digekas Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 ... Χωρίς να ακούει καν τα παραπάνω, άρχισε τις απειλές για τον Συνήγορο του Καταναλωτή και το Ινστιτούτο Καταναλωτών και μου παρέδωσε χειρόγραφο "γραπτό αίτημα" στο οποία ζητούσε ρητά αντικατάσταση από εμάς, του υπολογιστή με καινούργιο. Του απάντησα πως δεν παραλαμβάνω τον iMac, γιατί δεν αποδέχομαι το συγκεκριμένο αίτημα , παρέλαβα όμως το χαρτί, χωρίς να το διαβάσω. ... Παρέλαβε το γραπτό αίτημα χωρίς να το διαβάσει αλλά γνώριζε ότι ζητούσε ρητά αντικατάσταση από εκείνους. Πόσο δύσκολο ήταν να κάνουν ένα τηλέφωνο στα Public ή στην iSquare και να διευθετήσουν το πρόβλημα του πελάτη τους;;; Όχι να τον κάνουν μπαλάκι και να του πουν θα σου διαβιβάσουμε το αίτημα στα κεντρικά αλλά εκείνη την στιγμή με συνοπτικές διαδικασίες να λυθεί το θέμα. Επίσης φίλτατη Ειρήνη δεν μπορώ καν να διανοηθώ το ενδεχόμενο να δικαιωθεί η εταιρία με το σκεπτικό της δημιουργίας δικαστικού προηγούμενου όπου πλέον οι χρήστες θα φοβούνται να κάνουν καταγγελίες με αυτό το ενδεχόμενο να κατηγορηθούν για συκοφαντική δυσφήμηση. Το θέμα έχει ξεκαθαριστεί από παλιά και τα blogs και forums δεν εμπίπτουν στην ίδια κατηγορία με τα ΜΜΕ όπου εκεί η αρχισυνταξία φέρει την ευθύνη για τα όσα περνάνε στον κόσμο. Ο Δημήτρης και ο εκάστοτε Δημήτρης μπορεί να είναι φρενοβλαβής, θα πρέπει το blog ή το site που φιλοξενεί τις απόψεις του να τον φιμώνει ή μήπως θα πρέπει να επιβεβαιώνει τα όσα αναφέρει ώστε να μην θεωρηθεί συνένοχο;;; Πχ στο avclub το νήμα κλειδώθηκε μέχρι να δοθούν τα στοιχεία του, πράγμα παράνομο βέβαια αφού καταστρατηγείται το δικαίωμα στην ανωνυμία, παρά ταύτα τα έδωσε και αυτό μόνο αποδεικνύει τις προθέσεις του αφού οι συκοφάντες κρύβονται για αυτό ακριβώς τον λόγο, μέχρι και ο αρκούδος "συμμάζεψε" τον μαύρο πιτ μην τυχόν και... Τι να λέμε τώρα;;; Ο χώρος φιλοξενεί και την μία και την άλλη άποψη και μέσω της συζήτησης και των λογικών επιχειρημάτων ο κόσμος βγάζει τα συμπεράσματά του και το συμπέρασμα που βγάζω εγώ είναι ότι η εταιρία πήγε να τον φιμώσει με μία υπέρογκη και ανυπόστατη αγωγή σε χρονική στιγμή τέτοια που δεν μπορεί να επικαλεστεί ότι έγινε εν θερμώ και το χειρότερο όλων είναι όχι ότι σαν κίνηση είναι ταφόπλακα για την εταιρία αλλά στιγματίζει τα προϊόντα της εταιρίας που προωθεί και στην Apple πρώτα από όλα θα πρέπει τώρα να δώσει εξηγήσεις και όχι στον Δημήτρη ή στον κάθε Δημήτρη. Είναι παράλογο οι εταιρίες να προεξοφλούν τις όποιες απόψεις μπορούν να έχουν οι πελάτες τους ως συκοφαντική δυσφήμηση επειδή αυτές μπορούν να πάρουν διαστάσεις και να αναδειχθούν αφού από αυτό τον ντόρο που δημιουργείται όταν τελικά εξηγήσουν τι έχει συμβεί και πως δημιουργήθηκε η παρεξήγηση ή η όποια παρανόηση τελικά αυτή η φαινομενική δυσφήμηση μετατρέπεται σε διαφήμιση οπότε με το ίδιο σκεπτικό και ο Δημήτρης θα πρέπει να κάνει αγωγή μετά την αθώωσή του και να ζητήσει ανάλογο ποσό για την διαφήμιση που έκανε στην εταιρία ανεξάρτητα αν έγινε κατά παραγγελία ή όχι, αλλά ξέχασα, την ζημιά την πληρώνουμε, το κέρδος όχι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JohnXarxas Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Με πληρώνουν για να ανεβάζω post. Δύο ευρώ το post. Σήμερα θα κοιμηθώ εξήντα ευρώ πλουσιότερη. σοβαρά λες την αλήθεια? και αυτός που σε πληρώνει δεν βλέπει αυτα που ανεβάζεις? σου επιτρέπει λοιπόν να λες ότι πληρώνεσαι για να λες ψέματα ή αν δεν θες να το αποκαλέσουμε ψέματα, για να ενισχύεις γνώμες? μήπως μας δουλεύεις λιγάκι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bspus Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Αραγε το θεμα θα παρει αρκετα μεγαλες διαστασεις ωστε να δημιουργηθει και αστικος μυθος εμπνευσμενος απο αυτο? Πλακα θα εχει σε μερικα χρονια να δουμε στο snopes.com καμια ιστορια σαν αυτη: Ενας κακομοιρος ανθρωπακος καπου στην Ελλαδα μια μερα πηγε τον imac του για σερβις στην ταδε evil company. Εκει αφου του τον κρατησαν μια βδομαδα πηγε τελικα να τον παρει και με φρικη διαπιστωσε οτι ο υπολογιστης που πηρε πισω ηταν ολοτελα κατεστραμμενος. Αφου αναυδος ζητησε το λογο του ανεφεραν οτι εκανα οτι μπορουσαν και επρεπε να ειναι ευχαριστημενος και απο πανω που δεν πληρωσε. οι μπραβοι του μαγαζιου του εδειξαν με αγριο βλεμμα την πορτα Ο κακομοιρος ανθρωπος εκανε ενα ποστ σε καποιο φορουμ να πει την ιστορια του καθως ηταν σε απογνωση και οριακα να πεσει σε καταθλιψη Την επομενη μερα βρηκε θυροκολλημενη στο σπιτι του μια αγωγη 1.000.000 για συκοφαντικη δυσφημιση απο την evil company, υπογεγραμμενη απο ενα team 30 μεγαλοδικηγορων Εκτοτε λαμβανε καθημερηνα απειλητικα τηλεφωνηματα και εβλεπε σε τακτα χρονικα διαστηματα αγνωστους εξω απο το σπιτι του να τον παρακολουθουν. Τελικα αναγκαστηκε να μεταναστευσει πριν φτασει η αποφαση στα δικαστηρια. Φημες λενε οτι πλεον ζει στη Βραζιλια με αλλη ταυτοτητα. Γι αυτο ποτε πια mac Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rainman_gr Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί δεν έκανε αγωγή ο γιατρός που 1) ταλαιπωρήθηκε και εξαπατηθηκε 2) σύρρεται στα δικαστήρια άνευ ουσίας 3) πληρώνει δικηγόρους 4) διασύρεται παντού λόγω του ντόρου που δημιουργεί η αγωγή της system graph (ίσως και να μην του αρέσει να λένε ανοησίες για αυτόν τα παπαγαλάκια πχ) Μήπως τελικά η αγωγή της system graph είναι ακόμη πιο μεγάλη δυσφήμιση για το γιατρό με το έδαφος που καλλιέργησε στην κοινή γνώμη; Γιατρέ κάνε αγωγή να τους πάρεις τα σώβρακα άνθρωπέ μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
digekas Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Αραγε το θεμα θα παρει αρκετα μεγαλες διαστασεις ωστε να δημιουργηθει και αστικος μυθος εμπνευσμενος απο αυτο? Πλακα θα εχει σε μερικα χρονια να δουμε στο snopes.com καμια ιστορια σαν αυτη: Ενας κακομοιρος ανθρωπακος καπου στην Ελλαδα μια μερα πηγε τον imac του για σερβις στην ταδε evil company. Εκει αφου του τον κρατησαν μια βδομαδα πηγε τελικα να τον παρει και με φρικη διαπιστωσε οτι ο υπολογιστης που πηρε πισω ηταν ολοτελα κατεστραμμενος. Αφου αναυδος ζητησε το λογο του ανεφεραν οτι εκανα οτι μπορουσαν και επρεπε να ειναι ευχαριστημενος και απο πανω που δεν πληρωσε. οι μπραβοι του μαγαζιου του εδειξαν με αγριο βλεμμα την πορτα Ο κακομοιρος ανθρωπος εκανε ενα ποστ σε καποιο φορουμ να πει την ιστορια του καθως ηταν σε απογνωση και οριακα να πεσει σε καταθλιψη Την επομενη μερα βρηκε θυροκολλημενη στο σπιτι του μια αγωγη 1.000.000 για συκοφαντικη δυσφημιση απο την evil company, υπογεγραμμενη απο ενα team 30 μεγαλοδικηγορων Εκτοτε λαμβανε καθημερηνα απειλητικα τηλεφωνηματα και εβλεπε σε τακτα χρονικα διαστηματα αγνωστους εξω απο το σπιτι του να τον παρακολουθουν. Τελικα αναγκαστηκε να μεταναστευσει πριν φτασει η αποφαση στα δικαστηρια. Φημες λενε οτι πλεον ζει στη Βραζιλια με αλλη ταυτοτητα. Γι αυτο ποτε πια mac Γιατί στην Βραζιλία δεν πουλάνε mac;;; ή εκεί έχουν καλύτερο after sales service;;; (To ηθικό δίδαγμα τελικά ποιο είναι;;; Πρέπει να πάμε κατά Βραζιλία μεριά;;; ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
orck Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Ειρηνη εχεις καμια ανακοινωση τυπου της εταιριας σου; Εμμενει στην αποφαση της να... δυσφημιστει με το χειριστο τροπο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Orifiel Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Φαίνετε ότι η triadi μύρισε το μεγάλο τζιπ.. χαχαχα και λέει, φαί.. μαμ.. Τώρα αλήθεια η systemgraph σαρώνει τα φόρουμ και μπλογκς? Αντί να είναι πίσω από το σταντ και να εξυπηρετούν σωστά τον πελάτη? Χμμμ.. σίγουρα είναι μαγαζί? Η έστω αντιπροσωπεία.. Ο λόγος που ρώτησα παραπάνω αν ο αντιπρόσωπος τώρα είναι η infoquest, γιατί μου πρόσφεραν το καλύτερο σέρβις που είχα ποτέ στην Ελλάδα, σε άλλο προϊόν εκτός apple. Δεύτερων, ίσως λογικό που δεν τον εξυπηρετούν σε αντικατάσταση από την infoquest γιατί τα φράγκα η προηγούμενοι τα πήραν και έπρεπε να τον καλύψουν τεχνικά με ότι συνεπάγει αυτό. Το ότι η συστεμγκραφ βγάζει στο σφυρί τα περιουσιακά στοιχεία των πελατών της το θεωρείτε νόμιμο? Σπείρα κυνηγών τότε μου μυρίζει.. ψαρέύουν τους πλούσιους με αγωγές.. χαχαχαχα ps: Στο avclub αναφέρουν ότι η isquare είναι η πρώην rainbow. Αυτό δεν αληθεύει μιας και άλλη εταιρία ήταν η rainbow και άλλη η infoquest. Το γνωρίζω από τον μαγαζί που συνήθως αγοράζω πράγματα μιας και δεν είχε συνεργασία με rainbow και όταν πέρασε στα χέρια τις quest άρχισε να πουλά διάφορα καλούδια από το μήλο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Moderators Share Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Δεν εχει σημασια ποιος εχει δικιο ή αδικο... Η εταιρεια εκανε ενα τερραστιο foul στον εαυτο της. Συμπεριφερθηκε χωρις επιχειρηματικη λογικη. Καθε μερα συναναστρεφονται ολα τα καταστηματα με ανθρωπους αλλους λογικους, αλλους ψυχραιμους, αλλους νευρικους, αλλους εξαλλους. Αυτο που πρεπει να κανει καθε επαγγελματιας ειναι να αποδεχθει δυο πραγματα: 1) οτι σιγουρα θα ακουσει καποια στιγμη πολλες βρισιες απο πελατη και χωρις να φταιει. 2) οτι καλη διαφημιση στην εταιρεια του δεν μπορει να κανει και το 100% του πελατολογιου του. Αν πετυχαινει ποσοστο πανω του 90% ειναι επιτυχημενος επαγγελματιας. Εδω εχουμε τωρα την περιπτωση μιας εταιρειας που 'φοβισε' μονη της ολο το παλιο και εν δυναμει νεο πελατολογιο της με χορηγηση πιθανων κακων υπηρεσιων. Την εταιρεια δεν την γνωριζω, μπορει το υπαρχον πελατολογιο της να ειναι ευχαριστημενο ως τωρα σε μεγαλο βαθμο. Το σιγουρο ομως ειναι ενα: ολοι πλεον θα την αποφευγουν μετα απο αυτο το ντορο που προκαλεσε η ιδια. Ποιος θα ασχολιοταν με το ολο θεμα αν η εταιρια δεν εκανε μηνυση? Προκαλεσε τερραστια αρνητικη διαφημιση στον εαυτο της για .... 2000 μολις ευρω. Ακομα και να ανακαλεσει την μηνυση δεν διορθωνει το λαθος της. Γιατι πλεον εχει χασει το παιχνιδι. Μια εταιρεια δεν δρα ως πελατης, δεν δρα εν βρασμω ψυχης, τα ζυγιζει ολα πριν κανει οποιαδηποτε κινηση. Αλλιως θα υποστει τις συνεπειες τις Αγορας που ειναι αμειλικτη... Δεν θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 ανακαλω σχεδον ολα οσα εχω γραψει καθως εκατσα και διαβασα προσεχτικα το ολο θεμα στο νετ και ειδικα στο avclub οι της systemgraph ειναι απαραδεκτοι απο καθε αποψη για την δικαστικη προσφυγη κατα του καταναλωτη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gtroza Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 @ 35pontos +1 κατά σύμπτωση το ποστ έγινε απο powermac που ήρθε απο αμερική το τροφοδοτικό ρίχνει όταν θυμηθεί ασφάλειες όλα τα άλλα οκ έχει πληρωθεί και το έχτρα 300$ ένα compaq presario με το καλημέρα , μετα μισή ώρα έσβηνε πήγε μέσω αντιπροσωπειών (paris) με όλους τους τύπους και ευγενέστατα 2 φορές για επισκευή γυρνούσε στην συμφωνημένη ημερομηνία και ώρα έφευγε ο ταχυδρόμος και μετά μισή ώρα έσβηνε εννοείται οι υπήρχε χαρτί με το τί επισκευάστηκε και αλλάχτηκε τελικά το μηχάνημα επισκευάστηκε στην ελλάδα απο όπου και είχε αγοραστεί μετά απο έντονες αλλά "ευγενικές" εκφράσεις χρόνος μη χρήσης του μηχανήματος 3 μήνες η πληρωμή είχε γίνει με μετρητά συμπέρασμα οι καταναλωτές πληρώνουν σε χρόνο και εκνευρισμό και χαμένο χρήμα τις αστοχίες κατασκευής, που κατά την γνώμη μου η εταιρίες κάνουν "πάσα" στην κατανάλωση-καταναλωτή 2ο συμπέρασμα έχεις ένα παλιό μηχάνημα για να κάνεις δουλειά και ίσως ένα για το design του . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Silent Arrow Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Αν και με εχει κουρασει αυτο το thread με τα πολλα posts τα οποια εχουν κρυψει πλεον τα ουσιωδη μηνυματα, νομιζω οτι πρεπει να βρεθει μια ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ σε αυτα τα απιστευτα πραγματα που συμβαινουν. Η εταιρεια πρεπει, αν θελει να επιβιωσει: 1) Να αλλαξει ιδιοκτησιακο καθεστως αμεσα, εστω και εικονικα, οπου η νεα διευθυνση να ζητησει δημοσιως συγνωμη για τα πεπραγμενα της προηγουμενης διοικησης. 2) Να αναρτησει τη δημοσια συγνωμη στην βασικη της σελιδα. 3) Η νεα διευθυνση να δωσει ενα νεο Imac στον γιατρο οσο λογικος-παραλογος, ηρεμος-εξαλλος, τιμιος-παλιανθρωπος νομιζει οτι ειναι. 4) Να πουλαει για αρκετους μηνες σε τιμες γνωριμιας για να αποκατασταθει η υπαρχουσα ή οχι εμπιστοσυνη που ειχε το πελατολογιο της σε αυτην. Εγω καταννοω και τις δυο πλευρες. Και τον απλο πολιτη που περναει δυσκολα στις ημερες μας και τα καταστηματα που με την οικονομικη κριση βαζουν λουκετα το ενα μετα το αλλο. Δεν θελει πολυ ακομα και επιχειρηματιας να κανει παιδικο foul οπως εκανε η εταιρεια με την αγωγη στον εαυτο της. Αλλα δεν ειμαι τοσο αιμοβορος ωστε να θελω να βλεπω λουκετα και ανεργο κοσμο ειδικα στις μερες μας. Αλλα πρεπει να ριξουν νερο στο κρασι τους ολοι... Πιο πολυ νοιαζομαι για το προσωπικο παρα για τον ιδιοκτητη, αυτο να γινει σαφες και κατανοητο. @Moderators Παλια μελη της insomnia κανουν 1-2 posts και πολλα νεα μελη εχουν κατακλυσει το thread με δεκαδες posts και δεν ακουγονται ισοβαρως ολες οι γνωμες. Νομιζω οτι πρεπει να πεσει αρκετο delete σε posts που δεν χρειαζονται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 τους βλεπω πολυ χλωμους εκει στην systemgraph με την δημοσιοτητα που εχει παρει το θεμα προβλεπω δε οτι ο Δημήτρης Παπαδημητριάδης θα γινει ο Γρηγοροπουλος των απανταχου καμμενων απο εξουσιοδοτημενα service και γενικοτερα κακων after sales υπηρεσιων νομιζω πως η systemgraph θα πρεπει γρηγορα να βγαλει αναμνηστικη φωτογραφια του apple certification της Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gtroza Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Αν και με εχει κουρασει αυτο το thread με τα πολλα posts τα οποια εχουν κρυψει πλεον τα ουσιωδη μηνυματα, νομιζω οτι πρεπει να βρεθει μια ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ σε αυτα τα απιστευτα πραγματα που συμβαινουν. δεν θα μας βάλουν διαγώνισμα η ανάγνωση και η συμμετοχή είναι προαιρετικά καλή χρονιά σε όλους . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spiounos Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Μοναδική λύση κατά τη γνώμη μου για τη systemgraph είναι να καλέσει τον πελάτη να τα βρουν εξωδικαστικά, πιθανόν με αμοιβαίες δημόσιες δηλώσεις. Η systemgraph επίσης, θα πρέπει να αντικαταστήσει άμεσα το imac εφόσον απέτυχε να το επισκευάσει και ταλαιπώρησε τον πελάτη. Όσο η systemgraph εμμένει στην αγωγή και στη μη αντικατάσταση του imac, τόσο μεγαλύτερη ζημιά θα κάνει στον εαυτό της. Τονίζω ότι γνωρίζω ότι ο νόμος προβλέπει αντικατάσταση από τον πωλητή. Εφόσον όμως η systemgraph απέτυχε να επισκευάσει (ή ακόμα χειρότερα επιχείρησε να εξαπατήσει τον πελάτη), οφείλει άμεσα να αντικαταστήσει το μηχάνημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nrg_polini Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Κάποτε η ACN έιχε κόψει τη πρόσβαση σε ένα πελάτη της επειδή είχε λάβει προειδοποίηση απο κάποια εταιρία για παράνομο κατέβασμα ταινίας. Το τι έγινε μετά στο νετ το θυμάστε όλοι φαντάζομαι. Η acn που βρίσκεται αυτή τη στιγμή; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα