Προς το περιεχόμενο

Δημοσιοποίηση παραπόνων στο Διαδίκτυο, οδηγεί σε αγωγή


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 596
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

δε λεω τι δικη μου γνωμη αλλα οτι λεει ο νομος.

 

"Υπαρχουν νομοι ομως που αναφερουν την αντικατασταση του προιοντος."

η αντικατασταση του προιοντος γινεται απο το μαγαζι που το αγορασε!

η εταιρια που πηγε και καταγγελει, δεν ειναι το μαγαζι που το αγορασε!

 

μπαλακι δεν τον εκανε κανενας, ουτε του ειπε κανεις να παει σε το συγκεκριμενο καταστημα.

επρεπε απο την αρχη να παει στο αρχικο καταστημα που το αγορασε.

 

αυτο το καταλαβες?

 

Δεν εχεις διαβασει τι εχει γραψει; Πηγε στο καταστημα αγορας και του εδειξαν το τμημα service. Αντι για αγωγη μηπως επρεπε να του στελναν μια επιστολη με κοινοποιηση στον Συνηγορο του καταναλωτη υποδεικνυοντας του οτι το καταστημα αγορας πρεπει να κανει την αντικατασταση.

Για να το ξεκαθαρισω, δεν κατηγορω την εταιρια που δεν εκανε την αντικατασταση, τους κατηγορω οτι αντι να τον ενημερωσουν σε ολα τα επιπεδα (προφορικα και γραπτα) κινηθηκαν νομικα εναντιων του επειδη εγραψε την περιπετεια του στο internet.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο οτι καταλαβα ο ανθρωπος πηγε στα public αρχικα οπου και τον στειλανε στην isquare και την εν λογω εταιρια η οποια του επισκευασε λανθασμενα τον υπολογιστη.Δηλαδη μετα απο αυτο επρεπε να επιστρεψει στα public να ζητησει αντικατασταση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί ως καταναλωτές δεν ξέρουμε τα δικαιώματά μας. Αναρωτήσου πόσες φορές αγόρασες προϊόντα Η/Υ με 1 χρόνο εγγύηση...

Με το να μην αγοραζεις ενα προϊον επειδη οι εδω πωλητες ή service δεν τηρουν τις aftersale υποχρεωσεις τους δεν αλλαζει κατι , γιατι πρακτικα δεν μπορει να γινει κατι.

Αλλαζει κατι με το να κανεις επωνυμες καταγγελιες και να ακολουθεις ολα τα ενδικα μεσα κατα των πωλητων ή service οταν αυτοι δεν τηρουν τις υποχρεωσεις τους. Αλλα αυτο κανεις μας δεν το κανει. Ακομα και οι καταγγελιες στο ιντερνετ ειναι παντα ανωνυμες. Ετσι τους δινεις το αλλοθι , οτι εισαι κακοβουλος ανταγωνιστης.

 

πχ αν εγω θελω το iphone και επειδη δινει 1 χρονο και οχι 2 , το παρω πατριωτικα και υποχωρησω και παρω πχ το galaxy s , δεν κερδιζω κατι γιατι και το σερβις της samsung , HTC ,LG , NOKIA , SE κλπ τα ιδια σκατα ειναι (και ας δινουν αυτοι φαινομενικα 2 χρονια) και θα ειμαι με ενα κινητο που δεν το γουσταρα.

Κερδιζω μονο αν παρω αυτο που θελω εξ αρχης και αν προκυψει προβλημα αρχιζω να κυνηγαω την infoquest και τον Γερμανο μεχρι να δικαιωθω.

Εκτος αν προκυψει καποια εταιρεια με πραγματικα αληθινο aftersales, αλλα δεν προκυπτει. Ειτε μιλαμε για κινητα , ειτε για Η/Υ , ειτε για TV , ειτε για κουζινες , ειτε για αυτοκινητα , ειτε για αποχυμωτες.

 

Δεν μπορει να ειναι ολοι λαμογια , κατι παιζει με αυτο το θεμα στην Ελλαδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανεξάρτητα με το ποιός έχει δίκαιο στη συγκεκριμένη περίπτωση, ο άγραφος νόμος του εμπορίου είναι ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο. Έτσι λοιπόν, ειδικά σε μια περίοδο σαν αυτή που διανύουμε τώρα, είναι πρωτοφανές μια εταιρία να αυτοδυσφημείται με τέτοιο τρόπο χωρίς να έχει το παραμικρό κέρδος (εκτός αν πιστεύετε ότι υπάρχει δικαστής στην Ελλάδα που θα επιδικάσει για συκοφαντική δυσφήμιση αποζημίωση μεγαλύτερη από αυτή που επιδικάστηκε για τα θύματα του "Σάμινα").

Ναι, μπορεί να ήταν δυσφημιστικές οι αναφορές του παθόντα, αλλά η εν λόγω εταιρία θα έπρεπε πρώτα απ'όλα να λειτουργήσει ως εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος της APPLE και να προσπαθήσει να ικανοποιήσει τον πελάτη προωθώντας το αίτημά του στην APPLE και όχι να του πει "να πάει αλλού". Αντ'αυτού, προτίμησε να περάσει στην αντεπίθεση και να χάσει το όποιο δίκαιο μπορεί να είχε στέλνοντας στο δικαστήριο έναν πελάτη της (ή έστω της εταιρίας που αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα).

Δεν ξέρω πόσους πελάτες έχει η APPLE στην Ελλάδα και αν τους ενδιαφέρει ή όχι να τους διατηρήσουν, αλλά ξέρω ότι αυτή την εποχή όλες οι εμπορικές επιχειρήσεις προσπαθούν με νύχια και με δόντια, πολλές φορές κάνοντας απίστευτες υποχωρήσεις, να διατηρήσουν την πελατεία τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο οτι καταλαβα ο ανθρωπος πηγε στα public αρχικα οπου και τον στειλανε στην isquare και την εν λογω εταιρια η οποια του επισκευασε λανθασμενα τον υπολογιστη.Δηλαδη μετα απο αυτο επρεπε να επιστρεψει στα public να ζητησει αντικατασταση?

θα μπορουσε να παει στα public με τα χαρτια του πρωτου service και να πει , πηγα στο επισημο σερβις σας , το φτιαξανε και το προβλημα παραμενει. Να ο νομος που σας υποχρεωνει σαν πωλητη να μου το αντικαταστατησετε.

 

Ή ακομα καλυτερα να πηγαινε απο την πρωτη φορα στην Infoquest/isquare που ειναι και πωλητης και σερβις.

 

Δεν το αναφερω γιατι ειμαι με το μερος της systemgraph , απλα για να δειξω τα λαθη του σε περιπτωση που διεκδικησει κατι απο την systemgraph.

 

Για την μηνυση της systemgraph εχουμε ολοι συμφωνησει οτι ειναι λαθος και δεν στεκει πουθενα. Η συζητηση συνεχιζεται για το αν ειχε δικιο ο γιατρος , να εχει απαιτησεις αντικαταστασης απο την εταιρεια σερβις systemgraph. Παρασυρμενος απο τα νευρα του και ισως καποια απωθημενα απο παλιοτερα περιστατικα σερβις (υποθετω) πηγε και ξεσπασε στα λαθος ατομα.

 

YΓ: αν δεν κανω λαθος , η systemgraph ειναι εξουσιοδοτημενο service , οχι εξουσιοδοτημενος αντιπροσωπος. Ειναι σαν να πας το toyota σου στο συνεργειο της γειτονιας που ειναι εξουσιοδοτημενο σερβις της toyota και σε αποτυχημενη επιδιορθωση , να ζητας απο το συνεργειο νεο toyota.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

KANETE ΜΕΓΑ ΣΦΑΛΜΑ

 

ΑΣΦΑΛΩΣ και όφειλαν να του αντικαταστήσουν τον η/υ. Το κατάστημα δεν έχει δικό του service γιαυτό έχει συμβάσεις με τα εξουσιοδοτημένα κέντρα (όπου και στέλνει τα χαλασμένα). Και σε τέτοιες περιπτώσεις η αντικατάσταση γίνεται στο εξουσιοδοτημένο κέντρο, όπως άριστα συμβούλεψαν τον τύπο στο κατάστημα Public. Τα υπόλοιπα που διαβάζω εδώ είναι άγνοια. Ευτυχώς για τον ίδιο, ήξερε τα δικαιωματά του πάρα μα πάρα πολύ καλά. Απλώς δεν συμφέρει τα κέντρα apple να το παραδεχτούν δημόσια γιατί δεν έχουν από που αλλού να πιαστούν. Ούτε αυτοί, ούτε τα παπαγαλάκια τους.

 

Γιαυτό καλή τύχη systemgraph και όχι καλή τύχη καταναλωτή.

 

Ξυπνήστε καταναλωτές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσυ τι θα εκανες αν σε αποκαλουσαν με εκφράσεις τύπου λαμόγια, απατεώνες, αλήτες. Θα ελεγες αστο να περασει ?

 

Εγω θα του αλλαζα το ταμ τιριρι !!!!

 

 

Εγώ πάλι αν εκπροσωπούσα μία εταιρία θα θεωρούσα εξυπνότερη κίνηση να μη δώσω περισσότερη έκταση στο θέμα.

Το πολύ-πολύ να υπερασπιζόμουν τον εαυτό μου (και την εταιρία) γράφοντας την δική μου εκδοχή στο μέσο που αναρτήθηκε, αφήνοντας τον κάθε αναγνώστη να βγάλει τα συμπεράσματά του.

 

Σε καμία περίπτωση πάντως δε θα ξεκινούσα δικαστικό αγώνα απέναντι σε έναν πελάτη.

Ακόμα και αν δικαιωνόμουν, στο τέλος χαμένος θα έβγαινα.

 

 

 

Δεν ειναι η βρισια το θεμα για την μυνηση αλλα η δημοσιευση μιας υποθεσης με δυσφημιστικο σκοπο που την διαβασαν εκατονταδες ή και χιλιαδες αναγνωστες χωρις να εχει δικιο.

Αυτο που λες οτι :σε ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΑΓΩΓΗ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ το σεβομαι αλλα ειναι δικη σου αποψη και δεν σημαινει οτι ετσι πρεπει να ειναι.

 

 

Κρατώντας χοντρικά αυτό που είχε αναφέρει πρόσφατα και ο παρεδώσε σε κάποιο thread, δε στέκει εύκολα περίπτωση δυσφήμισης αν δεν υπάρχουν υβριστικοί-προσβλητικοί χαρακτηρισμοί.

Με την ίδια λογική δηλαδή, αν εγώ αναρτήσω κάπου πως πήρα ένα Swift και του άλλαξα 3 φορές σασμάν σε ένα χρόνο, θα έπρεπε η Suzuki να μου κάνει μήνυση ξερωγω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέγα λάθος η κίνηση της Systemgraph ακόμα και αν είχε δίκιο, τέτοια περιστατικά διαβάζουμε σχεδόν καθημερινά για πόσα άλλα καταστήματα plaisio, e-shop, δεν βλέπω να ξύνονται.

Φράγκο δικό μου πάντως δεν θα δεί η systemgraph μετά από αυτό που διάβασα εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

KANETE ΜΕΓΑ ΣΦΑΛΜΑ

 

ΑΣΦΑΛΩΣ και όφειλαν να του αντικαταστήσουν τον η/υ. Το κατάστημα δεν έχει δικό του service γιαυτό έχει συμβάσεις με τα εξουσιοδοτημένα κέντρα (όπου και στέλνει τα χαλασμένα). Και σε τέτοιες περιπτώσεις η αντικατάσταση γίνεται στο εξουσιοδοτημένο κέντρο, όπως άριστα συμβούλεψαν τον τύπο στο κατάστημα Public. Τα υπόλοιπα που διαβάζω εδώ είναι άγνοια. Ευτυχώς για τον ίδιο, ήξερε τα δικαιωματά του πάρα μα πάρα πολύ καλά. Απλώς δεν συμφέρει τα κέντρα apple να το παραδεχτούν δημόσια γιατί δεν έχουν από που αλλού να πιαστούν. Ούτε αυτοί, ούτε τα παπαγαλάκια τους.

 

Γιαυτό καλή τύχη systemgraph και όχι καλή τύχη καταναλωτή.

 

Ξυπνήστε καταναλωτές.

 

μηνυματα: 1

ημερομηνια εγγραφης: σήμερα, 20:35

Καλωσηρθες!

 

Για ξερουμε και οι υπολοιποι σε αντιστοιχη περιπτωση , ποια ειναι τα δικαιωματα μας απο εξουσιοδοτημενο service ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Τελικα με τοσους πολλους δικηγορους του διαβολου δεν αναρωτιεμαι γιατι μας εχουν τοσο χεσμενους αμεσως μετα την απομακρυνση απο το ταμειο.

 

Πράγματα αυτονόητα για τις υπόλοιπες χώρες εδώ καταντάμε να τα συζητάμε για την ορθότητα τους. Στην τελική δεν ξέρω ποιος είχε ευθύνη να επισκευάσει αντικαταστήσει κλπ αλλά αυτό που γίνεται στην Ελλάδα είναι αδιανόητο. Με την πρώτη ευκαιρία κάνουν μπαλάκι τον πελάτη και τον μπλέκουν σε ένα ατέρμονο γαϊτανάκι να ψάχνει να βρει ποιος που πως και τι...γραφειοκρατεία ακόμα και στα after sales. :angry: Μόνο και μόνο που αντί να συνεννοηθούν αυτοί μεταξύ τους ποιος θα επισκευάσει/αντικαταστήσει τον υπολογιστή και κατέληξε ο πελάτης να τρέχει από εδώ και από εκεί να βρει το δίκιο του σπαταλώντας πολύτιμο χρόνο, χρήμα και την υπομονή του, θα χαρώ πολύ η μήνυση αυτή να γυρίσει μπούμερανγκ στην εταιρεία, αλλιώς θα γίνουν ακόμα χειρότερα τα πράγματα με το after sales στην Ελλάδα γενικότερα. Άκου κει μήνυση :blink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω απολυτα και ο φιλος μας το ηξερε. Επρεπε ομως και να ξερει απο ποιον θα το απαιτησει.Εχουμε δικαιωματα εχουμε και υποχρεωσεις.

 

Ποια ειναι η υποχρεωση που εχει ενας καταναλωτης απο το καταστημα απο το οποιο αγοραζει ?

 

Εχουμε μαθει ως καταναλωτες να τρωμε φαπες και να λεμε και ευχαριστω απο πανω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γειά σου φίλε mdr21. Ο περισσότερος κόσμος καταρχήν δεν γνωρίζει καν ότι μπορεί να υπαναχωρήσει του τιμήματος (τα λεφτά του πίσω) ή να ζητήσει αντικατάσταση. Τουλάχιστον τώρα ξέρει. Στην περίπτωση του γιατρού, τοποθέτησαν ανταλλακτικό που είναι ελαττωματικό όπως γράφει μολονότι του δώσανε στην επισκευή δελτίο ότι φτιάχτηκε και ελέγχθηκε. Σε τέτοιες περιπτώσεις και το κατάστημα (αν ξαναγυρίσεις εκεί) θα σου πει.. τράβα πίσω εκεί που στο επισκεύασαν. Ανέλαβαν την επισκευή, το πρόβλημα είναι δικό τους τώρα. Στο εξωτερικό που δεν στρουθοκαμηλίζουν οι εταιρείες αυτές, θα του είχαν αντικαταστήσει το προϊόν. Κι εδώ αυτό ισχύει όμως... γιατί καθυστερεί η επισκευή και ο καταναλωτής αποκτά δικαίωμα επιλογής: χρήμα πίσω, νέο προϊόν, επισκευή. Ο γιατρός διάλεξε νέο προϊόν σε αντικατάσταση. Και καλά έκανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτές τις μακακιες περί αντικατάστασης μου τις έλεγε και εμένα η isquare αλλά μου είχαν πει ότι η αντιπροσωπεία της apple στην Ελλάδα είναι στην Ολλανδία όχι στην Ιρλανδία. Εγώ είχα παει γιαναμου αλλάξουν τον φορτιστής του MacBook pro μου που είχε το κλασικό πρόβλημα με το MagSafe Η ίδια η apple παρόλο που ήταν εκτός εγγύησης πρόσφερε αντικατάσταση Τελικά κατέληξα να δώσω 100 ευρώ για καινούριο αφού δεν θα έβγαζαν ποτέ άκρη Πάντως εύχομαι να τους πη..ξει όλους μαζί ο γιατρός γιατί όλοι τους της apple service είναι επιεικεστατα απαραδεκτοι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...