EKTELESTES Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Θα συμφωνήσω με τον Γιάννη. Δεν μπορούμε να ξέρουμε ακριβώς τι παίχτηκε και πιστεύω το ερώτημα "Γιατί δεν πήγε κατευθείαν στα Public;" είναι αρκετά εύλογο. Δεν λέω ότι ο άνθρωπος έχει άδικο, προς Θεού. Απλά ας περιμένουμε να δούμε τι θα αποφανθεί και η δικαιοσύνη και μετά κρίνουμε. Από εκεί και πέρα, η δύναμη που έχει στις μέρες μας ο καταναλωτής μέσω του ιντερνετ είναι τεράστια! Το θέμα είναι όμως να γίνεται σωστή χρήση αυτής. Αν διαβάσετε τα ποστ του παλικαριού στο avclub.gr, στο λινκ που παρέθεσε ένα παιδί πριν, θα δείτε ΟΤΙ ΠΗΓΕ ΣΤΟ PUBLIC και του είπαν να απευθυνθεί στις αντιπροσωπείες.
Γιάννης Platano Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Αν διαβάσετε τα ποστ του παλικαριού στο avclub.gr, στο λινκ που παρέθεσε ένα παιδί πριν, θα δείτε ΟΤΙ ΠΗΓΕ ΣΤΟ PUBLIC και του είπαν να απευθυνθεί στις αντιπροσωπείες. Οτι και αν του ελεγαν ο νομος μιλαει για υποχρεωση του πωλητη και οχι του επισκευαστη.Αρα με λαθος "ατομο" τα εβαλε.
elteo Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Οτι και αν του ελεγαν ο νομος μιλαει για υποχρεωση του πωλητη και οχι του επισκευαστη.Αρα με λαθος "ατομο" τα εβαλε. Μην βγάζεις πορίσματα χωρίς να ξέρεις, φιλικά στο λέω. Πάντως το πέτυχαν τον σκοπό τους. Εγιναν θέμα παντού από ότι βλέπω.
Γιάννης Platano Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Μην βγάζεις πορίσματα χωρίς να ξέρεις, φιλικά στο λέω. Πάντως το πέτυχαν τον σκοπό τους. Εγιναν θέμα παντού από ότι βλέπω. Δεν βγαζω πορισματα.Την γνωμη μου λεω κι εγω φιλικα.Το αν εγιναν θεμα και πως εχει πολλες ερμηνειες.
orck Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Η εταιρια ειχε-δεν ειχε δικιο σχετικα με την δυνατοτητα της να κανει αντικατασταση (κατι που περιγραφει ο νομος, αλλα ολοι εσεις οι δικηγοροι του διαβολου απαξιωνεται να διεκδικησετε)η ουσια ειναι οτι σε ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΑΓΩΓΗ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ. Το χειροτερο που τους ειπε σαν βρισια ειναι η λεξη "λαμογια" και δεν ξερω τι απαντησαν αυτοι σε αυτο. Αυτο σηκωνει αγωγη; Ξερετε ποσες αγωγες θα καναμε μεταξυ μας για τετοιους λογους; Η συγκεκριμενη εταιρια του ειπε ξεκαθαρα "δεν στο φτιαχνω, δεν στο αντικαθιστω, ΜΗΝ ΜΙΛΑΣ".
Γιάννης Platano Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Παιδια δικιο ειχε η δεν ειχε σχετικα με την δυνατοτητα της να κανει αντικατασταση (κατι που περιγραφει ο νομος, αλλα ολοι εσεις οι δικηγοροι του διαβολου απαξιωνεται να διεκδικησετε)η ουσια ειναι οτι σε ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΑΓΩΓΗ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ. Το χειροτερο που τους ειπε σαν βρισια ειναι η λεξη "λαμογια" και δεν ξερω τι απαντησαν αυτοι σε αυτο. Αυτο σηκωνει αγωγη; Ξερετε ποσες αγωγες θα καναμε μεταξυ μας για τετοιους λογους; Η συγκεκριμενη εταιρια του ειπε ξεκαθαρα "δεν στο φτιαχνω, δεν στο αντικαθιστω, ΜΗΝ ΜΙΛΑΣ". Δεν ειναι η βρισια το θεμα για την μυνηση αλλα η δημοσιευση μιας υποθεσης με δυσφημιστικο σκοπο που την διαβασαν εκατονταδες ή και χιλιαδες αναγνωστες χωρις να εχει δικιο. Αυτο που λες οτι :σε ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΑΓΩΓΗ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ το σεβομαι αλλα ειναι δικη σου αποψη και δεν σημαινει οτι ετσι πρεπει να ειναι.
spiounos Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Επειδή πολλοί δικηγόροι του διαβόλου μαζευτήκαμε, για διαβάστε και την ανταπάντηση του πελάτη στην απάντηση της εταιρείας. http://xxx.avclub.gr/forum/showpost.php?p=1392426&postcount=17 Την παραθέτω σε περίπτωση που "πέσει" η σελίδα. Προς όλους τους αναγνώστες και ιδιαίτερα εκείνους που νιώθουν ότι θίγονται από την αρχική τοποθέτησή μου. Επιστρέψτε μου να υπογραμμίσω ότι κανένας φιλήσυχος πολίτης δεν ξυπνάει ένα πρωί και αποφασίζει να τα βάλει με κάποιους επιχειρηματίες, επώνυμες και ανώνυμες εταιρείες στα καλά καθούμενα. Ούτε ασφαλώς έχω προσωπικά με τον κύριο που εκπροσωπεί τη systemgraph, ούτε τον γνώριζα μέχρι την ατυχή συγκυρία της 8ης Οκτωβρίου. Μου κάνει εντύπωση καταρχήν το εξής, αναφέρει ο εκπρόσωπος επιχειρηματίας ότι τον απείλησα με τον Συνήγορο του Καταναλωτή, το internet κτλ. Οφείλει να γνωρίζει ότι ο Συνήγορος του Καταναλωτή είναι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, επομένως επεμβαίνει όταν κρίνει ΣΚΟΠΙΜΟ και ΝΟΜΙΜΟ ότι πρέπει να επεμβαίνει. Ουδείς φρόνιμος και σύννομος πολίτης, ή εταιρεία, δεν μπορεί λοιπόν να νιώθει απειλούμενος από μια ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ. Ούτε από blogs κτλ, εκτός κι αν …ο ουρανός δεν είναι καθαρός. Εν προκειμένω όλες οι αναφορές τεκμηριώνονται γραπτά, γιαυτό εξάλλου ελήφθησαν υπόψη από τους αρμόδιους φορείς. Ευχαριστώ για την όψιμη συγγνώμη της Systemgraph Technologies ΕΠΕ. Τους θυμίζω όμως ότι στο κατάστημά τους δεν πήγα μόνος μου, αλλά συνοδευόμενος... Όμως, με απλά ελληνικά: με ρώτησαν, κατόπιν της πρώτης επισκευής, αν αγόρασα από αυτούς και κατόπιν του γραπτού αιτήματός μου μου ζήτησαν να πάρω το μηχάνημα και να πάω ΑΛΛΟΥ (…). Είστε όμως ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ κέντρο τεχνικής υποστήριξης με πιστοποιημένους από την APPLE τεχνικούς. Κάνατε πράγματι μια αλλαγή στην οθόνη και η επισκευή σας απέτυχε. Αυτό τεκμηριώνεται στην από 14ης Οκτωβρίου Αναφορά Επισκευής του επίσης εξουσιοδοτημένου κέντρου INFOQUEST. Σε αυτή την αναφορά της INFOQUEST, όπως εξάλλου και στην αναφορά ανεξάρτητου πραγματογνώμονα μηχανικού ηλεκτρονικών υπολογιστών (μέλους ΤΕΕ), αναγράφεται αναλυτικά η βλάβη στην οθόνη (μεταξύ άλλων, "φωτεινότερη γραμμή πλάτους 3 εκατοστών κατά μήκος της οθόνης") η οποία απουσιάζει εντελώς από τη δική σας τεχνική αναφορά, στην οποία αναγράφετε ότι "έγινε εκτεταμένος έλεγχος, έλεγχος για καμμένα pixels κτλ". Κάτι σας διέφυγε. Αυτό το κάτι που σας διέφυγε, κοστίζει στη δουλειά μου ΩΡΕΣ εργασίας, ΧΡΟΝΟ και ΚΟΠΟ για τις επισκέψεις στα SERVICE. Κοστίζει επίσης την υπομονή μου και του καθενός στη θέση μου. Επίσης, αποτελεί ΔΙΚΟ ΣΑΣ σφάλμα και όχι σφάλμα του PUBLIC. Δεν κάνει η APPLE και όποιος την εκπροσωπεί λιγότερο ή περισσότερο στη χώρα αυτή, ΧΑΡΗ σε όσους αγοράζουν προϊόντα της. Ο καταναλωτής τιμά την εταιρεία APPLE και ΕΣΑΣ που βγάζετε το ψωμί σας από αυτά, με την προτίμησή του στα ακριβά προϊόντα APPLE και στην ποιότητα της υποστήριξης που διαφημίζεται ότι τα συνοδεύει. Λάθη ασφαλώς και γίνονται. Και με χαρά μου να αποδώσω σε λάθος και κακή συννενόηση την πρώτη αποτυχημένη επισκευή που επιτελέσατε. Όμως ο νόμος 2251 παρ.5 (που κανείς από όσους "διαμαρτύρονται" εκ μέρους σας εδώ και αλλού, δεν αναφέρει…, παρά μόνο τον 540A/K), είναι πολύ σαφής. Υπαγορεύει ότι μια επισκευή που βραδύνει, δίνει στον καταναλωτή εντός εγγύησης ορισμένα δικαιώματα. Ακριβώς επειδή είναι γνωστό το πρόβλημα της οθόνης στα IMAC, ανακύπτει μια ΜΗ ΣΥΝΟΜΟΛΟΓΗΜΕΝΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ. Το δε μηχάνημα μετά από μια αποτυχημένη επισκευή είναι ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ. Δεν πρόκειται για μια βλαβούλα αλλά για ελάττωμα του σημαντικότερου χαρακτηριστικού αυτού του iMAC.. της 27 ιντσών αναπόσπαστης οθόνης του. Ειδικά στην περίπτωσή μου σε ότι αφορά στην πιστότητα της οθόνης, όταν κοιτάς σε αυτήν αξονικές και μαγνητικές τομογραφίες. ΠΟΣΕΣ ΔΗΛΑΔΗ ΦΟΡΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΟΘΟΝΗ; Δεν έχουμε άλλη δουλειά να κάνουμε; Εγώ ΔΕΝ εξύβρισα την Systemgraph. Αναφέρθηκα στο σύνολο της APPLE. Απλώς εσείς ενοχληθήκατε περισσότερο (?). Πουθενά δεν έγραψα τη λέξη "ΑΠΑΤΑΙΩΝΕΣ, ΑΛΗΤΕΣ" που αναφέρετε. Στο maga.gr αναγράφεται μόνο η φράση "σαν δεν ντρέπεστε λαμόγια". Για αυτή τη φράση νιώθω ανάμικτα συναισθήματα. Αφενός γιατί είναι πράγματι μια ατυχής έκφραση, αφετέτου γιατί εκφράζει -παρόλαυτά- το αίσθημα που μου προκάλεσε η συνεργασία μαζί σας και με την ISQUARE (όπου μου τόνισαν επίσης πολλές φορές το "Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ της APPLE να μην αντικαθιστά" και η "ΠΟΛΙΤΙΚΗ της APPLE.. το ένα και το άλλο", και χρειάστηκε να θυμίσω ξανά και ξανά ότι υπάρχει και η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ που προστατεύει τον καταναλωτή, ειδικά εντός εγγύησης. Στην iSQUARE προσπάθησαν αρχικά να με πείσουν ότι το ελάττωμα είναι κοινό στα iMAC και πειράζει...(!!!). Θα μου πείτε, γιατί αλλάξατε όμως την οθόνη την πρώτη φορά αφού δεν πειράζει... Μετά τον πραγματογνώμονα όμως τα έγραψαν αλλιώς στην αναφορά απ' ό,τι μου τα είπαν προφορικά. Τα έγραψαν ΣΩΣΤΑ! Και υπέγραψαν 2 τεχνικοί. Όπως γράφετε και ο ίδιος στο μήνυμά σας εδώ, παραλάβατε το γραπτό αίτημά μου προς την APPLE που εκπροσωπείτε ως ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ κέντρο και το οποίο αίτημα ΕΣΕΙΣ μου ζητήσατε να υποβάλω γραπτώς και ΔΕΝ το διαβάσατε -όπως γράφετε-. Αντ'αυτού, μου υποδείξατε την έξοδο, σκίζοντας μπροστά μας το δελτίο παραλαβής που είχε ετοιμάσει η συνεργάτιδά σας. Υποθέτω ότι χάσατε κι εσείς την ψυχραιμία σας όπως την έχασα κι εγώ που ταλαιπωρήθηκα και ταλαιπωρούμαι. Κατά πόσον έχετε λόγο, αν όχι υποχρέωση, να αξιολογείτε ή να διαβιβάζετε ένα αίτημα προς την APPLE ως ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΣ εκπρόσωπος, το αφήνω στη κρίση του αναγνώστη. Το κατάστημα PUBLIC ήταν ενήμερο πριν φθάσω σε εσάς, αλλά μας έδειξε με το δάκτυλο εσάς και την iSQUARE. Τι μου επισημαίνετε λοιπόν, ότι το μηχάνημα που έχει βλάβει δεν το πάμε στο εξουσιοδοτημένο service; τότε γιατί υπάρχετε; γιατί το παραλάβατε την πρώτη φορά; που ζητάμε τα ρέστα όταν αποτυγχάνετε στην επισκευή του και μου δίνετε μια ΨΕΥΔΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ; Επίσης το www.apple.com/support έχει σαφείς οδηγίες για τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθήσει ο καταναλωτής APPLE. Δεν αποτελεί επομένως δείγμα καλής γραφής υποστήριξης στη χώρα μας να γίνεται ο καταναλωτής ΜΠΑΛΑΚΙ. Έφτασε σε έναν εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπο, αυτό θα έπρεπε να είναι αρκετό. Έτσι αρέσει στην APPLE (αυτά υπάρχουν online στο site της!). Ή ξαφνικά εδώ δεν ισχύει η ΠΟΛΙΤΙΚΗ της APPLE; Αν άραγε είχε χαλάσει ΕΚΤΟΣ εγγύησης θα κάναμε αυτή τη συζήτηση; Τέλος, με την ευκαιρία του μηνύματος αυτού, αναφέρω χωρίς να υπαινίσσομαι ο,τιδήποτε περί των εταιρειών, ότι δέχτηκα ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΑ και ΧΥΔΑΙΑ μηνύματα μέσω ανώνυμης email διεύθυνσης (που έχουν αναφορές σε προσωπικά δεδομένα μου αποθηκευμένα στον ελαττωματικό η/υ), το static IP της οποίας ανώνυμης διεύθυνσης ωστόσο έχει καταγραφεί και υπάρχει στη μηνυτήρια αναφορά μου που κατατέθεσα στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος την περασμένη βδομάδα και έχει πάρει το δρόμο για τον εισαγγελέα, όπως έχουν πάρει το δρόμο τους και οι αξιώσεις μου επί των δικαιωμάτων μου που απορρέουν από το νόμο για την υπόθεση που σχολιάζουμε εδώ. Λυπάμαι αν στεναχωρώ ορισμένους. Πιστεύω και ο ίδιος, με βεβαιότητα, ότι οι εν λόγω εταιρείες είχαν και καλύτερες στιγμές με τους πελάτες τους στα χρόνια, και καλή φήμη. Αλλά στη δική μου δουλειά ισχύει ότι και Ο ΕΝΑΣ έχει σημασία. Μην υποτιμάτε παρακαλώ τη νοημοσύνη αυτού του ΕΝΑ, όποιος κι αν είναι, γιατί ενδέχεται να γνωρίζει πολύ καλά τα δικαιώματά του και ενδέχεται να μην κάτσει στα αυγά του αλλά να τα διεκδικήσει επίσης. Προσωπικά, δεν θα ήθελα να συνεχίσω περαιτέρω γιατί το ζήτημα αυτό θα απαντηθεί και θα τακτοποιηθεί εκεί που πρέπει, όπως πρέπει. Με τιμή, Δημήτρης Παπαδημητριάδης
mdr21 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Τωρα που τα ξαναδιαβασα ολα πιο προσεχτικα εχουμε και λεμε: 1) ο γιατρος εκανε λαθος και ξεσπασε , ζητησε αντικατασταση απο το λαθος μαγαζι (απο την εταιρεια σερβις και οχι τον πωλητη = τα public) 2) η εταιρεια του κανει μηνυση για τον λαθος λογο. Αντι να του κανει μηνυση επειδη τους εξεβρισε κλπ , του κανει μηνυση που δημοσιευσε την αληθινη ιστορια των γεγονοτων (δεν την αρνηθηκαν) στο ιντερνετ. Αν πιεζε τα public , αυτα θα του λεγανε να τους τον αφηνε για τεχνικο ελεγχο και αν επαιρναν το οκ απο τον αντιπροσωπο θα του το αντικαθιστουσαν και ολοι ξερουμε απο τις εμπειριες μας , οτι τελικα απλα θα του το επεστρεφαν επιδιορθωμενο. Η systemgraph δεν θα δικαιωθει για την μηνυση της , λογω ελευθεριας λογου κλπ και επειδη ο γιατρος δεν λεει καπου ψεμματα στο ποστ του. Ο γιατρος δεν θα δικαιωθει να του αντικαταστατησει τον imac η systemgraph , αφου ο νομος υποχρεωνει τον πωλητη και οχι τον αντιπροσωπο service. ΥΓ: κανεις δεν σχολιασε , οτι ο αγοραστης του imac υπογραφει στην χειρογραφη αιτηση του στην systemgraph ως: "Δημήτρης Παπαδημητριάδης (Ιατρος)" :D :D
orck Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Γιαννης και aledjo δεχομαι οτι ειναι δικια μου αποψη οτι η αγωγη ειναι κατι που δεν στρεφεις ποτε στον πελατη σου. Υπαρχουν νομοι ομως που αναφερουν την αντικατασταση του προιοντος. Δεν τιθεται θεμα εαν συμφωνειτε η διαφωνειτε ειναι ΝΟΜΟΣ. Εαν η συγκεκριμενη εταιρια δεν μπορει, δεν θελει, δεν ξερω τι αλλο λογο εχει και δεν κανει αντικατασταση γιατι δεν αναλαμβανει να μιλησει με την Apple για να λυθει το προβλημα; Ο πελατης εδωσε τοσα χρηματα και εναι μπαλακι αναμεσα στο καταστημα αγορας και το τμημα service και ο καθενας δειχνει τον αλλο. Γιατι στο εξωτερικο αυτο που εσεις οι δικηγοροι του διαβολου το θεωρειται σαν μη απαραιτητο το κανουν χωρις ταλαιπωρια (αντικατασταση προιοντος). Τελικα με τοσους πολλους δικηγορους του διαβολου δεν αναρωτιεμαι γιατι μας εχουν τοσο χεσμενους αμεσως μετα την απομακρυνση απο το ταμειο.
mdr21 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Παντως πιστευω με ενα email στην Apple Europe με αναλυτικη περιγραφη των γεγονοτων με ονοματα κλπ , θα λυνοταν πιο ευκολα το προβλημα του. Καποιος με καποια θεωρια γιατι ολες οι εταιρειες , σε ολα τα προιοντα εχουν τετοια χαλια πολιτικη aftersales στην Ελλαδα????
Γιάννης Platano Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Υπαρχουν νομοι ομως που αναφερουν την αντικατασταση του προιοντος. Δεν τιθεται θεμα εαν συμφωνειτε η διαφωνειτε ειναι ΝΟΜΟΣ. Συμφωνω απολυτα και ο φιλος μας το ηξερε. Επρεπε ομως και να ξερει απο ποιον θα το απαιτησει.Εχουμε δικαιωματα εχουμε και υποχρεωσεις.
looperx Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Έχω στείλει 2 iMac 27άρια αρκετούς φορητούς macbook pro και air διαφόρων πελατών μου για service. Το αποτέλεσμα της εξυπηρέτησης τους είναι να μη θέλει κανείς να ξαναπάρει apple.
Γιάννης Platano Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Παντως πιστευω με ενα email στην Apple Europe με αναλυτικη περιγραφη των γεγονοτων με ονοματα κλπ , θα λυνοταν πιο ευκολα το προβλημα του. Σωστα το θεωρεις λογικο αλλα δεν....Ειχα στειλει email στην μαμα Apple και την Apple για Ευρωπη για κινητο Iphone της κορης μου και με εκαναν μπαλακι αναμεσα στην τοτε αντιπροσωπεια τους εδω που δηλωνε ανευθυνση για τα κινητα και την Vodafone.
spiounos Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Καποιος με καποια θεωρια γιατι ολες οι εταιρειες , σε ολα τα προιοντα εχουν τετοια χαλια πολιτικη aftersales στην Ελλαδα???? Γιατί ως καταναλωτές δεν ξέρουμε τα δικαιώματά μας. Αναρωτήσου πόσες φορές αγόρασες προϊόντα Η/Υ με 1 χρόνο εγγύηση...
aledjo Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Γιαννης και aledjo δεχομαι οτι ειναι δικια μου αποψη οτι η αγωγη ειναι κατι που δεν στρεφεις ποτε στον πελατη σου. Υπαρχουν νομοι ομως που αναφερουν την αντικατασταση του προιοντος. Δεν τιθεται θεμα εαν συμφωνειτε η διαφωνειτε ειναι ΝΟΜΟΣ. Εαν η συγκεκριμενη εταιρια δεν μπορει, δεν θελει, δεν ξερω τι αλλο λογο εχει και δεν κανει αντικατασταση γιατι δεν αναλαμβανει να μιλησει με την Apple για να λυθει το προβλημα; Ο πελατης εδωσε τοσα χρηματα και εναι μπαλακι αναμεσα στο καταστημα αγορας και το τμημα service και ο καθενας δειχνει τον αλλο. Γιατι στο εξωτερικο αυτο που εσεις οι δικηγοροι του διαβολου το θεωρειται σαν μη απαραιτητο το κανουν χωρις ταλαιπωρια (αντικατασταση προιοντος). Τελικα με τοσους πολλους δικηγορους του διαβολου δεν αναρωτιεμαι γιατι μας εχουν τοσο χεσμενους αμεσως μετα την απομακρυνση απο το ταμειο. δε λεω τι δικη μου γνωμη αλλα οτι λεει ο νομος. "Υπαρχουν νομοι ομως που αναφερουν την αντικατασταση του προιοντος." η αντικατασταση του προιοντος γινεται απο το μαγαζι που το αγορασε! η εταιρια που πηγε και καταγγελει, δεν ειναι το μαγαζι που το αγορασε! μπαλακι δεν τον εκανε κανενας, ουτε του ειπε κανεις να παει σε το συγκεκριμενο καταστημα. επρεπε απο την αρχη να παει στο αρχικο καταστημα που το αγορασε. αυτο το καταλαβες?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα