nem52 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Και μενα το ιδιο μηνυμα.. δεν εχετε διαθεση να τους καταγγειλουμε?
Tetix Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Plus4u ακούω... Να πω και γω τι έγινε με λίγα λόγια μια φορά... Είχα παραγγείλει 3 copy του World of Warcraft και 2 expansion με αποστολή προς Πάτρα. Επειδή αργούσανε πάνω από 4-5 μέρες και γω τα ήθελα, παίρνω τηλ και λέω: -Φύγανε από Αθήνα; -Μισό λεπτό να δούμε... Όχι, εδώ είναι στο μαγαζί. -Εντάξει, θα έρθω εγώ να τα πάρω. ΜΗΝ τα στείλετε. -Εντάξει κύριε. Πάω Αθήνα εκεί πέρα που είναι το κατάστημα στου δι*** τη μάνα, και αφού έψαχνα κανά τέταρτο την είσοδο και αφού χιέστηκε και η κοπέλα που ήταν μαζί μου για παρέα (γιατί είχε 3-4 σκυλιά εκεί πέρα στην ερημιά) μπήκαμε μέσα και ακούμε το θεϊκό: -Έχουν φύγει για Πάτρα :blink:
vasman15 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2011 τρεις φορες εχω παραγγειλει καποια προιοντα που εδειχναν διαθεσημα απο το εν λογω αθλιο μαγαζακι και τις τρεις εφαγα ακυρο λογω ελλειψης διαθεσιμοτητας ενω αυτα εδειχναν διαθεσημα για καιρο μετα την ακυρωση ,η φαση ειναι οτι στην μια περιπτωση μου υποσχεθηκαν οτι το προιον θα σταλει σε 3 μερες μολις το παραλαβουν απο τον προμηθευτη τους .....δηλ καροιδευουν κιολας ,μηπως για ολα φταιει ο προμηθευτης? οσο για τον σκληρο ενα sms ακυρωσης και σε μενα...και οριστικο μαυρο στην απαραδεχτη πολιτικη τους απο μενα ..σαν δεν ντρεπεστε ολοι εσεις με τα ηλεκτρονικα μαγαζακια σας που κοροιδευεται τον κοσμο με αυτες της δηθεν προσφορες σας που εξαντλουνται ...
vasman15 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2011 Και μενα το ιδιο μηνυμα.. δεν εχετε διαθεση να τους καταγγειλουμε? απο μενα οκ...
nem52 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 απο μενα οκ... εγω τους εστειλα αυτο και περιμενω να δω τι θα μου απαντησουν.. "είχα κάνει μια παραγγελια δυο δίσκους που είχατε σε προσφορα τις western digital 1 tb στα 41.60 euro. μου είπατε ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα και να επικοινωνήσω μαζί σας. από ότι βλέπω ο δίσκος υπάρχει μια χαρά αλλα στην διπλάσια τιμή σχεδόν και μάλιστα με τον ίδιο κωδικό και έχω κρατήσει και screenshot. αν δεν παραλάβω τους δίσκους θα κάνω καταγγελια σε ότι οργανισμό τις προστασίας καταναλωτή υπάρχει για παραπλανητική διαφήμιση και μη επαγγελματικότητας από μέρους σας. επίσης δεν υπάρχει λόγος να επικοινωνήσω εγώ μαζί σας για κανένα λόγο το πρόβλημα το έχετε εσείς και αν θέλετε μπορείτε κάλλιστα να επικοινωνήσετε μαζί μου"
jonkyr Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 και έχω κρατήσει και screenshot Κρατα αυτο το screenshot, μπορει να μου χρειαστει Ισως επιστρεψω αυριο-μεθαυριο με νεωτερα. Σου απαντησαν εσενα;
nem52 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Κρατα αυτο το screenshot, μπορει να μου χρειαστει Ισως επιστρεψω αυριο-μεθαυριο με νεωτερα. Σου απαντησαν εσενα; οχι μονο μου απαντησαν χεστηκαν απανω τους.. οριστε.. : {{{{Κύριε ... καλή σας μέρα, Θα ήθελα να σας ενημερώσω πλήρως για την περίπτωση της συγκεκριμένης προσφοράς του κωδικού: 134017005(WESTERN DIGITAL WD10EALX 1TB CAVIAR BLUE SATA3), ώστε να αποφύγουμε κάθε είδους παρεξήγηση. Το συγκεκριμένο προϊόν υπήρχε σε περιορισμένο απόθεμα στις αποθήκες μας(7 τεμάχια) και μετά από επικοινωνία που είχαμε με τον προμηθευτή μας, μας επέτρεψε να το βγάλουμε σε προσφορά μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Επίσης μας ενημέρωσε ότι το προϊόν θα είναι ξανά διαθέσιμο από τις 12/1 και μετά, μιας και τότε θα έκανε καινούργια παραλαβή από το εξωτερικό. Η προσφορά είχε ήδη τελιώσει την στιγμή που κάνετε την παραγγελία σας, μιας και τα διαθέσιμα τεμάχια είχαν εξαντληθεί από την προηγούμενη ημέρα. Προσωπικά δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να κάνω μία εξαίρεση για τα 2 τεμάχια που έχετε στην παραγγελία σας αλλά δυστυχώς ο προμηθευτής μας είναι αυτός που μας επιβάλλει τις τιμές οι οποίες προβάλλονται στο site μας. Η τιμή αγοράς μας(κόστους) από τον προμηθευτή μας είναι 59,86 ευρώ με Φ.Π.Α. Λόγω ταλαιπωρίας και πιθανόν παρεξήγησης της κατάστασης, αυτό που μπορώ να κάνω με καθαρά δική μου ευθύνη, είναι να σας αλλάξω την τιμή του προϊόντος με αυτή της τιμής κόστους δηλαδή στα 59,86€. Σας διαβεβαιώ ότι δεν υπήρχε κάμια εσκεμμένη κίνηση για παραπλάνηση των πελατών μας. Έχουμε σαν βασική αρχή στην εταιρία μας, να υπάρχει απόλυτη ειλικρίνεια με τους πελάτες μας. Το αυτόματο σύστημα που διαθέτουμε για την ανανέωση των τιμών και της διαθεσιμότητας των προϊόντων λειτουργεί μία φορά πρωϊνές ώρες. Εκεί οφείλετε η μη έγκυρη αλλαγή της τιμής/διαθεσιμότητας του προϊόντος και μας συγχωρείτε για αυτό. Επίσης για τον ίδιο κωδικό προϊόντος που αναφέρετε να σας ενημερώσω ότι δεν ανοίγουμε καινούργιο κωδικό για ίδιο προϊόν απλά αλλάζει η τιμή όταν αυτό χρειαστεί. Και πάλι μας συγχωρείτε για την ταλαιπωρία. Με εκτίμηση Δημήτρης Καραδήμας I.T Manager Plus4u.gr AE T: (+30) 211 200 0 700 F: (+30) 211 200 0 777 E-mail: [email protected] Γαρδένιας 30, Αχαρναί Αττικής, 13672 }}}} και η δικη μου ανταπαντηση (δεν ξερω αν εκανα καλα που ανεφερα το site μας) : {{{{Κυριε Καραδημα, Δεν εχω κανενα απολυτως προσωπικο προβλημα μαζι σας αλλα με την αθεμιτη πολιτικη που χρησιμοποιουν και το καταστημα σας και ολα τα ελληνικα e-shops πλεον για να ελκυσουν κοσμο και καποια στιγμη πρεπει να τελειωσει αυτο. προσωπικα γνωρισα την προσφορα σας αυτη μεσω του site που ειμαι χρονια μελος insomnia.gr οπου πολλες εταιριες σαν την δικη σας χρησιμοποιουν αυτον τον αθεμιτο τροπο promotion της "προσφορας". για να μην τα πολυλογω, ΞΕΡΩ οτι η εταιρια σας δεν θα βγει εκτος προυπολογισμου αν μου στειλετε εμενα την παραγγελια μου στην προσυμφωνημενη τιμη με ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΤΥΠΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ που "υπογραψαμε" οταν εκανα την παραγγελια. επισης ξερω οτι δεν ειμαι συχνος πελατης σας και δεν ξερω τι αντιμετωπιση θα εχω.. επειδη ομως εχω βαρεθει αυτην την πολιτικη των καταστηματων πλεον.. και εγω και μαλλον ολα τα μελη της διαδυκτιακης κοινωτητας insomnia.gr, αν δεν παραλαβω τους δισκους μου θα κυνηγησω καθε νομιμο μου δικαιωμα στο elladistan στο οποιο ειμαι φορολογουμενος πολιτης.. επισης ενημερωνω οτι και αλλα μελη θα προβουν σε καταγγελια και μπορει να το πραξουμε και ομαδικα αν τελικα δεν γινει κατι με το θεμα.}}}}
varemarious Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 και δε πάω να πάρω αυτόν καλύτερα που έχει και 55ευρώ http://www.skroutz.gr/s/245784/Western-Digital-Caviar-Green-1TB-WD10EARS.html δηλαδή θέλει να μας πει ότι βγάζει 2-5 ευρώ από την πώληση.
vasman15 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 οχι μονο μου απαντησαν χεστηκαν απανω τους.. οριστε.. : {{{{Κύριε ... καλή σας μέρα, Θα ήθελα να σας ενημερώσω πλήρως για την περίπτωση της συγκεκριμένης προσφοράς του κωδικού: 134017005(WESTERN DIGITAL WD10EALX 1TB CAVIAR BLUE SATA3), ώστε να αποφύγουμε κάθε είδους παρεξήγηση. Το συγκεκριμένο προϊόν υπήρχε σε περιορισμένο απόθεμα στις αποθήκες μας(7 τεμάχια) και μετά από επικοινωνία που είχαμε με τον προμηθευτή μας, μας επέτρεψε να το βγάλουμε σε προσφορά μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Επίσης μας ενημέρωσε ότι το προϊόν θα είναι ξανά διαθέσιμο από τις 12/1 και μετά, μιας και τότε θα έκανε καινούργια παραλαβή από το εξωτερικό. Η προσφορά είχε ήδη τελιώσει την στιγμή που κάνετε την παραγγελία σας, μιας και τα διαθέσιμα τεμάχια είχαν εξαντληθεί από την προηγούμενη ημέρα. Προσωπικά δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να κάνω μία εξαίρεση για τα 2 τεμάχια που έχετε στην παραγγελία σας αλλά δυστυχώς ο προμηθευτής μας είναι αυτός που μας επιβάλλει τις τιμές οι οποίες προβάλλονται στο site μας. Η τιμή αγοράς μας(κόστους) από τον προμηθευτή μας είναι 59,86 ευρώ με Φ.Π.Α. Λόγω ταλαιπωρίας και πιθανόν παρεξήγησης της κατάστασης, αυτό που μπορώ να κάνω με καθαρά δική μου ευθύνη, είναι να σας αλλάξω την τιμή του προϊόντος με αυτή της τιμής κόστους δηλαδή στα 59,86€. Σας διαβεβαιώ ότι δεν υπήρχε κάμια εσκεμμένη κίνηση για παραπλάνηση των πελατών μας. Έχουμε σαν βασική αρχή στην εταιρία μας, να υπάρχει απόλυτη ειλικρίνεια με τους πελάτες μας. Το αυτόματο σύστημα που διαθέτουμε για την ανανέωση των τιμών και της διαθεσιμότητας των προϊόντων λειτουργεί μία φορά πρωϊνές ώρες. Εκεί οφείλετε η μη έγκυρη αλλαγή της τιμής/διαθεσιμότητας του προϊόντος και μας συγχωρείτε για αυτό. Επίσης για τον ίδιο κωδικό προϊόντος που αναφέρετε να σας ενημερώσω ότι δεν ανοίγουμε καινούργιο κωδικό για ίδιο προϊόν απλά αλλάζει η τιμή όταν αυτό χρειαστεί. Και πάλι μας συγχωρείτε για την ταλαιπωρία. Με εκτίμηση Δημήτρης Καραδήμας I.T Manager Plus4u.gr AE T: (+30) 211 200 0 700 F: (+30) 211 200 0 777 E-mail: [email protected] Γαρδένιας 30, Αχαρναί Αττικής, 13672 }}}} και η δικη μου ανταπαντηση (δεν ξερω αν εκανα καλα που ανεφερα το site μας) : {{{{Κυριε Καραδημα, Δεν εχω κανενα απολυτως προσωπικο προβλημα μαζι σας αλλα με την αθεμιτη πολιτικη που χρησιμοποιουν και το καταστημα σας και ολα τα ελληνικα e-shops πλεον για να ελκυσουν κοσμο και καποια στιγμη πρεπει να τελειωσει αυτο. προσωπικα γνωρισα την προσφορα σας αυτη μεσω του site που ειμαι χρονια μελος insomnia.gr οπου πολλες εταιριες σαν την δικη σας χρησιμοποιουν αυτον τον αθεμιτο τροπο promotion της "προσφορας". για να μην τα πολυλογω, ΞΕΡΩ οτι η εταιρια σας δεν θα βγει εκτος προυπολογισμου αν μου στειλετε εμενα την παραγγελια μου στην προσυμφωνημενη τιμη με ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΤΥΠΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ που "υπογραψαμε" οταν εκανα την παραγγελια. επισης ξερω οτι δεν ειμαι συχνος πελατης σας και δεν ξερω τι αντιμετωπιση θα εχω.. επειδη ομως εχω βαρεθει αυτην την πολιτικη των καταστηματων πλεον.. και εγω και μαλλον ολα τα μελη της διαδυκτιακης κοινωτητας insomnia.gr, αν δεν παραλαβω τους δισκους μου θα κυνηγησω καθε νομιμο μου δικαιωμα στο elladistan στο οποιο ειμαι φορολογουμενος πολιτης.. επισης ενημερωνω οτι και αλλα μελη θα προβουν σε καταγγελια και μπορει να το πραξουμε και ομαδικα αν τελικα δεν γινει κατι με το θεμα.}}}} καλα ειπα εγω σε προηγουμενο ποστ εχουν ετοιμη την απαντηση "για ολα φταιει ο προμηθευτης" παντως δεν νομιζω οτι η τιμη κοστους ειναι αυτη δεδομενου οτι η τιμη του λιανικης καπου εκει κυμαινεται http://www.skroutz.gr/s/290620/Western-Digital-Caviar-Blue-WD10EALX-1TB.html απλως η απαντηση του ηταν διπλωματικοτατη...
jonkyr Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Διπλωματικη και ΑΔΙΑΦΟΡΗ. Δεν εγραψα τπτ εδω το τελευταιο διαστημα επειδη δρομολογησα καποιες εξελιξεις, αλλα πλεον μπορω να παρουσιασω τη δικη μου εκδοχη: Παρηγγειλα ενα κομματι στις 30/12 και αμεσα ελαβα το γνωστο μειλ "επικοινωνηστε μαζι μας". Ημουν εκτος Αθηνας και αφησα να περασει στο ντουκου, αλλα η παραγγελια παρεμενε ενεργη. Ξαφνικα σκεφτηκα (οπως καποιος προτεινε εδω) οτι θα ηταν καλο να κανω μια fake παραγγελια. Ετσι εκανα στις 3 ή 4/1 και στις 10/1 ηρθε η απαντηση: "Περαστε να παραλαβετε". Το πρωι στις 10/1 ειχε ακυρωθει η "κανονικη", πρωτη παραγγελια μου χωρις βεβαια εγω να τους παρω τηλ. Αμεσως τηλεφωνησα στο κεντρο πωλησεων οπου τους ειπα τι ακριβως εχω κανει (ΦΥΣΙΚΑ με τα πραγματικα μου στοιχεια) και εμαθα οτι "ειχαμε ενα κομματι στην αποθηκη και γι' αυτο τελειωσε γρηγορα η προσφορα των 41 ευρω". Ειπα οτι θα επρεπε ΠΡΩΤΑ να τιμολογηθει η πρωτη (χρονικα) παραγγελια κατα την αποψη μου κι επειτα να επικοινωνησουν με τον "κ. τιποτα" που εκανε δευτερος παραγγελια, μερες αργοτερα. Εξηγησα οτι αυτος ειναι λογος καταγγελιας στο ΙΝΚΑ και ζητησα να με παρει τηλεφωνο ενας προϊσταμενος. Σημερα με καλεσε ο υπευθυνος, που μου ανεβασε τον αριθμο του... ενος κομματιου (απο χθες) στα επτα. Επεμεινα οτι απο τη στιγμη που υπηρχε εκκρεμης παραγγελια θα επρεπε να τιμολογηθει διοτι το προϊον ΥΠΑΡΧΕΙ. Απαντησε οτι ο προμηθευτης εκανε "ειδικη προσφορα" μονο για εκεινα τα κομματια, αυτα τελειωσαν και επειτα (τον Ιανουαριο) ηρθε νεο εμπορευμα στην πραγματικη τιμη. Μου προτεινε το ιδιο με τον nem52, δλδ αγορα στην τιμη κοστους των 59 ευρω, απαντησα αρνητικα (ουτως ή αλλως δεν σκοπευα να αγορασω τπτ απο το καταστημα εξαιτιας της συμπεριφορας τους, ακομα και στα 30 ευρω να μου τον αφηνε τον δισκο). Τονισα παλι οτι ειναι λογος καταγγελιας, του ειπα οτι δεν πιστευω οτι επτα ατομα αγορασαν δισκο στα 41 ευρω, του υπενθυμισα οτι εχω κανει αγορα 350 ευρω απο το καταστημα τους και δεν εκανα... παζαρια, αλλα τους πληρωσα επι τοπου και ειπα κι ευχαριστω, αρα δεν μπορω τωρα να κανω το αναποδο: να μην αγορασω κατι (που θα το πληρωνα) και να πω παλι ευχαριστω!!!! Τον ευχαριστησα για τον κοπο του να με ενημερωσει και ειπα οτι θα κανω καταγγελια. Βεβαιως αραδιασα τις ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ μου αποψεις, δλδ οτι προκειται για ωραιο κολπο να παιρνουν χιτ, πως δεν πιστευω οτι εγινε εστω μια πωληση "φτηνου" σκληρου κι οτι συμπεριφορα σαν κι αυτη δεν ειναι επαγγελματικη. Μου ειπε "αποψη σας", συμφωνησαμε οτι πραγματι ειναι δικη μου αποψη (προσθεσα οτι στο ινσομνια γινεται ηδη κουβεντα για την παρτη τους). Αυτα απο εμενα. Φυσικα θα προχωρησω σε οσα ειπα διοτι θεωρω ανεπιτρεπτο να με αντιμετωπιζουν σαν προβατο σε μια εποχη που καθε ευρω μετραει. Αν νομιζουν οτι θα βαζουν το χερι στην τσεπη και θα λεω "ζητω" ή οτι θα γινω "οχημα" για να κανουν αυτοι (οποιο καταστημα κι αν ειναι αυτο) διαφημιση στο σαιτ τους, ειναι γελασμενοι.
Spyros7 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Πάντως εγώ από το συγκεκριμένο μαγαζί χτύπησα Intel X25-M 120gb στα 150€ πριν κανα μήνα! Με το που έκανα την παραγγελία πήγα να το ποστάρω αλλά η τιμή είχε ήδη γίνει "κανονική"(και ήταν απόγευμα οπότε μάλλον δεν ισχύει ότι αλλάζουν τις τιμές κάθε πρωί). Βασικά δεν περίμενα να παραλάβω αλλά ήρθε κανονικά μετά από 3 μέρες. Γνώμη μου είναι ότι η αλήθεια είναι κάπου στη μέση.. Βγάζουν προσφορές για λίγα κομμάτια αλλά "ξεχνιούνται" και τις αφήνουν λίγο παραπάνω, τουλάχιστον μέχρι να τις τραβήξει το skroutz Αν κερδίζει έστω και ένας προσωπικά δε με χαλάει..
jonkyr Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Α, ναι. Εχεις δικιο, στην ιστορια μου ξεχασα να προσθεσω κατι (απο τη συνομιλια): Μου ειπαν οτι ηταν επτα κομματια, ομως εξηγησα οτι ΠΟΥΘΕΝΑ δεν ελεγε "περιορισμενο αποθεμα". Ελεγε μονο "παραδοση σε 2-3 μερες" και "αμεσα διαθεσιμο". Θα συμφωνησω μαζι σου (οπως και με τον υπευθυνο του καταστηματος) σχετικα με τον τροπο που λειτουργει το συστημα, αλλα ΔΕΝ δεχομαι το "πουλησαμε 1-2 κομματια κι επειτα καναμε την τιμη... κανονικη". Πες το στο σαιτ σου, πες το στην παραγγελια σου, γραψε καπου οτι "για επιβεβαιωση του αποθεματος θα επικοινωνησουμε μαζι σας". Οχι "παρε μας τηλ να σου πουμε τον λογο που δεν προκειται να παραλαβεις"! Αυτες οι τακτικες δεν με αφηνουν αδιαφορο, με εκνευριζουν. Κι επειδη αγορασα μια φορα κατι, δε σημαινει οτι εχουν το αλαθητο του Παπα. Δικαιολογιες δεν δινω σε κανεναν.
SOWHAT Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Εγώ πάλι γιατί έχω μία διαίσθηση ότι προμηθευτής είναι το ίδιο το e - shop? Έτσι κάνει παιχνιδάκια με τα κέρδη και τα έξοδα στο ίδιο και στα παιδιά του( πλάς4γιου/πισι1)... Σιγά μην τους κοστίζει και 100 να πούμε! Υποτίθεται κιόλας ότι πάνω από 40 ευρώ είναι δωρεάν και τα μεταφορικά... Βάλε και πόσο έχει πάει η βενζίνη...Εγω δεν το πιστεύω πάντως!
nem52 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 αυτο με εκνευρισε ακομη περισσοτερο εμενα.. "παρτε μας τηλεφωνο να σας πουμε οτι θα παρετε τα 3 σας.." αμα δειτε τους ανεφερα και αυτο στην πρωτη απαντηση. παντως ψηνομαι να τους πω αν πουλησατε 7 δισκους στειλτε μου τις 7 αποδειξεις με ονοματα και ολα τα λοιπα στα παραστατικα να σας πιστεψω...
jonkyr Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 αυτο με εκνευρισε ακομη περισσοτερο εμενα.. "παρτε μας τηλεφωνο να σας πουμε οτι θα παρετε τα 3 σας.." αμα δειτε τους ανεφερα και αυτο στην πρωτη απαντηση. παντως ψηνομαι να τους πω αν πουλησατε 7 δισκους στειλτε μου τις 7 αποδειξεις με ονοματα και ολα τα λοιπα στα παραστατικα να σας πιστεψω... Το σκεφτηκα κι εγω, αλλα δεν το ανεφερα επειδη δε θα μου κανει εντυπωση αν πηραν οι ιδιοι απο μεσα επτα κομματια σε τιμη 41 ευρω. Συνεπως θα υπαρχουν παραστατικα... Ομως, ειλικρινα δεν πιστευω οτι υπαρχουν απλοι χρηστες που να αγορασαν σε αυτη την τιμη! Αν θελουν, ας στειλουν τα παραστατικα στο ΙΝΚΑ οπου σκοπευω να προσφυγω. Επισης, δεν αποκλειω το ενδεχομενο να δημοσιοποιησω και το περιστατικο. Θα σε παρακαλουσα να μου στειλεις εκεινο το screenshot που λεγαμε Ζητησα απο τον υπευθυνο να μου στειλει επιβεβαιωτικο mail και στους δυο λογαριασμους που να αναφερουν οτι ακυρωσα τις παραγγελιες μου (οπως και εκανε) και τα μνμ που εχω στα δυο διαφορετικα account θα χρησιμοποιηθουν καταλληλως.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.