Προς το περιεχόμενο

Το "Κουτί Της Πανδώρας" στα ελληνικά ΑΕΙ


CtrlFreak

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν έχει κανείς ΗΘΙΚΟ δικαίωμα να σταματήσει το μάθημα, δεν το καταλαβαίνεις; Δεν μιλάω καν για έννομο δικαίωμα. Το μάθημα δεν είναι δικό σου για να το εμποδίσεις. Δικό σου είναι το δικαίωμα να πας ή να μην πας, να διαμαρτυρηθείς για κάτι ή να μην διαμαρτυρηθείς, όχι να προσπαθείς με αγώνα να αλλάξεις μια αδικία δημιουργώντας μια ακόμη. Αυτό δεν είναι αγώνας, είναι περαιτέρω χαντάκωμα.

 

Ως μάθημα αντιλαμβάνομαι, αφελώς, μια ιδεατή διαδικασία.

 

Και το 2ο ενικό, δεν αναφέρεται προσωπικά σε εσένα.

  • Απαντ. 92
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Και μόνο το ότι συζητάμε για το αν χάνεται ή οχι κάτι με τις καταλήψεις στο παρόν θέμα επιβεβαιώνει την κατάντια. Νομίζω.

Δημοσ.

μπορουσες να μου πεις σε πμ να το διορθωσω.Τι σε πειραξε το χαζη διικαιολογια;Πως ηθελες να το διατυπωσω .Αυτο που λες δεν ευσταθει καθολου;Τα περαιτερω σε πμ παρακαλω..

 

 

Τα μαθηματα για να ισχυσει το εξαμηνο πρεπει να αναπληρωθουν .Εγω αυτο ξερω .Αρα τα μαθηματα εγιναν .Τωρα αν εγιναν πιο εντατικα ξεκουραζοσασταν τοσο καιρο.Δυναμεις ειχατε..

 

Μα αφου τα μαθηματα θα γινουν.Το προβλημα ειναι αν θα γινουν ολα μαζι σε 1 μηνα η οχι;Και στην δικη μου σχολη οι πιο πολλες καταληψεις ηταν μια βδομαδα το πολυ δεν υπηρχε ιδιαιτερο προβλημα με αυτο.Μια φορα μονο καθυστερησαν πολυ .Αλλα οκ .Τα μαθηματα ειχαν γινει.

 

 

Δηλαδη θεωρείς σωστό ύλη που είναι ήδη δύσκολο να διδαχθεί σε ένα κανονικό εξάμηνο, να πρέπει να αφομοιωθεί τον τελευταίο μήνα της εξεταστικής. Έπειτα επίσης θα ζητάς από αυτόν που πέρασε το μάθημα υπό αυτές τις συνθήκες, να είναι καλός πάνω στη δουλειά του και να θυμάται ότι διδάχθηκε. Διάλεξε ένα από τα δύο, ή το μάθημα να γίνεται σωστά ή Craμάρουμε ολη τη σχολή και στα @@ μας. Μόλις βγούμε και πάμε πουθενά να δουλέψουμε δε θα ξέρουμε την τύφλα μας. Έτσι κάνουν οι καταφερτζήδες των παρατάξεων γι αυτό έχουν βάλει σαν μονόδρομο το δημόσιο τομέα. Γιατί μόνο εκεί ένας μη ικανός μπορεί να δουλεύει τον κόσμο εις βάρων των συναδέλφων του. Πάντως αυτό το ξεκουραζόσασταν και το όλο υφάκι το αφήνω ασχολίαστο. Ζεις σε άλλη χώρα μου φαίνεται. Και απλά τρολλάρεις. Ή τελείωσες τυροκομική Κακαβιάς.

Δημοσ.

Δηλαδη θεωρείς σωστό ύλη που είναι ήδη δύσκολο να διδαχθεί σε ένα κανονικό εξάμηνο, να πρέπει να αφομοιωθεί τον τελευταίο μήνα της εξεταστικής. Έπειτα επίσης θα ζητάς από αυτόν που πέρασε το μάθημα υπό αυτές τις συνθήκες, να είναι καλός πάνω στη δουλειά του και να θυμάται ότι διδάχθηκε. Διάλεξε ένα από τα δύο, ή το μάθημα να γίνεται σωστά ή Craμάρουμε ολη τη σχολή και στα @@ μας. Μόλις βγούμε και πάμε πουθενά να δουλέψουμε δε θα ξέρουμε την τύφλα μας. Έτσι κάνουν οι καταφερτζήδες των παρατάξεων γι αυτό έχουν βάλει σαν μονόδρομο το δημόσιο τομέα. Γιατί μόνο εκεί ένας μη ικανός μπορεί να δουλεύει τον κόσμο εις βάρων των συναδέλφων του. Πάντως αυτό το ξεκουραζόσασταν και το όλο υφάκι το αφήνω ασχολίαστο. Ζεις σε άλλη χώρα μου φαίνεται.

 

Προσθεσε σε αυτο και το να μην ηταν μαθητης του 19, αλλα του 14... ουτε το ονομα της σχολης δε θα θυμαται στο μελλον ;)

Δημοσ.

Μα αυτο ειναι και το συμπερασμα και αυτο που λενε ολοι ειτε εχουν ειτε δεν εχουν αποδειξεις.Οτι αφου ολα ειναι διεφθαρμενα ειναι το πανεπιστημιο.Και αφου εμεις σαν πολιτες δεν φταιμε σε τιποτα με την κακη μας λογικη αλλα για ολα φταινε οι πολιτικοι φταινε τα κομματα στο πανεπιστημιο.Και ας ειναι ενα ματσο απο πιτσιρικια που κανουν βλακειες και παρτυ.Και εννοειται οτι μαθηματα περνας μονο μεσα απο λιστες και κανεις μεταπτυχιακα μονο ετσι.Πως πολλοι απο αυτους δεν εχουντελειωσει την σχολη και με τους καλυτερους βαθμους δεν ξερω.Γενικα αυτη ειναι η νοοτροποια του Ελληνα .Οτι ολοι ειναι διεφθαρμενοι και στραβοι πλυν του ιδιου.Στραβα υπαρχουν παντου ,ισως εδω εινα πιο πολλα.Αλλα οταν τα βλεπεις ολα στραβα μαλλον φταις εσυ.Ξερεις σαν το ανεκδοτο με εκεινον που πηγαινε αντιστροφα στον δρομο και ελεγε τι αχρηστοι αλοι αυτοι λαθως πηγαινουν..

 

 

Κάθε άλλο, δεν είπα ότι φταίνε μόνο οι πολιτικοί για αυτήν την κατάντια (στα πανεπιστήμια και γενικότερα) αλλά όλοι μας ανεξερέτως από λίγο ως πολύ και βάζω και τον εαυτό μου φυσικά μέσα. Ακόμα και αν βλέπουμε κάτι στραβο/παρανομο να γίνετε, δεν κάνουμε κάτι γι αυτό. Φαντάσου ότι τόσα χρόνια οποιος έμπαινε στο δημόσιο με μέσο, όποιος μπορούσε και έκλεβε την εφορία, οποιος μπορούσε και λάδωνε κ.α τον λέγαμε ΜΑΓΚΑ!!! Δεν είναι απίστευτο?

Όπως μετά από τόσες γεννιές αντι να βελτιώνονται τα πράγματα, αυτά χειτορεύουν. Αν θεωρήσουμε ότι πριν 50-100 χρόνια με τον περισσότερο πληθυσμό να είναι αγράμματος ήταν λογικό να υπάρχει διαφθορά στους περισσότερους τομείς, τώρα που το μεγαλύτερο ποσοστό είναι σπουδαγμένο τα πράγματα θα έπρεπε να ήταν καλύτερα. Και όμως, κατά τη γνώμη μου τα πράγματα χειροτερεύουν. Όταν ένας φοιτητής μπαίνει για πρώτη μέρα στη σχολή και βλέπει ότι για να περάσει μαθήματα, να κάνει μεταπτυχιακό, να περάσει καλά στα πάρτυ, να βρει γκόμενα και άλλα πολλά, θα ΠΡΕΠΕΙ να είναι μέλος μιας παράταξης. Δηλάδή από 18 χρονών του αλλάζουμε τη νοοτροποία, τη συνείδηση και τον φανατίζουμε, κάνοντάς τον με λίγα λόγια "λαμόγιο" όπου βγαίνοντας στην κοινωνία μετά απο 4-5 χρόνια θα λειτουργει με τον ίδιο τρόπο. Οι πολιτικές παρατάξεις στιρίζονται στην ανάγκη του ανθρώπου, και ειδικά σε τέτοιες ηλικίες, να είναι μέλος κάποιας ομάδας με σκοπό να προσυλητισουν άτομα και να τους κάνουν ψηφοφόρους τους. Τα αποτελέσματα όλων αυτών των ετών τα βλέπουμε σήμερα και θα δούμε άλλα πολλά στο μέλλον.

Δημοσ.

Δηλαδη θεωρείς σωστό ύλη που είναι ήδη δύσκολο να διδαχθεί σε ένα κανονικό εξάμηνο, να πρέπει να αφομοιωθεί τον τελευταίο μήνα της εξεταστικής. Έπειτα επίσης θα ζητάς από αυτόν που πέρασε το μάθημα υπό αυτές τις συνθήκες, να είναι καλός πάνω στη δουλειά του και να θυμάται ότι διδάχθηκε. Διάλεξε ένα από τα δύο, ή το μάθημα να γίνεται σωστά ή Craμάρουμε ολη τη σχολή και στα @@ μας. Μόλις βγούμε και πάμε πουθενά να δουλέψουμε δε θα ξέρουμε την τύφλα μας. Έτσι κάνουν οι καταφερτζήδες των παρατάξεων γι αυτό έχουν βάλει σαν μονόδρομο το δημόσιο τομέα. Γιατί μόνο εκεί ένας μη ικανός μπορεί να δουλεύει τον κόσμο εις βάρων των συναδέλφων του. Πάντως αυτό το ξεκουραζόσασταν και το όλο υφάκι το αφήνω ασχολίαστο. Ζεις σε άλλη χώρα μου φαίνεται. Και απλά τρολλάρεις. Ή τελείωσες τυροκομική Κακαβιάς.

Εγω εχω την εντυπωση οτι κανεις πλακα.Δεν σου εχει συμβει δλδ ποτε να εχει χαθει εργαστηριο η μαθημα λογω επαιτιου και να πρεπει να αναπληρωθει μεσα στην βδομαδα;Και να κανεις 2 φορες το ιδιο εργαστηριο;Δλδ αν εχεις 3 εργαστηρια απο 2 ωρες και κανεις 6 εργαστηρια απο 2 ωρες μεσα σε 5 μερες ειναι τοσο εξουθενωτικο ;Ειδικα οταν καθοσουν ενα μηνα;και μιλαμε για ακραια περιπτωση οπου κατι εχει γινει και εχει κλεισει η σχολη το 1/3 του εξαμηνου..Στην τελικη μονο εργαστηρια εχετε;Μεγαλη υπερβολη ..δεν λεω οτι ξεβολευεσαι .Ειδικα για τοσο μεγαλο αριθμο μαθηματων .Αλλα οπως βλεπεις υπαρχει κοσμος που τα περναει..

 

Δεν έχει κανείς ΗΘΙΚΟ δικαίωμα να σταματήσει το μάθημα, δεν το καταλαβαίνεις; Δεν μιλάω καν για έννομο δικαίωμα. Το μάθημα δεν είναι δικό σου για να το εμποδίσεις. Δικό σου είναι το δικαίωμα να πας ή να μην πας, να διαμαρτυρηθείς για κάτι ή να μην διαμαρτυρηθείς, όχι να προσπαθείς με αγώνα να αλλάξεις μια αδικία δημιουργώντας μια ακόμη. Αυτό δεν είναι αγώνας, είναι περαιτέρω χαντάκωμα.

 

Ως μάθημα αντιλαμβάνομαι, αφελώς, μια ιδεατή διαδικασία.

 

Και το 2ο ενικό, δεν αναφέρεται προσωπικά σε εσένα.

Τι παει να πει ηθικο δικαιωμα να σταματησει το μαθημα;Ειναι ηθος το μαθημα;Και δενν εχεις ηθικο δικαιωμα να το σταματησεις;

 

Και μόνο το ότι συζητάμε για το αν χάνεται ή οχι κάτι με τις καταλήψεις στο παρόν θέμα επιβεβαιώνει την κατάντια. Νομίζω.

Ε ,ναι ειναι καλυτερο να αποφασιζονται αλλαγες στην παιδεια.Και οι φοιτητες να μην μπορουν να δειξουν αντιθεση.Εχεις δικιο.

 

Κάθε άλλο, δεν είπα ότι φταίνε μόνο οι πολιτικοί για αυτήν την κατάντια (στα πανεπιστήμια και γενικότερα) αλλά όλοι μας ανεξερέτως από λίγο ως πολύ και βάζω και τον εαυτό μου φυσικά μέσα. Ακόμα και αν βλέπουμε κάτι στραβο/παρανομο να γίνετε, δεν κάνουμε κάτι γι αυτό. Φαντάσου ότι τόσα χρόνια οποιος έμπαινε στο δημόσιο με μέσο, όποιος μπορούσε και έκλεβε την εφορία, οποιος μπορούσε και λάδωνε κ.α τον λέγαμε ΜΑΓΚΑ!!! Δεν είναι απίστευτο?

Όπως μετά από τόσες γεννιές αντι να βελτιώνονται τα πράγματα, αυτά χειτορεύουν. Αν θεωρήσουμε ότι πριν 50-100 χρόνια με τον περισσότερο πληθυσμό να είναι αγράμματος ήταν λογικό να υπάρχει διαφθορά στους περισσότερους τομείς, τώρα που το μεγαλύτερο ποσοστό είναι σπουδαγμένο τα πράγματα θα έπρεπε να ήταν καλύτερα. Και όμως, κατά τη γνώμη μου τα πράγματα χειροτερεύουν. Όταν ένας φοιτητής μπαίνει για πρώτη μέρα στη σχολή και βλέπει ότι για να περάσει μαθήματα, να κάνει μεταπτυχιακό, να περάσει καλά στα πάρτυ, να βρει γκόμενα και άλλα πολλά, θα ΠΡΕΠΕΙ να είναι μέλος μιας παράταξης. Δηλάδή από 18 χρονών του αλλάζουμε τη νοοτροποία, τη συνείδηση και τον φανατίζουμε, κάνοντάς τον με λίγα λόγια "λαμόγιο" όπου βγαίνοντας στην κοινωνία μετά απο 4-5 χρόνια θα λειτουργει με τον ίδιο τρόπο. Οι πολιτικές παρατάξεις στιρίζονται στην ανάγκη του ανθρώπου, και ειδικά σε τέτοιες ηλικίες, να είναι μέλος κάποιας ομάδας με σκοπό να προσυλητισουν άτομα και να τους κάνουν ψηφοφόρους τους. Τα αποτελέσματα όλων αυτών των ετών τα βλέπουμε σήμερα και θα δούμε άλλα πολλά στο μέλλον.

Τι ειναι τα παιδια να φανατιστουν τοσο ευκολα για να περασουν ενα μαθημα η για να βρουν μια κοπελα;προβατα;πλυση εγκεφαλου τους κανουν;Τι ειναι ;καμια αιρεση;Ελα χριστε μου.Και σαφως δεν ειναι απαραιτητο.Μονος σου το εβαλες το πρεπει.

Δημοσ.

Και μόνο το ότι συζητάμε για το αν χάνεται ή οχι κάτι με τις καταλήψεις στο παρόν θέμα επιβεβαιώνει την κατάντια. Νομίζω.

Ε ,ναι ειναι καλυτερο να αποφασιζονται αλλαγες στην παιδεια.Και οι φοιτητες να μην μπορουν να δειξουν αντιθεση.Εχεις δικιο.

 

άσχετο αυτό που είπες.

 

δες εδω (τι κάνεις):

 

http://www.fridge.gr...477/propaganda/

 

δες κι εδώ (που ανήκει αυτό που κάνεις):

 

http://www.paulgraha...m/disagree.html

 

και αν δείξεις σε κάποια φάση ότι μπορείς να συζητήσεις και -κυρίως- να σεβαστείς τους συνομιλήτες σου, θα σου απαντήσω.

Δημοσ.

Οταν το ρεπορταζ αρχιζει με τον διαολου λαικιστικιο τιτλο πανεπιστημιο αλλα τιμιο;Και με συνεντευξεις απο κατι παιδακια με τις πολυ σοβαρες καταγγελιες οτι τους προσεγγισανε και τους ειπανε να γραφουνε σε αυτες τις παραταξεις .Μην σχολιασω το πρωτο θεμα περι αγορα πτυχιακων απο το ιντερνετ οπου σαφως δεν σχολιαστηκε οτι αυτο μπορει να γινει και με εργασια ιδιωτικης σχολης η οτι και στο εξωτερικο ειναι πασιγνωστο οτι καποιοι κανουν αυτη την δουλεια.

 

δες πρωτα πως ειναι το συστημα στο εξωτερικο και μετα πετα χοντραδες σαν αυτη.

 

εν γενη ξεκαβαλα απο το καλαμι του δημοσιου πανεπιστημειου και σταματα να προσπαθεις να τα βγαλεις καλυτερα απο βαρβατα πανεπιστημεια του εξωτερικου.

  • Moderators
Δημοσ.

Ε ,ναι ειναι καλυτερο να αποφασιζονται αλλαγες στην παιδεια.Και οι φοιτητες να μην μπορουν να δειξουν αντιθεση.Εχεις δικιο.

Δεν είναι μονόδρομος η κατάληψη για να δείξει ο φοιτητής τη διαφωνία ή τη διαμαρτυρία. Μάλιστα, θα έλεγα ότι οι καταλήψεις δεν καταφέρνουν πολλά*, και σίγουρα βλάπτουν τους ίδιους τους φοιτητές περισσότερο (μη μπούμε πάλι σε loop όμως).

 

Και από εκεί και πέρα, αν ήταν να διαμαρτυρηθεί για κάτι η παράταξη σε μια σχολή, θα έπρεπε να είναι πρώτα για τα ζητήματα που ταλανίζουν ΣΤΑΘΕΡΑ την σχολή, ανεξαρτήτως έτους (πχ απαρχαιωμένος, ελλιπής εξοπλισμός σε εργαστήρια, κακά συγγράμματα, κακή γραμματειακή υποστήριξη, προβληματικη διδασκαλια μαθηματων, προχειροκαταρτισμένο πρόγραμμα σπουδών (...) ). Αλλά όχι. Πρέπει σε ΚΑΘΕ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ να διαμαρτυρόμαστε για τα κακά νομοσχέδια και να ακούμε (και να ζούμε) τις μόνιμες διαφωνίες των πολιτικών στη Βουλή . Και δεν λέω καν να μην τα συζητάμε και αυτά. Αλλά η σχολή/το πανεπιστήμιο πήγε κατά διαόλου όσο εμείς στις συνελεύσεις κάναμε ΑΝΕΛΙΠΠΩΣ και ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΣ αυτές τις συζητήσεις, περιθωριοποιούσαμε όλα τα υπόλοιπα και ψηφίζαμε κατάληψη λες και ήταν μονόδρομος.

Δημοσ.

Δεν είναι μονόδρομος η κατάληψη για να δείξει ο φοιτητής τη διαφωνία ή τη διαμαρτυρία. Μάλιστα, θα έλεγα ότι οι καταλήψεις δεν καταφέρνουν πολλά*, και σίγουρα βλάπτουν τους ίδιους τους φοιτητές περισσότερο (μη μπούμε πάλι σε loop όμως).

 

Και από εκεί και πέρα, αν ήταν να διαμαρτυρηθεί για κάτι η παράταξη σε μια σχολή, θα έπρεπε να είναι πρώτα για τα ζητήματα που ταλανίζουν ΣΤΑΘΕΡΑ την σχολή, ανεξαρτήτως έτους (πχ απαρχαιωμένος, ελλιπής εξοπλισμός σε εργαστήρια, κακά συγγράμματα, κακή γραμματειακή υποστήριξη, προβληματικη διδασκαλια μαθηματων, προχειροκαταρτισμένο πρόγραμμα σπουδών (...) ). Αλλά όχι. Πρέπει σε ΚΑΘΕ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ να διαμαρτυρόμαστε για τα κακά νομοσχέδια και να ακούμε (και να ζούμε) τις μόνιμες διαφωνίες των πολιτικών στη Βουλή . Και δεν λέω καν να μην τα συζητάμε και αυτά. Αλλά η σχολή/το πανεπιστήμιο πήγε κατά διαόλου όσο εμείς στις συνελεύσεις κάναμε ΑΝΕΛΙΠΠΩΣ και ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΣ αυτές τις συζητήσεις, περιθωριοποιούσαμε όλα τα υπόλοιπα και ψηφίζαμε κατάληψη λες και ήταν μονόδρομος.

Αυτο που λες εχει ονομα .Λεγεται αυτισμος .Οταν μια σχολη ασχολειται μονο με τον εαυτο της και αδιαφορει για το οτι συμβαινει εξω στον κοσμο σαφως και ειναι αυτο ακριβως το πραγμα.Και δεν ειναι υγιες.Αν ενδιαφερθουν οι φοιτητες για την παιδεια ποιος θα το κανει;

 

άσχετο αυτό που είπες.

 

δες εδω (τι κάνεις):

 

http://www.fridge.gr...477/propaganda/

 

δες κι εδώ (που ανήκει αυτό που κάνεις):

 

http://www.paulgraha...m/disagree.html

 

και αν δείξεις σε κάποια φάση ότι μπορείς να συζητήσεις και -κυρίως- να σεβαστείς τους συνομιλήτες σου, θα σου απαντήσω.

Εχω δει ανθρωπους να κανουν προπαγανδα στο διαδικτυο περι πολλων πραγματων .Μπορω να την ξεχωρισω και ξερω τι ειναι και που οδηγει.Και σαφως να την αποφευγω η να απανταω αναλογα με την περιπτωση.Μιλωντας γενικα παντα. :D :D

Δημοσ.
Τι παει να πει ηθικο δικαιωμα να σταματησει το μαθημα;Ειναι ηθος το μαθημα;Και δενν εχεις ηθικο δικαιωμα να το σταματησεις;

 

Ναι, είναι! Η επικοινωνία γνώσης, να την πηγαίνεις παραπέρα και να την εξελίσεις είναι ιερό πράγμα, γιατί είναι η βασική προϋπόθεση εξέλιξης του ανθρώπου, αντίληψης του κόσμου, και πολιτισμού γενικότερα.

 

Δυστυχώς με αυτά που συζητάμε, έχει καταντήσει απλά μια τυπική διαδικασία από την οποία σε υποχρεώνει το σύστημα να περάσεις.

Το οξύμωρο είναι ότι όσο δεν τη σεβόμαστε ως ιερή επικοινωνία, αλλά ώς διαδικασία που την σταματάμε όποτε γουστάρουμε (και μετά κάνουμε μπαλώματα μόνο για τυπικούς λόγους) τόσο μάταιος είναι και ο οποιοσδήποτε λόγος για τον οποίο και καλά πήγαμε κόντρα στο σύστημα και κλείσαμε σχολές με το έτσι θέλω.

Δημοσ.

 

Τι ειναι τα παιδια να φανατιστουν τοσο ευκολα για να περασουν ενα μαθημα η για να βρουν μια κοπελα;προβατα;πλυση εγκεφαλου τους κανουν;Τι ειναι ;καμια αιρεση;Ελα χριστε μου.Και σαφως δεν ειναι απαραιτητο.Μονος σου το εβαλες το πρεπει.

 

Έχεις πάει ποτέ σε γενικές συνελεύσεις πολυτεχνικών σχολών? Όλο το αφμιθέατρο είναι γεμάτο ΟΥΝΟΥΣ που πλακόνονται στο ξύλο για να υπερυσχήσει το δικό τους. Αυτό δεν είναι φανατισμός? Έχω πάει σε μπουζούκια όπου βρίσκονταν 2 μεγάλες παρατάξεις οι οποίες πετούσαν τα μπουκάλια, τις καρεκλες και τα τασάκια μεταξύ τους. Οπαδισμός δηλαδή, αυτά που βλέπουμε στα γήπεδα!!! Και όσο και να σου φαίνεται παράλογο αυτά γίνονται! Το "πρέπει" μπορεί να το έγραψα εγώ, αλλά το έβαλε το "σύστημα" :D

Δημοσ.

Η κατάληψη είναι μια μορφή αντίδρασης . Είναι η κραυγή της φοιτητικής νεολαίας .Σαφώς και πρέπει να υπάρχει αντίδραση της ενεργής νεολαίας για τα κοινά. Να αντιδρούν με τον τρόπο που γνωρίζουν και μπορούν ώστε να περάσουν την άποψη τους ή έστω κάποιος να κάτσει να ακούσει τι έχουν να πουν.

 

Οι καταλήψεις δεν συμβαίνουν μόνο στην Ελλάδα. Συμβαίνουν σε πανεπιστήμια ανα τον κόσμο. Για μένα είναι θεμιτός τρόπος αντίδρασης όταν γίνεται με τον σωστό τρόπο και για ορθό λόγο αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα έχει καταντήσει μια ετήσια τυπική διαδικασία χωρίς νόημα. Όταν κάτι συμβαίνει συχνά γίνεται κοινότυπο και δεν δημιουργεί αίσθηση.

 

Οι καταλήψεις μπορούν να γίνουν με τρόπο σωστό ή λάθος. Μπορεί να είναι ζημιογόνος ή προσοδοφόρος . Στο χέρι των φοιτητών είναι να αλλάξουν τον τρόπο και να τον κάνουν κάτι που πραγματικά θα προκαλεί αίσθηση αλλά και θα είναι στο ελάχιστο ζημιογόνος για τους ίδιους τους φοιτητές.

 

Άσχετο όσον αφορά τις παρατάξεις ακόμα θυμάμαι το γέλιο που έριξα όταν ήρθε ενας εκπρόσωπος παράταξης να μας ενημερώσει και πετάχτηκε ενας συμφοιτητής και του είπε . "Εσείς πότε θα μαζεψετε τα τραπεζάκια σας και θα ξεκουμπιστείτε γιατί δεν μπορούμε να περάσουμε απο τον διάδρομο" και αυτός έφυγε άμεσα.

Δημοσ.

Τι παει να πει ηθικο δικαιωμα να σταματησει το μαθημα;Ειναι ηθος το μαθημα;Και δενν εχεις ηθικο δικαιωμα να το σταματησεις;

 

Μεγάλη επιτυχία.

Δημοσ.

Εγω εχω την εντυπωση οτι κανεις πλακα.Δεν σου εχει συμβει δλδ ποτε να εχει χαθει εργαστηριο η μαθημα λογω επαιτιου και να πρεπει να αναπληρωθει μεσα στην βδομαδα;Και να κανεις 2 φορες το ιδιο εργαστηριο;Δλδ αν εχεις 3 εργαστηρια απο 2 ωρες και κανεις 6 εργαστηρια απο 2 ωρες μεσα σε 5 μερες ειναι τοσο εξουθενωτικο ;Ειδικα οταν καθοσουν ενα μηνα;και μιλαμε για ακραια περιπτωση οπου κατι εχει γινει και εχει κλεισει η σχολη το 1/3 του εξαμηνου..Στην τελικη μονο εργαστηρια εχετε;Μεγαλη υπερβολη ..δεν λεω οτι ξεβολευεσαι .Ειδικα για τοσο μεγαλο αριθμο μαθηματων .Αλλα οπως βλεπεις υπαρχει κοσμος που τα περναει..

Το ίδιο πράγμα είναι να χαθεί ένα, άντε δυο εργαστήρια το εξάμηνο λόγω επετείου, με το να χαθούν δέκα εργαστήρια απανωτά σε μια εβδομάδα ; Το ίδιο πράγμα είναι να πρέπει να αναπληρώσεις τρία εργαστήρια σε μια εβδομάδα, με το να πρέπει να αναπληρώσεις δέκα στον ίδιο χρόνο, διατηρώντας όμως παράλληλα και το κανονικό πρόγραμμα σπουδών;

 

Ποιός κάνει πλάκα τώρα;

 

Τι παει να πει ηθικο δικαιωμα να σταματησει το μαθημα;Ειναι ηθος το μαθημα;Και δενν εχεις ηθικο δικαιωμα να το σταματησεις;

Θα πει πολύ απλά πως του στερείς το δικαίωμά του στην εκπαίδευση, όπως αυτό κατοχυρώνεται από το Σύνταγμα. Δυστυχώς για το κάθε κομματόσκυλο, τελευταία φορά που τσέκαρα, ζούμε ακόμα σε δημοκρατική χώρα οπότε δεν έχεις κανένα δικαίωμα επι τούτου.

 

Οταν μια σχολη ασχολειται μονο με τον εαυτο της και αδιαφορει για το οτι συμβαινει εξω στον κοσμο σαφως και ειναι αυτο ακριβως το πραγμα.Και δεν ειναι υγιες.Αν ενδιαφερθουν οι φοιτητες για την παιδεια ποιος θα το κανει;

Συγχέεις (εν γνώσει σου) για μία ακόμα φορά την πολιτική με την εκπαίδευση.

 

Newsflash: ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ.

 

Ο φοιτητής θα ενδιαφερθεί για την σχολή του και για τα μαθήματά του, όχι για τις κοκορομαχίες στη βουλή και τα καπρίτσια του κάθε κομματόσκυλου. Για αυτά έχει κάθε δικαίωμα να ενδιαφερθεί και να πράξει εκτός σχολής και χωρίς να επιβαρύνει τους συναδέλφους του.

 

Αν αυτό το θεωρείς αρρωστημένο, well, right back at ya.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...