wizzy Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2011 Ανεξαρτήτως της έκβασης της διαμεσολάβησης του Συνηγόρου του Καταναλωτή (και όχι του Πολίτη), η Systemgraph παραιτήθηκε από το δικόγραφο της αγωγής. Οπότε αγωγή τέλος. Mea culpa για το "Πολίτη", μπερδεύτηκα. Περιέργως αυτό ακριβώς λέει και ο νόμος. Συμφωνώ. Οπότε, σύμφωνα με το Public, ο κάθε καταναλωτής πρέπει να πάει στο Palo Alto, CA; Τι να πει κανείς....
pigeon Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2011 Paredwse σου εχω ερώτηση, μπερδεύτηκα! - Η systemgraph ήρθε να μας ανακοινώσει ότι σήμερα, μία μέρα πριν το δικαστήριο, υπέβαλε την παραίτηση από το δικόγραφο της αγωγής σε βάρος μου για τα 200,000 ευρώ. Επίσης είπε ότι δεν έχει καμία υποχρέωση απέναντί μου και φυσικά αρνήθηκε να με αποζημιώσει για όσα έξοδα έκανα για την προετοιμασία της νομικής μου υπεράσπισης. Περιέργως αυτό ακριβώς λέει και ο νόμος. Αυτο συμβαίνει γενικότερα; Αν δηλαδη κάποιος καταθέτει αγωγή εναντίον μου και την αποσύρει λιγο πρίν τη δίκη ή το συμβιβασμό, ενώ εγώ έχω ήδη κινήσει τις διαδικασίες, αυτός δεν με αποζημιώνει για τίποτε; (Προβλέπω εταιρίες εναντίον καταναλωτών , ποιος θα μπλέκει μ'αυτούς μετα..)
digekas Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2011 Αν ο γιατρός δεν έκανε και εκείνος αγωγή ή μήνυση κατά παντός υπευθύνου και το μόνο που ζητούσε ήταν η μεσολάβηση του συνηγόρου του πολίτη για να ισχύσει ο νόμος και να αντικατασταθεί ο υπολογιστής του από αυτόν που όφειλε να τον αντικαταστήσει (όποιος και αν είναι αυτός) και δεν είναι ψυχίατρος ο Δημήτρης, τελικά ούτε αντικατάσταση θα δει αλλά προβλέπεται ακόμα και για το απλό κρυολόγημα στους δικηγόρους να συνταγογραφείται κλύσμα. Συνήγορος του πολίτη και τρέχα γύρευε... που είναι οι καταναλωτικές ενώσεις να τραβήξουν ένα ξεγυρισμένο πρόστιμο σε αυτές που ούτε καν είχαν τα μούτρα να παρουσιαστούν; Τώρα ποιος έχει σειρά ο συνήγορος του καταναλωτή ή η ευρωπαϊκή ένωση;;; Τελικά το συμπέρασμα που μάλλον βγαίνει είναι ότι οι iMac και γενικότερα τα προϊόντα της Apple δεν αντικαθίστανται στην Ελλάδα. Αν πάλι δεν ισχύει το προηγούμενο συμπέρασμα ας μας πει κάποιος που θα πρέπει να απευθυνθεί ο φίλτατος γιατρός για να αντικαταστήσει το ελαττωματικό του μηχάνημα. ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΤΗΣ APPLE ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΑ.-
status Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2011 ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΤΗΣ APPLE ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΑ.- +100000000000000 πω πω ρε φίλε με έκανες κ γέλασα:Ρ
gtroza Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2011 ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΤΗΣ APPLE ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΑ.- μην τα θέλουμε και όλα δικά μας η apple έχει πρόγραμμα ανακύκλωσης! .
mdr21 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2011 Απαραδεκτη η isquare απαραδεκτη &η public. Γι αυτο apple μονο απο παραεισαγωγεις ,αφου ετσι κι αλλιως εγγυηση δεν δινουν οι επισημοι. Αν και πιστευω αν ο γιατρος κινηθει νομικα εναντιον public &isquare θα του την κανουν πριν προχωρησει η υποθεση στο δικαστηριο. Πονταρουν στο οτι δεν θα το τραβηξει.
digekas Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2011 Απαραδεκτη η isquare απαραδεκτη &η public. Γι αυτο apple μονο απο παραεισαγωγεις ,αφου ετσι κι αλλιως εγγυηση δεν δινουν οι επισημοι. Αν και πιστευω αν ο γιατρος κινηθει νομικα εναντιον public &isquare θα του την κανουν πριν προχωρησει η υποθεση στο δικαστηριο. Πονταρουν στο οτι δεν θα το τραβηξει. Τελικά όμως αν δεν έχεις μεγάλο πορτοφόλι το δίκιο σου δεν το βρίσκεις για αυτό και ποντάρουν στο ότι δεν θα το τραβήξει, για αυτό και έχουμε φτάσει στο σημείο που βρισκόμαστε, γιατί το χρήμα προσφέρει ισχύ και η ισχύ κάμπτει το διεφθαρμένο ή το προς διαφθορά σύστημα και ότι και να λέμε ή να έχει προβλέψει ο νομοθέτης για τις ανεξάρτητες εξουσίες, πάει περίπατο. Το θέμα είναι, ή μάλλον ήταν, ότι για τα μάτια του κόσμου όταν ένα ζήτημα έφτανε να γίνει τέτοια είδηση φρόντιζαν να αποδοθεί δικαιοσύνη ώστε ο μη προνομιούχος πολίτης να έχει αυτή την ψευδαίσθηση.
Cue Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2011 Δεν γνωρίζω το νομικό του θέματος αλλά στα μάτια μου και οι 3 είναι μεγάλοι ξεφτύλες. Public "νομίζουμε? άποψη μας?" Systemgraph, παραδέχτηκε ότι ήταν άστοχη η αγωγή αλλά δεν αποζημιώνει τον καταναλωτη για τα έξοδά του. iSquare απούσα?
rafeek Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Απο maga.gr η SystemGraph Technologies ΕΠΕ και ο κ. Μίνωας Θεοδωράκης παραιτήθηκαν σήμερα του δικόγραφου της αγωγής για 199,900 ευρώ σε βάρος μου, αλλά όχι από το δικαίωμα της αγωγής. Οι νομικοί σύμβουλοι μου εξήγησαν ότι αυτό σημαίνει πως οι ενάγοντες μπορούν να επαναφέρουν την αγωγή ανά πάσα στιγμή μέσα στα επόμενα 5 χρόνια. Μήπως η λέξη “απόσυρση” της αγωγής δεν είναι η πλέον κατάλληλη και πρέπει να αντικατασταθεί με τη λέξη “πάγωμα”; Και η κοροϊδία συνεχίζεται .......
Orifiel Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Μου φαίνετε περίεργη η αντίδραση του γιατρού, από την μια 2 – 3 εταιρίες που σφυρίζουν αριστερά και δεξιά και από την άλλη ένα μεγάλο δισταγμό στο να λάβει αυτό που δικαιούται. Διάβασα ότι σπατάλησε τα διπλάσια λεφτά από ότι κόστισε ο υπολογιστής!!? Ε είναι σπάταλος, δεν θέλει κόπο και χρήμα, θέλει τρόπο!! Μα όλα αυτά που έκανε και έγιναν, εγώ και ο καθένας θα μπορούσε να τα κάνει δωρεάν!. Άντε 10 ευρώ για το παράβολο μιας μήνυσης. Πέρα ταύτα, ορίστε το πανευρωπαϊκό γραφείο προστασίας καταναλωτή που ναι μεν δεν θα έρθει εδώ να σου κάνει τον δικηγόρο, αλλά θα θίξει ΠΟΛΥ έντονα τα συμφέροντα όποιας εταιρίας που εδρεύει στην ευρωπαϊκή ένωση με τις υπόλοιπες χώρες. Αν έχει δα και ιστοσελίδα? Δεν το συζητώ.. (ηλεκτρονικό κατάστημα).. Και ξέρετε ε? εκεί δεν παίζουν… Αχχ.. λέω να το βάλω και εγώ μπρος σε μια υπόθεση μου τώρα.. μαύρο φίδι που τους έφαγε.. Στην ιστοσελίδα να κάνετε scroll down στο τελευταίο που έχει στην λίστα του.. αυτό είναι το πανευρωπαϊκό που εδρεύει στην Ιρλανδία. http://www.citizensinformation.ie/en/consumer_affairs/consumer_protection/consumer_rights/consumer_protection_organisations.html Να συμπληρώσω ότι δεν ξέρω τι έχει παιχτεί πραγματικά με τον γιατρό, δοκίμασα το σέρβις τις quest πριν 2 μήνες! και δεν έχω λόγια να το περιγράψω για τα ελληνικά δεδομένα. Το καλύτερο σέρβις. Γρήγορο και δεν σου στερούν το παραμικρό δικαίωμα ως καταναλωτής.. Όσο για τους άλλους, άστα να πάνε.
rainman_gr Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Το European Consumer Centre που υποδεικνύεις Orifiel στο link που παραθέτεις παρέχει (όπως αναφέρει η σελίδα αυτή): The European Consumer Centre provides a free information and advice service on consumer rights in the EU. Νομίζω ο γιατρός χρειάζονταν κάτι περισσότερο από δωρεάν πληροφορίες και συμβουλές εν προκειμένω (βλ αγωγή 200,000). Δεν νομίζεις? Εξάλλου αυτός πήγε στον Συνήγορο του Κατσναλωτή που σαν ανεξάρτητη αρχή είναι επίσης τσάμπα. Οι άλλοι οδήγησαν τα πράγματα σε περίπλοκες νομικές διαδικασίες με τη γνωστή παραδοχή εκ των υστερων περί άστοχης και υπερβολικής ενέργειας. Όπως γραφουν στη δήλωσή τους όμως θα κάνουν την "αυτοκριτική" τους και κάτι μου λέει ότι αν αυτή η αυτοκριτική είναι ειλικρινής και όχι υποκριτική τότε θα πρέπει να αρχίσει με την αποζημίωση του καταναλωτή για τα έξοδα στους δικηγόρους, στους οποίους σύρθηκε άνευ λόγου, ή "άστοχα και υπερβολικά" αν προτιμάς. Διαφορετικά μας δουλεύουν ψιλό γαζί με επικοινωνιακά τερτίπια που ΔΕΝ περνάνε. Δες κι εδώ τι γράψαν χτες έξω: http://news.cnet.com/8301-17852_3-20028890-71.html?tag=cnetRiver
Orifiel Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Είναι και για καταγγελίες τσεκαρισμένο.. Γενικότερα στην Αγγλία/Ιρλανδια ποιο πολύ έτσι λειτουργούν και αν το θέμα είναι σοβαρό, όπως εξαπάτηση.. σου αλλάζουν τα φώτα. Έχω κλείσει δικηγορικό γραφείο στην Αγγλία από κάτι τέτοια.. Όμως μπορώ και μπορούσα σε ότι έκανα να αποδείξω αυτό το οποίο τους κατήγγειλα. Έχω και αγγλική υπηκοότητα. Απλά μετά την καταγγελία σου θα σε αναλάβει άλλο τμήμα εντελώς δωρεάν. Κάπως έτσι πάει και τα χωρίζουν σε βαθμίδες, 1η( προσπαθούν να λύσουν διαφορές με χαμηλούς τόνους), 2ο ζητανε και από τις 2 πλευρές αν δεν υπάρχει λύση τα αποδεικτικά που έχει ο καθένας στην κατοχή του, 3η σε κλείνουν αν ο πελάτης έχει δίκιο και παίρνεις και αποζημίωση.. (Αναφέρομαι στο σύστημα που έχουν στην Αγγλία). Και αν παρατηρήσεις είναι πανευρωπαϊκό, αναφέρει δε ότι η εξυπηρέτηση είναι δωρεάν διότι πληρώνονται από ευρωπαϊκή ένωση.
orck Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Εαν ειναι για ολη την Ευρωπη γιατι δεν υπαρχει παραρτημα στις δυο μεγαλες πολεις τουλαχιστον με υπαλληλους που μιλανε αγγλικα. Η μηπως μπορει ο καθενας να ασχοληθει να επικοινωνησει με μια ευρωπαικη υπηρεσια στην αλλη ακρη της Ευρωπης. Ειτε μας αρεσει ειτε οχι, ΕΙΜΑΣΤΕ το κωλοχωρι και η ντροπη της Ευρωπης.
Orifiel Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2011 Αυτό γράφει.. Το ευρωπαϊκό κέντρο καταναλωτή προσφέρει δωρεάν πληροφορίες και συμβουλές για τα δικαιώματα του καταναλωτή. Επίσης είναι μέλος μεγάλου ευρωπαϊκού δικτύου και μπορεί να σας βοηθήσει να λύσετε διαφορές σε περίπτωση προβλήματος σε όποιο μέλος κράτος τις ευρωπαϊκής ένωσης ανήκετε. (πάνω κάτω αυτό λέει) Γιαυτο που το θέλω εγώ, είναι λουκούμι σκέτο. Αν το καλοσκεφτείς, τα μέσα υπάρχουν και όλα δωρεάν.. Απλά η Ελλάδα ζει στον μεσαίωνα και αφήνουμε τον κάθε α#$#α να κάνει ότι θέλει (γενικότερα αναφέρομαι). Αλήθεια πόσοι στην Ελλάδα γνωρίζουν ότι δεν χρειάζεται να σπαταλήσεις ούτε 1 ευρώ για να βρεις το δίκιο σου? Κανείς.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα