι για κανένα λόγο. μπορεί να λέει όντως τελευταία ενημέρωση στις 12 αλλά αν το σύστημα ενημερώνεται κάθε 2-3 μέρες τρέχα γύρευε..

Δημοσ.

Το κινητό σου δεν εχει μετρητή δεδομένων? Μόνο έτσι θα είσαι ακριβώς σίγουρος για το πόσο έχεις καταναλώσει κ τι υπολοιπο έχεις.. Επίσης ακόμα κ 300 είναι τόσα πολλά πως κατάφερες να τα ξεπαστρέψεις?.. Τα συστήματα στη vodafone κ στην κάθε vodafone δεν μπορείς να τα εμπιστεύεσαι για κανένα λόγο. μπορεί να λέει όντως τελευταία ενημέρωση στις 12 αλλά αν το σύστημα ενημερώνεται κάθε 2-3 μέρες τρέχα γύρευε..

 

και θα την πληρωσει ο χρηστης επειδη η Vodafone και η καθε Vodafone εχει μηχανηματα για τον Πετασο??? ειμαστε σοβαροι τωρα??????? αν ειναι δυνατον!

Δημοσ.

και θα την πληρωση ο χρηστης επειδη η Vodafone και η καθε Vodafone εχει μηχανηματα για τον Πετασο??? ειμαστε σοβαροι τωρα??????? αν ειναι δυνατον!

Ακριβώς αυτό

Δημοσ.

Σε ποιά περιοχή μένεις;

Ενδεχομένως να ήταν χρέωση περιαγωγής δεδομένων αν είσαι κοντά σε σύνορα.

Επίσης τί συσκευή έχεις; Vodafone Live;

Δημοσ.

Σε ποιά περιοχή μένεις;

Ενδεχομένως να ήταν χρέωση περιαγωγής δεδομένων αν είσαι κοντά σε σύνορα.

Επίσης τί συσκευή έχεις; Vodafone Live;

iphone 4 και μένω Αθήνα

Δημοσ.

Ρυθμίσεις->Γενικά->Χρήση λοιπόν για να βλέπεις την χρήση δεδομένων σου.

Από ό,τι φαίνεται η κατανάλωση το όγκου έχει γίνει, απλά μάλλον ο υπάλληλος διάβασε κάτι λάθος.

Στην τελική αμφισβητείς την χρήση ή την χρέωση των δεδομένων;

Δημοσ.

Ρυθμίσεις->Γενικά->Χρήση λοιπόν για να βλέπεις την χρήση δεδομένων σου.

Από ό,τι φαίνεται η κατανάλωση το όγκου έχει γίνει, απλά μάλλον ο υπάλληλος διάβασε κάτι λάθος.

Στην τελική αμφισβητείς την χρήση ή την χρέωση των δεδομένων;

και τα 2 αφου έχει ξεκινήσει η χρέωση πριν την κατανάλωση του προαγορασμένου όγκου.

Αυτό το "μάλλον δεν είδε σωστά" δεν μας καλύπτει καθώς από την απάντηση του υπαλλήλου θα εξαρτηθεί και η χρήση του υπολοίπου internet για κάθε πελάτη.Οπότε κάτι δεν γίνεται σωστά από πλευράς Vodafone.

Το θέμα τώρα είναι αν θα βγεί καμία άκρη με την ΕΕΤΤ και τι επιπτώσεις θα υπάρχουν αν δεν βρεθεί λύση και δεν πληρώσω το μέρος εκείνο που έχω χρεωθεί extra?

Δημοσ.

και τα 2 αφου έχει ξεκινήσει η χρέωση πριν την κατανάλωση του προαγορασμένου όγκου.

Αυτό το "μάλλον δεν είδε σωστά" δεν μας καλύπτει καθώς από την απάντηση του υπαλλήλου θα εξαρτηθεί και η χρήση του υπολοίπου internet για κάθε πελάτη.Οπότε κάτι δεν γίνεται σωστά από πλευράς Vodafone.

Το θέμα τώρα είναι αν θα βγεί καμία άκρη με την ΕΕΤΤ και τι επιπτώσεις θα υπάρχουν αν δεν βρεθεί λύση και δεν πληρώσω το μέρος εκείνο που έχω χρεωθεί extra?

 

θα σε στειλουν στην στενη μαλλον

Δημοσ.

θα σε στειλουν στην στενη μαλλον

πάνω-κάτω ξέρω τι θα ακολουθήσει, απλά δεν θέλω να με πρίζουν καθημερινά στα τηλέφωνα.

θα μου πείς άλλαξε αριθμούς.

Δημοσ.

 

Πως καταφέρνετε και κάνετε τέτοια χρήση στο internet δε το καταλαβαίνω. Η δικιά μου συσκευή έχει καταγράψει 741MB συνολικά. Και παίζει να είναι από... πρόπερσυ, μιας και όταν άλλαξα iPhone επανέφερα τα πάντα μέσα.

 

Εκτός κι αν κάνετε tethering.

 

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...