rainman_gr Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Κι εμείς έχουμε τον Συνήγορο του Καταναλωτή που πάει ένα βήμα παρακάτω από συμβουλές και πληροφορίες. Παραδόξως δεν έχουν όλες οι χώρες στην Ε.Ε. Συνήγορο Καταλωτή. Οποιαδήποτε ευρωπαϊκή υπηρεσία θα σε παρέπεμπε στον εγχώριο Συνήγορο Καταναλωτή (βλ. Ευρωπαικο δικτυο που αναφερει), εφόσον υφίσταται και είναι ανεξάρτητη αρχή συμβατή με την πράσινη Βίβλο της Ε.Ε. Αυτό έκανε και ο καταναλωτής μας λοιπόν.
Orifiel Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Συγγνώμη εγώ διάβασα παραπάνω ότι ο καταναλωτής βαρέθηκε και παραιτήθηκε.. κάτι τέτοιο.. λολ Εννοείτε ότι κάνεις χρήση του εγχώριου καταναλωτή.. Αφού εξοικονομήσεις δωρεάν όλα τα αποδεικτικά που χρειάζεσαι, πας ένα σκαλί παραπάνω. Και πάλι δωρεάν. Γιατί να πληρώνεις? Αφού εδώ ο καταναλωτής δεν έχει την εξουσία που πρέπει, δεν τους νοιάζει αν εσύ βρεις το δίκιο σου σε ευρωπαϊκό επίπεδο.. έτσι δεν είναι? Σε υποχρεώνει κανείς μετά τον καταναλωτή να σκάσεις λεφτά? Εγώ προσωπικά είμαι ευχαριστημένος με τα δικά μου από τον καταναλωτή, πολύ δυναμικώς αλλά σίγουρα μέχρι ένα σημείο πάει.. από εκεί και πέρα το πάω πανευρωπαϊκά. Η ηθική ικανοποίηση μου είναι ανώτερη από 100-200 ευρώ (Και υπάρχει γενική εξαπάτηση στην μέση.. Σίγουρα προστατεύονται και άλλοι καταναλωτές σε 2-3 χώρες!!). Τώρα για τα 2000-3000 (Όσο κοστίζει ένα μακ ) δεν ξέρω τι θα έκανα.. δια γαλαξιακό θα γινόταν μάλλον χαχαχα. Γιαυτο δεν ξέρω τι παίζει με τον γιατρό, εκτός αν δεν τον νοιάζει, η κάτι άλλο κρύβει το πράγμα..
rainman_gr Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Που διάβασες ότι βαρέθηκε? θαρρώ δεν έχεις παρακολουθήσει τη συζήτηση. Κοίτα, όταν σου κάνουν αγωγή για δυσφήμιση τότε οφείλεις να προσλάβεις δικηγόρο γιατί πάει δικαστικά αυτό και δεν έχει αρμοδιότητα καμία υπηρεσία καταναλωτών γιατί ξεφεύγει πλέον της καταναλωτικής διαφοράς. Διάβασε το story στα παλαιότερα posts.
Orifiel Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Στην προηγούμενη σελίδα γράφει αυτό. - Ο Συνήγορος Καταναλωτή και οι εκπρόσωποί του διαπίστωσαν ότι όντως ο καταναλωτής έχει γίνει μπαλάκι σε αυτήν την υπόθεση που κρατάει εδώ και πέντε μήνες κι ότι έχει ταλαιπωρηθεί. Εγώ αυτό λαμβάνω, ότι βαρέθηκαν και δεν μπορούν να κάνουν τίποτα παραπάνω..
TheDevilMayCare Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Σε υποχρεώνει κανείς μετά τον καταναλωτή να σκάσεις λεφτά? Εχμμ, ΝΑΙ
Orifiel Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Εχμμ, ΝΑΙ Ποιος? Εγώ ποτέ δεν δίνω πάνω από 20 ευρώ από το budget μου όταν ασχολούμαι με τέτοια.. το έχω κανόνα.. αλλά μπαίνω σε τέτοιες διαδικασίες σε τέτοια πράγματα όταν είμαι σίγουρος ότι θα το κερδίσω. Και να μην υποχωρούν, θα γλύφουν πληγές για χρόνια, αν όχι κλείσιμο. Πρέπει να έχεις θράσος σε τέτοια πράγματα, αλλά να έχεις και δίκιο.. δεν μπα να χτυπήσεις και 300 τηλέφωνα στο σπίτι του μπαρακ ομπαμα.. το δικό σου θα περάσει.. Τέτοιος χαρακτήρας είμαι εγώ.
rainman_gr Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Ναι.... άλλο "ο Συνήγορος του Καταναλωτή δείχνει κατανόηση στον ταλαιπωρο καταναλωτή" και άλλο βαρέθηκε ο ταλαίπωρος καταναλωτής. Μέχρι τώρα αυτό που είναι προφανές είναι ότι αυτός το συνεχίζει και εξαντλεί τις δυνατότητες, εξου το θέμα έγινε αντιληπτό από τον κόσμο και συμμετέχουμε κι εμείς κουβεντιάζοντας εδώ.
Orifiel Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Μια ερώτηση να κάνω μόνο, γιατί ο δικός μου καταναλωτής αμέσως πάει το θέμα εισαγγελέα και λειτουργεί και σαν δικηγόρος (σαν) εκ μέρους μου με επιστολή.. ? Ε? διαφέρει καταναλωτής προς καταναλωτή? Δικηγόρο δεν πάω, εκτός αν πάω για λεφτά και είναι 50/50 και πάλι τσάμπα, ρίσκο του δικηγόρου.. είναι πολύ που δέχονται έτσι.. (ανάλογα την υπόθεση)
rainman_gr Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 Ο Συνήγορος Καταλωτή έχει πολύ συγκεκριμένες αρμοδιότητες. Ο γιατρός μας μηνύθηκε (αρχικά έστω) για 200,000 από την εταιρεία. Φαντάζομαι ότι με μια τέτοια αγωγή κατά πάνω σου πας σίγουρα σε δικηγόρο για την υπεράσπιση σου προκειμένω να είσαι βέβαιος ότι δεν θα κινδυνεψεις.
Orifiel Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 Προσωπικά πάντα, όχι δεν θα έβαζα, αντιθέτως θα απαντούσα με το ίδιο (με 10 ευρω) και θα ξεσήκωνα και τους εξωγήινους. Όπως και έγινε η αλήθεια. Αν δεν τους έκαναν παγκόσμια κατακραυγή δεν θα την έπαιρναν πίσω. Ε φαντάσου κάτι τέτοιο. Σε τέτοιες περιπτώσεις δικηγόρος είναι ο ίδιος ο λαός. Θα κανόνιζα όμως μέσω διαφήμισης να μαζευτούν καμιά 100ρια απέξω με πανό και να τους παρουν στο κυνήγι χαχαχα θα είχε και πάθος το θέμα!!! Ναι τότε θα έκανε ζημιά στην εταιρία και θα είχε ηθική ικανοποίηση.. τώρα.. Το αντίθετο πιστεύω βγήκε. Τι θα κάνει ο δικηγόρος? Θα πει ένα « ναι, όχι» με ωραίο κουστουμάκι και θα πάρει 500 ευρώ. Στην προκείμενη περίπτωση θα πείρε 150 ευρώ από το γιατρό.. τόσα παίρνουν πάνω κάτω για ακύρωση δίκης.
TheDevilMayCare Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 Μια ερώτηση να κάνω μόνο, γιατί ο δικός μου καταναλωτής αμέσως πάει το θέμα εισαγγελέα και λειτουργεί και σαν δικηγόρος (σαν) εκ μέρους μου με επιστολή.. ? Ε? διαφέρει καταναλωτής προς καταναλωτή? Δικηγόρο δεν πάω, εκτός αν πάω για λεφτά και είναι 50/50 και πάλι τσάμπα, ρίσκο του δικηγόρου.. είναι πολύ που δέχονται έτσι.. (ανάλογα την υπόθεση) Ναι, στην Ελλαδα, δυστυχως διαφερει. Τελεία. Ψαξτο οσο θες. Δεν επεκτεινομαι, για να μη δωσουμε θαρρος στα καταστηματα...
rainman_gr Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 Με 10 ευρώ κάνεις μήνυση, δηλαδή θέτεις την πολιτεία απέναντι σε αυτόν που ενάγεις. Για τις δικές σου απαιτήσεις όμως χρειάζεται ανταγωγή. Ξέρεις τη διαφορά;. Στην αγωγή πάλι που κάποιος τυχόν κάνει εναντίον σου χρειάζεσαι νομική υπεράσπιση... ιδίως όταν αφορά σε εξωφρενικές απαιτήσεις ύψους 200,000 ευρώ, όπως συνέβη εδώ.
35apontos Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 Τέλειωσαν τα δεκάευρα για μήνυση,πάμε 150€βρα.
Orifiel Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 Με 10 ευρώ κάνεις μήνυση, δηλαδή θέτεις την πολιτεία απέναντι σε αυτόν που ενάγεις. Για τις δικές σου απαιτήσεις όμως χρειάζεται ανταγωγή. Ξέρεις τη διαφορά;. Στην αγωγή πάλι που κάποιος τυχόν κάνει εναντίον σου χρειάζεσαι νομική υπεράσπιση... ιδίως όταν αφορά σε εξωφρενικές απαιτήσεις ύψους 200,000 ευρώ, όπως συνέβη εδώ. Τότε αν είναι υποχρεωτικό, στον παρέχει η πολιτεία. Γράφω σε εντελώς προσωπικό επίπεδο, Ποτέ μα ποτέ στην ζωή μου δεν θα δώσω ένα κομμένο στη μέση δίφραγκο για τον όποιο απατεώνα πέσω θύμα (κατάστημα, σέρβις). Αντιθέτως, θα κάνω τα πάντα, ΜΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ για να με θυμούνται και να φέρω τα πάνω κάτω σε αυτό που κάνουν. Εννοείτε όμως ότι πραγματικά θα με βλάψουν και εν συνεχεία βλάπτουν και άλλους. Όχι στα καλά καθούμενα και για το οτιδήποτε. (πχ. Και γενικά αναφέρομε σε ποιο σοβαρά ζητήματα, για το θέμα του σέρβις πάντα πάω στον μεταπωλητή η στην αντιπροσωπεία, ποτέ σε εξουσιοδοτημένα σέρβις. (αυτό είναι κανόνας για εμένα). Όσο για τέτοιου τύπου εταιρίες, εκεί ποντάρουν στον φόβο σπατάλης χρημάτων. Ξέρουν ότι θα φοβηθείς και θα υποχωρήσεις. Εγώ είμαι εδώ, να τους μάθω εναλλακτικές λύσεις.. ΧΑΧΑΧΑ Άλλο ένα πράγμα που θα ήθελα να τονίσω για των γιατρό. Για παράδειγμα τα εξουσιοδοτημένα σέρβις τις CANON στην Ευρώπη (τα οποία χρησιμοποιώ και ενημερώνομαι πριν τους ταχυδρομήσω κάτι για τσεκάρισμα), μέσα στα policies τους έχουν και σε περίπτωση βλάβης εξαιτίας τους, σου παρέχουν πλήρη αντικατάσταση του αντικειμένου με καινούργιο. Ο καταναλωτής, αυτό δεν το τόνισε στους εδώ? Γιαυτο είναι πολύ περίεργο το θέμα για εμένα. Ίδιους νόμους έχουμε. Μπορώ να δείξω το μαιλ που είχα λάβει από κανον 2 φορές, διότι πριν στείλεις κάτι, σου λέει η εταιρία (apple, canon, etc).. «μπορείτε να αποστείλετε το προϊόν εκεί και εκεί» και από κάτω σε παράγραφο αναφέρει τις υποχρεώσεις τους. Γιαυτο η Systemgraph υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν.. ούτε η square ούτε το public. Ο λόγος ότι ο γιατρός επέλεξε αυτό το κέντρο υποστήριξης. Δεν επελεξε ουτε το public αλλα ουτε την square. Άλλο ένα θέμα που θα μπορούσε ο γιατρός να τους κυνηγήσει, είναι ότι δεν παρέχουν στον πελάτη σημβολεο παραλαβής με παράγραφο μέσα, ότι δεν υποχρεούνται αν το προϊόν πάθει ζημιά εξαιτίας τους και μάλιστα εγκεκριμένο από την apple. Γιαυτο ο γιατρός θα μπορούσε να καταθέσει αγωγή στην apple απευθείας. Το μόνο που χρειάζεται είναι χαρτί κατάθεσης (από την συνάντηση), του συνηγόρου καταναλωτή. ps: Τα 10ευρα τελειώνουν 23 του μηνός!! Τρέξτε να κάνετε μηνύσεις!!! Έχουμε 3 ημέρες! Αλλά και εκεί υπάρχει και δωρεάν τρόπος, μάλιστα αν έχεις δίκιο και είναι σοβαρό, η μήνυση πάει περίπατο. Πας και χτυπάς την πόρτα τους εισαγγελέα απευθείας. Ζητάς ακρόαση, παρουσιάζεις τα στοιχεία και αυτό ήταν όλο.
TheDevilMayCare Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2011 Orifiel, με τα ενεργειες/δυνατοτητες που νομιζεις οτι θεωρητικως μπορουν να γινουν/υπαρχουν, -ομως σιγουρα δεν γινονται στην πραξη στην Ελλαδα, το ξαναγραφω: ψαξτο οσο θελεις αυτο- οχι τιποτε αλλο, μα υπαρχει κινδυνος να παρεις κοσμο στο λαιμο σου, να τρεχει & να μη φτανει... [να καταντησουν χαλαρα κατηγορουμενοι στο τελος, ειδικα με κινησεις σε Εισαγγελεις και attitude "οχι δε χρειαζεστε δικηγορους, στο τζαμπα θα τα κανουν αλλοι για εσας!"] Δεν εχει καμμια σημασια να γραφουμε εδω, τι θα εκανες εσυ στην Αγγλια ή εγω στη Σουηδια, οπως δεν εχει κανενα νοημα να σκεφτεται ενας αρσιβαριστας τι ρεκορ θα εκανε στη...Σεληνη!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα