CtrlFreak Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Μόλις ανέβασαν και το τελευταίο μέρος. http://www.koutipandoras.gr/?p=3755
saya Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Αντε παλι αναφορα στο δερεε .Τι περιεργο .Τυχαιο.Δεν νομιζω..Το ρεπορταζ του βαξεβανη τοοποιο δεν το εχω δει ακομη και καλα κανει ο ανθρωπος και το κανει.Τρωτα εξαλου υπαρχουν σε ολα τα πανεπιστημια και οικογενειοκρατια και τα παντα.Δεν νομιζω να ειμαστε τοσο αφελες που να νομιζουμε οτι τα ξενα πανεπιστημια ειναι παραδεισος θα τοβ σχολιασω οταν το δω.
Cue Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Aπορώ πως το θέμα δεν έχει πάρει μεγαλύτερη διάσταση, συγκριτικά με άλλα κατά καιρούς. Μόλις είδα τα 2 πρώτα επεισόδια και μου έχει σηκωθεί η τρίχα. Όχι γιατί σε ένα βαθμό δεν είναι γνωστά αλλά για τα απειλητικά τηλεφωνήματα που γίνονται με πάτημα υπουργούς. Δείχνει πόσο διεφθαρμένη είναι η χώρα απ' άκρη σ' άκρη.
De@th L0rd Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Έναν καθηγητή που έδειξε το βίντεο, ευχαρίστως θα του άνοιγα το κεφάλι, γιατί εξαιτίας του κάποια χρονιά τα είχα με ένα τρελό κομμάτι από κείνη τη σχολή, δεν εγκρίθηκε το μεταπτυχιακό της παρότι είχε βαθμάρες κ στη θέση της μπήκαν κάτι κομματόσκυλα. Τα παράτησε όλα και γύρισε στην πόλη της κι εγώ έμεινα μπάκουρος. Κερατάδες,μοιράζουν δυστυχία στους ανθρώπους
evabb Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 οσο βλεπω το τεταρτο μερος ενα πραμα σκεφτομαι. ευτυχως που επελεξα να σπουδασω εξω κι ας μου εφυγε η ψυχη για να το καταφερω.
De@th L0rd Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Η μοίρα του στεφίτη... Ήταν ένας ΣΤΕΦίτης αλλά ούτε ο άλλος είχε γκόμενα :lol:
tarantules Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2011 Πολύ απλά επιβεβαιώνεται για μια ακόμα φορά αυτό που όλοι υποπτευόμασταν αλλά δεν λέγαμε. Τα λόγια του Νανόπουλου είναι όλα τα λεφτά.Σφαλιάρα κανονικότατη ο λόγος του. Δυστυχώς τα ελληνικά πανεπιστήμια είναι ελεγχόμενα από τη στιγμή που οι πολιτικάντηδες αυτής της χώρας έμπασαν μέσα τις κομματικές φοιτητικές παρατάξεις.Με αυτές και με τους κατάλληλους κομματικούς μηχανισμούς τα πανεπιστήμια έχουν γίνει το τσιφλίκι ανθρώπων που δεν μπορείς να ακουμπήσεις με τις μίζες και τις ρεμούλες να πέφτουν σύννεφο.Και αλίμονο στον αδαή καθηγητάκο που παρεκλίνει της πορείας αυτής και θέλει να προσφέρει ουσιαστικό έργο.Μαύρο φίδι που τον έφαγε.Οι λύκοι έχουν τις κατάλληλες διασυνδέσεις και μηχανισμούς για να τους παραγκωνίσουν. Πριν αρκετά χρόνια στο ΤΕΙ που σπούδαζα, εκτός όλων των άλλων μιζών εκατομμυρίων ευρώ από διάφορα υποτιθέμενα έργα ανάπτυξης και εξοπλισμού, βγήκε στη φόρα και σκάνδαλο ροζ τηλεφώνων.Χρησιμοποιούσαν τις τηλεφωνικές γραμμές της διεύθυνσης παίρνοντας ροζ γραμμές χρεώνοντας τον προυπολογισμό του ιδρύματος με αρκετές χιλιάδες ευρώ. Ας μη μιλήσω για το θέμα του ασύλου που είμαστε η μοναδική χώρα στον κόσμο που έχει διαστρεβλώσει την έννοια του. Αρκεί μια μικρή βόλτα στους διαδρόμους οποιουδήποτε ιδρύματος και θα καταλάβετε...Στους αυτοσχέδιους πάγκους η πραμάτεια κάνει παρέλαση : πειρατικές ταινίες, προγράματα, παιχνίδια ,μουσικά CD...Το κωμικοτραγικό της υπόθεσης είναι να βλέπεις και καθηγητές να τα αγοράζουν.Οι τοίχοι γεμάτοι κομματικά συνθήματα συμπληρώνουν το...τοπίο. Σε κάθε κατάλληψη ή εορτασμό της 17 Νοέμβρη να μπαίνει μέσα όποιος θέλει και να τα κάνει λαμπόγυαλο. Τα πανεπιστήμια κανονικά έχουν άσυλο όσον αφορά την ελεύθερη διακίνηση ιδεών.Δεν σου δίνει το δικαίωμα να καταστρέφεις δημόσια περιουσία ή να διακινείς πειρατικά προϊόντα.Για πάτε έξω να γράψετε κάτι στους τοίχους ενός ιδρύματος ή να προκαλέσετε φθορά περιουσίας να δείτε για πότε πάτε αυτόφορο. Αλλά η κατάσταση αυτή είναι "φτοιαχτή" για να βολεύει μερικούς υψηλά ιστάμενους και δεν πρόκειται ποτέ να αλλάξει αν δεν τους κόψεις το κεφάλι από τη ρίζα
insomniaK Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2011 Δέκατη φορά που ξεκινάω να γράψω την άποψη μου και στις 2 είχα γράψει πολλά ρε γαμώτο, για αυτο θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος. 1. Το άρθρο του Βαξεβάμνη θα έπρεπε να είναι η εισαγωγή στο ρεπορταζ και όχι η επεξήγηση στο τέλος. Ειλικρινά, σε εμένα κάποια σχόλια του μου είχαν φανεί σαν δεκανίκι όχι του Υπεπθ, αλλά της ενοποιημένης 3βάθμιας εκπαίδευσης της ΕΕ. Και μάλλον το πρόβλημα είναι δικό μου, διότι κάποιοι από τους συνομιλητές εδώ, είπαν ήδη αυτά που επεξηγεί ο ίδιος. 2. Διαφωνώ με την κατάργηση του φοιτητικού συνδικαλισμού. Είναι στρεβλός ο τρόπος που γίνεται ναι, είναι αναγκαίος όμως να ακούγεται ο λόγος των φοιτητών για διάφορους λόγους. α. Είναι σημαντική βήμα πολιτικοποίησης των νέων, β. οι φοιτητές τρώνε την όποια απόφαση στον κώλο, γ. το διδακτικό έργο είναι το 50% του κάθε πανεπιστημίου. Όπως προσέξατε και ο νανόπουλος είπε πως οι φοιτητές του έχουν λόγο στην κρίση του. Λύση δεν είναι η κατάργηση, αλλά ο χρονικός περιορισμός. Δεν ξέρω αν είναι συνταγματικό ή σύννομο, αλλά με 2 έτη μέγιστη θητεία, τελειώνουν τα προβλήματα. Όπως, ατόνισαν οι κομματικές μαθητειώσες (αν είναι σωστό να χύσουν οι αναγνώστριες), έτσι και θα ατονίσουν και οι φοιτητικές αν υπάρχει γρήγορη εναλλαγή. 3. Θεωρώ προσβλητική την επιλογή του Βαξεβάνη, μόνο καθηγητών από το εξωτερικό για να σχολιάσουν την κατάσταση. Υπάρχουν άνθρωποι και στην Ελλάδα που έχουν προσφέρει πραγματικά στην παγκόσμια διανόηση, τυχαίο παράδειγμα, ο Καθ. Γιαννόπουλος στο μαθηματικό, πανεπιστήμιο Αθηνών, η κάθε του μαθηματική κουβέντα ένας πνευματικός οργασμός για το ακροατήριο. Από εκεί και πέρα το να μη δίνεις το λόγο σε αυτούς που τρώνε τα σκατά, μου φαίνεται κάπως. 4. Το 2λεπτο των Δρ αρχαιολογίας στο τελευταίο βίντεο, είναι τεράστιο μέρος της αλήθειας. Εδώ έχτισαν τις βάσεις και μετά με το εκεί σύστημα κατάφεραν να αποκτήσουν την πληρότητα του phd (αμετάφραστο). 5. Ο νανόπουλος ένα από τα δύο σωστά πράματα που είναι είναι: ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.- 6. Ας κάνουμε κι ένα σχόλιο για τις δημοσιέυσεις: Τα νούμερα που δίνονταν περιελάμβαναν, peer reviewed, proceedings, books, chapters και το σημαντικότερο κι όλα αυτά που είναι coauthors. Τα νούμερα είναι πραγματικά αλλά και εξωπραγματικά για την Ευρώπη, και αυτό επειδή όλοι είναι αμερικανοσπουδαγμένοι. Το σύστημα στις ΗΠΑ σε βιάζει για συνεργασίες επομένως και κοινές δημοσιεύσεις. Αυτό μπορείτε να το δείτε σε διάφορα συνέδρια ή papers που αλλάζει ο πρώτος author, αλλά τα γραφήματα μέσα είναι κοινά, αλλά διαφορετικά τα συμπεράσματα ανάλογα τα ενδιαφέροντα του 1ο author. 7. Η ύπαρξη ζευγαριών δεν είναι μειονέκτημα ή προσλήψεις με μέσω πάντα. Μπορεί εμείς να καθόμαστε απέξω και να λέμε αυτός έβαλε τη γυναίκα του, το γκομενέτ ή δεν ξέρω τι, αλλά αυτό που αρνούμαστε να δούμε, ότι αυτοί οι άνθρωποι έχουν γνωριστεί, ζήσει, εκπαιδευτεί, έχουν εξελιχθεί μέσα στους 4 ίδιους τοίχους. Αυτό που λέω είναι πως είναι πολύ πιθανόν να συμβεί να υπάρχει ένα ζευγάρι καλών επιστημόνων. Και αυτο συμβαίνει σε όλο τον κόσμο. Έχω παραδείγματα από πολλά ιδρύματα (κυρίως στο εξωτερικό). 8. Για εμένα αυτό που είναι ξεκάθαρο, είναι πως πρέπει να υπάρξει μία κοινή πολιτική για το τι ζητάει η πολιτεία από τα πανεπιστήμια/ατει/ερευνητικά ιδρύματα και την επιβάλει. Αυτό λείπει και ο Βαξεβάνης ΔΕΝ το αναφέρει, ο Νανόπουλος μίλησε στα ίσια, όχι άλλα ιδρύματα για την τόνωση τοπικών οικονομιών. ΕΔΩ περίμενα από τον Βαξεβάνη να ζητήσει το σχόλιο της Υπουργού Παιδείας, κάτι που δεν έκανε και το θεωρώ λάθος μέχρι και έλλειψη αντικειμενικότητας . Γενικά, δεν κατάλαβα για ποιο λόγο άφησε στο απυρόβλητο την εποπτεύουσα αρχή (διαχρονικά). 9. Κάτι που δε θίχτηκε σε κανένα σημείο: Η Ελλάδα έχει καμιά 20000 μέλη ΔΕΠ και ερευνητές. α. Είναι τεράστιο το νούμερο, β. Δεν είναι δυνατή η παραγωγή τόσων πολλών και γ. στατιστικά θα υπάρχουν σκράπες. Ας το παραδεχτούμε, κλείστε άχρηστα τμήματα. Ναι πρέπει, Ναι να μπορέσετε! Δε θυμάμαι ποιος το είπε, αλλά αναφέρθηκε κάπου, πρέπει να βοηθηθεί η ανάπτυξη ερευνητικών ομάδων/ τμημάτων. 5-6 άνθρωποι που ταιριάζουν ως επιστήμονες βρες τρόπους να τους βάλεις σε διπλανά γραφεία και θα σου κάνουν παπάδες. Αυτό ΠΡΕΠΕΙ να γίνει. Έχω κι άλλα, αλλά φεύγει το αεροπλάνο μου. Θα συνεχίσω από Γερμανία.
slipknot Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2011 3. Θεωρώ προσβλητική την επιλογή του Βαξεβάνη, μόνο καθηγητών από το εξωτερικό για να σχολιάσουν την κατάσταση. Υπάρχουν άνθρωποι και στην Ελλάδα που έχουν προσφέρει πραγματικά στην παγκόσμια διανόηση, τυχαίο παράδειγμα, ο Καθ. Γιαννόπουλος στο μαθηματικό, πανεπιστήμιο Αθηνών, η κάθε του μαθηματική κουβέντα ένας πνευματικός οργασμός για το ακροατήριο. Από εκεί και πέρα το να μη δίνεις το λόγο σε αυτούς που τρώνε τα σκατά, μου φαίνεται κάπως. Ο Βαξεβάνης αναγνώρισε την ύπαρξη αξιόλογων επιστημόνων στην Ελλάδα, συμπλήρωσε όμως λέγοντας πως τις περισσότερες φορές «σιωπούν ή απλά κάνουν τη δουλειά τους».
pournaras Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2011 Ο Βαξεβάνης αναγνώρισε την ύπαρξη αξιόλογων επιστημόνων στην Ελλάδα, συμπλήρωσε όμως λέγοντας πως τις περισσότερες φορές «σιωπούν ή απλά κάνουν τη δουλειά τους». Αυτο ηθελα να ρωτησω (αναρωτηθω) κι εγω. Μηπως αρκετοι ελληνες κληθηκαν να μιλησουν αλλα αποφασισαν να μην το κανουν; Δεν το ξερουμε με σιγουρια.
De@th L0rd Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2011 Αυτο ηθελα να ρωτησω (αναρωτηθω) κι εγω. Μηπως αρκετοι ελληνες κληθηκαν να μιλησουν αλλα αποφασισαν να μην το κανουν; Δεν το ξερουμε με σιγουρια. Εγώ από την άλλη είμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ πως έγινε αυτό. Γιατί ξέρουμε όσοι περάσαμε από 'κει μέσα τι πνεύμα κουβαλάνε.
saya Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2011 Αυτο ηθελα να ρωτησω (αναρωτηθω) κι εγω. Μηπως αρκετοι ελληνες κληθηκαν να μιλησουν αλλα αποφασισαν να μην το κανουν; Δεν το ξερουμε με σιγουρια. Οταν το ρεπορταζ αρχιζει με τον διαολου λαικιστικιο τιτλο πανεπιστημιο αλλα τιμιο;Και με συνεντευξεις απο κατι παιδακια με τις πολυ σοβαρες καταγγελιες οτι τους προσεγγισανε και τους ειπανε να γραφουνε σε αυτες τις παραταξεις .Μην σχολιασω το πρωτο θεμα περι αγορα πτυχιακων απο το ιντερνετ οπου σαφως δεν σχολιαστηκε οτι αυτο μπορει να γινει και με εργασια ιδιωτικης σχολης η οτι και στο εξωτερικο ειναι πασιγνωστο οτι καποιοι κανουν αυτη την δουλεια.Απλα εδω το εχουμε πιο φανερα κακως κατα την γνωμη μου.Καλα αυτο το ανεκδοτο οτι βρεθηκε μια λιστα στο γραφειο ενος καθηγητη που τελικα δεν ειχε τηρηθει γτ αν ηταν να τους παρουν αυτους για μεταπτυχιακο δεν θα τους ειχαν παρει ολους;Και πως βρεθηκε;Εχεις δικαιωμα να ψαξεις ετσι στα πραγματα αλλου;καμια λεπτομεριαδεν τα σχολιαζω καθολου και μεινα μεχι εκει στο ντοκυμαντερ με την επιθυμια να δω και τα υπολοιπα.Πιστευεις οτιθα εβγαινε ο οποιοσδηποτε σοβαρος που δεν ειναι απο ξενη σχολη αρα δεν εχει λογο να μιλησει ακομη και αν ειχε κακα κιμενα να καταθεσει;Και να θελε καποιος μαλλον δεν θα ειχε καταλαβει τι παιζει.Βασικα τον Βαξεβανη παντα τον εκτιμουσα λογω του σαιτ του και για αυτο το καθυστερησα να καθισω να τα δω και να σχολιασω.Στα ντοκυμαντερ που εφτιαχνε παντα εβρισκα πολλες ευκολιες ,πολυυυ ευκολα συμπερασματα πολυ επιφανειακα και απεξω,απεξω.Θυμαμαι ενα που ειχε κανει για την agb νομιζω και ειχε βγει ο Λαζοπουλος που ακομη δεν ειχε υψηλη τηλεθεαση .Το τσαντηρι ηταν στα κατω του και ελεγε οτι ολα ειναι στημενα ,κτλ..μετα με αυτο που εγινε βεβαια ουδεν σχολιο περι αυτων..καποια στιγμη που θα οπλιστω με θαρρος ,θα δω και το υπολοιπο και θα σας πω .
Herculess Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2011 Όταν σε ένα κράτος οι πολίτες είναι από λίγο ως πάρα πολύ διεφθαρμένοι στην πληοψιφία τους, τότε και το πανεπιστήμιο που είναι ένα κομμάτι της κοινωνίας του κράτους δεν μπορεί παρά να έχει πολίτες διεφθαρμένους. Αυτό έχει ως έμμεσο αποτελεσμα να μην υπάρχει ελλινικό πανεπιστήμιο στις λίστες με τα καλύτερα, αν και βγάζει από τους καλύτερους επιστήμονες πολλές φορές. Παράλογο δεν είναι ? Γιατί συμβαίνει? Ένας παράγοντας Χ για να θεωρηθεί ένα πανεπιστήμιο καλό, είναι το ερευνητικό του έργο. Τα ερευνητικά προγράμματα στην ελλάδα διανέμονται ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ με βάση τις δημόσιες σχέσεις των ανθρώπων (καθηγητών) που τα κινηγάνε και όχι με βάση το ερευνητικό έργο του καθενός. Με λίγα λόγια για να πάρεις πρόγραμμα στην Ελλάδα μας, πρέπει να είσαι μελος της κλίκας/ομάδας και στην εξουσία να είναι το κόμμα που υποστιρίζεται από αυτές. Γι αυτό το λόγο βλέπουμε καθηγητές που αξίζουν να ανέβουν, να μένουν στον πάτο και άλλους που δεν αξίζουν να μεσουρανούν! Λίστες από παρατάξεις για το ποιοι θα μπουν σε μεταπτυχιακά προγράμματα, ΝΑΙ υπάρχουν. Λίστες από παρατάξεις για το ποιοι θα περάσουν μαθήματα "νύχτα", ΝΑΙ υπάρχουν. Φροντιστήρια που συντάσουν εργασίες, πτυχιακές, διπλωματικές κ.α. επί πληρωμή, ΝΑΙ υπάρχουν. Είχα την τύχη να γυρίσω αρκετά πανεπιστήμια στην Ευρώπη και ως επισκέπτης και ως φοιτητής, την κατάντια των ελληνικών όμως δεν την είδα πουθενά! Για μένα το πρόβλημα ξεκινάει από τις πολιτικές παρατάξεις που υπάρχουν εκεί μέσα, που μόνο να ευαισθητοποιήσουν πολιτικά τους φοιτητές δεν κάνουν.
saya Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2011 Μα αυτο ειναι και το συμπερασμα και αυτο που λενε ολοι ειτε εχουν ειτε δεν εχουν αποδειξεις.Οτι αφου ολα ειναι διεφθαρμενα ειναι το πανεπιστημιο.Και αφου εμεις σαν πολιτες δεν φταιμε σε τιποτα με την κακη μας λογικη αλλα για ολα φταινε οι πολιτικοι φταινε τα κομματα στο πανεπιστημιο.Και ας ειναι ενα ματσο απο πιτσιρικια που κανουν βλακειες και παρτυ.Και εννοειται οτι μαθηματα περνας μονο μεσα απο λιστες και κανεις μεταπτυχιακα μονο ετσι.Πως πολλοι απο αυτους δεν εχουντελειωσει την σχολη και με τους καλυτερους βαθμους δεν ξερω.Γενικα αυτη ειναι η νοοτροποια του Ελληνα .Οτι ολοι ειναι διεφθαρμενοι και στραβοι πλυν του ιδιου.Στραβα υπαρχουν παντου ,ισως εδω εινα πιο πολλα.Αλλα οταν τα βλεπεις ολα στραβα μαλλον φταις εσυ.Ξερεις σαν το ανεκδοτο με εκεινον που πηγαινε αντιστροφα στον δρομο και ελεγε τι αχρηστοι αλοι αυτοι λαθως πηγαινουν..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.