TZANNSPY Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά. Μπορεί κάποιος φίλος να βοηθήσει (με το αζημείωτο φυσικά) σχετικά με ανάκτηση δεδομένων από τον παραπάνω σκληρό δίσκο, ή να μου προτείνει κάποιον επαγγελματία με λογικό κόστος; Τα στοιχεία του σκληρού που χτύπησε είναι τα εξής: SEAGATE BARRACUDA 7200.11 500 GB FIRM SD15 (εργοστασιακό) αν και νομίζω πως του είχα περάσει το "νέο" αλλά δεν είμαι κι σίγουρος... ST3500320AS Αν βοηθάει έχω και έναν ίδιο με FIRM SD1A (εργοστασιακό)... Δεν με ενδιαφέρει στην ανάγκη να χαλάσουν και οι δύο φτάνει να σωθούν τα δεδομένα του πρώτου δίσκου. Για την ιστορία ο ένας δίσκος ήταν back up του άλλου με Home Made Video και Photo ώσπου λόγω χώρου είχα την φαεινή ιδέα να τα χωρίσω... Ο δίσκος δεν είχε παρουσιάσει ποτέ το παραμικρό πρόβλημα, σήμερα ξαφνικά το PC κόλησε στο Post... τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Επίσης ούτε σαν εξωτερικός με USB δουλεύει ούτε με e-sata... Κάθε πληροφορία καλοδεχούμενη.
Xristaras12 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 αν το προβλημα ειναι μονο η πλακετα,μιας και δεν ξερω πως χαλανε απο λαθος firmware ο 7200.11 Εχω τον ιδιο σκληρο με 40% ζωη ακομη.
TZANNSPY Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Xristaras12, sorry αλλά δεν σε έπιασα... Τι εννοείς; Αν το πρόβλημα είναι μόνο η πλακέτα - τότε βοηθάει το γεγονός πως έχω έναν ίδιο; - πως μπορώ να το ξέρω αυτό; Λάθος FW δεν παίζει να του έχω περάσει γιατί έτσι λειτουργούσε πολύ καιρό... Δηλαδή πας για άλλον;
kabamaru21 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 μιπως ειναι το γνωστο προβλημα που εχει αυτη η σειρα με το firmware? ψαξε στο net για πληροφοριες...
makantonio Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Φίλε δεν είσαι ο μόνος, μου συνέβη ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο με αυτό το κ@λ@μοντέλο. Ξαφνικά μετά από ένα άνοιγμα του pc δεν μπορούσε να μπουτάρει από τον σκληρό και δεν το διαβάζει κανένα άλλο pc. Εστειλα mail στην Seagate και μου απάντησαν κάνοντας μου 7-8 ερωτήσεις σχετικά με τον δίσκο από όπου έβγαλαν το συμπέρασμα οτι ίσως φταίει το ελαττωματικό φίρμγουερ. Μου πρότειναν να το στείλω στην Ολλανδία που έχουν θυγατρική κ αν όντως είναι λόγω φίρμγουερ θα μου το φλασάρουν δωρεάν αλλιώς θα με ρωτήσουν αν θέλω να πληρώσω κ να κάνουν ανάκτηση δεδομένων.
TZANNSPY Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Παιδιά γνωρίζω πως αυτή η σειρά έβγαλε προβλήματα με το FW, αλλά όπως γράφω, πρέπει να τον είχα flash-άρει με το νέο FW. Το πρόβλημα είναι με την ανάκτηση των δεδομένων τι γίνεται και πόσο κοστίζει; Δεν με ενδιαφέρει rma και τέτοια... @makantonio Πόσο σου ζήτησαν από την Seagate για να κάνουν ανάκτηση δεδομένων;
karmen1983 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Λοιπόν επειδή την έπαθα πριν μερικές μέρες με τον Barracuda 7200.12 (ST31000528AS) ο οποίος δούλεψε όσο χρειάστηκε για να μεταφερθούν όλα τα αρχεία απο 3 σκληρούς και μετά τίναξε τα πέταλα, θα σου πω τι έκανα εγώ. Πήρα τηλέφωνο στο μαγαζί που μου τον πούλησε, τους τον έστειλα πίσω πακέτο και αυτοί τον στείλανε στη Seagate για: 1) Ανάκτηση δεδομένων 2) Επαναλειτουργία ή αντικατάσταση με άλλον Χωρίς εγώ να χρεωθώ. Κάνεις λοιπόν το ίδιο. Εγώ απλά περιμένω τηλέφωνο να παραλάβω τα αρχεία μου και ένα νέο ή τον ίδιο σκληρό.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Moderators Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Δε νομιζω η εγγυηση να περιλεμβανει τσαμπε ανακτηση δεδομενων. Μονο τσαμπε νεο δισκο καρμενακι. Σιγουρα επαιξε κατι τετοιο? Γιατι αν ναι, τους εχω δουλεια
TZANNSPY Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 1) Ανάκτηση δεδομένων Χωρίς εγώ να χρεωθώ. ... να παραλάβω τα αρχεία μου... Μακάρι να γίνει έτσι, αλλά δεν το νομίζω.
karmen1983 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Δε νομιζω η εγγυηση να περιλεμβανει τσαμπε ανακτηση δεδομενων. Μονο τσαμπε νεο δισκο καρμενακι. Σιγουρα επαιξε κατι τετοιο? Γιατι αν ναι, τους εχω δουλεια Καλημέρα καταρχήν. 100% έπαιξε όπως το είπα. Το μόνο που μένει είναι να παραλάβω με το νέο χρόνο.
gandrian Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2011 Καλημέρα καταρχήν. 100% έπαιξε όπως το είπα. Το μόνο που μένει είναι να παραλάβω με το νέο χρόνο. Ενημέρωσέ μας όταν τον παραλάβεις καθώς και για το κόστος ανάκτησης. Επαθα ακριβώς το ίδιο την περαμένη Τετάρτη (σταμάτησε να τον βλέπει το BIOS) άνοιξα case στη Seagate, τους τον έστειλα την Πέμπτη και περιμένω εναγωνίως να με ενημερώσουν καθώς και για την ανάκτηση των data. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Γιώργος-Μαρούσι
Asterixx Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2011 καλησπέρα και χρόνια πολλά φίλε μου. Δυστυχώς οι συγκεκριμένοι σκληροί δίσκοι έχουν βγει ελλατωματικοί όσον αφορά το firmware, αν έχει κάνει upgrade εκ των υστέρων δεν διορθώνει τη κατάσταση. Μπορείς είτε να στείλεις τον δίσκο σου σε αυτή την εταιρία http://www.datalabs.gr . Τον ελέγχουν, σου στέλνουν μια προσφορά για την ανάκτηση των δεδομένων, αν είσαι διατεθιμένος να δώσεις τα χρήματα προχωράς στο επόμενο βήμα αν όχι τον παίρνεις πίσω χωρίς χρέωση ελέγχου. Αν δεχτείς τα χρήματα σου στέλνουν μια λίστα με τα αρχεία που μπορούν να ανακτηθούν, αν είναι τα αρχεία που θες προχωράνε στην ανάκτηση διαφορετικά αν όχι τον παίρνεις πίσω χωρίς καμία χρέωση. Εφόσον τα αποδεχτείς ολα σου στέλνουν τα αρχεία σε ένα εξωτερικό δίσκο usb. Έναν ίδιο δίσκο που είχαμε στείλει μας είχε κοστίσει 365 + ΦΠΑ. Επειδή το ποσό είναι σημαντικό αν έχει όρεξη και υπομονή μπορείς να ακολουθήσεις τη παρακάτω διαδικασία: http://www.youtube.com/watch?v=29FztWJVxbM Υ.Γ. Δεν έχω καμία σχέση με την DataLabs απλά έχω μείνει ικανοποιημένος από τη δουλειά τους και τον τρόπο που λειτουργούν.
FamousBass Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2011 · Κρυμμένο από paredwse, 2 Ιανουαρίου 2011 - Δεν έχει δοθεί λόγος Κρυμμένο από paredwse, 2 Ιανουαρίου 2011 - Δεν έχει δοθεί λόγος to stelneis sti seagate stin ollandia,na sou kanoun forced upgrade to firmware xwris na xathoun ta arxia sou.arxise kanontas account sti seagate k tha se kathodigisoun.
popeye68 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2011 Λοιπόν επειδή την έπαθα πριν μερικές μέρες με τον Barracuda 7200.12 (ST31000528AS) Νόμιζα ότι πρόβλημα είχαν μόνο οι 7200.11. Τώρα παρουσιάστηκε και στους 7200.12; Ρωτάω γιατί έχω τον Barracuda 7200.12 (ST3500418AS) S/N: 9VM6T4XE, Firmware: CC38. Aκόμη βέβαια λειτουργεί κανονικά. Τον έχω 1 χρόνο και πρέπει να έχει "φάει" καμμιά 50-αριά formats!! Πάντως μέχρι τώρα "σκυλί"!!
gandrian Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2011 Τον έστειλα προχτές Πέμπτη στην Ολλανδία (Amsterdam, EMEA Headquarters, Seagate Technology (Netherlands) B.V. Tupolevlaan 109, 1119 PA Schiphol-rijk, The Netherlands). Ακολούθησα κανονικά τη διαδικασία (μάλιστα ένας υπάλληλος της Seagate μου έστειλε 2 e-mails για τα διαδικαστικά, και η ΤΝΤ μου έστειλε προσφορά για το courrier μεταφοράς του σκληρού). Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να μου ανακτήσουν (τουλάχιστον τα critical) τα data που τους υπέδειξα και κυρίως χωρίς ή με λίγο κόστος. Εχεις κάποια παρόμοια εμπειρία με HDD Seagate και αποστολή του στα κεντρικά ? Αν ναι, ενημέρωσέ με για να ξέρω τι με περιμένει. Ευχαριστώ πολύ και καλή Χρονιά. Γιώργος-Μαρούσι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.