rainman_gr Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Μέχρι τότε έτσι όπως πάει όλο αυτό δεν θα έχει καμία σημασία. Εδώ ξεμπροστιάζονται στο twitter. Ποιός σας συμβολεύει βρε παιδί μου? Το αφεντικό μάλλον είναι χοντρόπετσο αφού δεν καταλαβαίνει τι γίνεται οπότε ο γιατρός καλά τα λέει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ocSe7en Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Post No1 (το τονίζω γιατί δεν ξέρω αν έχω δικαίωμα να μιλάω). Ο πελάτης ΔΕΝ είναι η Βίβλος και ΔΕΝ έχει πάντα δίκιο. Ο μηνυόμενος Δημήτρης όταν ξαναπήγε στην systemgraph και έκανε φασαρία, αρνήθηκε να γίνει ξανά η επισκευή, και απαίτησε την αντικατάσταση του μηχανήματος με καινούργιο. Η systemgraph αρνείται λέγοντας "τι δουλειά έχω εγώ με την αντικατάσταση? Εγώ μπορώ να επισκευάσω τον iMac. Αν θες αντικατάσταση πήγαινε στο Public που τον αγόρασες ή στην αντιπροσωπεία iSquare". Ο νόμος και το δίκιο είναι μαζί τους. Δεν του αρέσει η απάντηση του Δημήτρη, οπότε ανεβάζει ένα site www.maga.gr από όπου τους ξεχέζει και τους βρίζει (και από όσο ξέρω αρχικό περιεχόμενο του site ήταν με πολλά περισσότερα "γαλλικά" και με ονομαστικές αναφορές, οι οποίες έχουν "στρογγυλοποιηθεί", μετά τις απαραίτητες δικηγορικές συστάσεις). Ταυτόχρονα μπαίνει και σε διάφορα άλλα site συνεχίζοντας το ίδιο τροπάρι. Η αγωγή είναι που δέχτηκε είναι για συκοφαντική δυσφήμιση, που σημαίνει παραποίησε τα γεγονότα. Και επειδή έχουμε κάνει καραμέλα την ελευθερία στον τύπο (ηλεκτρονικό και μη): άλλο ελευθερία και άλλο ασυδοσία!!! Είμαι πολύ καλή στο Photoshop και μπορώ να τραβήξω οποιαδήποτε φωτογραφία από ένα Facebook, να την ανεβάσω σε ένα δικό μου blog με κάποιες μικρές αλλαγές, και από κάτω να λέω "κοιτάξτε τι κάνει ο ξεφτίλας"! Το θεωρείτε ελευθερία αυτό? Τελικά έχετε πολύ πλάκα! Καλή τύχη έτσι όπως τα κάνατε! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
elteo Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Με πληρώνουν για να ανεβάζω post. Δύο ευρώ το post. Σήμερα θα κοιμηθώ εξήντα ευρώ πλουσιότερη. Mε την στάση σου δεν απορώ που έχουμε την εξυπηρέτηση που μας αξίζει....πραγματικά λυπάμαι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
trianiri Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 νομιζω σου μιλησα ομορφα Δεν το κατάλαβα και δεν μου το έδειξες. Παρόλα αυτά δεν με ενδιαφέρει η αποπροσανατολιστική αντιπαράθεση. Διάβασα αρκετές απόψεις οι οποίες με βρίσκουν σύμφωνη και άλλες απαράδεκτες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
status Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Τελικά έχετε πολύ πλάκα! Καλή τύχη έτσι όπως τα κάνατε! Πως μιλάς έτσι ρε; Κάτσε μην σου κάνουν μήνυση και εσένα στο τέλος.:Ρ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
trianiri Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Mε την στάση σου δεν απορώ που έχουμε την εξυπηρέτηση που μας αξίζει....πραγματικά λυπάμαι. Ναι βλέπεις εγώ συνήθως απαντάω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
elteo Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Ναι βλέπεις εγώ συνήθως απαντάω. Η τρομοκρατία δεν δημοκρατείται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vastravoud Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Αν ήμουν εγώ systemgraph και ερχόταν για δευτερη φορά πίσω θα κοίταζα να κάνω τα αδύνατα δυνατά για τον άνθρωπο. Δηλαδη θα ζήταγα μεγάλο συγνώμη, θα του έλεγα οτι θα παρέδιδα τον υπολογιστή στο σπίτι του με επιβάρυνση της εταιρίας και θα του προσέφερα μια έκπτωση σε ενδεχόμενη μελλοντική αγορά. Έτσι θεωρώ ότι και τον πελάτη θα ευχαριστούσα αλλά και εγώ θα κέρδιζα. Δε νομίζω όμως ότι υπήρχε περίπτωση να δεχτώ να αντικαταστήσω(και πιθανόν να χρεωθω) υπολογιστή που δεν είχα πουλήσει και που εν πάσει περιπτώσει δεν ανήκει στις συμβατικές μου υπηρεσίες. Νομίζω πως όπως συμβαίνει σχεδόν πάντα, η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Η μήνυση αυτή καθ' εαυτή βεβαίως είναι σίγουρα μεγάλο λάθος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alithinos Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 εγω θελω να μου πουν ολοι οι οψιμοι ρομπεν των δασων τι κανουν στις δουλειες τους (αν δουλευουν καπου) οταν ενας πελατης παραλογιζεται,τους βριζει κλπ να εχουμε λιγο επαφη με πραγματικοτητα δλδ διαφορετικα χαρηκα για την γνωριμια Superman ps στο θεμα της ταλαιπωριας και της μη επιλυσης του προβληματος του imac ναι να τους σκισει τον πωπο,μαζι του 100%,κοσμια και αξιοπρεπως ομως ps2 εγω με τα 3444 post μπορω να μιλαω ετσι? Αν έχουμε πρόβλημα με παράλογο πελάτη καλούμε τον υπέυθηνο. Δουλεύω σε γνωστό πολυτελές καφέ/εστιατόριο στο οποίο συχνάζουν και αρκετοί celebrities και θα σου πω ένα περιστατικό. Ήρθε μια γριά η οποία τα είχε χαμένα και μας ζήτησε σαλάτα σέζαρ,λέγοντας μας ότι νηστεύει και θέλει να τις βγάλουμε το τυρί παρμεζάνα και το κοτόπουλο από μέσα και να της τη δώσουμε χωρίς. Τις σαλάτες τις φτιάχνουν και τις βάζουμε σε πλαστικά που τα φυλάμε στο ψυγείο. Τις εξηγούμε ευγενέστατα ότι δε μπορούμε και άρχισε να βρίζει. Ρωτήσαμε τον υπεύθηνο και είπε στα παιδιά που φτιάχνουν τις σαλάτες να φτιάξουν μια και μοναδική χωρίς κοτόπουλο και τυρί. Της τη δίνουμε και τη παίρνει και κάθεται στο τραπέζι. Κάθεται,τη κοιτάει καλά καλά,και έρχεται με θράσος και φωνάζει "Γιατί δε βάλατε τυρί μέσα στη σαλάτα ??? Είσαστε κλέφτες!! Λέτε πως η σέζαρ έχει μέσα τυρί και μου το κλέψατε!!!" "Ευγενικά τις υπενθυμίζουμε ότι αυτή ζήτησε να μη της βάλουμε τυρί,αλλά συνέχισε να μας βρίζει και να μας λέει κλέφτες". Χωρίς να ξέρουμε τι να κάνουμε ξαναειδοποιήσαμε τον υπεύθηνο. Ο υπεύθηνος αυτό που μας είπε να κάνουμε ήταν το εξής: Να βάλουμε λίγη παρμεζάνα και λίγο κοτόπουλο σε ένα σακουλάκι και να της το δώσουμε ξεχωριστά. Και έτσι κάναμε. Και η ηλικιωμένη κυρία πήρε το σακουλάκι και έφυγε. Έτσι και λέγαμε ένα ξερό "Δε γίνεται αυτό" και την αφήναμε,μετά θα έπεφτε καμπάνα από τον υπεύθηνο. Ο υπεύθηνος δε μπορούσε να θέσει σε κίνδυνο τη φήμη του μαγαζιού και για αυτό της έδωσε το τυρί. Δε μπορούσε να μη το δώσει.Κάτι τέτοιο θα έβλαπτε την εικόνα του μαγαζιού. Εννοείται πως ο υπεύθηνος δεν είπε "όχι δε σου δίνω το τυρί",ούτε έκανε μήνυση στη γριά για "Συκοφαντική δυσφήμιση"... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rainman_gr Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Κι αν δεν καταλάβατε, είμαστε δυό, είμαστε τρεις, είμαστε ΧΊΛΙΟΙ ΔΕΚΑΤΡΕΊΣ. Μη σου πω 200.000 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ocSe7en Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 αν λάβω υπόψην όσα ακούστηκαν, μαλλον θα προχωρήσουν σε συμβιβαστική λύση στο δικαστήριο, αν όχι θα υπερισχίσει η εταιρεία, γιατί έχει πιο μεγάλη δύναμη και όχι ένας σαραντάρης (αν θυμάμαι καλά 0 γιατρός αυτή είναι η γνώμη μου Καλά πόση δύναμη έχουν εκεί στην Systemgraph? Χθες δεν τους ήξερε σχεδόν κανείς. Δεν είναι Microsoft, Google, κτλ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
status Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Καλά πόση δύναμη έχουν εκεί στην Systemgraph? Χθες δεν τους ήξερε σχεδόν κανείς. Δεν είναι Microsoft, Google, κτλ. Any kind of publicity is good publicity. Aka «Εσείς δεν είστε αυτοί που έκαναν μήνυση σε κάποιον που έκανε παράπονα για το σέρβις σας;»- «Ναι!!»- «Άντε γειαα!!!» σφσδσσγσγγγσδ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
digekas Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Bspus κάπου χάνουμε την ουσία. Το θέμα δεν είναι ποιος έχει δίκιο ή άδικο το θέμα είναι ότι ο πελάτης πρέπει να φεύγει πάντα από το κατάστημα ευχαριστημένος ώστε να παραμένει πελάτης και όταν λέω ευχαριστημένος δεν εννοώ να τον πληρώνουν και από πάνω ή να του κάνουν τεμενάδες αλλά πόσο δύσκολο είναι να του εξηγήσεις ότι το άλλο κατάστημα θα πρέπει να σου αντικαταστήσει το μηχάνημα και πόσο θα σου στοιχίσει να πάρεις ένα τηλέφωνο το συγκεκριμένο μεταπωλητή και να ξεκαθαρίσεις το θέμα μπροστά στον πελάτη;;; Ακριβώς λοιπόν επειδή δεν μπορείς να ξέρεις ποιος είναι αυτός που έχεις απέναντί σου και που μπορεί να οδηγηθεί η κατάσταση φροντίζεις με όμορφο τρόπο να διευθετήσεις την κατάσταση χωρίς να πάρει διαστάσεις δλδ ακριβώς το αντίθετο από αυτό που έγινε και το θέμα δεν είναι ποιος θα φανεί μεγαλύτερος μάγκας και ποιος θα φωνάξει περισσότερο αλλά ποιανού τελικά η γραμμή θα περάσει και ενώ ο πελάτης φεύγοντας ευχαριστημένος από την σωστή εξυπηρέτηση που δεν βρίσκει αντίστοιχη σε άλλα καταστήματα τελικά το κατάστημα όχι να βγαίνει ζημιωμένο αλλά κερδισμένο αφού ο κάθε πελάτης είναι κινητή διαφήμιση ή δυσφήμηση, ποιο από τα δυο είναι θέμα τακτικής του εκάστοτε καταστήματος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Αν ήμουν εγώ systemgraph και ερχόταν για δευτερη φορά πίσω θα κοίταζα να κάνω τα αδύνατα δυνατά για τον άνθρωπο. Δηλαδη θα ζήταγα μεγάλο συγνώμη, θα του έλεγα οτι θα παρέδιδα τον υπολογιστή στο σπίτι του με επιβάρυνση της εταιρίας και θα του προσέφερα μια έκπτωση σε ενδεχόμενη μελλοντική αγορά. Έτσι θεωρώ ότι και τον πελάτη θα ευχαριστούσα αλλά και εγώ θα κέρδιζα. Δε νομίζω όμως ότι υπήρχε περίπτωση να δεχτώ να αντικαταστήσω(και πιθανόν να χρεωθω) υπολογιστή που δεν είχα πουλήσει και που εν πάσει περιπτώσει δεν ανήκει στις συμβατικές μου υπηρεσίες. Νομίζω πως όπως συμβαίνει σχεδόν πάντα, η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Η μήνυση αυτή καθ' εαυτή βεβαίως είναι σίγουρα μεγάλο λάθος. ετσι ακριβως Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Αν έχουμε πρόβλημα με παράλογο πελάτη καλούμε τον υπέυθηνο. Δουλεύω σε γνωστό πολυτελές καφέ/εστιατόριο στο οποίο συχνάζουν και αρκετοί celebrities και θα σου πω ένα περιστατικό. Ήρθε μια γριά η οποία τα είχε χαμένα και μας ζήτησε σαλάτα σέζαρ,λέγοντας μας ότι νηστεύει και θέλει να τις βγάλουμε το τυρί παρμεζάνα και το κοτόπουλο από μέσα και να της τη δώσουμε χωρίς. Τις σαλάτες τις φτιάχνουν και τις βάζουμε σε πλαστικά που τα φυλάμε στο ψυγείο. Τις εξηγούμε ευγενέστατα ότι δε μπορούμε και άρχισε να βρίζει. Ρωτήσαμε τον υπεύθηνο και είπε στα παιδιά που φτιάχνουν τις σαλάτες να φτιάξουν μια και μοναδική χωρίς κοτόπουλο και τυρί. Της τη δίνουμε και τη παίρνει και κάθεται στο τραπέζι. Κάθεται,τη κοιτάει καλά καλά,και έρχεται με θράσος και φωνάζει "Γιατί δε βάλατε τυρί μέσα στη σαλάτα ??? Είσαστε κλέφτες!! Λέτε πως η σέζαρ έχει μέσα τυρί και μου το κλέψατε!!!" "Ευγενικά τις υπενθυμίζουμε ότι αυτή ζήτησε να μη της βάλουμε τυρί,αλλά συνέχισε να μας βρίζει και να μας λέει κλέφτες". Χωρίς να ξέρουμε τι να κάνουμε ξαναειδοποιήσαμε τον υπεύθηνο. Ο υπεύθηνος αυτό που μας είπε να κάνουμε ήταν το εξής: Να βάλουμε λίγη παρμεζάνα και λίγο κοτόπουλο σε ένα σακουλάκι και να της το δώσουμε ξεχωριστά. Και έτσι κάναμε. Και η ηλικιωμένη κυρία πήρε το σακουλάκι και έφυγε. Έτσι και λέγαμε ένα ξερό "Δε γίνεται αυτό" και την αφήναμε,μετά θα έπεφτε καμπάνα από τον υπεύθηνο. Ο υπεύθηνος δε μπορούσε να θέσει σε κίνδυνο τη φήμη του μαγαζιού και για αυτό της έδωσε το τυρί. Δε μπορούσε να μη το δώσει.Κάτι τέτοιο θα έβλαπτε την εικόνα του μαγαζιού. Εννοείται πως ο υπεύθηνος δεν είπε "όχι δε σου δίνω το τυρί",ούτε έκανε μήνυση στη γριά για "Συκοφαντική δυσφήμιση"... συμφωνω απολυτα αλλα αυτο δεν του δινει το δικιο επειδη απλα ειναι πελατης πρεπει να παρουν πισω την αγωγη και να τον εξυπηρετησουν οσο δικαιουται απαιτωντας παραλληλα να φερεται κοσμια η τυφλη υιοθετηση της θεσης του οπως κανουν οι περισσοτεροι εδω μεσα ειναι λαθος για να μην πω τπτ ποιο χοντρο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα