Heatspreader Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Καταρχήν η Apple απορώ πως αφήνει να λερώνεται έτσι το όνομα της. Επίσης κάτι άλλο που δεν μου αρέσει καθόλου στα προιόντα της, είναι ότι εγγυάται πως το προϊόν που αγοράζεις, θα λειτουργεί σωστά για έναν χρόνο μόνο!!! Ντροπή τους! Μπράβο στον άνθρωπο που είχε την ψυχραιμία και δεν τα έσπασε όλα και μπράβο που έχει τα @@ και το κυνηγάει! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spiounos Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Μόλις έπεσα πάνω σε αυτο http://eimastekaragiozides.blog.com/ Άραγε θα κάνουν και σε αυτούς αγωγή? Αν δεν αποσύρουν την αγωγή και δε ζητήσουν δημόσια συγνώμη θα πάθουν τρελό bashing. Θα γίνουν ρόμπα και στην τελευταία κυρά-Μαρία. Μόνο iphone θα τους απομείνει να πουλάνε και αυτό γιατί οι Έλληνες έχουν το ψώνιο τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
leukonas Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Εγώ παντος προσωπικά θα τους κάνω αρνητική διαφίμηση όπου μπορώ έτσι επειδή τέτοιες τακτικές μου τι δίνουν εδώ στο Ελλαδιστάν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vagss Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 αναρωτηθηκα και γω για λιγο... πηγα τον mac μου εκει για αλλαγη και λιγο service και το φτιαξαν στο αψε-σβησε.. λεω και γω για να μην ειναι και αλλος κατα τους. παντως ενταξει η δικαοσυνη θα δειξει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sokakis Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 σορρυ ρε παιδιά αλλά από πότε ένα κατάστημα θα σου αντικαταστήσει το μηχάνημα έτσι απλά χωρίς να υπάρχει επίσημη απάντηση του σερβις ότι το μηχάνημα ΠΡΕΠΕΙ να αντικατασταθεί? από την στιγμή που το μηχάνημα "επισκευάστηκε?" τότε τα δικαιώματα αντικατάστασης τα έχει η ιδία εταιρία που το επισκεύασε ( εφόσον είναι ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Heatspreader Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 σορρυ ρε παιδιά αλλά από πότε ένα κατάστημα θα σου αντικαταστήσει το μηχάνημα έτσι απλά χωρίς να υπάρχει επίσημη απάντηση του σερβις ότι το μηχάνημα ΠΡΕΠΕΙ να αντικατασταθεί? από την στιγμή που το μηχάνημα "επισκευάστηκε?" τότε τα δικαιώματα αντικατάστασης τα έχει η ιδία εταιρία που το επισκεύασε ( εφόσον είναι ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ). Το πας μία στο ανοίγουν και υποτίθεται στο φτιάχνουν, τελικά όμως το πρόβλημα παραμένει, θα πρέπει συνεχώς δηλαδή να ανοίγουμε το μηχάνημα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
orck Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 σορρυ ρε παιδιά αλλά από πότε ένα κατάστημα θα σου αντικαταστήσει το μηχάνημα έτσι απλά χωρίς να υπάρχει επίσημη απάντηση του σερβις ότι το μηχάνημα ΠΡΕΠΕΙ να αντικατασταθεί? από την στιγμή που το μηχάνημα "επισκευάστηκε?" τότε τα δικαιώματα αντικατάστασης τα έχει η ιδία εταιρία που το επισκεύασε ( εφόσον είναι ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ). Sokakis * Μηνύματα: 1 * Εγγραφή: σήμερα, 23:26 Ειναι τραγικο αυτο που κανετε οι υπαλληλοι των καταστηματων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alfred Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Το κασταστημα που πουλησε τον υπολογιστη εχει υποχρεωση να τον παραλαβει και να τον στειλει στο εξουσιοδοτημένο service και οχι να τρεχει ο πελατης. Το Εξουσιοδοτημένο Service οταν αποτύχει στην επισκευή του, στα ματια του πελατη ειναι πλεον αναξιόπιστο και δικαιολογημενα ζητα την αντικατασταση του προιόντος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
soulcon Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Για λόγους ευκολίας των καταναλωτών μερικά πράγματα έχουν αυτοματοποιηθεί από ένα νομικό και ηθικό πλαίσιο. Τώρα εάν η κάθε Α εταιρεία αρνείται να εξυπηρετήσει τους πελάτες της αντικαθιστώντας ή επισκευάζοντας προϊόντα, τότε με γειά της και χαρά της, ο κύριος γιατρός που εξοργίστηκε και προέβη σε συκοφαντική δυσφήμιση προφανώς δεν το έκανε για να δικαιωθεί, μάλλον ήθελε να τους δώσει ένα γερό μάθημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JohnXarxas Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 wow!!! επιτέλους κατάφερα και έφτασα στο τέλος της συζήτησης προσωρινά!!! πόσα ακόμα σχόλια θα γράψετε... ένα απόγευμα έλειψα και αποσυντονίστηκα!!!!!! χαχαχαχαχαχαχαχα πάντως επικρατούν πολλές και διαφορετικές απόψεις και κάθε μια έχει ένα δίκιο... τι να πω θα μας πει η δικαιοσύνη *δικαιοσύνη? ναι καλά! ποιος μίλησε για δικαιοσύνη... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mdr21 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Η δικαιοσυνη θα κρινει μονο αν ο γιατρος οντως συκοφαντησε ή οχι την systemgraph. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kukukali Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 αυτο να γινει μαθημα σε οσους δεχονται το νταηλικι των εταιριων!! εδω στην Ελλαδα οι εταιριες δεν εχουν καταλαβει οτι ειναι η εποχη των αγοραστων! Θα το νιωσουν στο πετσι τους τη χρονια που ερχεται! Εχουν παντως μεγαλη πλακα!!systemgraph FAIL !! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nomedor Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Η γνώμη μου είναι ότι η apple πρέπει να επέμβει γιατί το γεγονός ότι ένας εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπός της μηνύει δυσαρεστημένο πελάτη και τον απειλεί κιόλας έμμεσα ότι θα βγάλει στη φόρα αυτά που βρήκε στον υπολογιστή του αποτελεί δυσφήμηση για την ίδια! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Silent Arrow Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Δεν εχει σημασια ποιος εχει δικιο ή αδικο... Η εταιρεια εκανε ενα τερραστιο foul στον εαυτο της. Συμπεριφερθηκε χωρις επιχειρηματικη λογικη. Καθε μερα συναναστρεφονται ολα τα καταστηματα με ανθρωπους αλλους λογικους, αλλους ψυχραιμους, αλλους νευρικους, αλλους εξαλλους. Αυτο που πρεπει να κανει καθε επαγγελματιας ειναι να αποδεχθει δυο πραγματα: 1) οτι σιγουρα θα ακουσει καποια στιγμη πολλες βρισιες απο πελατη και χωρις να φταιει. 2) οτι καλη διαφημιση στην εταιρεια του δεν μπορει να κανει και το 100% του πελατολογιου του. Αν πετυχαινει ποσοστο πανω του 90% ειναι επιτυχημενος επαγγελματιας. Εδω εχουμε τωρα την περιπτωση μιας εταιρειας που 'φοβισε' μονη της ολο το παλιο και εν δυναμει νεο πελατολογιο της με χορηγηση πιθανων κακων υπηρεσιων. Την εταιρεια δεν την γνωριζω, μπορει το υπαρχον πελατολογιο της να ειναι ευχαριστημενο ως τωρα σε μεγαλο βαθμο. Το σιγουρο ομως ειναι ενα: ολοι πλεον θα την αποφευγουν μετα απο αυτο το ντορο που προκαλεσε η ιδια. Ποιος θα ασχολιοταν με το ολο θεμα αν η εταιρια δεν εκανε μηνυση? Προκαλεσε τερραστια αρνητικη διαφημιση στον εαυτο της για .... 2000 μολις ευρω. Ακομα και να ανακαλεσει την μηνυση δεν διορθωνει το λαθος της. Γιατι πλεον εχει χασει το παιχνιδι. Μια εταιρεια δεν δρα ως πελατης, δεν δρα εν βρασμω ψυχης, τα ζυγιζει ολα πριν κανει οποιαδηποτε κινηση. Αλλιως θα υποστει τις συνεπειες τις Αγορας που ειναι αμειλικτη... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ocSe7en Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Μαύρο στο Μαυρογιαλούρο είπαν σου, μα δε γρικάς Έλληνα! Την ταχινή, εκειδά θα 'σαι πάλι σαν να μη γίνηκε πράμα. Αφουγκράσου το Μητσαρα μα κατέχει καλά τα δικαιώματα του. Αλάργο για να χεις τη κεφαλή σου ήσυχη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα