simfonos Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Μου ηρθε ενα mail το οποιο γραφει τα παρακατω Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε που επικοινωνήσατε μαζί μας μέσω του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών WIND και να σας ενημερώσουμε για τις ρυθμίσεις MMS / GPRS της συσκευής σας που ζητήσατε στην τηλεφωνική σας επικοινωνία. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση όσον αφορά στην υπηρεσία MMS / WAP / GPRS μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών το οποίο είναι στη διάθεσή σας, 24 ώρες το 24ωρο, καλώντας από το κινητό σας 1260 με χρέωση ή 693 560 1260 από σταθερό τηλέφωνο με χρέωση προς κινητό WIND. Τέλος, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας με την εταιρία μας και μέσω της ηλεκτρονική μας διευθύνσεως [email protected] εγω εχω να χρησιμοποιησω το κινητο μου κανενα χρονο...Παιζει τιποτα λετε?
Ather Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Όλα οκ μου φαίνονται. Προφανώς κάποτε τους είχες στείλει email για να ρωτήσεις για τις ρυθμίσεις.
kage Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 ή το νουμερο απενεργοποιηθηκε και το πειρε αλλος?
simfonos Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 ή το νουμερο απενεργοποιηθηκε και το πειρε αλλος? Δεν νομιζω να το πηρε αλλος γιατι υπαρχει κανονικα και με καλουν οπως ειδα.απλα καρτα δεν μπορω να βαλω.... ποσταρα μηπως εχει τυχει και σε κανενα αλλον..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.