Προς το περιεχόμενο

Δημοσιοποίηση παραπόνων στο Διαδίκτυο, οδηγεί σε αγωγή


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν του αρέσει η απάντηση του Δημήτρη, οπότε ανεβάζει ένα site www.maga.gr από όπου τους ξεχέζει και τους βρίζει (και από όσο ξέρω αρχικό περιεχόμενο του site ήταν με πολλά περισσότερα "γαλλικά" και με ονομαστικές αναφορές, οι οποίες έχουν "στρογγυλοποιηθεί", μετά τις απαραίτητες δικηγορικές συστάσεις).

 

Ταυτόχρονα μπαίνει και σε διάφορα άλλα site συνεχίζοντας το ίδιο τροπάρι.

 

Η αγωγή είναι που δέχτηκε είναι για συκοφαντική δυσφήμιση, που σημαίνει παραποίησε τα γεγονότα.

 

Και επειδή έχουμε κάνει καραμέλα την ελευθερία στον τύπο (ηλεκτρονικό και μη): άλλο ελευθερία και άλλο ασυδοσία!!!

 

Είμαι πολύ καλή στο Photoshop και μπορώ να τραβήξω οποιαδήποτε φωτογραφία από ένα Facebook, να την ανεβάσω σε ένα δικό μου blog με κάποιες μικρές αλλαγές, και από κάτω να λέω "κοιτάξτε τι κάνει ο ξεφτίλας"!

 

Το θεωρείτε ελευθερία αυτό?

 

1. Σύμφωνα με την απάντηση της SystemGraph στον Παπαδημητριάδη στο φόρουμ AV Club, δεν του καταλογίζει καμιά παραποίηση γεγονότων. Το μόνο που έχει να πει είναι ότι δεν είναι υπεύθυνη για την αντικατάσταση, αλλά πουθενά δεν αντικρούει όσα αναφέρει ο Παπαδημητριάδης.

 

2. Μια εταιρεία δεν κινδυνεύει από τα "γαλλικά", το να βγεις και να πεις μια εταιρεία "λαμόγια", "αλήτες", "απατεώνες" δεν είναι τόσο πρόβλημα, ίσα ίσα μπορεί να φανείς και γελοίος και αναξιόπιστος ακριβώς γιατί ακούγεσαι υπερβολικός. Το πραγματικά βαρύ είναι "πήγα να μου το φτιάξουν όπως έπρεπε και δε μου το έφτιαξαν".

Επεξ/σία από eAnagnostis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 596
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ας παραθέσω ξανά ένα από τα σημαντικότερα post (για μένα τουλάχιστον) γιατί φεύγουμε από την ουσία!

Συμφωνώ με αυτό απόλυτα.

 

Ας είμαστε καθαροί, αυτά που έγραψε ο Παπαδημητριάδης δε δικαιολογούν αγωγή και μάλιστα για €200.000. Αυτό είναι το πρόβλημα. Το να γράψεις το παράπονό σου σε ένα blog και ένα forum και να το ποστάρεις και στο twitter σου δεν είναι δα και καμιά καμπάνια. Ακόμα δηλαδή και να έχει δίκιο η SystemGraph ότι τα Public έπρεπε να αντικαταστήσουν τον υπολογιστή και όχι η SystemGraph, το θέμα μας εδώ δεν είναι αυτό, είναι το γιατί έκανε αγωγή σε κάποιον που διαμαρτυρήθηκε.

 

Και όλα αυτό καταλήγει κάπου: η SystemGraph πρέπει να πιεστεί από τη δημόσια κατακραυγή και να αποσύρει την αγωγή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτα εγραψε η εταιρεια,πειτε μου που διαφωνειτε με την σταση της πλην αγωγης για την οποια δεν ξερουμε τι βρισιδι θα ακουσαν για να κανουν τετοια βλακεια

 

 

 

Στις 7-10-10, ο κος Δημήτρης Παπαδημητριάδης έφερε στο service της εταιρίας μας έναν υπολογιστή iMac 27”, για 2η φορά.

 

Το αίτημά του ήταν σαφές και διατυπώθηκε με τρόπο κατά την γνώμη μου αγενή και επιθετικό: να του αντικαταστήσουμε τον υπολογιστή που είχε αγοράσει από το Public, με ένα καινούργιο, καθώς παρουσίαζε το ίδιο πρόβλημα.

 

Προσπάθησα να του εξηγήσω πως έχω κάθε διάθεση συνεργασίας και πως θέλω να μείνει ικανοποιημένος από την τελική λύση της υπόθεσής του. Του έκανα σαφές ότι θα αλλάζαμε και πάλι το ελαττωματικό panel (εφόσον πράγματι ήταν) και του πρότεινα να διαβιβάσω το αίτημά του και να τον βοηθήσω να διεκδικήσει την αλλαγή που επιθυμούσε από την κατασκευάστρια Apple.

 

Του εξήγησα πως το άρθρο 540 του Αστικού κώδικα, το οποίο επικαλέστηκε κατ’ επανάληψη, αφορά τις υποχρεώσεις του πωλητή προς τον αγοραστή. Επομένως το αίτημά του για αντικατάσταση θα έπρεπε να το απευθύνει στο κατάστημα Public από όπου αγόρασε τον iMac.

 

Δυστυχώς απέρριπτε ότι του έλεγα με εκφράσεις του τύπου "όλοι ίδιοι είστε, ο ένας τα ρίχνει στον άλλο αλλά θα σας φτιάξω εγώ".

 

Του ζήτησα συγγνώμη και ανέλαβα την ευθύνη για την αποτυχημένη επισκευή (στο βαθμό που αυτή ήταν, αφού δεν είχαμε προλάβει να δούμε το πρόβλημα).

 

Χωρίς να ακούει καν τα παραπάνω, άρχισε τις απειλές για τον Συνήγορο του Καταναλωτή και το Ινστιτούτο Καταναλωτών και μου παρέδωσε χειρόγραφο "γραπτό αίτημα" στο οποία ζητούσε ρητά αντικατάσταση από εμάς, του υπολογιστή με καινούργιο. Του απάντησα πως δεν παραλαμβάνω τον iMac, γιατί δεν αποδέχομαι το συγκεκριμένο αίτημα , παρέλαβα όμως το χαρτί, χωρίς να το διαβάσω.

 

Αμέσως μετά το περιστατικό, επιδόθηκε σε μία οργανωμένη προσπάθεια δυσφήμισης και ύβρεων κατά της εταιρείας μας SystemGraph (με εκφράσεις τύπου λαμόγια, απατεώνες, αλήτες, κα), της iSquare και της Apple μέσω του διαδικτύου, μοιράζοντας καταγγελίες σε blogs, social media και forums.

Είμαστε 15 χρόνια στον χώρο της Apple και δεν δώσαμε ποτέ δικαιώματα για αρνητικά σχόλια ή παράπονα. Αντίθετα βλέπουμε τους περισσότερους πελάτες μας σαν συνεργάτες και φίλους, γιατί γνωρίζουμε ότι η δική μας επιτυχία (και επιβίωση) εξαρτάται από αυτούς.

 

Και επειδή άλλο η διαμαρτυρία και άλλο η δυσφήμιση και συκοφαντία δεν θα αρκεστούμε στην παρούσα επιστολή.

 

Για την System Graph Technologies

 

Μίνωας Θεοδωράκης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας παραθέσω ξανά ένα από τα σημαντικότερα post (για μένα τουλάχιστον) γιατί φεύγουμε από την ουσία!

Συμφωνώ με αυτό απόλυτα.

 

Για να κάνει ντόρο φυσικά.

Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι αν δεν έκανε αγωγή ότι θα το συζητούσαμε τόσες ήμερες το θέμα;

 

Εφετζίδικα κολπάκια είναι αυτά, μικροψυχίες ψευδομαρκετίστων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα πήρε τεράστιες διαστάσεις, έγινε σαν ένα viral βιντεάκι, ίσως κατά βάθος ο κύριος γιατρός εκφράζει όλους μας -εάν μας έχει τύχει καμιά στραβή με αγορές και υπηρεσίες- και βγάζουμε το άχτι μας δια αυτού.

 

Εγώ πάντως έχω φοβηθεί με αυτή την ιστορία, πολύ ήθελα να πάρω Mac PRO το 2011 (σίγουρος κατά 80%) αλλά τώρα σιγά μην το κάνω. Πρέπει να βεβαιωθώ ότι θα με υποστηρίξουνε τα καταστήματα στην Ελλάδα και όχι να με φτύσουνε.

 

Σκέφτομαι να δω μήπως μπορεί να με υποστηρίξει η Apple Ιταλίας, μάλλον θα τους στείλω email και θα τους ρωτήσω.

http://store.apple.com/it

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο τυπος με τον τροπο που χειριζεται την υποθεση του μαζι με τον celebrity blogger που μαλλον βρισκει ευκαιρεια για προβολη (και σερνει και τον αλλο) μας παιρνει στον λαιμο του ολους μας αν η αποφαση ειναι καταδικαστικη

 

σκεφτειτε ψυχραιμα και αντικειμενικα

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαστε δυό είμαστε τρεις, είμαστε ΧΙΛΙΟΙ ΔΕΚΑΤΡΕΊΣ, ...ως 200.000

 

Systemgraph, πάρε πίσω την αγωγή σου

 

Έπρεπε να το έχεις κάνει από χτες,

 

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=67483&page=18

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ κουράστηκα να διαβάζω αναλύσεις για το που έπρεπε να πάει ο καταναλωτής - μπαλάκι ping pong, όταν η ουσία είναι ότι τρομοκρατείται και τότε και μετά με την αγωγή και στη συνέχεια με όλο το σάλο επειδή κάνει αυτό που δεν κάνουμε εμείς σε ανάλογες περιπτώσεις, όρθωσε ανάστημα ο άνθρωπος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά, αφού αυτοί στην Systemgraph ζητάν 200.000 ευρώ αποζημίωση από έναν πελάτη που τους δυσφήμισε, λέει, στα 100 πάνω κάτω άτομα που θα διάβαζαν το blog του, τι θα πρέπει να ζητήσουν τώρα από αυτόν που τους συμβούλεψε να δυσφημιστούν σε εκατοντάδες χιλιάδες άτομα με την κίνηση αυτή;

 

ps: Φαντάζεστε τι έχει να γίνει εκείνη την ημέρα στα δικαστήρια από διάφορους bloggers;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η systemgraph ας χαιρετίσει το Apple Certification της για αρχή. Μετά το βλέπω για κανονιά. Λυπάμαι πολύ όταν βλέπω να γίνονται τέτοιες ενέργειες και απορώ πως διοικούν μαγαζιά και εταιρίες άνθρωποι με τέτοια μυαλά. Οι καιροί είναι δύσκολοι και το μόνο καλό είναι ότι θα ξεκαθαρίσουν οι καλοί απτούς κακούς. Τα συλλυπητήρια μου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αυτα εγραψε η εταιρεια,πειτε μου που διαφωνειτε με την σταση της πλην αγωγης για την οποια δεν ξερουμε τι βρισιδι θα ακουσαν για να κανουν τετοια βλακεια

 

Δεν έχει σημασία αν ήταν σωστή η στάση τους ή όχι στο θέμα της εξυπηρέτησης. Ο πελάτης λέει δεν ήταν, η εταιρεία λέει ήταν. Το πρόβλημα είναι και το θέμα έχει δημιουργηθεί γιατί εκανε η SystemGraph την αγωγή για €200.000, γιατί κάποιος παραπονέθηκε δημόσια και άρα τους εκθέτει. Το να παραπονεθείς δημόσια, τι να κάνουμε, δεν είναι αδίκημα και δεν είναι "συκοφαντική δυσφήμιση".

 

Δεν καταλαβαίνω γιατί μας προβληματίζει που έδωσαν δημοσιότητα. Αν κάποιος σου ζητάει €200.000 και εσύ είσαι μόνος σου και είναι εταιρεία, δε θα προσπαθήσεις να το δημοσιοποιήσεις; Εδώ βγαίνει κόσμος στα κανάλια για να καταγγείλει το οτιδήποτε και θεωρούμε ύποπτο που ο δικηγόρος του γράφει στο blog του που το έχει από τότε που υπάρχει ελληνική μπλογκόσφαιρα;

Επεξ/σία από eAnagnostis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να θέσω ένα ερώτημα:

 

Στην υποθετική περίπτωση που καταδικάζεται ο Δημήτρης μπροστά σε ένα δικαστήριο το οποίο ακούει και τις δύο απόψεις και βγάζει απόφαση αρνητική για αυτόν.

 

Αυτό τι σημαίνει: ότι όλοι εμείς έχουμε δίκιο και το δικαστήριο είναι εκτός πραγματικότητας?

Είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό με τόσο ντόρο που έχει γίνει? Αν το δικαστήριο δείξει μια εύνοια, τότε αυτή θα είναι σίγουρα υπέρ του Δημήτρη.

 

Επομένως μην προδικάζετε ότι θα πληρώσει 200.000. Και αν κληθεί να πληρώσει το όποιο πρόστιμο του επιδικαστεί, αυτό θα σημαίνει ότι πιθανόν του άξιζε.

 

Η systemgraph δεν ακολούθησε την marketing προτεινόμενη οδό.

Και θα κριθεί εκ του αποτελέσματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να θέσω ένα ερώτημα:

 

Στην υποθετική περίπτωση που καταδικάζεται ο Δημήτρης μπροστά σε ένα δικαστήριο το οποίο ακούει και τις δύο απόψεις και βγάζει απόφαση αρνητική για αυτόν.

 

Αυτό τι σημαίνει: ότι όλοι εμείς έχουμε δίκιο και το δικαστήριο είναι εκτός πραγματικότητας?

Είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό με τόσο ντόρο που έχει γίνει? Αν το δικαστήριο δείξει μια εύνοια, τότε αυτή θα είναι σίγουρα υπέρ του Δημήτρη.

 

Επομένως μην προδικάζετε ότι θα πληρώσει 200.000. Και αν κληθεί να πληρώσει το όποιο πρόστιμο του επιδικαστεί, αυτό θα σημαίνει ότι πιθανόν του άξιζε.

 

Η systemgraph δεν ακολούθησε την marketing προτεινόμενη οδό.

Και θα κριθεί εκ του αποτελέσματος.

 

Οκ και έστω καταδικάζεται ο Δημήτρης για το όλων του ποσού, πιστεύεις εσύ ότι μετά θα ξαναπατήσει κανείς στην systemgraph;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να θέσω ένα ερώτημα:

 

Στην υποθετική περίπτωση που καταδικάζεται ο Δημήτρης μπροστά σε ένα δικαστήριο το οποίο ακούει και τις δύο απόψεις και βγάζει απόφαση αρνητική για αυτόν.

 

Αυτό τι σημαίνει: ότι όλοι εμείς έχουμε δίκιο και το δικαστήριο είναι εκτός πραγματικότητας?

Είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό με τόσο ντόρο που έχει γίνει? Αν το δικαστήριο δείξει μια εύνοια, τότε αυτή θα είναι σίγουρα υπέρ του Δημήτρη.

 

Επομένως μην προδικάζετε ότι θα πληρώσει 200.000. Και αν κληθεί να πληρώσει το όποιο πρόστιμο του επιδικαστεί, αυτό θα σημαίνει ότι πιθανόν του άξιζε.

 

Η systemgraph δεν ακολούθησε την marketing προτεινόμενη οδό.

Και θα κριθεί εκ του αποτελέσματος.

 

Με τέτοια σαπίλα που υπάρχει στην ελληνική δικαιοσύνη/πραγματικότητα δεν το αποκλείω. Και αυτό θα είναι το τραγικό της υπόθεσης. Συλλυπητήρια και πάλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...