rainman_gr Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Το πρόβλημα φίλε digekas είναι ότι στην προσπάθεια "σωτηρίας" της αυτοκαταστροφικής εταιρείας, έχει δημιουργηθεί αυτή η καραμέλα περί αντικατάστασης από τη συγκεκριμένη εταιρεία για να κερδίσει την ύστατη στιγμή κάποιες εντυπώσεις. Αν διαβάσει κανείς προσεκτικά νομίζω ότι το πράγμα είναι σαφές... ο γιατρός ζήτησε αντικατάσταση πράγματι αλλά όχι συγκεκριμένα από τη systemgraph.. αλλά από τον όποιο αρμόδιο μέσω systemgraph. Απλώς, όπως έγραψες παραπάνω η εταιρεία δεν προώθησε το αίτημα πουθενά, αντιθέτως προώθησε τον καταναλωτή στην έξοδο. mdr21 δεν με έχεις πείσει ότι ένας αγανακτισμένος καταναλωτής είναι χειρότερος από μια εταιρεία που τον πετάει έξω και αρνείται να παραλάβει, να διαβάσει αίτημα, να προωθήσει αίτημα. Λυπάμαι... δεν σώζεται. Γράφε εσύ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mdr21 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Αναφερεις φτηνα προιοντα και το πλαισιο , που τα τελευταια χρονια εχει βελτιωσει σημαντικα την aftersales πολιτικη του κερδιζοντας ετσι ακομα μεγαλυτερο μεριδιο της αγορας. Επισης στους σκληρους δισκους και στις καρτες γραφικων η αντικατασταση καλυπτεται πιο ευκολα και με νομιμους τροπους και με παρανομους... Οταν πας την lg στον αντιπροσωπο για αντικατασταση κανε ενα κοπο να μας πεις και τι εγινε. Κανα παραδειγμα με Nikon ή Canon ή ΝΟΚΙΑ , ή SE ή γενικα σε προιοντα ανω των 500Ε εχεις να μας πεις? Οσο και να μπερδευεις την συζητηση δεν κουραζομαι να το ξαναλεω , η πολιτικη της apple αν ειναι οντως ετσι , ειναι παρανομη και ο γιατρος επρεπε να κυνηγησει την public και την isquare. Δεν το κανε αλλα προτιμησε να τσακωθει με την systemgraph που δεν ειχε ευθυνη αντικαταστασης. rainman επειδη κουραστηκα με τα υπονοουμενα σου και να μου βαζεις λογια στο στομα , εγω ειμαι στο φορουμ απο 31/10/2006 , εσυ γραφτηκες στο φορουμ λιγες ωρες αφου ανεβηκε το συγκεκριμενο τοπικ και αν δεν κανω λαθος ειναι το μοναδικο τοπικ που ανεβαζεις ποστ. Οποτε ασε τα υπονοουμενα ποιος ειναι υποκινουμενος απο ποιον. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rainman_gr Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Τί σημασία έχει mdr21 ποια είναι η πρακτική των εταιρειών... σημασία έχει τι λέει ο νόμος. Η πρακτική οφείλει να εναρμονιστεί με το νόμο. Απλά πράγματα είναι. Δεν χρειάζεται να κερδίσει ή να χάσει ο συγκεκριμένος καταναλωτής για να εφαρμοστεί ο νόμος. Και κάτι ενδιαφέρον από τους όρους εγγύησης της apple που υπάρχουν online: 8. Limitation of Liability. IF ANY PRODUCT SHOULD BE DAMAGED OR LOST WHILE IN APPLE’S CUSTODY, APPLE’S LIABILITY WILL BE LIMITED TO THE COST OF REPAIR OR REPLACEMENT OF THE AFFECTED PRODUCT. 12. Governing Law. The laws of the country where you ordered service will govern these Repair Terms and Conditions. Ασφαλώς mdr21, γιατί με ενδιαφέρει η συζήτηση. Έχω και άλλο nickname εδώ περισσότερο επώνυμο, αλλά φοβάμαι μη μου κάνουν μήνυση :-p ps: δεν υπονόησα τίποτα για 'σένα προσωπικά. Διαφωνώ με αυτά που γράφεις, όπως διαφωνείς κι εσύ με τους υπόλοιπους, κι έχουμε δικαίωμα στη διαφωνία αμφότεροι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 νομιζω γραφεις και στους 4Τ και εχεις ενα S3 :P Ναι αυτο κανω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mdr21 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Και κάτι ενδιαφέρον από τους όρους εγγύησης της apple που υπάρχουν online: 8. Limitation of Liability. IF ANY PRODUCT SHOULD BE DAMAGED OR LOST WHILE IN APPLE’S CUSTODY, APPLE’S LIABILITY WILL BE LIMITED TO THE COST OF REPAIR OR REPLACEMENT OF THE AFFECTED PRODUCT. 12. Governing Law. The laws of the country where you ordered service will govern these Repair Terms and Conditions. Ημουν σιγουρος για κατι τετοιο , δεν χρειαζοταν να το ψαξω οτι και να λενε οι εδω δασκαλεμενοι υπαλληλοι. Ολοι ξερουν , υπαρχουν και πολλες μαρτυριες στο ινσομνια , οπου υπαρχει στο εξωτερικο κανονικο applestore , οχι μονο κανουν αμεση αντικατασταση , αλλα πολλες φορες και εκτος εγγυησης. Κατι τετοια , οπως λεει και ο Digekas ειναι που χαρακτηριζουν τα προϊοντα της καθε εταιρειας , ετσι και το πολυ καλο aftersales χαρακτηριζει την apple στον υπολοιπο πολιτισμενο κοσμο. Εδω δυστυχως δεν εχουμε apple hellas και applestore , οποτε αντιμετωπιζουμε τις παρανομες aftersales πρακτικες των αντιπροσωπων και πωλητων , οπως σε καθε εταιρεια στην Ελλαδα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rainman_gr Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Ημουν σιγουρος για κατι τετοιο , δεν χρειαζοταν να το ψαξω οτι και να λενε οι εδω δασκαλεμενοι υπαλληλοι. Ολοι ξερουν , υπαρχουν και πολλες μαρτυριες στο ινσομνια , οπου υπαρχει στο εξωτερικο κανονικο applestore , οχι μονο κανουν αμεση αντικατασταση , αλλα πολλες φορες και εκτος εγγυησης. Κατι τετοια , οπως λεει και ο Digekas ειναι που χαρακτηριζουν τα προϊοντα της καθε εταιρειας , ετσι και το πολυ καλο aftersales χαρακτηριζει την apple στον υπολοιπο πολιτισμενο κοσμο. Εδω δυστυχως δεν εχουμε apple hellas και applestore , οποτε αντιμετωπιζουμε τις παρανομες aftersales πρακτικες των αντιπροσωπων και πωλητων , οπως σε καθε εταιρεια στην Ελλαδα. εδώ συμφωνούμε 100% mdr21 !!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
status Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Οταν πας την lg στον αντιπροσωπο για αντικατασταση κανε ενα κοπο να μας πεις και τι εγινε. Μπαρδόν για το οφφτόπικ, αλλά η άλμαν ελλάς είχε και pick up service με άμεση αντικατάσταση οθόνης (παίρνει την «χτυπημένη» και σου αφήνε καινούρια.) Ο παρατατικός επειδή έχω καιρό να χρησιμοποιήσω το σέρβις τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Heatspreader Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Τωρα γιατι μορφωμενος γιατρος , με το νομο στα χερια , δεχθηκε να γινει μπαλακι απο μια πωλητρια G700 στα public και δεν εμπιστευθηκε την κριση και κατανοηση του σε ενα απλο Ελληνικο κειμενο , ειναι κατι που πρεπει να ρωτησεις αυτον και οχι εμενα. Για να μιλάμε πιο καλά, καλό είναι να μην χαρακτηρίζουμε ανθρώπους βάση εκπαιδευτικής κατάρτισης και εισοδήματος. Τίποτα από αυτά δεν είναι ανάλογο της παιδείας, της μόρφωσης, της κουλτούρας και της ορθής σκέψης. Δεν εννοώ ότι είχες κακό σκοπό, απλά το επισημαίνω για να είμαστε πιο δίκαιοι και πιο σωστοί. Μιλαμε για ενα μηχανημα αξιας, και μιλαμε για ενα πελατη που το ηθελε για τη δουλεια του κι οχι να μπαινει στο νετ, και να χαζευει στο fb Αναφερεις φτηνα προιοντα και το πλαισιο , που τα τελευταια χρονια εχει βελτιωσει σημαντικα την aftersales πολιτικη του κερδιζοντας ετσι ακομα μεγαλυτερο μεριδιο της αγορας. Επισης στους σκληρους δισκους και στις καρτες γραφικων η αντικατασταση καλυπτεται πιο ευκολα και με νομιμους τροπους και με παρανομους... Οταν πας την lg στον αντιπροσωπο για αντικατασταση κανε ενα κοπο να μας πεις και τι εγινε. Κανα παραδειγμα με Nikon ή Canon ή ΝΟΚΙΑ , ή SE ή γενικα σε προιοντα ανω των 500Ε εχεις να μας πεις? Και φθηνό να ήταν το μηχάνημα και έτσι απλά να το είχε για να το βλέπει, τα ίδια ισχύουν. Το τι είναι ακριβό και τι φθηνό, το τι χρήσιμο, το τι άχρηστο, το τι για χόμπι, το τι για δουλειά είναι στην προσωπική κρίση και χρήση του κάθε ανθρώπου. Το μονο που κερδισα απο ολη την υποθεση , ειναι οτι σε περιπτωση σοβαρης βλαβης σε συσκευη μου , θα απευθυνθω στον πωλητη μου να αναλαβει ολη την διαδικασια του ελεγχου-σερβις-μεταφορα , αντι να κοιτω να γλιτωσω τις 15+ μερες της διαδικασιας πηγαινοντας το μονος μου στο σερβις. (οπως εκανα συνηθως μεχρι στιγμης) Έτσι και εγώ. Αν και όπως είπαμε προηγουμένος, όταν υπάρχει επίσημο Service, τότε κάνει και αντικατάσταση. Έχω αλλάξει στην Alman Hellas, 4 οθόνες. Με το κατάστημα δεν ασχολήθηκα καθόλου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mdr21 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Και φθηνό να ήταν το μηχάνημα και έτσι απλά να το είχε για να το βλέπει, τα ίδια ισχύουν. Το τι είναι ακριβό και τι φθηνό, το τι χρήσιμο, το τι άχρηστο, το τι για χόμπι, το τι για δουλειά είναι στην προσωπική κρίση και χρήση του κάθε ανθρώπου. Δεν εκρινα την χρησιμοτητα ή την "αξια" των προϊοντων , ειπα οτι σε τετοια χαμηλης τιμης προϊοντα ή τυπου pc hardware , ειναι πιο ευκολο για τον εμπορο να τα αντικαταστησει , αφου και να μην δικαιουται , τα καλυπτει πιο ευκολα και "αλλιως". Σιγουρα υπαρχουν παραδειγματα καλου aftersales (απο εισαγωγεις ή πωλητες ομως , οχι συνεργεια) και εγω ειχα παει μια compact φωτογραφικη sony στα fnac και παρολο που ηταν μεσα στην αμμο , την κρατησανε 1,5μηνα στο σερβις της sony , στο ενδιαμεσο τα fnac μου ειχαν δωσει μηχανη προσωρινης αντικαταστασης και στο τελος μου αντικαταστησανε την ελαττωματικη με καινουρια. Αν ειναι ομως να καταληξουμε οτι τελικα η aftersales πολιτικη της πλειοψηφιας των εταιρειων στην Ελλαδα , ειναι ικανοποιητικη και η περιπτωση public/systemgraph/isquare ειναι η μαυρη εξαιρεση , τοτε παω πασο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rainman_gr Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Από κάπου έπρεπε να αρχίσει να γίνεται η κουβέντα επομένως. Ευτυχώς που έγινε η μήνυση στο γιατρό λοιπόν να γίνει η αφορμή. Το λάθος θα ήταν να μην αξιοποιηθεί, αλλά ευτυχώς αυτό το λάθος δεν έγινε γιατί η συζήτηση επιτέλους ξεκίνησε! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
digekas Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 ... Αν ειναι ομως να καταληξουμε οτι τελικα η aftersales πολιτικη της πλειοψηφιας των εταιρειων στην Ελλαδα , ειναι ικανοποιητικη και η περιπτωση public/systemgraph/isquare ειναι η μαυρη εξαιρεση , τοτε παω πασο. Προσπαθώ από χθες να θυμηθώ κάτι που να έχω και να χάλασε και να μην έφταιγα εγώ και δεν πάει το μυαλό μου. Το θέμα πάντως είναι ότι δεν μπορούμε να χρησιμοποιούμε τα κακά παραδείγματα ως δικαιολογία και να υποστηρίζουμε ότι αφού και άλλοι δεν έχουν σωστό aftersale service το ίδιο δικαιούται και η systemgraph ή η isquare ή η όποια εταιρία. Αν μπούμε σε αυτή την λογική δεν θα βρεθεί και καμία να λειτουργεί νόμιμα για αυτό και η systemgraph, η isquare και σε όσες άλλες πήγε ο Δημήτρης είναι κατακριτέες και καταδικαστέες που από την πλευρά τους υποστηρίζουν το: "ΔΕΝ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΜΕ ΝΕΑ" που είναι πέρα ως πέρα παράνομο. Ο γαμπρός μου που έλεγα παραπάνω πήγε μόνο την κάρτα γραφικών μαζί με τις αποδείξεις σε ένα υποκατάστημα του πλαίσιο (μάλλον κέντρο) και εκεί του τα μασούσαν, μέχρι που του είπαν ότι αφού αγόρασε ολόκληρο το μηχάνημα από το πλαίσιο θα έπρεπε να τους πάει ολόκληρο το μηχάνημα για να το δουν και όταν τους εξήγησε ότι το θέμα το έχει ψάξει και είναι σίγουρος ότι φταίει η κάρτα, του είπαν άσε να την δούμε (είχαν και δουλειά βέβαια) και θα σε ειδοποιήσουμε, οπότε μια και δυο πάει σε άλλο υποκατάστημα και εκεί μπαμ-μπαμ νέα κάρτα και έφυγε. Για φαντάσου λοιπόν τώρα εσύ να είχες πάρει νέο μηχάνημα, να το είχες πληρώσει 2000 ευρώ, να σου παρουσίαζε προβλήματα μέσα στην εγγύηση, να το έδινες για επισκευή και να το έπαιρνες χειρότερο, να τους ζητούσες αντικατάσταση με νέο που προβλέπεται από τον νόμο και όταν λέμε αντικατάσταση απλά να προωθούσαν το αίτημά σου και το μηχάνημα να το αντικαθιστούσε αυτός που όφειλε να το αντικαταστήσει και αυτοί να σου λένε, δεν μας νοιάζει τι λέει ο νόμος, η πολιτική της εταιρίας είναι πάνω από αυτόν!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators paredwse Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Super Moderators Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 [...] και όταν λέμε αντικατάσταση απλά να προωθούσαν το αίτημά σου και το μηχάνημα να το αντικαθιστούσε αυτός που όφειλε να το αντικαταστήσει και αυτοί να σου λένε, δεν μας νοιάζει τι λέει ο νόμος, η πολιτική της εταιρίας είναι πάνω από αυτόν!!! Κάνεις λάθος, δεν σου λένε "δεν μας νοιάζει τι λέει ο νόμος". Σου λένε "δεν το αγόρασες από εμάς, πήγαινε ζήτα αντικατάσταση από εκείνους που το αγόρασες". Αυτό λέει ο νόμος στο κάτω-κάτω, όχι να πας στην εταιρεία Β για να ζητήσεις αντικατάσταση αντικείμενου που πήρες από την εταιρεία Α. Δηλαδή αν πας στον Κωτσόβολο, θα ζητήσεις αντικατάσταση για κάτι που αγόρασες από την Ηλεκτρονική Αθηνών; Ή θα ζητήσεις να "προωθήσουν" το αίτημά σου; Τι είναι η "προώθηση" από άλλη εταιρεία, καινούργιο φρούτο; Αν ήμουν στην Ηλεκτρονική Αθηνών, ξέρεις πού θα έγραφα "προώθηση" αιτήματος από τον Κωτσόβολο; Στα παλαιότερα των Adidas μου. Έχει γραφτεί δεκάδες φορές, εκεί να επιμένουμε ότι έπρεπε η Systemgraph να κάνει ό,τι γουστάρουμε εμείς... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
digekas Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Πήγε στην isquare; Είναι η αντιπροσωπεία; Του είπαν ότι η πολιτική της εταιρείας είναι να μην αντικαθιστά τα προβληματικά μηχανήματα με νέα; Είναι η systemgraph εξουσιοδοτημένο service; Αν το είχε αγοράσει από εκεί θα του το αντικαθιστούσαν με νέο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators paredwse Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Super Moderators Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Πήγε στην isquare; Είναι η αντιπροσωπεία; Του είπαν ότι η πολιτική της εταιρείας είναι να μην αντικαθιστά τα προβληματικά μηχανήματα με νέα; 1. Όχι, η iSquare ΔΕΝ είναι η αντιπροσωπεία, είναι επίσημος μεταπωλητής. 2. O υπολογιστής ΔΕΝ έχει αγοραστεί από την iSquare αλλά από το Public. 2. Δεν με απασχολεί τι του είπε ένας μεταπωλητής από τον οποίο ΔΕΝ είχε αγοραστεί ο υπολογιστής. Ούτε έχει και ιδιαίτερη σημασία. Είναι η systemgraph εξουσιοδοτημένο service; Αν το είχε αγοράσει από εκεί θα του το αντικαθιστούσαν με νέο; Νόμιζα ότι γράφαμε επί πραγματικών δεδομένων και όχι επί φανταστικών υποθέσεων. Τέσπα, ΑΝ ο υπολογιστής είχε αγοραστεί από τη Systemgraph και ΑΝ δεν του τον αντικαθιστούσαν, θα είχαν 1000% άδικο. ΑΝ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
digekas Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 http://www.neo2.gr/web/neo2.gr/home2/-/asset_publisher/78mX/content/%CE%B8%CE%B1-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%86%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B7-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B9%CE%B1-apple-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B1?referrer=newsletter Άρα τα παραπάνω: Περισσότερο ενεργή παρουσία στην ελληνική αγορά υπόσχεται η iSquare, η νέα αντιπρόσωπος των προϊόντων Apple στην Ελλάδα. Ως γνωστόν από την 1η Σεπτεμβρίου, η εν λόγω εταιρεία του ομίλου Info-Quest ανέλαβε τη διανομή των προϊόντων Apple, αφού είχε προηγηθεί η εξαγορά της Rainbow. είναι αυθαίρετα. Επίσης στην isquare του είπαν ότι η πολιτική της εταιρίας είναι να μην αντικαθιστά προβληματικά μηχανήματα και όχι ότι "δεν το αγοράσατε από εμάς οπότε πηγαίνετε εκεί που το αγοράσατε να ζητήσετε αντικατάσταση" και αυτό δεν είναι υποθετικό σενάριο, έτσι δεν είναι; Στην systemgraph τί του είπαν; Μήπως όταν τους είπε να του το αντικαταστήσουν η πρώτη τους απάντηση ήταν να το ζητήσει γραπτώς;;; Μήπως όταν το έκανε και ζήτησε να το φωτοτυπήσουν και να το υπογράψουν εκείνοι το έκαναν και στην φωτοτυπία συμπλήρωσαν ότι παρέλαβαν την αίτηση αλλά δεν την διάβασαν και επιπροσθέτως συμπλήρωσαν ότι δεν παραλαμβάνουν στο service τους τον iMAC γιατί τους ζητήθηκε αντικατάσταση με καινούριο και τέτοιο αίτημα δεν το αποδέχονται; Γιατί του ζήτησαν εξαρχής να το υποβάλει λοιπόν γραπτά;;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα