BlackScorpionX Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Εδώ που τα λέμε... έπρεπε να επιμείνει στο public. Αυτός ήταν ο αρχικός πωλητής. ΌΜΩΣ αφού η Systemgraph έκανε δεκτό το μηχάνημα για επισκευή, έχει και αυτή ευθύνη! Μπέρδεμα, θα το κοιτάξω και θα σας πω! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 (επεξεργασμένο) Καλημέρα, Για αρχή συγνώμη από όλους για το καρα-offtopic, αλλά μιας και τέθηκαν κάποιες ερωτήσεις και βρίσκομαι ήδη εδώ, θεωρώ πρέπον να απαντήσω. Ξεκινώντας θα ήθελα να διευκρινίσω ότι δεν είμαι δικηγόρος, οπότε προφανώς δεν είμαι αρμόδιος για να σχολιάσω αμιγώς νομικά θέματα. Παρόλα αυτά, από όσο γνωρίζω ο Πολίτης έχει όντως αναφαίρετο δικαίωμα στην ανωνυμία, και αυτό φυσικά το σεβόμαστε. Κανένα μέλος μας δεν υποχρεώνεται να γράφει με το πραγματικό του όνομα, παρότι πολλά μέλη μας το κάνουν (είναι κάποιου είδους παράδοση..). Αλλά, όταν έχουμε να κάνουμε με θέματα τα οποία μπορούν δυνητικά να επηρεάσουν νομικά το avclub, είναι κανόνας μας να ζητάμε στοιχεία ώστε αυτά να είναι στη διάθεση της "θιγόμενης" εταιρείας. Δεν σημαίνει ότι αυτά τα στοιχεία θα κοινοποιηθούν στον οποιονδήποτε - απλά, όπως και στον έντυπο τύπο, θέλουμε οι καταγγελίες που αναρτώνται να είναι επώνυμες, καθότι απευθύνονται σε επίσης επώνυμες εταιρείες. Όσο αφορά τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στην αγορά του Audio Video, απαιτούμε να αναφέρεται αυτή η ιδιότητά τους με κάποιο τρόπο ώστε να γνωρίζουν τα υπόλοιπα μέλη και να "φιλτράρουν". Είναι ηθικό το θέμα. Δεν υπονοούμε ότι οι επαγγελματίες είναι defacto κακόβουλοι, αλλά και πάλι έχουν δει πολλά τα μάτια μας.. Οπότε κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας για να προστατέψουμε τα μέλη μας. Όσο αφορά το προσωπικό δεδομένο της επαγγελματικής ιδιότητας, είναι επιλογή του εκάστοτε επαγγελματία κατά πόσο θα το αποκαλύψει. Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να αποδεχθεί τους Όρους Χρήσης μας. Αλλά αν θέλει να γίνει μέλος, πρέπει να τους αποδεχθεί. Τώρα, όσο αφορά την άμεση / έμμεση / whatever διαφήμιση ή/και δυσφήμιση, είμαστε πολύ αυστηροί όσο αφορά τη δυσφήμιση, για τους προφανείς (νομικής φύσης) λόγους. Δεν κινδυνεύεις με μήνυση όταν λες τι καλή που είναι η τάδε αντιπροσωπεία.. Αλλά όταν υπονοείς για παράδειγμα ότι η δείνα αντιπροσωπεία προσπάθησε να σε εξαπατήσει, υπάρχει θέμα.. Φιλικά, Δημήτρης To γνωστο ,αγαπημενο , "δημοκρατικο" avclub.gr! Μετα απο 6 χρονια εγγραφης στο insomnia, ο χρηστης dimdim εκανε ποστ για να μας πει οτι στο avclub σεβονται την ανωνυμια και δεν μας υποχρεωνουν να γραφτουμε με το κανονικο ονομα.... Ουαου.. ---------------------------------------------- Οπως και να εχει, η systemgraph εχει μπλεξει αγριως και εχει γυρισει μπουμερανγκ η ολη ιστορια! Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2011 από haHa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 αποκλειεται να μην το εχουν μαθει στα κεντρικα της apple αργουν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tigran Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Από την στιγμή που υπάρχει στο site της Apple ως εξουσιοδοτημένο service, δεν έκανε τίποτα λάθος ο άνθρωπος. Έχει τη δυνατότητα να το πάει στο κατάστημα από όπου το αγόρασε, αλλά δεν είναι αναγκασμένος. Κι εμένα το Galaxy S όταν χάλασε κάποια στιγμή, δεν το πήγα στα Electroworld (μιας και δεν έχει κατάστημα στη Θεσ/νίκη), αλλά κατευθείαν στο εξουσιοδοτημένο service. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 (επεξεργασμένο) επρεπε να παει στο public και αν του ελεγαν τα γνωστα ωραια που λενε εδω στο banania republic να τους ελεγε παρτε τηλεφωνο οπου θελετε,συννενοηθειτε και πειτε μου ποιος ειναι υπευθυνος για αντικατασταση επισης κακος δεχθηκε επισκευη σε καινουργιο και πανακριβο μηχανημα τα ειπαμε αυτα το θεμα πλεον ειναι το τεραστιο φαουλ της μηνυσης σε πελατη Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2011 από million_voices Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BlackScorpionX Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 (επεξεργασμένο) Λοιπόν εμένα η γνώμη μου είναι όπως είπα ότι έπρεπε να διεκδικήσει τα δικαιώματα της εγγύησης ΜΟΝΟ από το public, δηλαδή τον αρχικό πωλητή, είτε αντικατάσταση είτε service, ακόμα και ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ το public να κάνει service, θα έπρεπε να το πάρει pc και να σταλεί (μέσω public) στην όποια αντιπροσωπεία. Από την άλλη η Systemgraph ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ να δεχτεί να παραλάβει το pc για service εφόσον ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΕ ΠΟΥΛΗΣΕΙ η ίδια σε αυτόν. Έπρεπε να τον στείλει πίσω και να δεχτεί να το παραλάβει μέσω public (αφού αυτός είναι ο πωλητής - αν είναι αυτή η σωστή διαδικασία, αν συνεργάζονται δηλαδή sytemgraph + public). Νομίζω επίσης ότι όταν είναι μέσα στην εγγύηση πρέπει να γίνεται άμεση αντικατάσταση και όχι service. Θα έπρεπε δηλαδή το public να το αντικαταστήσει δίχως δεύτερη σκέψη και να απευθυνθεί στον προμηθευτή του για το ελλατωματικό προϊόν. Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2011 από BlackScorpionX Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tigran Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Άμεση αντικατάσταση γίνεται εντός 14 ημερών από την αγορά του προϊόντος και μόνο. Η συσκευασία θα πρέπει να είναι άθικτη και το προϊόν να μη φέρει σημάδια κακής μεταχείρισης. Αυτό ισχύει γενικά. Δεν μπορείς να πας μετά από 8 μήνες και να ζητήσεις άμεση αντικατάσταση. Δεν θα είχε λογική κάτι τέτοιο, γιατί ακόμα και μέσα στην εγγύηση να είναι, θα πρέπει η εταιρεία να δει αν το προϊόν είναι όντως ελαττωματικό ή αν η ζημιά προκλήθηκε από κακή μεταχείριση του πελάτη. Από εκεί και πέρα, πολλές εταιρείες δίνουν οι ίδιες οδηγία στα καταστήματα, να στέλνουν τον πελάτη απευθείας στην αντιπροσωπεία. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Microsoft με τα X360, που αναλαμβάνει η ίδια σε συνεννόηση με τον πελάτη τα όποια θέματα επισκευής/αντικατάστασης. Φυσικά αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορείς να ζητήσεις από το κατάστημα να κάνει αυτό τη διαδικασία, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι αναγκαστικό να απευθυνθείς σε αυτούς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BlackScorpionX Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Ναι δίκο έχεις tigran, εννοούσα αντικατάσταση ΕΦΟΣΟΝ δεν οφείλεται σε κακομεταχείριση, εφόσον δηλαδή καλύπτεται από την εγγύηση ουσιαστικά (πέρα από το ότι εντός του χρόνου). Χωρίς να ξέρω βέβαια ακριβώς, μου φαίνεται λίγο δύσκολο να εμφανίζονται σκιές από κακή μεταχείριση και σε μια τέτοια περίπτωση ο τεχνικός έπρεπε να το καταλάβει και να τον ενημερώσουν. Ναι, ενδεχομένως να του είπαν στο public ότι αφού βιάζεσαι πήγαινέ το εσύ γιατί από εμάς θα πάρει χρόνο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mdr21 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Άμεση αντικατάσταση γίνεται εντός 14 ημερών από την αγορά του προϊόντος και μόνο. Η συσκευασία θα πρέπει να είναι άθικτη και το προϊόν να μη φέρει σημάδια κακής μεταχείρισης. Αυτό ισχύει γενικά. και πως θα ξερω οτι ειναι ελαττωματικο το προϊον με αθικτη την συσκευασια???? :blink: Αυτα τα λενε οι εταιρειες και μαλιστα ουτε αυτα δεν τηρουν ειτε 3μερες(η νεα τους μοδα) ειτε 14μερες. Για να κανει μαγαζι αντικατασταση στην Ελλαδα , πρεπει να γινει μεγαλη φασαρια απο τον πελατη και να πεσει σε "αδυναμο" πωλητη. Ο νομος που παραθετουν ολοι μιλαει ξεκαθαρα για ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ σε περιπτωση ελαττωματικου προϊοντος. Ενταξει δεν ειναι λογικο για ψυλλου πηδημα να ζηταμε αντικατασταση , αλλα αυτο ειναι κατι που λυνεται με συζητηση. Το θεμα ειναι οτι τους πας καρακαμμενο προιον (για ολες τις εταιρειες μιλαω) και οχι μονο δεν το αντικαθιστουν , αλλα στην καλυτερη μονο το επισκευαζουν και στη χειροτερη σου λενε οτι εσυ το χαλασες/εβρεξες. Ειπαμε στην Ελλαδα προτιμω μαγαζι με 1 μηνα εγγυηση και 20% φτηνοτερα προιοντα , παρα 2 χρονια (δηθεν) και ακριβοτερα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Τοξοβολος_UK Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 (επεξεργασμένο) Ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ σε ΟΛΟΥΣ που πιεσαν το θεμα να γινει διεθνες. Μολις ειχαμε το πρωτο μεγαλο διεθνες ειδησεογραφικο πρακτορειο να αναφερει ΕΚΤΕΝΩΣ ΤΟ ΘΕΜΑ DIEPRESSE http://diepresse.com/home/techscience/hightech/apple/622435/AppleSupportfirma-verklagt-Kunden-wegen-Beschwerde Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2011 από Τοξοβολος_UK Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
georginiogr Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Δεν προκειται να του κανουν τιποτα εφοσον ο ανθρωπος αναφερει απλα ενα γεγονος. Απο ποτε το να δημοσιοποιεις ενα γεγονος που εχεις βιωσει θεωρειται ποινικο αδικημα; Εγω στη θεση του θα τους εκανα μηνυση για ψευδη καταμηνυση και θα τους επαιρνα τα σωβρακα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Τοξοβολος_UK Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 (επεξεργασμένο) Eλπιζω το BBC να ξυπνησει κ αυτο γρηγορα!Τους εχω στειλει email εδω και 4 ωρες τουλαχιστον.... Παιδια οσοι μπορειτε ειτε ειστε στην Ελλαδα ειτε εδω στην Βρετανια,στειλτε στο ΒΒC επισης... Μολις χτυπησε τα ειδησεογραφικα πρακτορεια του Ισραηλ και της Νορβηγιας επισης!!ΧΑΜΟΣΣΣΣΣΣ Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2011 από Τοξοβολος_UK Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Orifiel Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 (επεξεργασμένο) Το θέμα το έβγαλα στο fb μου και επειδή πολλά άτομα έχουν μακ από αυτούς που εχω στην λίστα μου, έχουν φρικάρει, λόγο φωτογραφίας. Να κάνω και εγώ μια ερώτηση? Αν και δεν βγάζω ιστορία ακόμη και εμένα τρέχει σε καταγγελίες τώρα.. Όταν αγοράσουμε ένα προϊόν από οπουδήποτε, eshop, plaisio, αναφέρομαι γενικότερα στα πολύ μεγάλα καταστήματα.. Και το προϊόν είναι ιντελ, Logitech, corsair, etc.. Η εγγύηση που συνοδεύετε το προϊόν δεν είναι τις μαμάς εταιρίας? Γιατί αυτό έχω πάθει εγώ τώρα και δεν το δέχομαι το προϊόν που προσπαθούν να μου πασάρουν, ένα από στοκατζιδικο μεταχειρισμένο. Διότι λένε ότι « Κύριε, δεν έχετε εγγύηση ιντελ, corsair, Logitech» αλλά την δικια μας και εμείς σας δίνουμε ότι θέλουμε και δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα. Γιαυτο πέταξα μήνυση εξαπάτησης και καταναλωτή.. λολ Να συμπληρώσω ότι όταν πείρα εγώ το προϊόν, το αγόρασα καινούργιο με συσκευασία γνήσια τις εταιρίας. Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2011 από Orifiel Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 (επεξεργασμένο) Στο πλαισιο σου λεει στα περισσοτερα εγγυηση πλαισιου, παρολα αυτα σε καποια πραγματα σου λεει εγγυηση αντιπροσωπειας, πραγμα που απο οτι εχω καταλαβει δε συναδει με τη νομοθεσια Πριν απο λιγο καιρο που ειχα παει ηταν ενα τυπος που ηθελε να δωσει το iphone του για service και αυτοι του ελεγαν να παει αντιπροσωπεια, ελπιζω να βγαλε ακρη Παντως το να σου δωσουν προιον απο στοκ δεν ειναι παρανομο εφοσον ειναι το ιδιο καλο με αυτο που εχεις, αλλωστε θα εχεις εγγυηση κανονικα απο την αρχη Μην τα θελουμε και ολα δικα μας Θα μπορουσες παντως να απευθυνθεις στην αντιπροσωπεια αν ηθελες καλυψη απο αυτους Sent from my LG-P500 using the enemies of Pyongyang Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2011 από qsis Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Orifiel Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 (επεξεργασμένο) Όχι δεν είναι πλαίσιο και δεν έγραφε εγγύηση καταστήματος, παρά « εγγύηση 3 ετων Όσο δίνει η μαμά ετερια. ».. Όμως χωρίς ενημέρωση προσπάθησαν να μου δώσουν μεταχειρισμένο και με εγγύηση 6 μηνών αντί 3 έτη .. Σε άθλια κατάσταση μεταχειρισμένο προϊόν, Τηλεφωνικός απλά μου είπαν το παραπάνω που ανέφερα. Και ποιο συγκεκριμένα, με αγενή τρόπο μου λένε « αν θέλατε εγγύηση ιντελ, κορσαιρ, κτλ» να πατέ στο εργοστάσιο να τα αγοράσετε. Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2011 από Orifiel Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα