Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μια χαρα τα θυμαμαι.

Στα public πηγε(?) μονο για να ρωτησει που ειναι το service. Στo istorm-isquare (αυτοι οντως εχουν λερωμενη την φωλια τους) πηγε και εκατσε στο σαλονι με την χαριτωμενη προϊσταμενη και συζητουσε. Στην systemgraph ομως πηγε και εβαλε τις φωνες και ζηταγε χαρτια , αντικαταστασεις κλπ.

 

Κανεις δεν εχει πει οτι κακως ο γιατρος ζηταγε αντικατασταση , κανεις δεν εχει πει οτι κακως δημοσιευσε τα παραπονα του.

Αυτο που λεμε ειναι οτι πηγε τσαμπουκαλεμενος και ζητησε αντικατασταση απο τα λαθος ατομα (=systemgraph).

Η κακη επισκευη απο την systemgraph περιπλεκει το θεμα στην κατανοηση του , αλλα δεν αλλαζει κατι , βασει νομου , στο θεμα της ευθυνης αντικαταστασης.

 

Αν ειχε δικιο στο θεμα της αντικαταστασης εναντι της systemgraph το να της κανει μηνυση ιδιως μετα την μηνυση των 200Κ , δεν ειναι θεμα δικομανιας , ειναι το αυτονοητο και λογικο και καθε δικηγορος νομιζω (μπορει να μας διαφωτισει σε αυτο ο paredwse) θα το προτεινε στον πελατη του.

 

Αυτος ζητησε συμβιβασμο. Οι οροι του λοιπον θα μας λυσουν πολλες αποριες , πιστευω...

  • Απαντ. 596
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Εύχομαι να διαβάζει ο γιατρός ώστε να εξαγριωθεί πράγματι και να κάνει μηνύσεις mdr21.

 

Μέχρι τότε αυτό που εγώ καταλαβαίνω είναι ότι ο άνθρωπος ξεσκέπασε τα χάλια του δικτύου apple στην Ελλάδα και είχε το θάρρος να τα βάλει με όλους τους. Δυστυχώς με το ανάλογο χρηματικό κόστος κτλ. Λυπάμαι αλλά δεν θα ακολουθήσω τη φιλοεταιρική λογική σου mdr21, σύμφωνα με την οποία οι εταιρείες είναι καλές κι αθώες και φταίει ο αδαής καταναλωτής γιατί δεν ζω στη Ζιμπάμπουε.

Δημοσ.

Τότε το www.apple.com/gr είναι παραπλανητικό. Επίσης ο γιατρός γράφει ότι είχε πάει και στο public.

Ας τον καθοδηγούσε σωστά η "καλή" Systemgraph. Φαντάζομαι δεν ήθελαν να χάσουν αυτά που χρεώνουν τη μαμά apple σαν service!

 

Δες κι εδώ

 

http://www.avclub.gr/forum/showpost.php?p=1392426&postcount=17

 

Μπορεις να φανταζεσαι οτι θελεις, κι εγω οταν καθομαι και φανταζομαι, δεν μπορεις να φανταστεις τι φτιαχνω στο μυαλο μου.

 

"Το κατάστημα PUBLIC ήταν ενήμερο πριν φθάσω σε εσάς, αλλά μας έδειξε με το δάκτυλο εσάς και την iSQUARE", ειπε ο γιατρος, αρα αν το δαχτυλο του εδειχνε τη γεφυρα του Ριου, δε θα τους ελεγε να πανε να μαμηθουν αλλα θα ακολουθουσε το δαχτυλο και θα επεφτε μεσα.

 

Για μενα το πρωτο καταστημα που ειναι λαθος, ειναι της Public, διοτι εστειλε τον πελατη να παει μονος του στο service ενω αν ειχε πραγματικη υπευθυνοτητα θα αναλαμβανε η ιδια την μεταφορα και συννενοηση στο καταστημα του service. Και αυτο, ειτε πουλαγε Apple, ειτε πουλαγε ντοματες. Μιλαμε για ενα μηχανημα αξιας, και μιλαμε για ενα πελατη που το ηθελε για τη δουλεια του κι οχι να μπαινει στο νετ, και να χαζευει στο fb, επρεπε οχι απλα να αναλαβει την μεταφορα και συννενοηση, πιπες και επικυψεις επρεπε να του κανει, γιατι ενας τετοιος πελατης οταν ειναι αυχαριστημενος, θα παραμεινει πελατης και θα θελησει κι αλλα προιοντα.

Δημοσ.

Ευτυχώς ο κόσμος καταλαβαίνει όμως... Και "τιμωρεί".

 

Συμφωνώ pournaras!

 

ΑΙΣΧΟΣ public. Πες τα. Και αυτούς τους καταγγέλει όμως. Απλώς αυτοί δεν του έκαναν αγωγή.

Δημοσ.

pournara, η αρχική του κίνηση να πάει στην systemgraph δεν ήταν λάθος.

Από το site της Apple είδε ποιοι έχουν εξουσιοδοτημένο service και service ήθελε στην αρχή και όταν πήρε πάλι το μηχάνημα ελαττωματικό γύρισε πίσω και ζήτησε αντικατάσταση.

 

Τα Public ως μεταπωλητές λειτουργούν ως μεσάζοντες και επωμίζονται τις ευθύνες της αντιπροσωπίας εφόσον αυτή δεν υφίσταται στην χώρα, δλδ, ο δικαστής δεν θα μείνει στο γράμμα του νόμου που αναφέρει ότι ο καταναλωτής διεκδικεί από τον πωλητή (και όχι από τον μεταπωλητή), οπότε ο συνήγορος του πολίτη από την στιγμή που στέλνει πρόσκληση προς όλους τους εμπλεκόμενους φορείς (γιατί φορείς είναι), στην συνάντηση θα πρέπει να βρεθεί και εκπρόσωπος της αντιπροσωπείας, λογικά, ο οποίος θα ζητήσει συγνώμη για την πολυήμερη απουσία του (είχε πεταχτεί μέχρι το περίπτερο να πάρει τσιγάρα) και θα αντικαταστήσει το iMac του Δημήτρη και θα βρεθούμε εμείς τελικά να σκεπτόμαστε αν όντως έπρεπε να φτάσει σε αυτό το σημείο η ιστορία για να δεχτεί η αντιπροσωπεία να αντικαταστήσει το μηχάνημα.

Δημοσ.

Λυπάμαι αλλά δεν θα ακολουθήσω τη φιλοεταιρική λογική σου mdr21, σύμφωνα με την οποία οι εταιρείες είναι καλές κι αθώες και φταίει ο αδαής καταναλωτής γιατί δεν ζω στη Ζιμπάμπουε.

Σε ολα μου τα ποστ αναφερω ποσο "κακες" ειναι ολες οι εταιρειες στην Ελλαδα στο aftersale και επειδη ειναι "κακες" δεν γουσταρω ενας γκαφατζης γιατρος να τους δινει παραπανω οπλα* στη φαρετρα τους εναντιον μου.

 

* 1ο) διεκδικηση νομιμων δικαιωματων του απο λαθος ατομα

2ο) δημιουργια κακου προηγουμενου στο θεμα καταγγελια στο ιντερνετ , με την αιτηση του για συμβιβασμο.

 

Το μονο που κερδισα απο ολη την υποθεση , ειναι οτι σε περιπτωση σοβαρης βλαβης σε συσκευη μου , θα απευθυνθω στον πωλητη μου να αναλαβει ολη την διαδικασια του ελεγχου-σερβις-μεταφορα , αντι να κοιτω να γλιτωσω τις 15+ μερες της διαδικασιας πηγαινοντας το μονος μου στο σερβις. (οπως εκανα συνηθως μεχρι στιγμης)

Δημοσ.

mdr21, o γιατρός πλέον δεν ζητούσε επιδιόρθωση αλλά αντικατάσταση και η απάντηση που εισέπραττε ήταν ότι η apple δεν κάνει αντικαταστάσεις, για αυτό και τον έκαναν μπαλάκι για αυτό και δεν πρόκειται για γκάφα και για αυτό πάει σε συμβιβασμό με σκοπό να του αντικαταστήσουν το iMac.

 

Αν δεν παρευρεθεί εκπρόσωπος της iSquare αμφιβάλω αν θα αντικατασταθεί το μηχάνημα οπότε και δεν θα υπάρξει συμβιβαστική συμφωνία, εκτός και αν δεχτεί να στείλει η systemgraph το iMac στην iSquare οπότε και θα παραδώσει η systemgraph νέο iMac στον Δημήτρη.

 

Το θέμα πάντως είναι ότι η πολιτική (τουλάχιστον όπως υποστηρίζουν) της apple είναι να μην γίνονται αντικαταστάσεις μηχανημάτων. Το αν είναι Ελληνικό φρούτο ή οδηγία από έξω... λίγο-πολύ αδιάφορο, το αποτέλεσμα είναι ότι με τους εδώ μιλούσε και δεν έβρισκε άκρη, αν και ενέπλεξαν και Ιρλανδούς που υποτίθεται εκείνοι είχαν την αντιπροσωπεία... (go-figure)

Δημοσ.

Τελικά τι έγινε με τα λεφτά του ανθρώπου? Ακόμη να βγει κάποια απόφαση? Αν και κανόνισαν εξωδικαστική μέθοδο.. Μετά από όλη αυτή την ταλαιπωρία δεν αξίζει να τους ρίξει και αυτός μια αγωγή τώρα?

 

 

Βρες την αντιπροσωπεια τους τοτε, πολλες απο αυτες τις εταιρειες εχουν σοβαρη αντιπροσωπευση στην ελλαδα

 

Παντως απο πλαισιο πχ οποτε μου αλλαζαν πραγματα μου εδιναν εγγυηση απο την αρχη και ολες τις φορες τα διαλεγα κλειστα απο το ραφι (ετυχε σε μενα δεν ειναι κανονας βεβαια)

 

Το μονο προβλημα εκει ειναι οτι καποιες φορες μου ριχνουν την αξια των προιοντων/πιστωτικου, συνεπως προκειμενου να παρω κατι εξισου καλο ή καλυτερο, εχει χρειαστει να βαλω το χερι στη τσεπη για να καλυψω τη διαφορα

 

Εκει κακως δεν εκανα φασαρια

 

Sent from my LG-P500 using the enemies of Pyongyang

 

Offtopic, μετέφερα το θέμα σε 4 εξωδικαστικούς οργανισμούς και συνήγορο.. Επίσης καταγγελία στην μαμα εταιρία και οι άνθρωποι μου έστειλαν τα ευχαριστώ τους σήμερα που τους ενημέρωσα για αυτή την εταιρία, μιας και όπως λένε δεν υπάρχει καμία εγγύηση αν δεχτώ μεταχειρισμένη αντικατάσταση. Και είναι παράνομο. Γιαυτο προσοχή σε όλους..

Δημοσ.

pournara, η αρχική του κίνηση να πάει στην systemgraph δεν ήταν λάθος.

Από το site της Apple είδε ποιοι έχουν εξουσιοδοτημένο service και service ήθελε στην αρχή και όταν πήρε πάλι το μηχάνημα ελαττωματικό γύρισε πίσω και ζήτησε αντικατάσταση.

 

Τα Public ως μεταπωλητές λειτουργούν ως μεσάζοντες και επωμίζονται τις ευθύνες της αντιπροσωπίας εφόσον αυτή δεν υφίσταται στην χώρα, δλδ, ο δικαστής δεν θα μείνει στο γράμμα του νόμου που αναφέρει ότι ο καταναλωτής διεκδικεί από τον πωλητή (και όχι από τον μεταπωλητή), οπότε ο συνήγορος του πολίτη από την στιγμή που στέλνει πρόσκληση προς όλους τους εμπλεκόμενους φορείς (γιατί φορείς είναι), στην συνάντηση θα πρέπει να βρεθεί και εκπρόσωπος της αντιπροσωπείας, λογικά, ο οποίος θα ζητήσει συγνώμη για την πολυήμερη απουσία του (είχε πεταχτεί μέχρι το περίπτερο να πάρει τσιγάρα) και θα αντικαταστήσει το iMac του Δημήτρη και θα βρεθούμε εμείς τελικά να σκεπτόμαστε αν όντως έπρεπε να φτάσει σε αυτό το σημείο η ιστορία για να δεχτεί η αντιπροσωπεία να αντικαταστήσει το μηχάνημα.

 

Διαφωνω. Που ξερει ο γιατρος τι ηθελε; Αυτο ειναι ευθυνη καθαρα αυτου που τον πληρωσε, τελεια και παυλα. Το μηχανημα ειναι στην εγγυηση, ειναι πανακριβο, και δε λειτουργει, ας αποφασισει η εταιρια με το service αν θελει η οχι επισκευη ή αντικατασταση. Δε θα ασχοληθει ο γιατρος ουτε ο καθε γιατρος με το τι ακριβως χρειαζεται το μηχανημα.

Καλως η κακως μιλαμε για ενα μηχανημα, που για το ειδος του ειναι στα πιο ακριβα μοντελα. Ας το συγκρινουμε με ενα αυτοκινητο (ας πουμε χαρην κουβεντας μια BMW αξιας 50χιλ ευρω). Η συγκεκριμενη λοιπον αντιπροσωπια, ισως λογω χωρου, ισως λογω εξοδων κλπ, δεν εχει service, αλλα εχει συμβολαιο (εν γνωση της μαμας εταιριας), με την εταιρια ξερωγω bmw-service-hellas. Πας λοιπον στην αντιπροσωπια, αγοραζεις το αυτοκινητο, ολα καλα ολα ωραια, και μετα απο 1 μηνα το αμαξι αρχιζει τα κουλα του. Τι κανεις λοιπον; Ψαχνεις στο ιντερνετ να βρεις ποιο ειναι το σερβις της bmw, η πας και αφηνεις εκει που το πηρες (τοσα λεφτα εδωσες, δε θα τρεχεις εσυ στο καθε συνεργειο, δε θα κλεισεις εσυ τα ραντεβου, σιγα μην τρεξεις να βρεις κι ανταλακτικα), και απαιτεις κιολας αυτοκινητο εξυπηρετησης πελατων, μεχρι να στο επιστρεψουν;

Δημοσ.

Βρε, τόσα εκατομμύρια καταναλωτές σε όλο τον κόσμο, τόσα εκατομμύρια παράπονα, τόσοι χιλιάδες καυγάδες, έχεις ξανακούσει μήνυση σε καταναλωτή για 200,000 ευρώ?

 

 

Η αλαζονία και η ανοησία εν προκειμένω ήταν όλη καταγεγραμμένη στο "TΈΛΟΣ" της ανακοίνωσης Systemgraph (που αφαιρέθηκε κατόπιν χλευασμού).

 

Τι να λέμε τώρα.

 

Ορίστε:

 

http://t.co/pcfZ4RG

 

http://j.mp/dVdStG

 

http://j.mp/ijgn7O

 

Για μελετήστε.

Δημοσ.

Πάντως διαβάζοντας μερικούς να λένε ότι το εξουσιοδοτημένο σέρβις δεν έχει καμία δουλειά με την αντικατάσταση του, πιστεύω ότι τότε δεν υπήρχε λόγος να έχει μπροστά από την λέξη σέρβις και την λέξη «εξουσιοδοτημένο»

Γιατί πολύ απλά αυτοί τα παίρνουν από την apple.. και τους συμφέρει να το πας 2-3-4-10 και στο τέλος να σου το φάνε κιόλας το μηχάνημα με κάνα μεταχειρισμένο, γιατί και τα εργατικά θα πληρωθούν και μπορεί να κονομήσεις και κάνα μηχάνημα καβατζα να το πουλήσεις έξτρα παραδάκι. Γιαυτο και εγώ ανέφερα το δικό μου γιατί είναι σχεδόν το ίδιο.. το τι κάνουν τα σέρβις.

 

Πάντως καλό είναι που το έμαθε η apple και πιθανόν τους έκοψε τα εργατικά αν όχι και αντικατάσταση..

το μόνο σίγουρο τα ανταλλακτικά που αναγράφονται στο τιμολόγιο του γιατρού, τα καβάτζαραν από την apple.

Δημοσ.

Διαφωνω. Που ξερει ο γιατρος τι ηθελε; Αυτο ειναι ευθυνη καθαρα αυτου που τον πληρωσε, τελεια και παυλα. Το μηχανημα ειναι στην εγγυηση, ειναι πανακριβο, και δε λειτουργει, ας αποφασισει η εταιρια με το service αν θελει η οχι επισκευη ή αντικατασταση. Δε θα ασχοληθει ο γιατρος ουτε ο καθε γιατρος με το τι ακριβως χρειαζεται το μηχανημα.

Καλως η κακως μιλαμε για ενα μηχανημα, που για το ειδος του ειναι στα πιο ακριβα μοντελα. Ας το συγκρινουμε με ενα αυτοκινητο (ας πουμε χαρην κουβεντας μια BMW αξιας 50χιλ ευρω). Η συγκεκριμενη λοιπον αντιπροσωπια, ισως λογω χωρου, ισως λογω εξοδων κλπ, δεν εχει service, αλλα εχει συμβολαιο (εν γνωση της μαμας εταιριας), με την εταιρια ξερωγω bmw-service-hellas. Πας λοιπον στην αντιπροσωπια, αγοραζεις το αυτοκινητο, ολα καλα ολα ωραια, και μετα απο 1 μηνα το αμαξι αρχιζει τα κουλα του. Τι κανεις λοιπον; Ψαχνεις στο ιντερνετ να βρεις ποιο ειναι το σερβις της bmw, η πας και αφηνεις εκει που το πηρες (τοσα λεφτα εδωσες, δε θα τρεχεις εσυ στο καθε συνεργειο, δε θα κλεισεις εσυ τα ραντεβου, σιγα μην τρεξεις να βρεις κι ανταλακτικα), και απαιτεις κιολας αυτοκινητο εξυπηρετησης πελατων, μεχρι να στο επιστρεψουν;

 

O Δημήτρης πήγε στην systemgraph και ζήτησε επισκευή στην αρχή και εκείνοι υποτίθεται ότι το επισκεύασαν και όταν είδε περισσότερα προβλήματα από ότι είχε στην αρχή επέστρεψε στην systemgraph και ζήτησε αντικατάσταση και η systemgraph ήταν υποχρεωμένη όχι να του τον αντικαταστήσει αλλά να δεχτεί το αίτημά του να το παραλάβουν, να το στείλουν στην αντιπροσωπεία και εκείνη να αναλάβει το χρέος της αντικατάστασης.

 

Αυτό δεν έκανε ο υπεύθυνος στην systemgraph για αυτό και φώναζε ότι ξέρει ποια είναι τα δικαιώματά του για αυτό και πήρε τέτοιες διαστάσεις το θέμα μέχρι που ήρθε και η αγωγή και απλά έδεσε το γλυκό.

 

Το θέμα λοιπόν ήταν ότι δεν δεχόντουσαν να προωθήσουν το αίτημά του για αντικατάσταση στην αντιπροσωπεία, όχι απλά να αντικαταστήσουν οι ίδιοι το μηχάνημα και όταν τους ζήτησε να φωτοτυπήσουν την αίτηση και να την υπογράψουν τους ήρθε ο ουρανός σφοντύλι για αυτό υπέγραψε ότι την παρέλαβε αλλά δεν την διάβασε για να μπορεί να υποστηρίξει (και καλά) ότι δεν έχει γνώση του περιεχομένου της και του ζήτησε να αποχωρήσει μαζί με το iMac του.

Δημοσ.

Η συνεργασία του εξουσιοδοτημένου πωλητή και σέρβις είναι συνδεδεμένη μεταξύ αυτών των δύο, σκοπός είναι η εξυπηρέτηση όσο το δυνατόν λιγότερο χρονοβόρα, η σύστεμγκραφ θα μπορούσε να το «ψάξει» λίγο το θέμα, αφού στην τελική αυτοί θα έδιναν το «οκ» για την αντικατάσταση σε περίπτωση μην επισκευάσιμης βλάβης.

Αν όχι η σύστεμγκραφ οποιοδήποτε άλλο εξουσιοδοτημένο σέρβις.

Δημοσ.

Πάντως διαβάζοντας μερικούς να λένε ότι το εξουσιοδοτημένο σέρβις δεν έχει καμία δουλειά με την αντικατάσταση του, πιστεύω ότι τότε δεν υπήρχε λόγος να έχει μπροστά από την λέξη σέρβις και την λέξη «εξουσιοδοτημένο»

Γιατί πολύ απλά αυτοί τα παίρνουν από την apple.. και τους συμφέρει να το πας 2-3-4-10 και στο τέλος να σου το φάνε κιόλας το μηχάνημα με κάνα μεταχειρισμένο, γιατί και τα εργατικά θα πληρωθούν και μπορεί να κονομήσεις και κάνα μηχάνημα καβατζα να το πουλήσεις έξτρα παραδάκι. Γιαυτο και εγώ ανέφερα το δικό μου γιατί είναι σχεδόν το ίδιο.. το τι κάνουν τα σέρβις.

 

Πάντως καλό είναι που το έμαθε η apple και πιθανόν τους έκοψε τα εργατικά αν όχι και αντικατάσταση..

το μόνο σίγουρο τα ανταλλακτικά που αναγράφονται στο τιμολόγιο του γιατρού, τα καβάτζαραν από την apple.

 

Φίλτατε συγγενής μου είχε πρόβλημα με vaio εκτός εγγύησης και πήγε σε γνωστό ο οποίος του είπε άστο και αν έρθει κάποιο με αυτή την μητρική θα δηλώσω βλάβη θα αντικαταστήσω την μητρική αυτού που είναι στην εγγύηση και θα σου περάσω την δική του. (Για να μην λένε ότι τα έχω με την apple)

Δημοσ.

Πάντως διαβάζοντας μερικούς να λένε ότι το εξουσιοδοτημένο σέρβις δεν έχει καμία δουλειά με την αντικατάσταση του, πιστεύω ότι τότε δεν υπήρχε λόγος να έχει μπροστά από την λέξη σέρβις και την λέξη «εξουσιοδοτημένο»

 

Μπορει να μην σου καθεται καλα , αλλα εξουσιοδοτημενο service Χ εταιρειας σημαινει μονο οτι εχει το δικαιωμα (και την αναγνωρισμενη γνωση) να βαζει χερι στα προϊοντα της εταιρειας , να τα επισκευαζει ή να κρινει οτι δεν επισκευαζονται και χρειαζονται αντικατασταση.

 

Εσυ το μπερδευεις με τον εξουσιοδοτημενο αντιπροσωπο-εισαγωγεα. Αυτος μονο μπορει να σου πραγματοποιησει την αντικατασταση και νομικα αλλα και πρακτικα. (ή ο πωλητης σου)

 

Ενας αντιπροσωπος συνηθως εχει και σερβις. Ενα εξουσιοδοτημενο σερβις ομως δεν σημαινει οτι ειναι και αντιπροσωπος-εισαγωγεας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...